La restauració de Chamberí va costar 3,8 milions d'euros, és a dir, força menys del que va engolir el "Museu del Transport" de Castellar de N'Hug. La diferència entre un i altre projecte és que el primer funciona i és visitable, i el segon.... bé, ja sabem tots què va passar.El LLOP ha escrit: Però estem parlant de molts € € € € € € € € € € € € € €.
Igualment, són xifres irrisòries comparades amb inversions com el Dhub (la grapadora de la Pl. les Glòries) que cremarà 107 milions d'euros (que al final poden ser ben bé el doble) o l'edifici Fòrum (el triangular blau que sembla una fàbrica per dins) que va costar també més de 100 milions i que 5 anys després d'estar acabat encara ningú sap per a què serveix.
El que està clar és que de diners per a capritxos absurds i caríssims n'hi ha. Per tant, no ens poden dir que no n'hi ha per fer coses tant importants com un museu de la mobilitat, cosa que interessa a molta gent, que a més ja té una col·lecció a exposar que ara no sabem on col·locar i que és quelcom que existeix a qualsevol ciutat important d'Europa, excepte a Barcelona.