Canvis de recorregut de lĂnies de bus de l'AMB
- wefer
- Administrador
- Entrades: 7425
- Membre des de: 19 abr. 2005, 23:55
- UbicaciĂł: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contacta:
Canvis de recorregut de lĂnies de bus de l'AMB
Nota de l'administraciĂł: tĂtol canviat per adeuar-lo al contingut
Nota d epremsa de TMB:
---------------------
LA LĂŤNIA 127 (ROQUETES) DE BUS DE BARRI AMPLIA EL SEU RECORREGUT
A partir de demĂ dimecres, dia 15 de juny, Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) amplia el recorregut de la LĂnia 127 (Roquetes) de la seva xarxa de Bus de Barri i arribarĂ a l'altra banda de l'Avinguda Meridiana, fins al barri de Sant Andreu.
La LĂnia 127, que amplia el seu itinerari amb 8 noves parades, continuarĂ el seu recorregut per la Via Favència, travessant l'Avinguda Meridiana, fins al carrer Ribes i passant pels carrers Gran de Sant Andreu, Palomar i Passeig Torres i Bages fins arribar de nou a la Via Favència i pujar per anar a buscar el carrer PalamĂłs per on seguirĂ el seu trajecte habitual. La lĂnia tindrĂ , per tant, un total de 27 parades i amb aquesta prolongaciĂł acosta el transport pĂşblic a l'altra banda de l'Avinguda Meridiana, connectant amb la xarxa de Metro a l'estaciĂł de Torres i Bages de la LĂnia 1.
La LĂnia 127 estĂ totalment adaptada i circula tots els dies feiners i dissabtes, de 7'00 a 21'00 hores, amb un interval de pas d’uns 20 minuts, mentre que els dies festius no funciona. A les parades de la lĂnia figura l'horari de pas del vehicle per cada una d'elles.
Al llarg del seu recorregut, la LĂnia 127 connecta amb els diversos punts d'interès i serveis del barri i comunica amb d’altres lĂnies d’AutobĂşs que passen per la zona aixĂ com amb la xarxa de Metro en les segĂĽents estacions: Canyelles de LĂnia 3, Torres i Bages de LĂnia 1, Trinitat Nova de LĂnies 4 i 11, Casa de l'Aigua de LĂnia 11.
Amb l'objectiu d'informar als usuaris de la LĂnia 127 sobre l'ampliaciĂł s'han preparat diversos elements de comunicaciĂł, com ara trĂptics per repartir a bord dels vehicles que donen servei a la lĂnia i avisos a les parades.
Nota d epremsa de TMB:
---------------------
LA LĂŤNIA 127 (ROQUETES) DE BUS DE BARRI AMPLIA EL SEU RECORREGUT
A partir de demĂ dimecres, dia 15 de juny, Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) amplia el recorregut de la LĂnia 127 (Roquetes) de la seva xarxa de Bus de Barri i arribarĂ a l'altra banda de l'Avinguda Meridiana, fins al barri de Sant Andreu.
La LĂnia 127, que amplia el seu itinerari amb 8 noves parades, continuarĂ el seu recorregut per la Via Favència, travessant l'Avinguda Meridiana, fins al carrer Ribes i passant pels carrers Gran de Sant Andreu, Palomar i Passeig Torres i Bages fins arribar de nou a la Via Favència i pujar per anar a buscar el carrer PalamĂłs per on seguirĂ el seu trajecte habitual. La lĂnia tindrĂ , per tant, un total de 27 parades i amb aquesta prolongaciĂł acosta el transport pĂşblic a l'altra banda de l'Avinguda Meridiana, connectant amb la xarxa de Metro a l'estaciĂł de Torres i Bages de la LĂnia 1.
La LĂnia 127 estĂ totalment adaptada i circula tots els dies feiners i dissabtes, de 7'00 a 21'00 hores, amb un interval de pas d’uns 20 minuts, mentre que els dies festius no funciona. A les parades de la lĂnia figura l'horari de pas del vehicle per cada una d'elles.
Al llarg del seu recorregut, la LĂnia 127 connecta amb els diversos punts d'interès i serveis del barri i comunica amb d’altres lĂnies d’AutobĂşs que passen per la zona aixĂ com amb la xarxa de Metro en les segĂĽents estacions: Canyelles de LĂnia 3, Torres i Bages de LĂnia 1, Trinitat Nova de LĂnies 4 i 11, Casa de l'Aigua de LĂnia 11.
Amb l'objectiu d'informar als usuaris de la LĂnia 127 sobre l'ampliaciĂł s'han preparat diversos elements de comunicaciĂł, com ara trĂptics per repartir a bord dels vehicles que donen servei a la lĂnia i avisos a les parades.
- Fitxers adjunts
-
- PlĂ nol de la lĂnia 127 amb l'ampliaciĂł en blau
- tmb-linia127.gif (103.11 KiB) Visualitzat 99897 cops
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif, Afició ferrovià ria - Web ferrovià ria - Història de la SEAT - Museu del Transport de Barcelona
- wefer
- Administrador
- Entrades: 7425
- Membre des de: 19 abr. 2005, 23:55
- UbicaciĂł: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contacta:
Amplien la lĂnia 72 de Barcelona
De El Punt:
-----------------------
La lĂnia 72 d'autobĂşs amplia el recorregut amb set noves parades
EL PUNT. Barcelona
La lĂna 72 d'autobusos de Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) disposa, des d'ahir, de set noves parades i arriba fins al recinte de Granvia MontjuĂŻc 2, a l'Hospitalet de Llobregat. Aquesta lĂnia, que anava des de la Bonanova fins al polĂgon Pedrosa, tĂ© un nou punt d'origen i final que substitueix el del polĂgon Pedrosa. A partir d'ara, a la Zona Franca els vehicles circulen pel carrer del Foc i continuen pel carrer BotĂ nica, i agafen el carrer Pedrosa A i donen la volta pel carrer IndĂşstria, on hi haurĂ la nova parada d'origen i final. De tornada passarĂ pels carrers Salvador Espriu, BotĂ nica i del Foc, i continuarĂ des d'aquĂ el recorregut habitual pel passeig de la Zona Franca.
-----------------------
La lĂnia 72 d'autobĂşs amplia el recorregut amb set noves parades
EL PUNT. Barcelona
La lĂna 72 d'autobusos de Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) disposa, des d'ahir, de set noves parades i arriba fins al recinte de Granvia MontjuĂŻc 2, a l'Hospitalet de Llobregat. Aquesta lĂnia, que anava des de la Bonanova fins al polĂgon Pedrosa, tĂ© un nou punt d'origen i final que substitueix el del polĂgon Pedrosa. A partir d'ara, a la Zona Franca els vehicles circulen pel carrer del Foc i continuen pel carrer BotĂ nica, i agafen el carrer Pedrosa A i donen la volta pel carrer IndĂşstria, on hi haurĂ la nova parada d'origen i final. De tornada passarĂ pels carrers Salvador Espriu, BotĂ nica i del Foc, i continuarĂ des d'aquĂ el recorregut habitual pel passeig de la Zona Franca.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif, Afició ferrovià ria - Web ferrovià ria - Història de la SEAT - Museu del Transport de Barcelona
Em sembla perfecte que l'ampliïn però que passa els diumenges i festius? què no tenim dret les zones on no disposem de metro a tenir autobusos tots els dies?
Molts diumenges m'haig de desplaçar cap allà ja sigui a la universitat per estudiar ja sigui al camp nou per veure futbol o basquet i sempre haig d'anar a peu o anar fins a Espanya per allà agafar el metro o bé l'autobús si vaig al cap nou... és una vergonya!!!!
Molts diumenges m'haig de desplaçar cap allà ja sigui a la universitat per estudiar ja sigui al camp nou per veure futbol o basquet i sempre haig d'anar a peu o anar fins a Espanya per allà agafar el metro o bé l'autobús si vaig al cap nou... és una vergonya!!!!
- Ecomobisostrans
- N10

- Entrades: 3736
- Membre des de: 11 maig 2005, 09:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- UbicaciĂł: Barcelona
- Contacta:
Aquesta i moltes més.Dabi ha escrit:doncs sembla ser que està previst que durant el 2006 aquest autobus també funcioni els caps de setmana!!! Menysmal per fi una molt bona noticia per la Zona Franca que no sigui per d'aqui a molts anys!!!
aquà teniu TOTES les actuacions q es farán d´aquà a finals del 2006. Són totalment segures i confirmades per TMB, ara aquest informació no esta al web de TMB:
Bus del Barri
nova de sarriĂ a can caralleu
nova del barri del coll-CAP pere virigili
nova al putxet
allargament de la 120 al CAP de Rec Comptal
allargament de la 127 a Torres i Bages
modificaciĂł de la 123 per connectar amb el CAP de pere virgili.
normals:
nova 192 a Sant MartĂ
nova a Sant MartĂ (selva de mar-Josep pla)
nova q unirĂ la Pl.kennedy amb la part alta de sant gervasi
nova de pl.espanya a aeroport
allargaments:
72 poligon pedrosa
38 a l´estació del prat de llobregat
96 a nous assentaments, això algú em pot indicar on és?
14 al cementiri del poblenou
35 a hospital sant pau
193 a parc montjuĂc
17 a la clota
36 a can dragĂł
Y la 87 de Authosa que comunicará Horta con Sant Andreu, con final en Onze de Setembre/Burriana
reforçaments:
9/74/34/17/19/47/24/32/59/41/12/116
la 75 circularĂ dissabtes i festius
circularán festius:
72/74/75/155/33/112/114/116/117/118/119/127/128/113/115/120/121/122/123/124/125/126
reforç dissabtes: 65/9/24/59/34/47/19/35/41
reforçament festius: 9/59/24/19/65/28/41
a l´agost s´incrementarà el servei un 2%.
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difĂşndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
- wefer
- Administrador
- Entrades: 7425
- Membre des de: 19 abr. 2005, 23:55
- UbicaciĂł: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contacta:
I el 50, que reforcin el 50 !!!!!! Ahir vaig haver d'esperar-lo 30 minuts, i no seria la primera vegada que l'haig d'esperar 45 minuts en horari normal... i això que teòricament passa cada 20 minuts
Estic fart d'haver de respondre les respostes de la gent a la parada "¿Oiga, el 50 funciona hoy?", i de veure com la gent decideix anar-se'n a buscar el metro després d'esperar mitja hora, altres que agafen un taxi o fins i tot gent que es resigna i se'n va caminant.
Això sĂ, quan arriba resulta que el posen articulat. Coi, i no seria millor posar-ne dos de normals cada 20 minuts en comptes d'un articulat cada 40? Sona a cosa dels sindicats, però vĂ©s a saber...
Això sĂ, quan arriba resulta que el posen articulat. Coi, i no seria millor posar-ne dos de normals cada 20 minuts en comptes d'un articulat cada 40? Sona a cosa dels sindicats, però vĂ©s a saber...
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif, Afició ferrovià ria - Web ferrovià ria - Història de la SEAT - Museu del Transport de Barcelona
- Ecomobisostrans
- N10

- Entrades: 3736
- Membre des de: 11 maig 2005, 09:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- UbicaciĂł: Barcelona
- Contacta:
Bus 124 prolongado
Bus 124 prolongado a la parte superior del barrio de collserola.
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difĂşndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
- Ecomobisostrans
- N10

- Entrades: 3736
- Membre des de: 11 maig 2005, 09:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- UbicaciĂł: Barcelona
- Contacta:
AmpliaciĂł lĂnia 122 TMB
No s'ha anunciat enlloc, però ara va pel carrer Travau. El qe crec + convenient seria que aixo es fes en els 2 sentits pero algo es algo...
Hipervinculo al plano:
http://www.tmb.net/ampli/122.jpg
Hipervinculo al plano:
http://www.tmb.net/ampli/122.jpg
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difĂşndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
- Ecomobisostrans
- N10

- Entrades: 3736
- Membre des de: 11 maig 2005, 09:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- UbicaciĂł: Barcelona
- Contacta:
Ampliada la lĂnea 117 de TMB hasta Carmel y <M> Maraga
http://www.tmb.net/img/ampli/117.jpg
Lo que yo creo es que se tendria que añadir una parada en Rda.Guinardo con Paseo Maragall para quedar mas cerca de la L5. Y eso de que los domingos circule cada 1h es una esageracion como minimo tendria que circular cada media hora.
Lo que yo creo es que se tendria que añadir una parada en Rda.Guinardo con Paseo Maragall para quedar mas cerca de la L5. Y eso de que los domingos circule cada 1h es una esageracion como minimo tendria que circular cada media hora.
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difĂşndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
ModificaciĂł a les lĂnies 14, 38, 59, N4, N6 i N9
Diari de Barcelona:
--------------------------
A partir de dimecres
Les obres a l'estaciĂł Liceu obliguen tallar el trĂ nsit ascendent a les Rambles
La segona fase de les obres de millora d'accessibilitat a l'estaciĂł Liceu de la lĂnia 3 de metro obligarĂ , a partir del dimecres 3 de maig, a tallar al trĂ nsit ascendent de les Rambles entre els carrers de Ferran i del Pla de la Boqueria. L'accĂ©s a aquesta part de la Rambla es farĂ per la Via Laietana i el carrer de Ferran.Alhora, els trams oberts al trĂ nsit tindran diverses variacions, ja que entre els carrers de Ferran i de ClavĂ© nomĂ©s es podrĂ circular de baixada cap al passeig de Colom.
La circulació de vehicles entre la plaça de Catalunya i el Pla de la Boqueria estarà permesa en els dos sentits (entre Canuda i el Pla de la Boqueria, el pas serà exclusiu per accedir i sortir dels pà rquing ubicats en aquest tram).
El trà nsit en sentit descendent i el servei de metro no es veuran afectats per aquesta fase de les obres, encara que a partir del 8 de maig, l'accés del costat mar de la parada Liceu quedarà anul·lat i els usuaris hauran d'accedir per la boca situada a la banda muntanya.
Quant a l'autobĂşs, es modifica l'itinerari en sentit ascendent cap a plaça de Catalunya de les lĂnies d'autobusos diĂĽrns 14, 38 i 59 (que circularan pel Paral·lel, la Ronda Sant Pau i la Ronda Sant Antoni) i el de les lĂnies d'autobusos nocturns N4, N6 i N9.
Les obres, que tenen una durada prevista de sis mesos, sĂłn la segona fase de l'actuaciĂł d'accessibilitat de l'estaciĂł de Liceu. La primera fase, iniciada a l'abril de 2005 i ja acabada, ha permès la instal·laciĂł d'un ascensor i l'ampliaciĂł del vestĂbul. En l'actuaciĂł que comença demĂ s'instal·larĂ un ascensor que anirĂ des del carrer fins al vestĂbul del costat mar de l'andana, en sentit Canyelles. TambĂ© s'aprofitaran les obres per ampliar el vestĂbul i un tram curt d'andana, automatitzar l'estaciĂł, construir camins per a invidents amb paviment diferenciat i per col·locar rampes d'accĂ©s als vagons, entre d'altres millores.
--------------------------
A partir de dimecres
Les obres a l'estaciĂł Liceu obliguen tallar el trĂ nsit ascendent a les Rambles
La segona fase de les obres de millora d'accessibilitat a l'estaciĂł Liceu de la lĂnia 3 de metro obligarĂ , a partir del dimecres 3 de maig, a tallar al trĂ nsit ascendent de les Rambles entre els carrers de Ferran i del Pla de la Boqueria. L'accĂ©s a aquesta part de la Rambla es farĂ per la Via Laietana i el carrer de Ferran.Alhora, els trams oberts al trĂ nsit tindran diverses variacions, ja que entre els carrers de Ferran i de ClavĂ© nomĂ©s es podrĂ circular de baixada cap al passeig de Colom.
La circulació de vehicles entre la plaça de Catalunya i el Pla de la Boqueria estarà permesa en els dos sentits (entre Canuda i el Pla de la Boqueria, el pas serà exclusiu per accedir i sortir dels pà rquing ubicats en aquest tram).
El trà nsit en sentit descendent i el servei de metro no es veuran afectats per aquesta fase de les obres, encara que a partir del 8 de maig, l'accés del costat mar de la parada Liceu quedarà anul·lat i els usuaris hauran d'accedir per la boca situada a la banda muntanya.
Quant a l'autobĂşs, es modifica l'itinerari en sentit ascendent cap a plaça de Catalunya de les lĂnies d'autobusos diĂĽrns 14, 38 i 59 (que circularan pel Paral·lel, la Ronda Sant Pau i la Ronda Sant Antoni) i el de les lĂnies d'autobusos nocturns N4, N6 i N9.
Les obres, que tenen una durada prevista de sis mesos, sĂłn la segona fase de l'actuaciĂł d'accessibilitat de l'estaciĂł de Liceu. La primera fase, iniciada a l'abril de 2005 i ja acabada, ha permès la instal·laciĂł d'un ascensor i l'ampliaciĂł del vestĂbul. En l'actuaciĂł que comença demĂ s'instal·larĂ un ascensor que anirĂ des del carrer fins al vestĂbul del costat mar de l'andana, en sentit Canyelles. TambĂ© s'aprofitaran les obres per ampliar el vestĂbul i un tram curt d'andana, automatitzar l'estaciĂł, construir camins per a invidents amb paviment diferenciat i per col·locar rampes d'accĂ©s als vagons, entre d'altres millores.
-
victorcasta
- N10

- Entrades: 4277
- Membre des de: 14 maig 2005, 11:32
- UbicaciĂł: Horta
- Ecomobisostrans
- N10

- Entrades: 3736
- Membre des de: 11 maig 2005, 09:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- UbicaciĂł: Barcelona
- Contacta:
Propuesta de mejora de la movilidad provisional en La Rambla
Estaria bien crear esta linea con 4 midis (o tal vez standards) para compensar la falta de movilidad en la Rambla. Y si tiene exito se puede mantener todo el verano como refuerzo para la playa adaptando el recorrido y limitando el horario de 9 a 21:30. Otra opcion es que el 13 y/o el 91 a partir del mercado de san Antonio hagan este recorrido hasta volver al mercado e incorporarse de nuevo a su recorrido.

Tambien se puede prolongar alguna de las que acaba en Pl. Catalunya (p.ej. la 66 ) hasta Rambla - C/Boqueria por el lado Besos aunque tenga que dar la vuelta maniobrando. Asi habria lĂnea de subida en la Rambla.
Estaria bien crear esta linea con 4 midis (o tal vez standards) para compensar la falta de movilidad en la Rambla. Y si tiene exito se puede mantener todo el verano como refuerzo para la playa adaptando el recorrido y limitando el horario de 9 a 21:30. Otra opcion es que el 13 y/o el 91 a partir del mercado de san Antonio hagan este recorrido hasta volver al mercado e incorporarse de nuevo a su recorrido.

Tambien se puede prolongar alguna de las que acaba en Pl. Catalunya (p.ej. la 66 ) hasta Rambla - C/Boqueria por el lado Besos aunque tenga que dar la vuelta maniobrando. Asi habria lĂnea de subida en la Rambla.
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difĂşndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
QuĂ© manĂa tienes con las lĂneas en circunvalaciĂłn
Y lo peor de todo, en un sĂłlo sentido!!
No ves que no es lĂłgico ni Ăştil?
Que me digas de una circunvalaciĂłn interior y otra exterior como antaño hacĂan la 23 o la 29, vale, pero en un sĂłlo sentido es totalmente inĂştil para el usuario.
En otro orden de cosas tambiĂ©n he de decirte que en hipotĂ©tico caso que crearan la lĂnea que propones, te dirĂa...
Es que no hay nĂşmeros vacantes entre el 1 y el 98?
Digo el 1 porque lo que hicieron de anular del 1 al 5 fué una aberración, pues no sé qué tiene que ver el bus con el metro.
No se supone que las lĂneas que pasan de 100 son de refuerzo o de bus de barri? (aunque ya sĂ© que hay unas cuantas que no cumplen dicho precepto)
Un saludo
Y lo peor de todo, en un sĂłlo sentido!!
No ves que no es lĂłgico ni Ăştil?
Que me digas de una circunvalaciĂłn interior y otra exterior como antaño hacĂan la 23 o la 29, vale, pero en un sĂłlo sentido es totalmente inĂştil para el usuario.
En otro orden de cosas tambiĂ©n he de decirte que en hipotĂ©tico caso que crearan la lĂnea que propones, te dirĂa...
Es que no hay nĂşmeros vacantes entre el 1 y el 98?
Digo el 1 porque lo que hicieron de anular del 1 al 5 fué una aberración, pues no sé qué tiene que ver el bus con el metro.
No se supone que las lĂneas que pasan de 100 son de refuerzo o de bus de barri? (aunque ya sĂ© que hay unas cuantas que no cumplen dicho precepto)
Un saludo
- Ecomobisostrans
- N10

- Entrades: 3736
- Membre des de: 11 maig 2005, 09:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- UbicaciĂł: Barcelona
- Contacta:
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difĂşndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org



