Menys freqüències de línies no-Novaxarxabus?

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
Respon
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Menys freqüències de línies no-Novaxarxabus?

Entrada Autor: metring » Dimecres 20/11/2013 23:22

Avui havia d'agafar el bus de la línia 11 a Dublín, i m'he trobat que tenia una freqüència de pas de 24 minuts, més enllà de les 10, quan és el primer cop que m'ho trobo. Estan traient busos d'altres línies pel tema de la Nova Xarxa? O m'ho sembla a mi? O és reestructuració?



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dimecres 20/11/2013 23:36

Jo crec que simplement estan retallant. No es que sigui per la NXB, doncs per aquesta ja han retallat, respecte a les línies que substitueix.



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dijous 21/11/2013 0:43

En altres fils del fòrum ja s'ha comentat que s'estan traient cotxes d'altres línies. Per tant, si en les línies NxB fan servir menys busos i a sobre en treuen de les altres línies... sembla molt probable que estem davant del començament d'un desmantellament parcial de la xarxa d'autobusos de Barcelona.
De pas, a l'empitjorar les línies actuals, quan implantin totalment la NxB ho vendran com una millora.



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5686
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dijous 21/11/2013 9:16

...i s'afegeix (també introduït en el tema de la NXB) la creació de línies no-Novaxarxabus, com ara la 143, amb freqüències ja més aviat properes a la "infreqüència" (prop de mitja hora els diumenges i festius)


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Busman
N7
N7
Entrades: 430
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Busman » Dijous 21/11/2013 13:34

¿La 11 a 24 minuts en laborable? És un escàndol. Potser que comencem a moure'ns.


Imatge

Conec una frase meravellosa per posar-la en aquesta signautra, però lamentablement no m'hi cap en aquest marge.

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5686
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Diumenge 24/11/2013 17:14

Avistats els dos autobusos que cobreixen la 143 en festius. Són 54XX en comptes dels 67XX dels dies normals (o, si més no, dels dies normals d'aquesta primera setmana de funcionament de la línia)


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Albert Llauger
N5
N5
Entrades: 129
Ubicació: Barcelona (Joanic L4)

Entrada Autor: Albert Llauger » Dilluns 25/11/2013 21:46

A la línia 34 li han tret 3 busos aprofitant que l'han retallat fins a Manuel Girona però segueix tenint la mateixa freqüència, però a la 20 li han tret algun bus i redueix freqüència de pas, a més els busos van més plens. Ara el nou horari de la 11 és una vergonya per no parlar de la 141 que segueix amb una freqÜència completament tercermundista. Mentrestant, els polítics segueixen retallant i emplenant-se les butxaques. En fi, sense comentaris :emprenyat



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 26/11/2013 12:53

La 34 l'han retallat, aquí una conversa de Twitter d'una usuària amb TMB Info:

Mª Carmen Juarez ‏@Juarezmcarmen 20 h

@barcelona_cat @TMB_Barcelona algú em pot explicar còm anar des de Francesc Macià fins al centre de Sarrià sense fer transbord?

Mª Carmen Juarez ‏@Juarezmcarmen 20 h

@barcelona_cat @TMB_Barcelona És incomprensible q amb el canvi no hi hagi cap bus directe des d francesc macià al cor d sarrià


TMBinfo ‏@TMBinfo 2h

@Juarezmcarmen Hola, Mª Carmen! Amb la nova línia V3 #nxbus, s’ha adequat el recorregut de la línia 34 #busbcn 1/2

TMBinfo ‏@TMBinfo 2h

@Juarezmcarmen @barcelona_cat @Bcn_SSTG Quan es completin les 28 línies #nxbus,serà més ràpida i millorarà la connectivitat entre transports
SSTG

Mª Carmen Juarez ‏@Juarezmcarmen 1h

@TMBinfo A veure,tota la vida he tingut bona comunicació d línies x tornar a casa menys ara amb els nous canvis... @barcelona_cat @Bcn_SSTG



Avatar de l’usuari
Mortadel·lo
N9
N9
Entrades: 1381

Entrada Autor: Mortadel·lo » Dimarts 26/11/2013 12:57

jo per alguns dels meus recorreguts habituals puc agafar diverses línies d'autobús, i hi ha línies que directament ja ni les veig passar mai


ES PELIGROSO ASOMARSE

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5686
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimarts 26/11/2013 13:06

Potser estiguin aplicant la freqüència del tren del "Milagro de P. Tinto"


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 26/11/2013 14:26

@Juarezmcarmen @barcelona_cat @Bcn_SSTG Quan es completin les 28 línies #nxbus,serà més ràpida i millorarà la connectivitat entre transports
SSTG
Repeteixen fins al sadollament la propaganda que se'ls ha inculcat. És el lloro automàtic.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Gimeno
N4
N4
Entrades: 62

Entrada Autor: Gimeno » Dimarts 26/11/2013 16:03

A la 33 també han tret un cotxe. Igual a la 58, que ha deixat d'anar amb articulats.



Miquel
Administrador
Entrades: 4416
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dimarts 26/11/2013 16:08

metring ha escrit: @barcelona_cat @TMB_Barcelona És incomprensible q amb el canvi no hi hagi cap bus directe des d francesc macià al cor d sarrià[/b]
És incomprensible que des de casa meva no hi hagi un bus directe allà on vull anar, de veritat, quin horror de xarxa de bus que m'obliga a fer una o més correspondències......


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dimarts 26/11/2013 19:21

Miquel ha escrit:És incomprensible que des de casa meva no hi hagi un bus directe allà on vull anar, de veritat, quin horror de xarxa de bus que m'obliga a fer una o més correspondències......
El per què la xarxa quadriculada és dolenta s'ha discutit àmpliament en aquest altre fil.

En canvi, tal com diu en Guigui...
@Juarezmcarmen @barcelona_cat @Bcn_SSTG Quan es completin les 28 línies #nxbus,serà més ràpida i millorarà la connectivitat entre transports
SSTG
... això és un mantra sense cap mena de fonament, pur marketing, ja que per fer la xarxa quadriculada no serà més ràpida. És com dir que si un tomàquet el pintes de verd es converteix en una pera. Absurd i ridícul... però incomprensiblement sempre hi cau algú



Avatar de l’usuari
vr
N6
N6
Entrades: 220

Entrada Autor: vr » Dimarts 26/11/2013 19:55

Como impresión personal y sin ningún fundamento objetivo, yo no he apreciado disminución en las frecuencias del 9 desde que se implementó el H12 pese a que se solapan en un buen tramo.



Miquel
Administrador
Entrades: 4416
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dimarts 26/11/2013 22:39

wefer ha escrit:
Miquel ha escrit:És incomprensible que des de casa meva no hi hagi un bus directe allà on vull anar, de veritat, quin horror de xarxa de bus que m'obliga a fer una o més correspondències......
El per què la xarxa quadriculada és dolenta s'ha discutit àmpliament en aquest altre fil.
M'havia deixat de dir que el comentari era irònic.

En tot cas, sobre la reducció, aquí si que me'n queixo doncs els recursos sobrants de la conversió de línies haurien d'anar a parar a la resta de línies que ja de per si necessiten certes millores. Tot i que també és cert, hi ha línies amb masses busos, doncs no comprenc que en una línia com la 27 passi un bus cada 5 minuts, sent una línia que de Lesseps a Roquetes va gairebé per damunt del túnel de L3, i després una línia com la 60 que no disposa de cap alternativa en gran part del seu recorregut passi cada 15-20 minuts (i ja no parlem dels festius...).


El metro de Barcelona amb motoristes!

pau5321
N7
N7
Entrades: 448
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: pau5321 » Dimecres 27/11/2013 14:55

La 54 i la 66 també han perdut un cotxe, mantenint la frequencia, per tant, reduint el temps de volta provocant que les línies vagin més justes.


http://propostesdemobilitat.wordpress.com
Una página con propuestas de autobuses y metro


http://tutorialesparavagos.wordpress.com
Si no sabéis hacer algo en el PC, aquí hay solución para todo.

Avatar de l’usuari
Busman
N7
N7
Entrades: 430
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Busman » Dimecres 27/11/2013 15:03

Des de fa uns dies, evident augment del passatge de la 141; avui l' he agafat a Pl. Universitat cap a les 11, una hora en la que acostuma a anar buit, i amb prou feines he trobat seient.

Però segueix anant a 28 minuts. La H16 va a 8 minuts i per ara només l' he vista mig plena (amb seients lliures, però) un dissabte per la tarda tornant del centre comercial. Blanco y en botella...


Imatge

Conec una frase meravellosa per posar-la en aquesta signautra, però lamentablement no m'hi cap en aquest marge.

Avatar de l’usuari
sag470
N9
N9
Entrades: 1896

Entrada Autor: sag470 » Dijous 28/11/2013 17:13

pau5321 ha escrit:La 54 i la 66 també han perdut un cotxe, mantenint la frequencia, per tant, reduint el temps de volta provocant que les línies vagin més justes.
La 54 manté els 17 torns d'abans, pero passa el mateix que abans, que no tots són en servei a la vegada. El normal és que porta 14-15 cotxes.



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dissabte 14/12/2013 13:02

Últimament he vist algun articulat a la 34, que recentment va ser retallada per culpa de la NxB. Té a veure amb la reducció de cotxes a la línia o més aviat perquè s'estalvia el pas per carrers estrets?



Respon

Torna a “Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público”