Fil d'errors del Fòrum

Idees per a millorar el fòrum i suggeriments. Feu aquí les proves de funcionament que vulgueu.
Ideas para mejorar el foro y sugerencias. Haced aquí las pruebas de funcionamiento que queráis.
Respon
iFercat
N7
N7
Entrades: 385

Re: Fil d'errors del Fòrum

Entrada Autor: iFercat » Dimarts 18/06/2013 0:53

Si, tneia la subsilver, i com dius ja esta solucionat :plas :plas



Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2373
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dimarts 18/06/2013 10:34

Per cert, no sé si us heu adonat que hi ha icones del Fòrum que no surten.

També m'he fixat en què, abans les "caixes" eren arrodonides i ara són quadrades... M'he fixat també en què els botons de quan escrius missatges ja no són gris amb degradat sinó que són blancs.


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 18/06/2013 23:14

Adolescent barceloní ha escrit:Per cert, no sé si us heu adonat que hi ha icones del Fòrum que no surten.

També m'he fixat en què, abans les "caixes" eren arrodonides i ara són quadrades... M'he fixat també en què els botons de quan escrius missatges ja no són gris amb degradat sinó que són blancs.
D'això...No ho hem entès, no trobem el que dius :x



Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2373
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dimarts 18/06/2013 23:20

metring ha escrit:
Adolescent barceloní ha escrit:Per cert, no sé si us heu adonat que hi ha icones del Fòrum que no surten.

També m'he fixat en què, abans les "caixes" eren arrodonides i ara són quadrades... M'he fixat també en què els botons de quan escrius missatges ja no són gris amb degradat sinó que són blancs.
D'això...No ho hem entès, no trobem el que dius :x
Fixa't per exemple en la zona on posa PMF, Membres i Finalitza la sessió. Abans apareixien icones que ara no apareixen.

Una altra cosa: cada missatge està en una "caixa", oi? Doncs aquestes "caixes" eren com més arrodonides, abans.

I l'altra cosa que m'he fixat és que ara, els botons per posar missatges, són blancs. Abans, el fons era una mica diferent.


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 18/06/2013 23:23

Quina plantilla tens? Prosilver o Subsilver? Jo tinc la segona i no em passa això que expliques.



Avatar de l’usuari
raulitinbcn
N8
N8
Entrades: 1172
Facebook: raul.lopezalvarez.37
Ubicació: Barcelina

Entrada Autor: raulitinbcn » Dimarts 18/06/2013 23:28

metring ha escrit:Quina plantilla tens? Prosilver o Subsilver? Jo tinc la segona i no em passa això que expliques.
Jo també i no tinc cap problema, deu ser a la predeterminada, la prosilver.


Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -

Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2373
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dimarts 18/06/2013 23:31

Tinc la Prosilver.

Mira:
1.png
1.png (383 Bytes) Visualitzat 13965 cops
2.png
2.png (1.54 KiB) Visualitzat 13965 cops
Aquestes formes arrodonides, i les icones, no em surten. Abans sí que sortien (la captura de pantalla és d'Archive.org).


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 18/06/2013 23:34

Doncs tenies raó! Ara m'he canviat de plantilla (què incòmode quan estàs acostumada a una altra!) i ho he comprovat! Quin ull!



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Divendres 20/09/2013 18:57

No sé si és bona idea posar-ho, però algú sap com utilitzar el cercador perquè funcioni com cal?

Guigui, recordes que "per error" vaig obrir un fil anomenat És veritat que es va colar un 3000 a la L5? i em vas dir que ja hi havia un: el de 3000 L5.

O una de dos: o es posa un cercador de temes del fòrum potenciat per Google, o posem els títols dels temes d'una manera coherent.

Més coses: Quan un tema fa temps que no surten missatges surt un botonet de "Reactivar Tema". Sé que serveix per reactivar el tema, però passa alguna cosa més si li prems al botó???



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 20/09/2013 19:05

L'única condició que cal per a introduir termes de cerca és que han de tenir pel cap baix tres lletres. A més, també cal pensar que paraules molt habituals ajudaran poc a estrènyer el criteri. A partir d'aquí, cal aplicar una mica d'imaginació: per exemple, en el cas de la sèrie 3000 a la L5, posar com a termes "sèrie 3000 metro L5" en lloc de "3000 L5". I, és clar, restringir la cerca per subfòrums.

Més enllà d'això, no puc ajudar, ja que no sóc entès en qüestions d'informàtica.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Divendres 20/09/2013 19:13

Guigui ha escrit:L'única condició que cal per a introduir termes de cerca és que han de tenir pel cap baix tres lletres. A més, també cal pensar que paraules molt habituals ajudaran poc a estrènyer el criteri. A partir d'aquí, cal aplicar una mica d'imaginació: per exemple, en el cas de la sèrie 3000 a la L5, posar com a termes "sèrie 3000 metro L5" en lloc de "3000 L5". I, és clar, restringir la cerca per subfòrums.

Més enllà d'això, no puc ajudar, ja que no sóc entès en qüestions d'informàtica.
Moltes gràcies per la lliçó! :smile



Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2373
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Divendres 20/09/2013 23:08

Sempre que entro al Fòrum des del meu mòbil, em surt la pàgina inicial així...
SC20130920-230404.png
SC20130920-230404.png (157.67 KiB) Visualitzat 13359 cops


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dissabte 21/09/2013 8:56

Adolescent barceloní ha escrit:Sempre que entro al Fòrum des del meu mòbil, em surt la pàgina inicial així...
SC20130920-230404.png
Quan entro amb el meu iDevice em surt normal, tens sort de què et surt "per a mòbils".



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dimecres 25/09/2013 19:56

No funciona l'embed dels vídeos... És el meu navegador? (Google Chrome :nose )

EDITO: Solucionat!



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dissabte 28/09/2013 18:48

No és error del fòrum, però a algú li passa que té xarxa Movistar i no li carrega la pàgina? Ara l'estem veient des d'una altra xarxa i es carrega :nose



Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3941
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Dissabte 28/09/2013 22:10

metring ha escrit:No és error del fòrum, però a algú li passa que té xarxa Movistar i no li carrega la pàgina? Ara l'estem veient des d'una altra xarxa i es carrega :nose
A mi s'em carrega bé amb Jazztel (que utilitza la xarxa de Movistar).


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Diumenge 29/09/2013 11:03

metring ha escrit:No és error del fòrum, però a algú li passa que té xarxa Movistar i no li carrega la pàgina? Ara l'estem veient des d'una altra xarxa i es carrega :nose
A mí m'ha passat! :cop



Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2373
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Diumenge 29/09/2013 13:42

A mi també em va passar. En veure que no carregava la web vaig avisar per Twitter.

Per cert, se sap per què ha passat?


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2373
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Divendres 04/10/2013 22:24

Torna l'error. No sé si li passarà a més gent...

Si poso www.transport.cat, la web no es carrega, surt una pàgina de HomeStation (el router). En canvi, si poso transport.cat, sense el www davant, es carrega bé.


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Divendres 04/10/2013 23:01

Adolescent barceloní ha escrit:Torna l'error. No sé si li passarà a més gent...

Si poso http://www.transport.cat, la web no es carrega, surt una pàgina de HomeStation (el router). En canvi, si poso transport.cat, sense el www davant, es carrega bé.
A mi em carrega perfectament de les dues maneres. A veure si algú més pot confirnar.



Respon

Torna a “Suggeriments i proves / Sugerencias y pruebas”