Fer un obra a Catalunya, per petita que sigui causa un gran rebombori. En el cas de que es construïssin dues andanes extres no sé on cabrien, ja que rodalies està "rodejat" per la L1, i el que comportaria fer-les (salts de moltó amb aquesta, vies en dos nivells, nous accessos a les andanes noves...) seria un obra faraònica, i més en un lloc on difícilment es pot accedir des de la superfície. En cas de que algun dia algú es decideixi a fer una obra a Catalunya espero que es facin totes les que s'hi podrien fer de cop. Per exemple, s'hi podria fer la cua de maniobres de FGC, un nou passadís de connexió espaiós entre la L1 i FGC, sense la necessitat de passar per les andanes de la L3 i amb cintes que permetin anar més ràpid, un nou vestíbul general al nou passadís, millores a rodalies (renovació de vies i qualsevol obra que s'hi vulgui fer (més andanes, noves escales, ascensors, etc), també es podrien renovar i adequar les andanes de la L1. En fi, que si es fes alguna obra a Catalunya, per petita que fos, jo ho faria a tot aprofitant el tancament.trensmat ha escrit:Pienso que el problema de la R3 también lo en la red de Barcelona Ciudad, ya que los túneles están colapsados y también tenemos el gran problema de la estación tapón de L'Hospitalet del Llobregat que provoca grandes atascos ferroviarios en Barcelona. La solución pasaría por hacer el famoso Túnel de la Diagonal que seria una gran ayuda para Barcelona o crear una terminal de cercanías para la R3 en Pl Catalunya creando dos andenes extras, pero seria difícil de hacer esa obra.
Per altra banda, no crec que sigui gaire de profit fer acabar la R3 a Catalunya, ja que transporta molt passatge també entre Catalunya i l'Hospitalet, per tant, jo proiritzaria millorar la terminal de l'Hospitalet.