Avistaments curiosos de busos

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
Respon

Creus que els avistaments d'aquest fil són tots curiosos?

Si, sempre
2
5%
Sí, però depenent de qui els veu, li pot semblar
16
39%
No, solen ser avistaments més o menys corrents
9
22%
L'altre dia vaig veure un AVE fent l'H6
13
32%
Altres (expliqueu)
1
2%
 
Vots totals: 41
Avatar de l’usuari
Javi M
N9
N9
Entrades: 1618
Ubicació: Sant Feliu

Models de bus de la L52

Entrada Autor: Javi M » Dimecres 10/07/2013 16:57

pau5321 ha escrit:
Javi M ha escrit:Avui, un altre bus que es surt de l'habitual a la L52.

És d'un model amb pinta de ser força modern (model diferent al bus del missatge d'ahir), i duia la calca 2204.
El portava el mateix conductor (per tant circulava amb el mateix horari) que el bus de la L79 que vaig veure l'altre dia.

I ara que ho penso, l'híbrid fa temps que no el veig. Potser és a aquest cotxe al que estan suplint.
Potser et refereixes als Irisbus Crossway.
Certament, és a aquest model al que em refereixo com a "l'habitual de la L79" (ho puc afirmar ara, desprès de que m'hagis dit el model i ho hagi buscat a Google). Però aquest és el que vaig veure ahir, mentre que el missatge que cites és el d'avui.

Edito: he pogut esbrinar gràcies a aquest Flickr, que el model que he vist avui ha estat un Man Tata Hispano. A més, ara sé que els models habituals de la L52 es diuen Man Castrosua City Versus i Castrousa Tempus Standard (l'híbrid).



Avatar de l’usuari
albert28
N9
N9
Entrades: 2158

Entrada Autor: albert28 » Dimecres 10/07/2013 17:40

Javi M ha escrit:
pau5321 ha escrit:
Javi M ha escrit:Avui, un altre bus que es surt de l'habitual a la L52.

És d'un model amb pinta de ser força modern (model diferent al bus del missatge d'ahir), i duia la calca 2204.
El portava el mateix conductor (per tant circulava amb el mateix horari) que el bus de la L79 que vaig veure l'altre dia.

I ara que ho penso, l'híbrid fa temps que no el veig. Potser és a aquest cotxe al que estan suplint.
Potser et refereixes als Irisbus Crossway.
Certament, és a aquest model al que em refereixo com a "l'habitual de la L79" (ho puc afirmar ara, desprès de que m'hagis dit el model i ho hagi buscat a Google). Però aquest és el que vaig veure ahir, mentre que el missatge que cites és el d'avui.

Edito: he pogut esbrinar gràcies a aquest Flickr, que el model que he vist avui ha estat un Man Tata Hispano. A més, ara sé que els models habituals de la L52 es diuen Man Castrosua City Versus i Castrousa Tempus Standard (l'híbrid).
Efectivament va ser Irisbus Iveco Crossway LE (l'he caçat pel meu poble fent L52) i que tambè ha realitzat serveis com L46 i posar un bus com aquest en aquesta línia per alguns carrers estrets per on circula



Avatar de l’usuari
Javi M
N9
N9
Entrades: 1618
Ubicació: Sant Feliu

Entrada Autor: Javi M » Dimecres 10/07/2013 19:00

albert28 ha escrit:Efectivament va ser Irisbus Iveco Crossway LE (l'he caçat pel meu poble fent L52) i que tambè ha realitzat serveis com L46 i posar un bus com aquest en aquesta línia per alguns carrers estrets per on circula
Jo també ho he vist alguna vegada. I no només això, sinò que la L46 durant la major part del dia és una línea de baixa demanda, amb la qual cosa fer servir un estandard és una desproporció.

Per cert, algú sap quants cotxes cobreixen la L46? 3 potser?



Avatar de l’usuari
sag470
N9
N9
Entrades: 1897

Entrada Autor: sag470 » Dimecres 10/07/2013 19:20

Crec que la L46 funciona amb 5 cotxes, amb 6 MAN Castrosua Magnus assignats.



trainman
N9
N9
Entrades: 2365
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Entrada Autor: trainman » Dijous 11/07/2013 15:33

A las 13:15 me ha sorprendido en la 648 un autobús de Font que no me esperaba ver haciendo esa línea. Se trata del ex-103 de Interbus (Mercedes OC500LE1825 Castrosua Magnus matrícula 5962 DFJ), decorado de exprés.cat y aún pendiente de numerar en la empresa de Ripollet.



Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní  
N9
N9
Entrades: 2374
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dijous 11/07/2013 17:40

No sé si posar-ho aquí...

M'he fixat en una curiositat de les línies 620 i 622.
El BKB d'alguns busos és de "caselles", i on posa la línia només hi ha 2 caselles (per tant, enlloc de veure 622, veiem 22). Com ho han arreglat? Posant una enganxina amb un 6, simulant un caràcter del BKB.


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
sag470
N9
N9
Entrades: 1897

Entrada Autor: sag470 » Divendres 12/07/2013 1:12

Si de cas, qüestions de l'empresa, seria convenient al seu propi fil http://transport.cat/viewtopic.php?f=6&t=10683. Encara així el que comentes són principalment els cotxes ex-Autobuses de Alcalá i ex-Argabus, per que on eren, no tenien linies amb més de 2 digits.



Avatar de l’usuari
sag470
N9
N9
Entrades: 1897

Entrada Autor: sag470 » Diumenge 14/07/2013 1:21

Curios, no ho sé, pero és la primera vegada que el veig i m'ha sobtat molt. La linia Igualada-Manresa - Calafell fet per un dels Volvo Sunsundegui Astral Art.



Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní  
N9
N9
Entrades: 2374
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dilluns 15/07/2013 14:51

Avistaments d'avui:
  • 1208 a la línia H12 (Tata Hispano) :x :o :o
    És la primera vegada que veig un estàndard en aquesta línia. Algú en sap el motiu?
  • Citaros 24xx (BKB de Led's) a la 76, que normalment porta Citaros 26xx (BKB de Dot's).
  • 692 de Bus Nou Barris a la 82 (aquest bus generalment està sempre a la 80)


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
sag470
N9
N9
Entrades: 1897

Entrada Autor: sag470 » Dilluns 15/07/2013 21:00

La H12 ha portat 3 Irisbus TataHispano Habit: també era el 1203 i crec que el 1201. A més també era el 3902.
També era un MAN GNC Noge Cittour II, crec que era el 1810 (no me'n recorcordo bé) a la 15.
A la H6 hi havia el 6320.



Avatar de l’usuari
raulitinbcn
N8
N8
Entrades: 1172
Facebook: raul.lopezalvarez.37
Ubicació: Barcelina

Entrada Autor: raulitinbcn » Dilluns 15/07/2013 21:18

sag470 ha escrit:La H12 ha portat 3 Irisbus TataHispano Habit: també era el 1203 i crec que el 1201. A més també era el 3902.
També era un MAN GNC Noge Cittour II, crec que era el 1810 (no me'n recorcordo bé) a la 15.
A la H6 hi havia el 6320.
A l'H12 avui li ha tocat en estandar, jo he vist com a Irisbus el xx08 o el 06


Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -

Avatar de l’usuari
Javi M
N9
N9
Entrades: 1618
Ubicació: Sant Feliu

Entrada Autor: Javi M » Dimarts 16/07/2013 22:27

Aquest matí, hi havia un cotxe de les línies urbanes de Sant Boi circulant per la L46.



Avatar de l’usuari
sag470
N9
N9
Entrades: 1897

Entrada Autor: sag470 » Dissabte 27/07/2013 3:24

Ahir dijous, era el 656 de Sagalés, una Fiat Ducato Maxi, fent serveis per a Bus Nou Barris.



Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » Dissabte 27/07/2013 7:05

Ahir l'IRISBUS de gas cedit a MOHN temporalment (1368 calca MOHN) estava a L85



Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní  
N9
N9
Entrades: 2374
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dissabte 27/07/2013 11:03

sag470 ha escrit:Ahir dijous, era el 656 de Sagalés, una Fiat Ducato Maxi, fent serveis per a Bus Nou Barris.
Fa uns quants dies que hi és. Pel que m'ha comentat algun veí del barri, les portes s'han d'obrir manualment, i no hi ha validadora de bitllets.

L'únic és que no sé per què hi és... O algun dels "habituals" no funciona, o alguna cosa estranya ha passat... Perquè no crec que el deixin "permanent"... De fet, quasi totes les vegades que l'he vist anava el conductor sol...


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
raulitinbcn
N8
N8
Entrades: 1172
Facebook: raul.lopezalvarez.37
Ubicació: Barcelina

Entrada Autor: raulitinbcn » Dissabte 27/07/2013 13:42

Adolescent barceloní ha escrit:
sag470 ha escrit:Ahir dijous, era el 656 de Sagalés, una Fiat Ducato Maxi, fent serveis per a Bus Nou Barris.
Fa uns quants dies que hi és. Pel que m'ha comentat algun veí del barri, les portes s'han d'obrir manualment, i no hi ha validadora de bitllets.

L'únic és que no sé per què hi és... O algun dels "habituals" no funciona, o alguna cosa estranya ha passat... Perquè no crec que el deixin "permanent"... De fet, quasi totes les vegades que l'he vist anava el conductor sol...
Foto:
Imatge
http://www.flickr.com/photos/raulitinbcn/9346731084/


Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -

Avatar de l’usuari
sag470
N9
N9
Entrades: 1897

Entrada Autor: sag470 » Dissabte 27/07/2013 13:56

Crec que hi ha la 656 per obres a Torre Baró, per la qual cosa la 80 i 81 van desviadas. Dubto que no porti validadora, totes en porta, i per passatge, pot anar buidar com moltes expedicions, aixó si, desde l'exterior és dificil de veure pels vidres tintats.
La asignació de dijous va ser (tot normal):
80: 694
81: 693
82: 692
83: 697-698
A la tarda és quan era la 656 fent la 80 o 81.



pau5321
N7
N7
Entrades: 448
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: pau5321 » Dissabte 27/07/2013 17:20

Adolescent barceloní ha escrit:
sag470 ha escrit:Ahir dijous, era el 656 de Sagalés, una Fiat Ducato Maxi, fent serveis per a Bus Nou Barris.
Fa uns quants dies que hi és. Pel que m'ha comentat algun veí del barri, les portes s'han d'obrir manualment, i no hi ha validadora de bitllets.

L'únic és que no sé per què hi és... O algun dels "habituals" no funciona, o alguna cosa estranya ha passat... Perquè no crec que el deixin "permanent"... De fet, quasi totes les vegades que l'he vist anava el conductor sol...
Les portes no s'obren manualment, el conductor té un botó com si fos un bus, i la validadora, n'hi ha una a terra, i dic bé, a terra, agafada com es pot. Fiquen aquests cotxes per les obres que estàn fent a l'interior de Torre Baró, que no permet que entrin midis, ja que amb els 10 metres de llargària que fan, no poden ficar-se.
Ara hi ha una de les Sprinter a la 80. La qual estava amb problemes en el canvi de marxes i per això no sortia, i van portar la 656 provisionalment.


http://propostesdemobilitat.wordpress.com
Una página con propuestas de autobuses y metro


http://tutorialesparavagos.wordpress.com
Si no sabéis hacer algo en el PC, aquí hay solución para todo.

Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní  
N9
N9
Entrades: 2374
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dimecres 31/07/2013 15:59

Bus Turístic jardinera a la Ruta Blava. L'he vist primer a Lesseps i després (no sé si el mateix o un altre) a Passeig de Gràcia.


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
sag470
N9
N9
Entrades: 1897

Entrada Autor: sag470 » Dimecres 31/07/2013 17:04

Hi ha varies, l'última setmana de juny eren 3 seguides a la ruta blava. Les vaig veure pasar pel Palau Reial. Son a reserva, pero segons es veu, intenten no posar-los a la vermella, i últimament ni a la verda.



Respon

Torna a “Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público”