Dubtes tarifaris

Tot el que no es pugui englobar als apartats anteriors.
Todo lo que no se pueda englobar en los apartados anteriores.
Respon
Avatar de l’usuari
Sagrerenc
N9
N9
Entrades: 1479
Ubicació: T2 / RER C / Métro ligne 12

Re: Dubtes sobre tarifes

Entrada Autor: Sagrerenc » Divendres 29/07/2011 13:25

UT596001 ha escrit:Al costat esquerra del bitllet hi han dues files tals com així:

xxxOU15005090
9999098093028

(És un exemple)
xxxOU99336082
5250035130028

Efectivament, m'han cobrat la tarifa MD, quan cap dels 4 trens que vaig agafar tenia la categoria de MD.
UT596001 ha escrit:
Sagrerenc ha escrit:Si des de les màquines d'autovenda de Blanes es poguessin comprar bitllets de Mitjana Distància (no estic demanant res de l'altre món) no m'haurien timat. Em sembla que la propera vegada que vagi a Figueres aniré per la gorra fins a Maçanet-Massanes i allà compraré el bitllet del Regional.
És molt més simple, insisteix que et cobrin a preu de regional i ja està. Si es neguessin, compres bitllet fins a Maçanet (en cas contrari viatges sense assegurança, poca broma) o si tinguessis alguna devolució exprés també en pots tirar d'ella fins a Maçanet i a demanar llibre de reclamacions.
No sé per què hauria d'insistir... a la taquilla m'haurien de preguntar quin tren vull agafar, o com a mínim, saber de quina categoria és el següent tren que passa per Maçanet-Massanes. Si a mi me l'han colat, li poden colar a qualsevol guiri que vagi de Blanes a Girona o Figueres. Crec que presentaré una reclamació, ja no pels diners, sinó per exigir un bon servei al client.



payrot
N1
N1
Entrades: 1

Entrada Autor: payrot » Dilluns 10/12/2012 21:20

Cual es el precio del trayecto Figueras - Barcelona Sants la semana - linea R11, per tren regional o catalunya express ?
Gracias



Avatar de l’usuari
Rodalies1i3
N3
N3
Entrades: 24
Ubicació: Parets del Vallés (R3)
Contacta:

Entrada Autor: Rodalies1i3 » Dilluns 10/12/2012 22:08

http://www20.gencat.cat/portal/site/rod ... 0c1e0aRCRD

Aquí tens els preus per kilometres.

Si et poses a renfe.es i vas a "Horaris" i busques aquest trajecte trobaràs els preus.



IamJuno
N1
N1
Entrades: 3

Entrada Autor: IamJuno » Dijous 19/09/2013 22:50

Hola!
He estado leyendo por aquí como funciona el tema de las zonas en rodalies renfe, pero la verdad es que tengo algunas dudas que no acabo de solucionar. Es sobre las tarjetas tipo t-mes o t-trimestral o t-jove.

Concretamente mis dudas son las siguientes:

Mi trayecto es Premia de Mar - Masnou para ir, Masnou - Premia para volver.
Con una tarjeta ilimitada de 1 zona validada por primera vez en Premia, eso lo puedo hacer sin problemas, no?
Pero la duda es... en ocasiones tendría que coger el trambesos o el metro. Con esa misma tarjeta puedo hacerlo? Entiendo que sí, ya que es integrada, de las "verdes".
Aparte, es posible que algún día tenga que hacer el trayecto San adrian del Besos - Montgat (sin tener que volver a Premia).Me daría algún problema esa tarjeta?

Perdonarme por tanta pregunta, pero es que el tema de las zonas me parece muy lioso, entiendo el concepto pero la practica no la controlo, jeje.

Moltes gràcies!



Avatar de l’usuari
Javi M
N9
N9
Entrades: 1618
Ubicació: Sant Feliu

Entrada Autor: Javi M » Dijous 19/09/2013 23:20

En general, con un título integrado de X zonas se puede realizar cualquier viaje con independencia de su origen/destino, siempre que el número de zonas atravesadas sea igual o inferior a X. Así, con una T-10 de 1 zona, un día puedes hacer un trayecto Masnou - Premià i al siguiente Sant Adrià - Sant Feliu.

Sin embargo, con los títulos ilimitados no es así. Si validas por primera vez el billete en Premià, sólo podrás utilizarlo para viajar entre Masnou i Cabrera. Además también puedes hacer el trayecto Cabrera - Mataró por tratarse de estaciones contiguas.



IamJuno
N1
N1
Entrades: 3

Entrada Autor: IamJuno » Dijous 19/09/2013 23:54

vaya :/
pero podría usarlo para metro y trambesos? o no podría salir del tramo masnou - cabrera?
(en dias distintos o con espacio de tiempo de por medio)



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Divendres 20/09/2013 0:11

Javi M ha escrit:Además también puedes hacer el trayecto Cabrera - Mataró por tratarse de estaciones contiguas.
No.

Els títols il·limitats només serveixen, com bé has dit, per a la zona validada a la primera validació. Per aquest motiu, els trajectes entre estacions contigues en zona diferent per als títols il·limitats es considera un trajecte de 2 zones, només s'aplica el criteri de 1 zona per a: T-10, T-50/30, T-70/30 i T-FM/FN 70/90, ja que això que es fa realment és una xapussa que patim a les nostres carns els que ens toca fer trajectes d'aquests (per exemple, el que a mi em toca: Castellar del Vallès-Sabadell).
IamJuno ha escrit:vaya :/
pero podría usarlo para metro y trambesos? o no podría salir del tramo masnou - cabrera?
(en dias distintos o con espacio de tiempo de por medio)
Sólo se puede usar dónde la estrenas. Si la estrenas en Cabrera, sólo la podrás usar en la zona 2E, es decir puedes ir a Vilassar (de Mar y de Dalt), Premià (de Dalt y de Mar), El Masnou, Teià y Alella. Y ya está, no sirve ni para ir a Mataró (son 2 zonas) ni para moverse ni por dentro de Barcelona, ni por dentro de Mataró.

P.S: Aquest fil hauria d'anar al fil de dubtes, o almenys jo ho considero així. Espero que l'administració no li molesti el meu incís ;)



IamJuno
N1
N1
Entrades: 3

Entrada Autor: IamJuno » Divendres 20/09/2013 1:57

Vale, ara m'ha quedat clar! Doncs quin rollo :/ Moltes gràcies a tots dos i perdó per posar el tema on no toca!!

De nou, gràcies!



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 20/09/2013 10:37

UT596001 ha escrit: P.S: Aquest fil hauria d'anar al fil de dubtes, o almenys jo ho considero així. Espero que l'administració no li molesti el meu incís ;)
Tens raó, ara el combino amb un fil que a la vegada sorgeix de dos de temàtica clònica.



Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2373
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dimecres 23/10/2013 9:52

Una cosa: si pico viatge a Sabadell amb una T-10 1z només em val per la zona 2C? Pensava que valia per tota la zona 2...


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
Guigui  
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 23/10/2013 10:41

Si és un bitllet d'una zona, només val per una zona. 2C etc. indica la zona, 2 simplement la corona (és a dir, tot una anella de zones).


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dimecres 23/10/2013 10:42

I poder anar de Terrassa a Mataró amb un bitllet d'1 zona? Sí, només val per la zona 2C.



davida
N9
N9
Entrades: 1793
Contacta:

Entrada Autor: davida » Dimecres 23/10/2013 11:43

L'altre dia em va dir que havia fet frau, pero l'empleat de FGC em va deixar sortir sense pagar multa

9:15 Agafo a Fabra i Puig el bus e1, valido una targeta T10 2 zones
9:45 Arribo a Sabadell per fer una gestions
10:30 Arribo a Sabadell Estació i valido una altra vegada la T10 2 zones.
11:00 Poso la T10 a Sarria i no em deixa sortir. Li dic a un empleat de FGC. Em diu que he fet frau. Que el meu bitllet nomes em valia fins la Floresta pero que em deixa sortir. Em diu que la proxima vegada validi 2 cops la T10 2 zones ¿¿???

Si hagues arribat 15 mes tard a Sabadell Estació, no hagues passat res. La maquina em ves validat un nou viatge i ves sortit a Sarria Sense problemes.

Quin frau he realitzat? Jo he validat una targeta T10 2 zones per fer trajectes de 2 zones. A sigut el sistema qui ho ha interpretat com un transbord. Les validadores no permeten dir si vols fer 1 trajecte de 1 zona o 2 zones. Segons ATM el número de zones depen del numero de zones per les que transites. Jo nomes havia transitat per 2 zones: 1 - 2C.
Enlloc esta indicat que aixó pot passar ni que tens que fer.



Avatar de l’usuari
raulitinbcn
N8
N8
Entrades: 1172
Facebook: raul.lopezalvarez.37
Ubicació: Barcelina

Entrada Autor: raulitinbcn » Dimecres 23/10/2013 16:21

davida ha escrit:L'altre dia em va dir que havia fet frau, pero l'empleat de FGC em va deixar sortir sense pagar multa

9:15 Agafo a Fabra i Puig el bus e1, valido una targeta T10 2 zones
9:45 Arribo a Sabadell per fer una gestions
10:30 Arribo a Sabadell Estació i valido una altra vegada la T10 2 zones.
11:00 Poso la T10 a Sarria i no em deixa sortir. Li dic a un empleat de FGC. Em diu que he fet frau. Que el meu bitllet nomes em valia fins la Floresta pero que em deixa sortir. Em diu que la proxima vegada validi 2 cops la T10 2 zones ¿¿???

Si hagues arribat 15 mes tard a Sabadell Estació, no hagues passat res. La maquina em ves validat un nou viatge i ves sortit a Sarria Sense problemes.

Quin frau he realitzat? Jo he validat una targeta T10 2 zones per fer trajectes de 2 zones. A sigut el sistema qui ho ha interpretat com un transbord. Les validadores no permeten dir si vols fer 1 trajecte de 1 zona o 2 zones. Segons ATM el número de zones depen del numero de zones per les que transites. Jo nomes havia transitat per 2 zones: 1 - 2C.
Enlloc esta indicat que aixó pot passar ni que tens que fer.
No té raó, per algo hi han targetes de 2 zones, amb 1h 30min de transbordament, es com dir que una T-MES val per una setmana sols.


Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -

eolosbcn
N5
N5
Entrades: 109

Entrada Autor: eolosbcn » Dimecres 23/10/2013 19:19

El sistema tarifari de l'ATM, si em permeteu, des de Barcelona (per anar o tornar) està molt bé, però des d'altres poblacions es un merder.

No pot ser que per anar de Mataró a Granollers, segons com hi vagi pagui unes zones o unes altres. Si vaig en tren, passant per Barcelona son un grapat de zones, si vaig en autobús unes altres.

En altres paisos amb zones integrades la cosa es molt senzilla. Vaig a una máquina estic a A i demano un bitllet B. Punt. Aquí hem d'endivinar no només les zones, sino saber exactament per on passa el mitja de transport, per intentar averigüar com fer-ho. Jo ara no tinc cotxe i vaig des de Mataró a Granollers, Sabadell, Terrassa i us haig de dir que en aquests trajectes el sistema es una auténtica "merd..." i anormal.



Avatar de l’usuari
Guigui  
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 23/10/2013 19:34

raulitinbcn ha escrit:
davida ha escrit:L'altre dia em va dir que havia fet frau, pero l'empleat de FGC em va deixar sortir sense pagar multa

9:15 Agafo a Fabra i Puig el bus e1, valido una targeta T10 2 zones
9:45 Arribo a Sabadell per fer una gestions
10:30 Arribo a Sabadell Estació i valido una altra vegada la T10 2 zones.
11:00 Poso la T10 a Sarria i no em deixa sortir. Li dic a un empleat de FGC. Em diu que he fet frau. Que el meu bitllet nomes em valia fins la Floresta pero que em deixa sortir. Em diu que la proxima vegada validi 2 cops la T10 2 zones ¿¿???

Si hagues arribat 15 mes tard a Sabadell Estació, no hagues passat res. La maquina em ves validat un nou viatge i ves sortit a Sarria Sense problemes.

Quin frau he realitzat? Jo he validat una targeta T10 2 zones per fer trajectes de 2 zones. A sigut el sistema qui ho ha interpretat com un transbord. Les validadores no permeten dir si vols fer 1 trajecte de 1 zona o 2 zones. Segons ATM el número de zones depen del numero de zones per les que transites. Jo nomes havia transitat per 2 zones: 1 - 2C.
Enlloc esta indicat que aixó pot passar ni que tens que fer.
No té raó, per algo hi han targetes de 2 zones, amb 1h 30min de transbordament, es com dir que una T-MES val per una setmana sols.
El tema és que l'ATM considera il·legítim fer trajectes d'anada i tornada amb modes diferents, encara que estrictament parlant, siguin legals. Com que no han implantat els mecanismes adequats, de moment no poden passar de fer rebequeries.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dimecres 23/10/2013 22:57

davida ha escrit:Quin frau he realitzat? Jo he validat una targeta T10 2 zones per fer trajectes de 2 zones. A sigut el sistema qui ho ha interpretat com un transbord. Les validadores no permeten dir si vols fer 1 trajecte de 1 zona o 2 zones. Segons ATM el número de zones depen del numero de zones per les que transites. Jo nomes havia transitat per 2 zones: 1 - 2C.
Enlloc esta indicat que aixó pot passar ni que tens que fer.
Un Sant Andreu de Palomar-Sarrià via Sabadell són tres zones: 1, 2C i de nou 1. A l'ATM no es repeteixen les zones, per tant tenim aquesta absurda situació.



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dilluns 28/10/2013 17:03

Es torna a repetir el que vaig exposar aqui: http://transport.cat/viewtopic.php?f=8&t=12849 obliguen al client a fixar-se molt en si ha sigut enllaç o no, cosa difícil en casa d'una t10 i molt difícil amb una t50-30 o t70-30



França451
N9
N9
Entrades: 2227
Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
Ubicació: Tota TUS excepte: 11,80,23
Contacta:

Entrada Autor: França451 » Dilluns 28/10/2013 19:21

Hola a todos.
He tenido que romper una promesa y volver, pero me era absolutamente necesario, y este hilo ha sido el urgente detonante.
Al margen de las absurdas incongruencias de las tarjetas ATM, de las cuales, únicamente se puede sacar en claro tres cosas fijas:
PRIMERA: que una tarjeta limitada en viajes (T10, t50, etc) y dependiente de tiempo de trasbordos, permite viajar trayectos entre el número de zonas marcadas en la tarjeta, pudiendo usarse como punto de origen en cualquier zona de absolutamente toda la red, pudiendo hacer unos viajes en unas zonas y otros en la otra punta de la provincia, siempre y cuando se cumpla el número de zonas máximas que marca la tarjeta.
SEGUNDA: que las tarjetas ilimitadas (Tmes, tdia, Ttrimestre...) sólo se puede realizar el máximo de zonas marcadas en la tarjeta, y única y exclusivamente con origen en la zona o zonas marcadas en la primera validación, sin posibilidad de moverse a otras zonas que queden fuera del número máximo de zonas que indique la tarjeta
Y sin poder realizar en los casos de tarjetas de una zona trayectos en estaciones/pueblos contiguas en zonas limítrofes
Pongo ejemplo, para explicar la primera frase:
Con una tarjeta de una zona, si la primera picada está en zona 3A, todos los viajes se tienen que realizar única y exclusivamente en los límites de la zona 3A, sin posibilidad de salir de dichos límites, ni siquiera con buses que salgan alguna parada de dicha zona y vuelvan a entrar en ella para realizar el resto del trayecto.
Si tenemos una mensual de tres zonas, si la primera picada está en zona 2A, podremos movernos en cualquier trayecto que tenga origen o destino la zona indicada, pudiendo hacer unos viajes a dos zonas limítrofes por la izquierda, y otras veces, otros viajes por dos zonas limítrofes por la derecha, siempre y cuando, el origen de trayecto, si partimos de 2A o l fin si partimos de una zona dentro del círculo de zonas posibles, regresamos como punto de final a la 2A.
TERCERA: Las tarjetas limitadas de una zona, tienen la particularidad de efectuar viajes fuera de la ZONA 1, entre pueblos contiguos en zonas limítrofes, si el trayecto se hace en un solo medio de transporte sin trasbordo.
Y por último, una tarjeta limitada de 1 zona, puede efectuar el primer viaje en la zona 1, y el segundo en la zona 3B, sin problemas. Siempre y cuando el primer viaje no salga de la zona 1 y el segundo no exceda los límites de zona 3B.

Bueno, dicho esto, vamos a centrarnos en el objeto de mi urgente mensaje, que es sobre las zonas de Rodalies de Catalunya con títulos exclusivamente de Renfe Rodalies.

Sí, algo tan sencillo tiene incongruencias que quiero preguntar, porque si en ATM, todos hemos flipado, ahora vengo yo, como algunos saben con mi proyecto de la R8 para haceros flipar en dobly surround, en el colmo de lo ilógico y lo irrespondible.

CASO PRIMERO: Castellbisbal es zona 3A en Rodalies. Si esta estación es origen o destino de nuestro viaje, se cobrará sí o sí.
Hasta ahí todo bien.
CASO SEGUNDO: Si Castellbisbal NO es estación de origen o destino, sino estación de paso o trasbordo, suceden los siguientes casos:
1. Trayecto entre Barcelona Sants y Martorell. se pasa por Castellbisbal, pero no se cobra la zona, el trayecto total es de 3,15 €, tres zonas.
2. Trayecto entre Sanat Joan Despì y Rubì: R4 y R8 con trasbordo en Castellbisbal. Supuestamente, Castellbisbal no se cobra, a pesar de coger la R8 en dicha estación, por lo que el trayecto se contabiliza como 3 zonas, y se cobra al precio de 3,15 €
3. Trayecto de Sant Feliù de Llobregat y Rubì: R4 y R8 con trasbordo en Castellbisbal. aquí, se cobra castellbisbal como zona 3A, contando en el trayecto total un total de TRES ZONAS y al precio de 3,15 €
La diferencia en los dos últimos casos es de una estación y de que Sant Joan está en zona 1 y Sanfe en zona 2.
4. Trayecto del Papiol a Rubì: r4 y R8, trasbordo en Castellbisbal. También mismo caso que el anterior, tres zonas, se cuenta Castellbisbal y clava de 3,15 euros, para un ridículo trayecto entre tres estaciones.
5. Trayecto de Martorell a Sant Cugat: son dos zonas, pues se entiende que al contar Castellbisbal, por la R8, se cobra la zona 3A, por lo que el precio es de dos zonas, 2,35 €
6. Trayecto de Vilafranca del Penedès a Rubì, R4 y R8, trasbordo en Martorell o Castellbisbal, la estación de marras con zona de regalito se va a cobrar por lo que el total suma cuatro zonas y 3, 80 €
7. Trayecto de Barcelona Sants a rubì: da igual por donde vayamos, se va a cobrar tres zonas, por lo que Castellbisbal, aunque pasemos y usemos la R8 nos lo regalan, gentileza de la Generalitat de Catalunya. Tres zonas 3,15 €
8. De Rubì a Castellbisbal. En teoría para este trayecto, habría que contar Castellbisbal como zona 3A, pero su propia obligación hace caer a la zona en la trampa: estaciones contiguas en zonas limítrofes: precio DOS EUROS. Con lo cual, la teoría de Castellbisbal como zona obligatoria para la R8 cae en su propio saco y nos regala la zona a cobrar gratis. Ídem para el trayecto contrario.

Ahora, agarrémonos a la silla, que vamos a flipar un poco más.
8. de Rubì a Terrassa. El total de zonas a atravesar, Rodalies lo gesta en tres zonas, por lo que para este trayecto cobra 3,15 €. Evidentemente, no podemos irnos a Castellbisbal y coger la R4, puesto que incidiríamos en fraude al atravesar cuatro zonas. Hay que ir a Cerdanyola UAB, coger R7 a Cerdanyola del Vallès, y luego R4 a Terrassa. Se atraviesan las zonas 3, 2, 3 de nuevo y finalmente 4. (Recordemos que en Rodalies las zonas que repiten no cuentan)
9. de Terrassa a Sant Cugat: mismo caso pero a la inversa, tres zonas, 3,15 euros
10. de Terrassa a Mollet Sant Fost: si acabamos de comprobar la tarifa y el trayecto del caso anterior, lo lógico debería ser el mismo caso, pero cogiendo la R8 en dirección contraria: pues Rodalies, en taquillas y máquinas autoventa, nos da el magnífico regalito de que para este nuevo trayecto, son 4 zonas y el precio es de 3,80 €.
Es curioso que para ir a rubì y Sant Cugat nos hagan bajar en Cerdanyola, coger R7 y luego R8, y en cambio para ir a Mollet y Granollers, nos hagan ir en R4 hasta Sants y comernos toda la R2 por Barcelona, robándonos por la cara una zona que en realidad no necesitamos.
11. Mismo caso para Granollers Centre.

Y por si todo esto no fuera suficiente, vamos al caso más extraño de todos los encontrados.
Como ya he indicado varias veces, yo he ido muchas veces a Terrassa desde Barcelona usando tarjeta ATM de 1 zona en Barcelona hasta Sant Feliù, y sacando en esta estación un billete de zonas 2,3,4 de Rodalies. Cogiendo R4 a Castellbisbal, R8 a UAB, R7 a Cerdanyola Vallès y R4 de nuevo a Terrassa. Terrassa, como bien sabéis muchos, tiene validación obligatoria para salir de la estación.
Bien, por lo que he contado en los casos 3, 4 y 5, arriba mencionados, se entiende que desde una estación de zona 2 entre Sant Feliù y El Papiol, para entrar en la R8 hay que cobrar Castellbisbal como zona 3A, por lo que en el trayecto mencionado, se necesitan un mínimo de CUATRO ZONAS para llegar a Terrassa. Mi pregunta es: si esto es así al cien por cien, ¿cómo es posible que al validar para salir en Terrassa con un billete de tres zonas, habiendo picado en origen una estación que para llegar se necesitan cuatro, me deje salir sin problemas??????
Repito que para todo esto, hablamos siempre de zonas y billetes exclusivamente de Rodalies de Catalunya.

PD: en Plaza Catalunya, los del centro de atención se limitan a marear la perdiz diciendo que siempre se cobran todas y cada una de las zonas que se atraviesan, sin tener en cuenta los argumentos o casos, o las puntualidades antes las incongruencias como las que he descrito.

Alguien sabría decirme entonces cómo se resuelven estas incongruencias?

PD: en el caso 12, si alguien me pregunta cómo he conseguido un billete de zonas 2, 3 y 4, la respuesta está en marcar como destino en la máquina autoventa Sant Sadurnì d'Anoia. Desde Sant Feliù, este destino te da un billete de zonas 2, 3, y 4, pero que por lo que hemos visto, en teoría no debería ser válido para salir en una estación de corona 4 cuyo trayecto implique atravesar más de 3 zonas, y sin embargo lo hace.

A ver, los expertos, que aclaren todo esto.
Y por supuesto, la gente de la R4 norte, cuando vaya a cualquier estación de la R2 comprendida entre La Llagosta y Maçanet, que no les cobren la zona 1, que Renfe les está estafando por la cara. Lógicamente si nos evitamos pagar la zona 1, no la pasemos.


Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...

Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dilluns 28/10/2013 21:27

França451 ha escrit:Alguien sabría decirme entonces cómo se resuelven estas incongruencias?
Se resuelven pulsando el nº de zonas en vez de la estación de destino. Si no pasas por zona 1 no es necesario que la pagues, y la validadora te dejará salir igual. En el caso de Castellbisbal es 3a solo para la R8, para la R4 sigue siendo 3. Este cambio se hizo cuando se inaguró la R7, para que de la R4 norte a la R4 sur hubiera el mismo nº de zonas si ibas por Barcelona que si ibas enlazando con la R7.



Respon

Torna a “Transport en general / Transporte en general”