APM? Extra - Hàbils: Autobusos

Simuladors de transport i conducció, col·leccionisme, modelisme, sèries de bitllets, jocs, etc.
Simuladores de transporte y conducción, coleccionismo, modelismo, series de billetes, juegos, etc.
Respon
victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

APM? Extra - Hàbils: Autobusos

Entrada Autor: victorcasta » Dissabte 03/03/2012 10:46

Diumenge passat, a l'APM Extra, dins de la secció Hàbils, va sortir un noi força amant dels autobusos... no sé si para per aquest fòrum o no, però és digne de menció.

http://youtu.be/cLm-ZANZWx8?t=10m49s
(El vídeo comença a reproduir-se a partir del tall que interessa.



Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2374
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Diumenge 04/03/2012 14:22

victorcasta ha escrit:Diumenge passat, a l'APM Extra, dins de la secció Hàbils, va sortir un noi força amant dels autobusos... no sé si para per aquest fòrum o no, però és digne de menció.

http://youtu.be/cLm-ZANZWx8?t=10m49s
(El vídeo comença a reproduir-se a partir del tall que interessa.
Vaig veure-ho i és impressionant... De fet, jo de petit també me les sabia totes...

Ara, només em sé de memòria les de Tusgsal (i això que sóc de Barcelona)...

Això de saber identificar els models i tot això, aquí al FTC hi ha foraires que també saben...


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Diumenge 04/03/2012 22:40

Identificar el cotxe (que no la sèrie) en qüestió per l'oïda?? Jo no m'ho crec pas.



Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2374
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Diumenge 04/03/2012 23:11

victorcasta ha escrit:Identificar el cotxe (que no la sèrie) en qüestió per l'oïda?? Jo no m'ho crec pas.
Per exemple, un Mercedes Cittour saps que és aquest model només sentint com s'obren i es tanquen les portes amb aquell so característic. I els Noge Cittour híbrids s'identificarien per la forma de tancar les portes (fan bastant soroll i es tanquen molt ràpid). Vaja, crec jo...

Identificar el cotxe només sentint-lo és quasi impossible. Saber el model i això sí. Com a molt pots dir: el cotxe 24XX Mercedes Cittour pel fet que aquests models standard porten aquesta numeració (24XX).


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Miquel
Administrador
Entrades: 4422
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dilluns 05/03/2012 8:16

No fotem, que el xiquet sabia perfectament quins cotxes hi havien per fer la prova.
Si el poses al carrer, es altre cosa, ja que el cotxe que surt és aleatori.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Respon

Torna a “Oci i divertiments / Ocio y divertimentos”