Dubtes tarifaris

Tot el que no es pugui englobar als apartats anteriors.
Todo lo que no se pueda englobar en los apartados anteriores.
Respon
França451
N9
N9
Entrades: 2227
Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
Ubicació: Tota TUS excepte: 11,80,23
Contacta:

Re: Dubtes tarifaris

Entrada Autor: França451 » Dilluns 28/10/2013 22:09

Ecomobisostrans ha escrit:
França451 ha escrit:Alguien sabría decirme entonces cómo se resuelven estas incongruencias?
Se resuelven pulsando el nº de zonas en vez de la estación de destino. Si no pasas por zona 1 no es necesario que la pagues, y la validadora te dejará salir igual. En el caso de Castellbisbal es 3a solo para la R8, para la R4 sigue siendo 3. Este cambio se hizo cuando se inaguró la R7, para que de la R4 norte a la R4 sur hubiera el mismo nº de zonas si ibas por Barcelona que si ibas enlazando con la R7.
Eso es lo que han dejado claros mis diferentes casos, que en teo ría, por la R8 se cobra SIEMPRE Castellbisbal.
Pero si te miras detenidamente los casos que he citado, de Barcelona a Rubì coges R8 y NO PAGAS Castellbisbal como 3a.
Desde Sant Joan despì a Rubì, coges la R8 y tampoco pagas Castellbisbal como 3A, aunque la atravieses.
desde Sant Feliù a Rubì sí pagas Castellbisbal.
Desde El Papiol a Rubì, también pagas Castellbisbal.

La consecuencia es que los habitantes de Hospitalet, Cornellà y Sant Joan despì, pagan lo mismo a Rubì y Sant Cugat, que los de Molins de Rei y Sant Feliù. Me puedes explicar cómo estando en zona 1, yendo a zona 3, pago lo mismo que los que están en zona 2 y van igualmente a zona 3???? Desde La Sagrera Meridiana hasta El Papiol, pasando por todas las estaciones intermedias de la R4 entre ambas estaciones, pagas el mismo precio a Rubì y Sant Cugat, sean estaciones de zona 1 o de zona 2. ¿Me lo explicas, por favor? Porque o soy demasiado tonto o debo de haber tomado sustancias estupefacientes, pero no lo entiendo.

Entiendo que desde Sant Vicenç a Martorell, se pague Castellbisbal para pagar lo mismo por Barcelona que por el interior, a la R4 Nord, ya me imaginé que eso se puso justamente para evitar viajar más barato, es como en Madrid cuando se cerró el Pasillo verde, y los viajeros podían ir de Atocha o Chamartín a Príncipe Pío, sin tener que pagar un billete de cuatro zonas, pudiendo ir con billete de una, sólo que Madrid, que curiosamente en ciertas comunidades autónomas que no me apetece mencionar, se les acusa de ladrones, y otras cosas, no son tan agarraos como aquí, que precisamente se crean itinerarios que tanto en tiempo, como en zonas como en precio son más baratos, pero se les añaden zonas para que acabes pagando lo mismo, eso para un madrileño, aunque sea alcalaíno como Cervantes, se ve a cien leguas, no es necesario que nos recuerdes que somos la única red de Cercanías de España que con tal de cobrarte lo mismo o más por itinerarios nuevos alternativos a los habituales, se inventan todas las zonas que hagan falta para clavarte peajes.

Volviendo al tema de zonas, dime por otro lado cómo se saca un billete por zonas en las máquinas autoventa, o en taquillas, porque yo todavía no sé cómo se hace. El único método que conozco para ello es buscando un destino que desde tu estación de origen te marque o te pase exactamente las zonas que buscas: por ejemplo, para Mollet o Granollers desde Terrassa, te basta marcar Rubì o Cerdanyola del Vallès, pero eso de los billetes de x zonas nunca he visto que se puedan sacar en las máquinas autoventa.


Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...

Usuari19
N1
N1
Entrades: 1

Entrada Autor: Usuari19 » Dimecres 30/07/2014 13:00

Necessito saber si fent el trajecte Montcada-Sitges amb una T-50/30 ATM de 3 zones agafant Sagales-Renfe-Bus municipal Sitges em picaria només un cop o no, suposant que entro al segment de temps per fer transbord

Gràcies



Avatar de l’usuari
sag470
N9
N9
Entrades: 1896

Entrada Autor: sag470 » Dimecres 30/07/2014 13:37

És un sol viatge, dins del 1h45min per fer els trasbordaments. El trajecte Montcada-Sitges és 3 zones ATM.



Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3941
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Dimarts 27/01/2015 19:18

Jo voldria saber, si comprant una T-Dia de 6 zones demà dimecres, i no l'utilitzo fins divendres, tindré cap problema. La validació seria per divendres. El dubte és si comprant-la demà, divendres no tindré problemes amb la validació.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

Avatar de l’usuari
Javi M
N9
N9
Entrades: 1618
Ubicació: Sant Feliu

Entrada Autor: Javi M » Dimarts 27/01/2015 20:52

Segons el web de l'ATM:
ATM ha escrit:Títol unipersonal, amb un nombre il·limitat de viatges integrats durant el dia en què s’ha
validat fins a l’acabament del servei, a les zones delimitades per la primera validació, en tots
els modes de transport segons les zones per les quals es transiti (pagament màxim 6 zones).
Per tant, no hi hauria d'haver cap problema.

A mi, el que no m'acaba de quedar clar és què s'entèn per "fins a l'acabament del servei".

Tampoc no entenc per què en comptes de ser T-Dia, no és T-24h, podent viatjar il·limitadament durant les 24h posteriors a la primera validació. Així seria molt més pràctic per a qui iniciï el seu seguit de desplaçaments a mitja tarda, i seria molt més fàcil definir el periode de validesa.



Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3941
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Dimarts 27/01/2015 20:58

He escrit aquest dubte, perquè fa uns anys vaig comprar a una de les MAE'S de l'estació de Vic, una T-10 de dues zones, un divendres concretament.
El dilluns següent, la vaig voler validar per primera vegada, a un bus de Sagalés, fent el trajecte de Tona a Vic (2 zones).
La validadora em va marcar error, títol erroni crec que deia, però el conductor em va deixar passar sense pagar res.
Al cap de poques hores, intento fer el mateix a una de les validadores de l'estació de Vic, i el resultat era el mateix, la validadora em rebutjava la targeta. Deia si no recordo malament, títol erroni, o alguna cosa semblant, fins que vaig anar a fer el bescanvi a la taquilla i amb la nova targeta no vaig tenir cap problema.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

Avatar de l’usuari
raulitinbcn
N8
N8
Entrades: 1172
Facebook: raul.lopezalvarez.37
Ubicació: Barcelina

Entrada Autor: raulitinbcn » Dimarts 27/01/2015 21:42

UT440_132M ha escrit:Jo voldria saber, si comprant una T-Dia de 6 zones demà dimecres, i no l'utilitzo fins divendres, tindré cap problema. La validació seria per divendres. El dubte és si comprant-la demà, divendres no tindré problemes amb la validació.
En el tema de les targetes T-DIA de 6 zones, si vull fer una sortida friki :D agafar una T-DIA de 6 zones, puc utilitzar-la per TOTES les zones de l'ATM de Barcelona? Per exemple, fer Barcelona - Manresa (R4) i després Manresa - Vic (bus) sense cap problema?


Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -

Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Dimecres 28/01/2015 0:45

raulitinbcn ha escrit:Jo voldria saber, si comprant una T-Dia de 6 zones En el tema de les targetes T-DIA de 6 zones, si vull fer una sortida friki :D agafar una T-DIA de 6 zones, puc utilitzar-la per TOTES les zones de l'ATM de Barcelona? Per exemple, fer Barcelona - Manresa (R4) i després Manresa - Vic (bus) sense cap problema?
Per la relació Manresa-Vic hauries d'agafar l'Eix Bus, i crec que no està integrat dins de l'ATM.



Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3941
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Dimecres 28/01/2015 0:49

raulitinbcn ha escrit:
UT440_132M ha escrit:Jo voldria saber, si comprant una T-Dia de 6 zones demà dimecres, i no l'utilitzo fins divendres, tindré cap problema. La validació seria per divendres. El dubte és si comprant-la demà, divendres no tindré problemes amb la validació.
En el tema de les targetes T-DIA de 6 zones, si vull fer una sortida friki :D agafar una T-DIA de 6 zones, puc utilitzar-la per TOTES les zones de l'ATM de Barcelona? Per exemple, fer Barcelona - Manresa (R4) i després Manresa - Vic (bus) sense cap problema?
Amb una T-Dia de 6 zones pots anar des de Sant Vicenç de Calders, fins a Sant Quirze de Besora sense problemes, per exemple.
L'exemple del bus Manresa - Vic, només és possible si ho fas amb Castellà (dues expedicions diàries de dilluns a dissabte, línies 710 -laborables per Calders- i 711 - dissabtes per Artés-), ja que l'Eix Bus no està integrat.
La T-Dia va molt bé si has d'estar tot el dia voltant i no has de tornar a agafar cap més transport integrat al dia següent. Amb pocs viatges s'amortitza els 21,70 € que costa.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

Avatar de l’usuari
raulitinbcn
N8
N8
Entrades: 1172
Facebook: raul.lopezalvarez.37
Ubicació: Barcelina

Entrada Autor: raulitinbcn » Dimecres 28/01/2015 20:52

UT440_132M ha escrit:
raulitinbcn ha escrit:
UT440_132M ha escrit:Jo voldria saber, si comprant una T-Dia de 6 zones demà dimecres, i no l'utilitzo fins divendres, tindré cap problema. La validació seria per divendres. El dubte és si comprant-la demà, divendres no tindré problemes amb la validació.
En el tema de les targetes T-DIA de 6 zones, si vull fer una sortida friki :D agafar una T-DIA de 6 zones, puc utilitzar-la per TOTES les zones de l'ATM de Barcelona? Per exemple, fer Barcelona - Manresa (R4) i després Manresa - Vic (bus) sense cap problema?
Amb una T-Dia de 6 zones pots anar des de Sant Vicenç de Calders, fins a Sant Quirze de Besora sense problemes, per exemple.
L'exemple del bus Manresa - Vic, només és possible si ho fas amb Castellà (dues expedicions diàries de dilluns a dissabte, línies 710 -laborables per Calders- i 711 - dissabtes per Artés-), ja que l'Eix Bus no està integrat.
La T-Dia va molt bé si has d'estar tot el dia voltant i no has de tornar a agafar cap més transport integrat al dia següent. Amb pocs viatges s'amortitza els 21,70 € que costa.
Bé, el que em referia és si, una T-DIA de 6 zones seria la ''màxima''. Avui, passant per Sagalés ho he preguntat i m'ha dit que ho mires al fulletó i, crec que primer cop, diu: (pagament màxim 6 zones). Amb això, ja tinc el que necessitava.


Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -

Granolleri

Entrada Autor: Granolleri » Dijous 29/01/2015 0:09

raulitinbcn ha escrit:Avui, passant per Sagalés ho he preguntat i m'ha dit que ho mires al fulletó i, crec que primer cop, diu: (pagament màxim 6 zones).
Els fulletons de l'ATM sempre han especificat que el màxim de zones a cobrar seran 6.

Suposo que quan estigui implantada la T-Mobilitat i la corona 7 estigui completament integrada el màxim passaran a ser 7 zones.



Avatar de l’usuari
raulitinbcn
N8
N8
Entrades: 1172
Facebook: raul.lopezalvarez.37
Ubicació: Barcelina

Entrada Autor: raulitinbcn » Dijous 29/01/2015 16:15

Granolleri ha escrit:
raulitinbcn ha escrit:Avui, passant per Sagalés ho he preguntat i m'ha dit que ho mires al fulletó i, crec que primer cop, diu: (pagament màxim 6 zones).
Els fulletons de l'ATM sempre han especificat que el màxim de zones a cobrar seran 6.

Suposo que quan estigui implantada la T-Mobilitat i la corona 7 estigui completament integrada el màxim passaran a ser 7 zones.
I un altre dubte que també se m'ha platejat, és:
Vul fer el trajecte Barcelona-Liçà d'Amunt (e7) són 3 zones (1,2D,3D) i després anar a Sabadell i Rubí (fent parada a Caldes) que són zona 2C, he de pagar 3 o 4 zones? Pensant que la primera validació fós a la zona 1, s'hauria d'aplicar ''com si només'' existissin les corones, i no les zones, no?


Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -

Granolleri

Entrada Autor: Granolleri » Dijous 29/01/2015 17:11

raulitinbcn ha escrit:Vul fer el trajecte Barcelona-Liçà d'Amunt (e7) són 3 zones (1,2D,3D) i després anar a Sabadell i Rubí (fent parada a Caldes) que són zona 2C, he de pagar 3 o 4 zones? Pensant que la primera validació fós a la zona 1, s'hauria d'aplicar ''com si només'' existissin les corones, i no les zones, no?
Si vas amb una T-Dia i l'estrenes a la zona 1 amb una de 3 zones en tens prou.



Avatar de l’usuari
albert28
N9
N9
Entrades: 2152

Entrada Autor: albert28 » Dijous 16/07/2015 9:16

Dubte sobre aplicació de zones a targetes T-Mes/Jove/Trimestre, si per exemple tinc d'1 zona i la primera validació és a la zona 0, em serveix als pobles límitrofs de la zona 0? És a dir, puc per exemple usar-la a El Masnou (zona 2 però límitrof amb la 1)?



premixero
N8
N8
Entrades: 779

Entrada Autor: premixero » Dijous 16/07/2015 11:34

las tarifas de 1 zona se pueden usar en ciudades limitrofes 2/3, 3/4, 4/5 y 5/6. pero nunca en los limites 1/2



Avatar de l’usuari
raulitinbcn
N8
N8
Entrades: 1172
Facebook: raul.lopezalvarez.37
Ubicació: Barcelina

Entrada Autor: raulitinbcn » Dijous 30/07/2015 21:15

Un dubte que li va sorgir l'altre dia amb un amic. Té una targeta (una T-10) de 2 zones i vol fer el trajecte Barcelona - Terrassa, fent dues validacions a dos transports diferents: Bus A4 de Barcelona a Sant Cugat (2 zones) + S1 Sant Cugat - Terrassa (2 zones més). Essent una targeta de 2 zones, al validar per segon cop (creient ell que li tornava a marcar) simplement li fa transbordament. Al arribar a Terrassa, no pot sortir. Ha comes un frau, però sense voler, és sancionable?


Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -

Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dijous 30/07/2015 21:34

raulitinbcn ha escrit:Un dubte que li va sorgir l'altre dia amb un amic. Té una targeta (una T-10) de 2 zones i vol fer el trajecte Barcelona - Terrassa, fent dues validacions a dos transports diferents: Bus A4 de Barcelona a Sant Cugat (2 zones) + S1 Sant Cugat - Terrassa (2 zones més). Essent una targeta de 2 zones, al validar per segon cop (creient ell que li tornava a marcar) simplement li fa transbordament. Al arribar a Terrassa, no pot sortir. Ha comes un frau, però sense voler, és sancionable?
Esclar, doncs ha fet transbord i ha sobrepassat el nombre de zones en el seu desplaçament total. Les normes no han de distingir en si es fa "sense voler" o no.
Jo d'avagades el que he fet en aquest cas és anar amb un títol d'abonament de la Zona 1 fins a Sant Cugat amb la línia 128 de TB, i anar caminant fins l'estació de La Floresta (Si fa no fa són uns 30 minuts).

Si no es vol caminar, pots fer amb una T-MES (o d'altre) fins a Sant Cugat amb la 128 (o Les Planes mateix) i un cop allà, canviar a un títol d'una o dues zones per tenir l'inici a la Zona 2 i agafar l'autobús urbà de Sant Cugat fins a una estació d'FGC dins el terme municipal de Sant Cugat, però els horaris són els que són!


El metro de Barcelona amb motoristes!

Granolleri

Entrada Autor: Granolleri » Dijous 30/07/2015 23:28

Una altra opció és baixar a Rubí (fins on és vàlida la T-10 de 2 zones des de Barcelona) i allà validar una T-10 de 1 zona, que és vàlida per anar de Rubí a qualsevol estació de Terrassa, o bé amb l'autobús B8 (mirar prèviament l'horari, un autobús cada hora).



oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Dijous 30/07/2015 23:31

raulitinbcn ha escrit:Un dubte que li va sorgir l'altre dia amb un amic. Té una targeta (una T-10) de 2 zones i vol fer el trajecte Barcelona - Terrassa, fent dues validacions a dos transports diferents: Bus A4 de Barcelona a Sant Cugat (2 zones) + S1 Sant Cugat - Terrassa (2 zones més). Essent una targeta de 2 zones, al validar per segon cop (creient ell que li tornava a marcar) simplement li fa transbordament. Al arribar a Terrassa, no pot sortir. Ha comes un frau, però sense voler, és sancionable?
El problema és que això és un buit d'aquest sistema amb les targetes actuals, doncs el que ha fet aquesta persona hauria de ser totalment legal, ja que ell el que fa és gastar 2 viatges de T10 per a fer el viatge. La màquina no haurà marcat viatge perquè estarà programada per a poder fer transbord (entenent-se que el segon transport serà únicament per a moure's per zona 2).


Salutacions,

Oriol

victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dijous 30/07/2015 23:39

raulitinbcn ha escrit:Un dubte que li va sorgir l'altre dia amb un amic. Té una targeta (una T-10) de 2 zones i vol fer el trajecte Barcelona - Terrassa, fent dues validacions a dos transports diferents: Bus A4 de Barcelona a Sant Cugat (2 zones) + S1 Sant Cugat - Terrassa (2 zones més). Essent una targeta de 2 zones, al validar per segon cop (creient ell que li tornava a marcar) simplement li fa transbordament. Al arribar a Terrassa, no pot sortir. Ha comes un frau, però sense voler, és sancionable?
Si l'hagués passada 2 vegades per Sant Cugat li hagués restat el segon viatge.



Respon

Torna a “Transport en general / Transporte en general”