Notícies del Tramvia Blau

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Avatar de l’usuari
raulitinbcn
N8
N8
Entrades: 1172
Facebook: raul.lopezalvarez.37
Ubicació: Barcelina

Re: Notícies del Tramvia Blau

Entrada Autor: raulitinbcn » Dissabte 18/05/2013 21:03

alf_ ha escrit:Al parecer ahora suspenden la circulación del Tramvia Blau cuando hay lluvia, por "seguridad". ¿Alguien más sabía esto? ¿Para que le instalaron limpiaparabrisas si no permiten luego que circule porque llueve?
Lo de la lluvia es verdad, tengo un amigo que es tecnico del taller, le voy a preguntar si sabe alguna cosa.


Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -

Avatar de l’usuari
alf_
N9
N9
Entrades: 1651

Entrada Autor: alf_ » Dissabte 18/05/2013 21:35

raulitinbcn ha escrit:
alf_ ha escrit:Al parecer ahora suspenden la circulación del Tramvia Blau cuando hay lluvia, por "seguridad". ¿Alguien más sabía esto? ¿Para que le instalaron limpiaparabrisas si no permiten luego que circule porque llueve?
Lo de la lluvia es verdad, tengo un amigo que es tecnico del taller, le voy a preguntar si sabe alguna cosa.
Hoy cayeron cuatro gotas en un momento, y no sabían si iba a seguir funcionando. Ni que fuera una gran tormenta. Creo que ya se pasan con eso de la seguridad, para algo les hicieron tanta modernización. Uno podrá alegar que hace cien años no había el tráfico que hay hoy, pero nadie dirá que hace cien años no llovía, ¿como se lo montaban en 1906 cuando llovía?



Avatar de l’usuari
raulitinbcn
N8
N8
Entrades: 1172
Facebook: raul.lopezalvarez.37
Ubicació: Barcelina

Entrada Autor: raulitinbcn » Dissabte 22/06/2013 15:05

http://www.tmb.cat/ca/tramvia-blau

Un transport singular

El Tramvia Blau, que data del 1901, és el supervivent de l'antiga línia de tramvies de Barcelona. Fa un recorregut de 1.276 metres en ascensió cap al peu del funicular del Tibidabo. Va pujant envoltat de construccions modernistes i noucentistes que donen pas a la natura i a magnífiques vistes de la ciutat.
Horaris
Del 2 de gener al 22 de març: dissabtes, diumenges i festius de 10 a 18 h.
Del 23 de març al 28 de març: tots els dies de 10 a 18 h.
Del 29 de març a l'1 d'abril: tots els dies de 10 a 20 h.
Del 2 d'abril al 21 de juny: dissabtes, diumenges i festius de 10 a 20 h.
Del 22 de juny al 11 de setembre: tots els dies de 10 a 19.30 h.
Del 12 de setembre al 3 de novembre: dissabtes, diumenges i festius de 10 a 20 h.
Del 4 de novembre al 31 de desembre: dissabtes, diumenges i festius de 10 a 18 h.
No circula: l'1 de gener i el 25 de desembre
Com arribar-hi
Si viatges amb el Barcelona Bus Turístic, el trobaràs baixant a la parada Tramvia Blau - Tibidabo de la Ruta Blava Obre la pàgina en una finestra nova.
La parada més propera amb FGC és Av. Tibidabo de la L7.
Des d'arreu de Barcelona, t'acosten al Tramvia Blau les línies d'autobús següents: 17, 22, 58, 73, 75, 126, 131 i 196.
Els bitllets
Pots comprar els bitllets a bord del Tramvia Blau; consulta'n els preus.


Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -

Avatar de l’usuari
raulitinbcn
N8
N8
Entrades: 1172
Facebook: raul.lopezalvarez.37
Ubicació: Barcelina

Entrada Autor: raulitinbcn » Dissabte 09/11/2013 22:52

No es una notícia, es una foto
http://www.flickr.com/photos/trains-tra ... 7478020685
Imatge
Antiga cotxera del Tramvia Blau, amb el segon edifici com a cotxera, fixeu-vos com a cambiat la zona ... Segons el que diu al flickr, es del 9 de juny de 1964, fa 49 anys! Mitja vida del tramvia


Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dissabte 09/11/2013 23:55

raulitinbcn ha escrit:No es una notícia, es una foto
http://www.flickr.com/photos/trains-tra ... 7478020685
Imatge
Antiga cotxera del Tramvia Blau, amb el segon edifici com a cotxera, fixeu-vos com a cambiat la zona ... Segons el que diu al flickr, es del 9 de juny de 1964, fa 49 anys! Mitja vida del tramvia
Mare meva! :o :o :o Què bonic!!!



Avatar de l’usuari
TramviaBlau
N6
N6
Entrades: 237

Entrada Autor: TramviaBlau » Dilluns 11/11/2013 22:13

Quina foto mes bona, no la coneixia aquesta.



Avatar de l’usuari
alf_
N9
N9
Entrades: 1651

Entrada Autor: alf_ » Divendres 20/06/2014 13:21

Acabo de ver hace un rato el tranvía 5 circulando en pruebas. Parece que para el verano tendrán por fin más de 2 tranvías circulando, eso ayudará a que dé abasto. A ver para cuando podamos ver al 129 volviendo a circular, aunque sea tuneado.



Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Divendres 20/06/2014 15:25

L'han tunejat igual que el 6 i 7?


Instagram: Ferrocarril | Aviació

Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Divendres 20/06/2014 16:01

aim ha escrit:L'han tunejat igual que el 6 i 7?
Sí, ja que si no, per paranoies mentals a Can TMB no faria servei com la resta de tramvies aturats a les cotxeres....


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
alf_
N9
N9
Entrades: 1651

Entrada Autor: alf_ » Divendres 20/06/2014 16:39

Miquel ha escrit:
aim ha escrit:L'han tunejat igual que el 6 i 7?
Sí, ja que si no, per paranoies mentals a Can TMB no faria servei com la resta de tramvies aturats a les cotxeres....
Así es, tristemente, pero la reforma está bien hecha pese a todo y es reversible. Por lo último que se supo van a tunear 4 blaus de la segunda serie para uso regular, dejando uno en el estado actual pre-tuning, y reformar también la jardinera.

Ya que han reformado los tranvías históricos, creo que deberían integrarlo tarifariamente y hacerlo circular todos los días, suprimiendo el 196 en horario de funcionamiento del tranvía y usando taxis para el servicio a PMR. Un poco como Lisboa con los "Reformados", que también prestan servicio regular. Pues si no debe ser un funcionamiento testimonial (que no lo va a ser con esta modernización), que al menos conserve el funcionamiento regular como parte de la red de transportes integrados. Eso me parece igual apropiado que tenerlo como una reliquia congelada en el tiempo, es un tranvía cuyo valor está en que siempre ha funcionado y servido como transporte público regular. ¿Que destino más digno que con los mismos vehículos y en la misma línea poder seguir cumpliendo esa función más de un siglo después, en lugar de ser una mera atracción o curiosidad histórica?



Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Divendres 20/06/2014 17:05

El trànsit a l'Avinguda Tibidabo els dies feiners no permet treure pas el tramvia, cosa malauradament normal, com a mínim fins que algú decideixi limitar-hi l'accés, però bé, això no passarà mai, ja sigui per pressions dels veïns i/o que el triangle del Passeig de Sant Gervasi, Rep. Argentina no donarà l'abast, si ara ja va saturat i es un suplici passar per allà amb bus, amb més trànsit ho veig mortal.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
alf_
N9
N9
Entrades: 1651

Entrada Autor: alf_ » Divendres 20/06/2014 17:18

Miquel ha escrit:El trànsit a l'Avinguda Tibidabo els dies feiners no permet treure pas el tramvia, cosa malauradament normal, com a mínim fins que algú decideixi limitar-hi l'accés, però bé, això no passarà mai, ja sigui per pressions dels veïns i/o que el triangle del Passeig de Sant Gervasi, Rep. Argentina no donarà l'abast, si ara ja va saturat i es un suplici passar per allà amb bus, amb més trànsit ho veig mortal.
La Avenida Tibidabo en la práctica tiene un solo carril, el otro sirve para aparcar coches. Para tener solo un carril de circulación lo trazamos ahí donde ahora se aparca, y segregamos el tranvía del tráfico rodado. Problema resuelto. Me parece una grosería desperdiciar el espacio como hacemos ahora para tener poco más que un párking (encima haciendo feo en una avenida tan bonita) y luego decir "esque el tranvía no cabe entre el tráfico".



Avatar de l’usuari
TramviaBlau
N6
N6
Entrades: 237

Entrada Autor: TramviaBlau » Dissabte 21/06/2014 9:05

alf_ ha escrit:
Miquel ha escrit:El trànsit a l'Avinguda Tibidabo els dies feiners no permet treure pas el tramvia, cosa malauradament normal, com a mínim fins que algú decideixi limitar-hi l'accés, però bé, això no passarà mai, ja sigui per pressions dels veïns i/o que el triangle del Passeig de Sant Gervasi, Rep. Argentina no donarà l'abast, si ara ja va saturat i es un suplici passar per allà amb bus, amb més trànsit ho veig mortal.
La Avenida Tibidabo en la práctica tiene un solo carril, el otro sirve para aparcar coches. Para tener solo un carril de circulación lo trazamos ahí donde ahora se aparca, y segregamos el tranvía del tráfico rodado. Problema resuelto. Me parece una grosería desperdiciar el espacio como hacemos ahora para tener poco más que un párking (encima haciendo feo en una avenida tan bonita) y luego decir "esque el tranvía no cabe entre el tráfico".
Totalment d' acord.Encara que un carril bici per accedir a la carretera de les aigues tampoc aniria malament.



Avatar de l’usuari
raulitinbcn
N8
N8
Entrades: 1172
Facebook: raul.lopezalvarez.37
Ubicació: Barcelina

Entrada Autor: raulitinbcn » Dimarts 23/09/2014 23:29

Nou video de TMB, sobre el Tramvia Blau:
http://youtu.be/9mwBJTsioGQ


Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -

Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Divendres 23/01/2015 12:31

M'han dit que aquest matí passades les 10 han vist el cotxe 129 (la jardinera) circular.
Avui no es dia de servei, així que suposo que feien proves amb aquest tramvia. L'hauran """reformat"""?


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Divendres 23/01/2015 15:06

O "re-reformes", perquè la jardinera 129 també es podria interpretar més aviat com a "el 9 recarrossat com a jardinera" :x


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
TramviaBlau
N6
N6
Entrades: 237

Entrada Autor: TramviaBlau » Divendres 23/01/2015 23:15

Miquel ha escrit:M'han dit que aquest matí passades les 10 han vist el cotxe 129 (la jardinera) circular.
Avui no es dia de servei, així que suposo que feien proves amb aquest tramvia. L'hauran """reformat"""?
A la visita a les cotxeres que es va fer fa un temps, ens van dir que com calia fer un projecte nou pel 129, el deixarien sense tocar de moment.......



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dilluns 26/01/2015 12:43

Al 129, ja que fins i tot comparteix color vermell amb les antigues locomotores Talgo, el podrien batejar (amb rètol al frontal, dic tester) com a "VIRGENcita, VIRGENcita, que me quede como estoy"


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dilluns 26/01/2015 16:29

Fran-Ikarus ha escrit:Al 129, ja que fins i tot comparteix color vermell amb les antigues locomotores Talgo, el podrien batejar (amb rètol al frontal, dic tester) com a "VIRGENcita, VIRGENcita, que me quede como estoy"
Molt bo! On hem de firmar xD xD


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimecres 04/05/2016 8:36

Avistat el 6 amb el cartell "En proves". No en sé més.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”