Soler i Sauret.

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
Respon
Avatar de l’usuari
Javi M
N9
N9
Entrades: 1618
Ubicació: Sant Feliu

Desinformació

Entrada Autor: Javi M » Divendres 30/05/2014 22:58

Increïble: els nous horaris reduïts es venen aplicant des de Dilluns 26, i no s'ha advertit els usuaris mitjançant cap avís de modificació de servei. S'han limitat a canviar les tires de les parades i a corregir-ho a la pàgina web. Aquesta desinformació contrasta amb la campanya que està fent SiS per a informar dels seus nous horaris de les línies interurbanes, o la que va fer l'Ajuntament/AMB fa unes setmanes per a anunciar el nou servei SF3 dels Diumenges. De fet, a l'interior dels propis busos assignats a les línies SF1 i SF2, encara hi ha l'anunci dels nous horaris dels Diumenges, però no duen cap anunci sobre la modificació dels horaris d'aquestes línies.

Tanta ha estat la desinformació, que jo, usuari habitual de les línies afectades i afeccionat al transport públic, pensava fins avui que el canvi entrava en vigència Dilluns vinent.

Vergonyós, tot plegat.



Avatar de l’usuari
Javi M
N9
N9
Entrades: 1618
Ubicació: Sant Feliu

Entrada Autor: Javi M » Dilluns 24/11/2014 21:19

Fa una setmana ençà que a la JT ja circula com a mínim un dels dos nous busos, híbrid i petitó. Els de la SF1 deuen estar ja al caure.

Aprofito el missatge per comentar que el 9N circulava a la SF1 un Man ex-JM, pintat tot de blanc. No entenc per què s'han molestat a pintar-lo, si deu ser ja per a jubilar.



Avatar de l’usuari
sag470  
N9
N9
Entrades: 1896

Entrada Autor: sag470 » Divendres 28/11/2014 17:25

Javi M ha escrit:Fa una setmana ençà que a la JT ja circula com a mínim un dels dos nous busos, híbrid i petitó. Els de la SF1 deuen estar ja al caure.

Aprofito el missatge per comentar que el 9N circulava a la SF1 un Man ex-JM, pintat tot de blanc. No entenc per què s'han molestat a pintar-lo, si deu ser ja per a jubilar.
Dubto que sigui un midi híbrid sino és el Vectia Tempus, pero crec que és un IvecoBus Heuliez GX-137.

Quin és el ex-JM? El que he vist és el JM3, el qual han repintat de plata amb forntal i culera blanca, potser per fer reserva i escolars.



Avatar de l’usuari
Javi M
N9
N9
Entrades: 1618
Ubicació: Sant Feliu

Entrada Autor: Javi M » Divendres 28/11/2014 20:34

He buscat imatges, i efectivament el nou bus que vaig veure circulant a la JT és del segon model que cites (Iveco Heuliez). L'exòtica aparença de la caixa del motor em feia pensar que era híbrid.

Efectivament també, l'ex-JM que aquests dies circula a la SF1 és el JM3. L'han pintat de forma similar als busos no-urbans de la companyia.



Avatar de l’usuari
Javi M
N9
N9
Entrades: 1618
Ubicació: Sant Feliu

Entrada Autor: Javi M » Divendres 28/11/2014 20:45

Aprofitant que veig que controles bé el tema, a veure si em podries confirmar si és aquesta la flota actual de Soler i Sauret per a busos urbans metropolitans:

Esplugues:
EP1: 2 Man Castrosua Magnus antics 9,5m, 1 Man Castrosua City Versus nou 10m.
EP2: 2 Man Castrosua 8,5m? (sé que són més curts, però no sé si aquesta és la mida).

Sant Just:
JM: 3 Man Castrosua City Versus nous 12m, 1 Man Lion's City Híbrid nou 12m.
JT: 1 Iveco Heuliez nou 7,5m?, 1 microbús Mercedes antic 6m?.

Sant Feliu:
SF1 i SF2: 4 Man Castrosua Magnus antics 9,5m.

I segons tinc entès, aviat aniran fora el Mercedes de Sant Just i dos Man de Sant Feliu. Sabries quins models i mides seran aquests nous tres cotxes? Segons vas comentar a un altre missatge, és possible que es tracti d'un altre Iveco Heuliez el de la JT, i d'un Magnus E 10m i un Tempus Híbrid 10m per a la SF1. Saps si és això definitiu?

Gràcies!



Avatar de l’usuari
raulitinbcn
N8
N8
Entrades: 1172
Facebook: raul.lopezalvarez.37
Ubicació: Barcelina

Entrada Autor: raulitinbcn » Divendres 28/11/2014 21:35

Javi M ha escrit:Aprofitant que veig que controles bé el tema, a veure si em podries confirmar si és aquesta la flota actual de Soler i Sauret per a busos urbans metropolitans:

Esplugues:
EP1: 2 Man Castrosua Magnus antics 9,5m, 1 Man Castrosua City Versus nou 10m.
EP2: 2 Man Castrosua 8,5m? (sé que són més curts, però no sé si aquesta és la mida).

Sant Just:
JM: 3 Man Castrosua City Versus nous 12m, 1 Man Lion's City Híbrid nou 12m.
JT: 1 Iveco Heuliez nou 7,5m?, 1 microbús Mercedes antic 6m?.

Sant Feliu:
SF1 i SF2: 4 Man Castrosua Magnus antics 9,5m.

I segons tinc entès, aviat aniran fora el Mercedes de Sant Just i dos Man de Sant Feliu. Sabries quins models i mides seran aquests nous tres cotxes? Segons vas comentar a un altre missatge, és possible que es tracti d'un altre Iveco Heuliez el de la JT, i d'un Magnus E 10m i un Tempus Híbrid 10m per a la SF1. Saps si és això definitiu?

Gràcies!
D'SF, crec que en tinc fotografiat un cinqué (SF5) a la cotxera, un altre magnus.
EDITO: Si:
Imatge
Imatge
Les fotos són del 28 de setembre de l'any passat (2013)


Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -

Avatar de l’usuari
sag470  
N9
N9
Entrades: 1896

Entrada Autor: sag470 » Divendres 28/11/2014 21:48

Javi M ha escrit:Aprofitant que veig que controles bé el tema, a veure si em podries confirmar si és aquesta la flota actual de Soler i Sauret per a busos urbans metropolitans:

Esplugues:
EP1: 2 Man Castrosua Magnus antics 9,5m, 1 Man Castrosua City Versus nou 10m.
EP2: 2 Man Castrosua 8,5m? (sé que són més curts, però no sé si aquesta és la mida).

Sant Just:
JM: 3 Man Castrosua City Versus nous 12m, 1 Man Lion's City Híbrid nou 12m.
JT: 1 Iveco Heuliez nou 7,5m?, 1 microbús Mercedes antic 6m?.

Sant Feliu:
SF1 i SF2: 4 Man Castrosua Magnus antics 9,5m.

I segons tinc entès, aviat aniran fora el Mercedes de Sant Just i dos Man de Sant Feliu. Sabries quins models i mides seran aquests nous tres cotxes? Segons vas comentar a un altre missatge, és possible que es tracti d'un altre Iveco Heuliez el de la JT, i d'un Magnus E 10m i un Tempus Híbrid 10m per a la SF1. Saps si és això definitiu?

Gràcies!
Que jo sàpiga, a Esplugues tots són iguals, són MAN Castrosua Magnus de 9.4m. Diria que els antics Magnus de la JM són més llargs, de 10,5m.
El Heuliez de la JT encara no l he vist, pero deu ser de 9.5m. La MB Sprinter city és de 6.5m.

Per Sant Feliu, deuen arribar 2 cotxes, que no se segur que venen, pero deuen ser 2 MAN Castrosua Magnus com el E10. Crec que els cotxes de 2005-2006 queden en reserva. No crec que arribin més, si no sha ampliat la comanda de principi d any.



Avatar de l’usuari
sag470  
N9
N9
Entrades: 1896

Entrada Autor: sag470 » Divendres 28/11/2014 21:51

raulitinbcn ha escrit: D'SF, crec que en tinc fotografiat un cinqué (SF5) a la cotxera, un altre magnus.
Només hi ha 4, núm. SF4-SF5-SF6-SF8. El SF1 encara era actiu, pero té els dies contats, si no hi és ja.



Avatar de l’usuari
Javi M
N9
N9
Entrades: 1618
Ubicació: Sant Feliu

Entrada Autor: Javi M » Divendres 28/11/2014 21:53

raulitinbcn ha escrit: D'SF, crec que en tinc fotografiat un cinqué (SF5) a la cotxera, un altre magnus.

Les fotos són del 28 de setembre de l'any passat (2013)
A Sant Feliu, les dues línies es fan només amb quatre cotxes. Si no m'equivoco, les calques són SF5, SF6, SF7 i SF8, el que no vol dir que hi hagi buit cotxes (suposo que d'aquí ve la teva confusió). Això és així perquè la numeració SF1, SF2 SF3 i SF4 correspon als quatre cotxes antics, ja retirats.

Edito: hem contestat alhora!



trainman
N9
N9
Entrades: 2365
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Entrada Autor: trainman » Dijous 04/12/2014 0:07

Actualidad, 2 al 4 de diciembre de 2014
SOLER I SAURET, SA pone a la venta 4 autobuses

Se trata de 1 unidad MAN NM 223 F 9,8m, 2 MAN NM 223 F 10,5m y un vehículo Mercedes-Benz Sprinter.

Todos los vehículos son de piso bajo y están equipados con aire acondicionado. El precio mínimo de adquisición de estos vehículos queda establecido, en función de su antigüedad o su estado, en:

Matrícula Marca y Modelo Precio mínimo

9799 BXF MAN NM 223 F 9,8m 8.000 euros
9822 BXF MAN NM 223 F 10,5m 8.000 euros
9630 BXG MAN NM 223 F 10,5m 8.000 euros
4525 DTH Mercedes-Benz Sprinter 2.000 euros

Presentación de ofertas
Los compradores deberán presentar sus ofertas de manera individualizada para cada uno de los vehículos, identificándolos por su matrícula.
Fecha límite: 14 horas del día 18 de diciembre de 2014
Lugar: Servicio de Gestión Administrativa del Área de Transporte y Movilidad del AMB (despacho 408), calle 62, nº 16-18, edificio B, planta 4ª

Información adicional
Vehículos:
SOLER I SAURET, S.A. (Sr. Eduardo Alfaro). Tel. 620 285 335
Procedimiento:
AMB (Sra. Mª Teresa Salgado). Tel. 93 223 51 51

http://www.revistaviajeros.com/actualid ... fr_id=7768



Avatar de l’usuari
sag470  
N9
N9
Entrades: 1896

Entrada Autor: sag470 » Diumenge 14/12/2014 12:38

Tusgsal y Soler i Sauret también compran vehículos de Castrosua

jueves, 11 de diciembre de 2014

Grupo Castrosua formalizó recientemente la entrega de 10 unidades de su modelo City Versus a la empresa catalana Tusgsal. Junto a esto, la carrocera gallega entregó 2 unidades de este mismo modelo, City Versus, y 1 unidad del modelo Magnus.E a la también catalana Soler i Sauret.

Las 10 unidades del City Versus –dirigidas a transporte urbano- que se han destinado a Tusgsal poseen, cada una de ellas, una longitud de 10,5 metros. Carrozadas sobre bastidor MAN A 22, E6, cuentan con 3 puertas dobles; 22 butacas Metrópolis 2.0 de Fainsa; y equipo de 2 transportines en plataforma central. Con rampa telescópica de Masats, cada unidad posee un espacio habilitado para silla de ruedas. Los vehículos cuentan con equipo de aire acondicionado de Hispacold y sistema antivaho; lunas en verde con dos maineles en cada costado y rótulos de línea de Hanover.

Por su parte, cada una de las 2 unidades del City Versus de Soler i Sauret posee una longitud de 12,7 metros y cuenta con 3 puertas eléctricas de doble hoja. Estos vehículos han sido carrozados sobre bastidor MAN A22 E6. Al igual que el Magnus.E, poseen rampa telescópica diseñada por Masats, cuentan con espacio habilitado para pasajeros en silla de ruedas y butacas Metrópolis.

El Magnus.E, destinado a transporte de viajeros por la periferia de las ciudades, que se entregó a Soler i Sauret ha sido carrozado sobre bastidor RC2 de MAN E6 y tiene una longitud de 12,9 metros. Esta unidad del Magnus.E incorpora las últimas actualizaciones de diseño del modelo, que han sido presentadas recientemente en FIAA. Posee 2 puertas eléctricas de doble hoja; equipo de aire acondicionado, sistema antivaho, rampa telescópica diseñada por Masats y cuenta con espacio habilitado para pasajeros en silla de ruedas. Además, posee butacas Metrópolis 3.0; iluminación interior automática (sistema Led,s); sistema de extinción de incendios de Fogmaker y lunas Venus.

http://www.carrilbus.com/noticias/435_1 ... 6UTdB.dpbs



trainman
N9
N9
Entrades: 2365
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Entrada Autor: trainman » Divendres 02/01/2015 15:44

Transport urbà de St. Vicenç dels Horts i Martorell

divendres, 2 de gener de 2015 14:31

Des d’avui Soler i Sauret, S.A. opera els serveis de transport urbà en autobús dels municipis de St. Vicenç dels Horts i de Martorell ja que des del passat 1 de gener n’és la nova empresa concessionària a conseqüència de l’acord empresarial al que s’ha arribat amb TIBUS S.A. del grup ALSA pel traspàs de les concessions. Soler i Sauret, S.A. ja és l’operador de transport interurbà en autobús en ambdós municipis i opera varis serveis de transport urbà de municipis de la zona.

Com a nous operadors tenim per objectiu facilitar al ciutadans d’aquests dos municipis una forma còmoda i segura de moure’s pel seu municipi que gràcies als nostres estàndards de qualitat esperem assolir satisfactòriament. Al mateix temps estem al servei dels ajuntaments per tal de treballar conjuntament amb ells amb tot allò que estigui al nostre abast i que puguem fer per St. Vicenç dels Horts i Martorell.


L’inici de l’operació per part de Soler i Sauret, S.A. d’aquests dos serveis de transport urbà no suposa cap canvi de cara a l’usuari. Tarifes, títols de transport, horaris i recorreguts segueixen sent els mateixos.

http://www.solerisauret.com/noticies/12 ... orell.html



Avatar de l’usuari
albert28
N9
N9
Entrades: 2152

Entrada Autor: albert28 » Divendres 02/01/2015 19:51

Definitivament els ajuntaments no ho deixen pas facil pels grans autobusos estandards, en aquest cas per la JM, (hibrids i els gasoil d'aquesta línia), cada dos per tres han d'anar els busos poc a poc per als constants pasos elevats i carrers estrets, els conductors suposu ja ho tenen assumit pero en alguns carrers es creuen dos busos d'aquests i quin cacau es munta.



Avatar de l’usuari
sag470  
N9
N9
Entrades: 1896

Entrada Autor: sag470 » Diumenge 04/01/2015 13:45

Mirant una mica la flota, sorprèn una mica la venta del JT1 havent cotxes més vells encara com el VLL1 i el CB2 que podrien rellevar.



Avatar de l’usuari
Javi M
N9
N9
Entrades: 1618
Ubicació: Sant Feliu

Entrada Autor: Javi M » Dissabte 14/03/2015 14:11

Soler i Sauret s'ha comprar un Irisbus Citelis, o ja el tenia? Fa unes setmanes que en veig un circulant a la L60. I d'ençà que veig els habituals d'aquesta línia fent-ne d'altres, com el Citaro a la L50 o el Marcopolo per la Diagonal.



Avatar de l’usuari
sag470  
N9
N9
Entrades: 1896

Entrada Autor: sag470 » Dissabte 14/03/2015 15:09

Un Citelis? No ho se. No podria ser el 136? És un Iveco Heuliez GX-127.



Avatar de l’usuari
Javi M
N9
N9
Entrades: 1618
Ubicació: Sant Feliu

Entrada Autor: Javi M » Dissabte 14/03/2015 16:12

La veritat és que no hi entenc gaire de models d'autobusos, i no n'estic segur. Però buscant a Google imatges sí que em sona més haver vist un Iveco que un Irisbus.

Llavors, pel nº de calca, es dedueix que sí que és nou? Quin cotxe ha de substituir?



Avatar de l’usuari
sag470  
N9
N9
Entrades: 1896

Entrada Autor: sag470 » Dissabte 14/03/2015 18:42

Deuen haver aprofitar la ocasió,ja que no és nou. El 136 és un cotxe ex-Prisei. Diria que no sustitueix cap, sino que amb els serveis de Martorell i Sant Vicenç

Els Iveco Citelis són aquests, com els 2242-2245 de Oliveras: https://www.flickr.com/photos/miniautob ... 6122884723

Mentre, el 136 de Soler és aquest mateix: https://www.flickr.com/photos/53970209@N07/9471080253. Trobo que és un cotxe ideal per la L71.



Avatar de l’usuari
Javi M
N9
N9
Entrades: 1618
Ubicació: Sant Feliu

Entrada Autor: Javi M » Dimecres 15/04/2015 15:06

Aquest migdia he vist circulant en proves per Sant Feliu un dels busos que ha d'anar als serveis urbans d'aquesta ciutat. No hi entenc gaire i l'he vist de lluny, però em penso que es tracta d'un Heuliez. Ja porta la decoració exterior que duen els busos de Sant Feliu.

Segons em va comentar un conductor fa unes setmanes, els dos vehicles nous són iguals, amb el que queda descartat que un dels dos sigui híbrid. També em va dir que la subvenció per a vehicles híbrids de l'Àrea Metropolitana, només es concedeix per a cotxes destinats a línies que se serveixen amb més de quatre (no és el cas de les de Sant Feliu). D'altra banda, fa temps vaig sentir que alguns conductors de les línies de Sant Feliu estaven assistint a un curset per a dur busos híbrids, de manera que és probable que hi hagi hagut un canvi de plans a l'hora de fer la comanda.



Avatar de l’usuari
local
N5
N5
Entrades: 85
Ubicació: ÀMB

Entrada Autor: local » Dijous 07/05/2015 13:39

Javi M ha escrit:Aquest migdia he vist circulant en proves per Sant Feliu un dels busos que ha d'anar als serveis urbans d'aquesta ciutat. No hi entenc gaire i l'he vist de lluny, però em penso que es tracta d'un Heuliez. Ja porta la decoració exterior que duen els busos de Sant Feliu.
Ahir a la tarda en vaig veure un d'aquests al garatge de manteniment d'aparells frigorífics Frigicoll (davant de Torreblanca). Recordo que anava numerat amb SF8 si no m'equivoco.



Respon

Torna a “Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público”