Metro nocturn el cap de setmana

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
davida
N9
N9
Entrades: 1793
Contacta:

Re: Metro nocturn el cap de setmana

Entrada Autor: davida » Dijous 19/01/2012 16:59

Per coses de la vida:
- La meitat de les setmanes els cap de setmana m'en vaig a dormir a la mitjanit i m'aixeco a les 8h.
- L'altre meitat soc un noctambul i molts dies vaig a dormir entre les 4 i 7h.
El metro nocturn te una bona ocupació, les linies de FGC no la tenien. A les 3 del matí es normal que els trens pel centre passin amb gent de peus, als extrems van buits.
Apartir de les 6 del matí fins les 10 es quan el metro va mes buit, els carrers de la ciutat estan deserts.
Potser s'hauria de plantejar tancar el metro a les 6h y obrir a les 9h.
El principalmente probleme entre les 2h i les 5h es que has d'anar a Plaça Catalunya per tot, no hi han linies transverales (excepte la N0 pero serveix per les zones mes centriques). Anar de la part alta de Balmes a Fabra i Puig es tarda en bus nocturn 1h30 tenint que passar per Catalunya (es pot retallar una mica amb la N0 pero es te que coneixer molt bé els carrers per fer el transbord a Hospital de Sant Pau).
De Catalunya a casa meva sempre hi han hagut 3 linies de tota la vida (N3 ex 62 permanent, N6 ex NG i N1 ex NF ex 50 permament). Doncs les 3 passen massa aprop (Granvia - Meridiana, Sagrada Familia, Passeig de Sant Joan - Verge de Montserrat). Hi han molts llocs on pots agafar 2 lines, o no queden massa llunya i altres zones on no passa ninguna. Per exemple fa 20 anys la N6 pasava per Major de Gracia enlloc de per Passeig de Sant Joan, donc cobria una zona important que ara t'obliga a anar a Catalunya.

El que si es podria plantejar es que les linies no centriques 9, 10 i 11 no circulessin tota la nit.



Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dijous 19/01/2012 17:58

traveller ha escrit:
Platanito ha escrit:A veure, tampoc pixem fora de test.

Jo faig servir de tant en tant la L5, normalment de Diagonal a Sant Ildefons, a una hora que pot anar entre les 0:30 i les 4 de la matinada, i sempre hi va bastanta gent; posem unes 10 o 15 persones per cotxe de mitjana fins a Collblanc, una mica menys fins a Pubilla Cases, unes 20 persones que baixen a Sant Ildefons i quatre gats que segueixen fins a Cornellà Centre.
Potser seria més útil si les 10 o 15 persones per cotxe que hi van paguessin el seu bitllet; potser encara no seria rentable, però es podria valorar més viable.
Encara no he vist ningú colar-se a Diagonal per tornar cap a l'Hospitalet i Cornellà de matinada. Potser sí que s'han colat quan l'han agafat a l'anada en aquestes estacions (moltes encara amb BTs antigues), però òbviament ho han fet molt més aviat, a dins de l'horari que tothom està d'acord a mantenir.

Hem de concloure, doncs, que cal tancar el metro a les deu de la nit i tornar-lo a obrir de dues a cinc de la matinada, per tornar-lo a tancar fins les nou del matí? Així no s'hi colarà ningú a l'anada i tampoc circularà a aquelles hores on la gent que comença a treballar d'hora els diumenges o els que volen aprofitar el dia de bon matí el necessita...


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Diumenge 19/03/2017 13:57

Algú sap la freqüència els dissabtes nit?

Aquesta matinada, a les 01:30 agafava L3 direcció Trinitat, vaig topar-me amb un tren a Espanya, el proper per Paral·lel, el següent a Catalunya. Jo al baixar a Montbau, l'indicador de temps mostrava uns 6 minuts pel següent tren i eren quasi les 02 de la nit.

Em sembla una freqüència molt alta. De fet, a hi ha línies a Madrid que a hores vall tenen una freqüència molt pitjor i tot!


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
El Maño amañado
N7
N7
Entrades: 463
Ubicació: Sant Martí (Barcelona).

Entrada Autor: El Maño amañado » Diumenge 19/03/2017 14:10

En la L2 a les 00:30 h. circula cada 5', 6' i lo més alt que he vist ha sigut 7' ½.



Avatar de l’usuari
oscsanchez6
N5
N5
Entrades: 158
Ubicació: Barcelona, Catalunya

Entrada Autor: oscsanchez6 » Diumenge 19/03/2017 14:11

Miquel ha escrit:Algú sap la freqüència els dissabtes nit?

Aquesta matinada, a les 01:30 agafava L3 direcció Trinitat, vaig topar-me amb un tren a Espanya, el proper per Paral·lel, el següent a Catalunya. Jo al baixar a Montbau, l'indicador de temps mostrava uns 6 minuts pel següent tren i eren quasi les 02 de la nit.

Em sembla una freqüència molt alta. De fet, a hi ha línies a Madrid que a hores vall tenen una freqüència molt pitjor i tot!
De 22h a 2h (nits de dissabte) la freq. programada a l'L3 és de 7:15. A l'L2 és de 8:08 en la mateixa franja.



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dilluns 20/03/2017 9:27

El Maño amañado ha escrit:En la L2 a les 00:30 h. circula cada 5', 6' i lo més alt que he vist ha sigut 7' ½.
Jo sí que he arribat a veure, o més ben dit patir, temps de pas superior a 10 minuts... Serà qüestió de mala sort.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
fgc113
N8
N8
Entrades: 1033
Ubicació: Borriana-les Alqueries (C6)

Entrada Autor: fgc113 » Dilluns 20/03/2017 9:32

Fran-Ikarus ha escrit:
El Maño amañado ha escrit:En la L2 a les 00:30 h. circula cada 5', 6' i lo més alt que he vist ha sigut 7' ½.
Jo sí que he arribat a veure, o més ben dit patir, temps de pas superior a 10 minuts... Serà qüestió de mala sort.
Jo l'única vegada que he hagut d'agafar el metro de matinada vaig haver d'esperar 11 minuts, a la L5.


Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.

Avatar de l’usuari
Javi M
N9
N9
Entrades: 1618
Ubicació: Sant Feliu

Entrada Autor: Javi M » Dilluns 20/03/2017 14:23

Jo he arribat a veure 20' a la L1. Sí, sí, 20'. I no era cosa de que el meu tren vingués tard, ja que el de l'andana en l'altre sentit també marcava 20' (sí, mentre baixava les escales vaig veure marxar els dos trens).



Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dilluns 20/03/2017 15:40

Javi M ha escrit:Jo he arribat a veure 20' a la L1. Sí, sí, 20'. I no era cosa de que el meu tren vingués tard, ja que el de l'andana en l'altre sentit també marcava 20' (sí, mentre baixava les escales vaig veure marxar els dos trens).
Jo tenia entès que de matinada, la freqüència era precisament de 20'. D'aquí la meva sorpresa de només 5-6 minuts. Potser varia en funció de l'hora.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”