Realment creus que tenir dotzenes de trens circulant gairebé buits costa menys que remodelar els 9000? Evidentment, no.bigcoaster ha escrit:Quines ganes de gastar diners i esforços de forma inútil. És a dir, desfarem tota la sèrie 9000 per aconseguir que d'aqui a deu anys els haguem de tornar a ajuntar i a més comprar-ne de nous.
I "tornar-los a ajuntar" simplement seria enganxar-los per l'enganxall i formar un tren de 6 cotxes. Una operació de 10 minuts i cost zero.
Aquests números em semblen molt poc realistes i a més basats en documents de fa molts anys. No em serveixen.davroca5 ha escrit: 39-40 + 70: 109-110 milions d'€uros L10Sud + nova compra de trens.
Que son 110 milions? Res. No crec que tardem massa en veure-ho.
Fa 10 anys els trens 9000 de Madrid ja s'acostaven als 9 milions d'euros per unitat: http://www.elmundo.es/elmundo/2006/02/2 ... 49193.html I d'això en fa 10 anys!!