Perquè en milers de quilòmetres, dubto que hi hagi un sol tram on després de desenes i desenes de quilòmetres en línia recta autoritzada per a més de 200, et trobis de sobte una corba on cal reduir a 80.Toni ha escrit:No se ha incumplido ni una norma técnica, normas que funcionan en miles de kilómetros sin problemas.
I ja que insisteixes en comparar-ho amb una carretera (si ho fessis amb el trànsit aeri, et quedaries sense arguments): hast vist mai una autopista que acabi en una corba limitada a 40 que simplement posin un disc d'aquells normals que limiten la velocitat i prou? T'ho avisarien ben gros. Si més no, en el cas més flagrant que conec és així: a Suïssa, l'autopista que ve de Berna descriu una corba molt tancada just abans d'enllaçar amb la que va de Sion a Ginebra, amb una limitació de 60. Doncs avisen amb diversos senyals ben grossos. Normes en mà, també podrien limitar-se a posar un disc de 60 i prou. Aleshores, per què no ho fan, si al capdavall seria responsabilitat de cada conductor si s'estimba?