Propostes de bus

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
Respon
Avatar de l’usuari
Carlos González
N9
N9
Entrades: 1876
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Re: Propostes de bus a la RMB

Entrada Autor: Carlos González » Dijous 04/06/2015 22:02

Javi M ha escrit:
Carlos González ha escrit:Una cosa, heu vist el mapa o no? Dieu-me què es pot millorar en aquesta línia de bus que he dibuixat i que proposava en Javi ;) , una línia de bus desde Sant Feliu, passant per Sant Just i Esplugues i arribant a Sant Boi, l'únic fall és que no veig un camí viable per anar a Sant Boi a l'Hospital d'Esplugues :( :'(
No li veig el sentit a anar de Sant Feliu fins a Esplugues per l'antiga carretera, i després tornar a baixar fins a Sant Feliu per la B-23 abans d'anar cap a Sant Boi. Més valdria començar el recorregut a Esplugues i anar fins a Sant Feliu per l'antiga carretera, i allà prendre ja l'autopista cap a Sant Boi. Aquesta línia seria com una L79 lenta.

Amb la meva proposta em referia més aviat a quelcom similar a això: https://www.google.com/maps/d/edit?mid= ... HMFQiZCVqk
No em deixa entrar, fes públic l'enllaç


Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13

Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4

Avatar de l’usuari
Javi M
N9
N9
Entrades: 1618
Ubicació: Sant Feliu

Entrada Autor: Javi M » Dijous 04/06/2015 22:07




Avatar de l’usuari
albert28
N9
N9
Entrades: 2152

Entrada Autor: albert28 » Dijous 04/06/2015 22:45

No la trobo útil per anar a l'Aeroport des de St Feliu, massa voltes dóna al meu parer



Avatar de l’usuari
Carlos González
N9
N9
Entrades: 1876
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Entrada Autor: Carlos González » Dijous 04/06/2015 23:02

No fa enllaç desde Sant Feliu-Sant Boi, tindrien que fer-la :nose, ara si es pogués ampliar la L77 fins a Sant Feliu, problema resolt :ok


Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13

Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4

Avatar de l’usuari
Javi M
N9
N9
Entrades: 1618
Ubicació: Sant Feliu

Entrada Autor: Javi M » Dijous 04/06/2015 23:45

Sí, la línia fa algunes voltes, però no es pot pretendre tenir tres línies directes cap a l'aeroport, una des de Sant Feliu, una des de Sant Just i una des d'Esplugues. Amb la línia que proposo es maten tres pardals d'un tret.

I sí, aquesta proposta la feia comptant amb la connexió Sant Feliu - Sant Joan - Cornellà - Sant Boi de la L77.



Avatar de l’usuari
local
N5
N5
Entrades: 85
Ubicació: ÀMB

Entrada Autor: local » Dissabte 06/06/2015 19:08

Javi M ha escrit:Sí, la línia fa algunes voltes, però no es pot pretendre tenir tres línies directes cap a l'aeroport, una des de Sant Feliu, una des de Sant Just i una des d'Esplugues. Amb la línia que proposo es maten tres pardals d'un tret.

I sí, aquesta proposta la feia comptant amb la connexió Sant Feliu - Sant Joan - Cornellà - Sant Boi de la L77.
Per què en comptes de passar per Mas Lluí, no pot tenir l'origen a l'estació? Així es podria donar servei a qui vingués de Molins, per exemple. A més, el temps de recorregut seria considerablement més baix.

Llavors, la línia hauria de girar pel Carrer Joan Batllori i després enfilar cap a Sant Just.



Avatar de l’usuari
albert28
N9
N9
Entrades: 2152

Entrada Autor: albert28 » Dissabte 06/06/2015 22:26

Javi M ha escrit:Sí, la línia fa algunes voltes, però no es pot pretendre tenir tres línies directes cap a l'aeroport, una des de Sant Feliu, una des de Sant Just i una des d'Esplugues. Amb la línia que proposo es maten tres pardals d'un tret.

I sí, aquesta proposta la feia comptant amb la connexió Sant Feliu - Sant Joan - Cornellà - Sant Boi de la L77.
Jo trobo més lògica i efectiva allargar la actual L77 fins St Feliu i en tot cas fer alguna modificació de bus (o està el TRAM) per baixar/pujar de La zona de les aigües on actualment passa la L77.



Avatar de l’usuari
Carlos González
N9
N9
Entrades: 1876
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Entrada Autor: Carlos González » Diumenge 07/06/2015 9:04

Javi M ha escrit:Sí, la línia fa algunes voltes, però no es pot pretendre tenir tres línies directes cap a l'aeroport, una des de Sant Feliu, una des de Sant Just i una des d'Esplugues. Amb la línia que proposo es maten tres pardals d'un tret.

I sí, aquesta proposta la feia comptant amb la connexió Sant Feliu - Sant Joan - Cornellà - Sant Boi de la L77.
La línia que has fet té un recorregut semblant a la L10, ja que pasa per Sant Feliu, Sant Just, Esplugues, Cornellà, L'Hospitalet i el Prat. Jo faria aquesta línia que proposes de bus a l'aeroport passant per Barcelona (L'Illa Diagonal), vull dir Barcelona (per L'Illa Diagonal), Cornellà (Per Sant Ildefons i/o Almeda) i al Prat (A l'aeroport)


Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13

Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4

marc_bcn_2
N5
N5
Entrades: 117
Ubicació: L1 Santa Coloma

Entrada Autor: marc_bcn_2 » Dijous 11/06/2015 22:06

Hola, avui he acabat la selectivitat, que m'ha tocat a l'UAB i he vist el mapa de la xarxa de bus interns que es una mica confús, i per aixó he fet un nou planol. Se que no és ben bé una proposta de bus, però m'agradaria que em donessiu la vostra opinió. Gràcies!!
Imatge



Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2373
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dijous 11/06/2015 22:12

Quin programa utilitzes per fer els plànols? Jo uso l'Inkscape.


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

marc_bcn_2
N5
N5
Entrades: 117
Ubicació: L1 Santa Coloma

Entrada Autor: marc_bcn_2 » Dijous 11/06/2015 22:37

Utilitzo l'Adobe Illustrator



Granolleri

Entrada Autor: Granolleri » Divendres 12/06/2015 2:03

marc_bcn_2 ha escrit:Hola, avui he acabat la selectivitat, que m'ha tocat a l'UAB i he vist el mapa de la xarxa de bus interns que es una mica confús, i per aixó he fet un nou planol. Se que no és ben bé una proposta de bus, però m'agradaria que em donessiu la vostra opinió. Gràcies!!
Doncs està molt bé... ara només caldria un altre amb totes les línies no-UAB que arriben fins a l'autònoma.

Ja de pas faig una proposta referent a l'Hospital de Terrassa. Actualment només hi ha una parada que és la que ha sigut terme històricament del servei urbà de Terrassa, la línia 11 fins al 1999 i la línia 1 des d'aleshores. El problema és que ara paren bastantes més línies (l'actual línia H de TMESA, així com les línies B8, C2, C5 i C7 de Sarbus) de manera que quan coincideixen dos autobusos és un merder ja que l'altre ha de parar en paral·lel a l'actual. A més, com quatre d'aquestes línies són terme de tots o gran part dels serveis (les de TMESA i les línies B8 i C7 de Sarbus) quan coincideixen dos autobusos que acaben recorregut allà un ha de marxar a una explanada a l'entrada de l'Hospital per esperar allà la seva hora de sortida. La meva proposta seria ampliar l'espai reservat als autobusos cobrint part de l'aparcament que hi ha just a continuació de la parada i que està a una cota més baixa. La idea seria deixar la parada actual per als serveis passants (C2, C5 i els C7 que continuen o venen de Castellbisbal) i crear tres andanes paral·leles per als serveis terminals: un per la línia 1 de TMESA, un altre per a la línia H i una tercera compartida entre les línies B8 i C7.



Avatar de l’usuari
Carlos González
N9
N9
Entrades: 1876
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Entrada Autor: Carlos González » Divendres 26/06/2015 11:55

Per què no podrien fer que la L61 es quedés només fins a Molins de Rei que no pas de fer la volta inmensa que té ara la línia, i que n'hi hagi una nova línia de bus que sigui, Sant Vicenç, Molins de Rei (passant per Av. Barcelona i fer connexió a alguna parada de la L61), Sant Feliu-Sant Just-Esplugues (per la Ctra. Laureà Miró) seguin així la carretera de Collblanc fins arribar a Pl.Espanya.
;)

Seria lo següent

L61: Sant Boi-Molins de Rei
Nova línia interurbana: Sant Vicenç-Barcelona Pl.Espanya


Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13

Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4

Avatar de l’usuari
Carlos González
N9
N9
Entrades: 1876
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Entrada Autor: Carlos González » Divendres 10/07/2015 22:50

Algú d'aquest fòrum me'n pot fer una llista dels autobusos que n'hi han al Vallès, vull conéixer encara més les línies, com les línies del Besòs

:pal 8-) ;)


Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13

Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dissabte 11/07/2015 0:23

Puedes ir a sus respectivas páginas web.



Avatar de l’usuari
Carlos González
N9
N9
Entrades: 1876
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Entrada Autor: Carlos González » Dilluns 13/07/2015 0:04

Proposo un canvi de recorregut a la línia L79 per Sant Boi, la meva opinió és que el traçat de Sant Boi pugui acavar per on acava també la L78 que no pas a l'hospital perquè ja n'hi han moltes línies de bus que van desde l'hospital i fan el mateix recorregut, puc anar-hi tant com el L70, L72 i fa el recorregut de Molí Vell-Centre-Marianao-Coope (Camps Blancs a la L72), o sigui que la L79 la deixaria per on para el L78 i les L70 i L72 són que penso que són les més necessàries per anar a l'hospital.


Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13

Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4

Avatar de l’usuari
Carlos González
N9
N9
Entrades: 1876
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Entrada Autor: Carlos González » Divendres 11/12/2015 21:26

Vull debatir sobre d'una ampliació que podrien fer per la línia L77, ampliant-ho fins a Sant Feliu, per fer enllaç per Sant Boi.
https://www.google.com/maps/d/edit?hl=c ... KlDIrUEHe8


Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13

Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4

Avatar de l’usuari
Javi M
N9
N9
Entrades: 1618
Ubicació: Sant Feliu

Entrada Autor: Javi M » Dissabte 12/12/2015 0:16

Veig un malbaratament de recursos en fer que la línia segueixi tota l'Av. Barcelona fins a l'hospital comarcal, resseguint exactament el traçat de la T2 del tram, i que d'aquí fins a Sant Feliu passi a resseguir el de la T3. Veig molt més lògic que, un cop creuada la via del tren a l'Av. Barcelona, el L77 girés directament cap a Sant Feliu a través de Torreblanca i del polígon industrial, poc servit pel bus.

Recordem que la línia L77 es tracta d'una línia d'usuaris esporàdics, on prima la cobertura territorial front de la proximitat del servei.



Avatar de l’usuari
sag470  
N9
N9
Entrades: 1896

Entrada Autor: sag470 » Diumenge 13/12/2015 16:00

La idea en si és bona, encara que el problema és que recorre la línia de Tram. Tal com està la L77 dóna un bon servei. El que caldria és potenciar les demés línies que enllacen per donar-se a coneixer. Pensar que l'intercanvi amb Rodalies a Sant Joan , amb FGC a Sant Boi (l'unic promocionat) i amb interurbans al Broggi, se li pot treure molt de suc.

Una idea que em roda, canviant de tema, seria reorganitzar les línies TMB del Pont d'Esplugues. De totes les que hi ha, hauria de quedar-se només 3: una que conectés la av.Diagonal amb av.Cornellà (actual 67), una altra que conectés av.Esplugues amb av.Cornellà (unificar les 68 i 78), i una altra que conectés av.Esplugues amb Laureà Miró (actual 63). La actual 157 s'integraria a Soler i Sauret, reforçant les L50 i L62 (es podria refundar l'antiga L56). El trajecte av.Diagonal-L.Miró seguiria igual amb Soler i Sauret.



Avatar de l’usuari
sag470  
N9
N9
Entrades: 1896

Entrada Autor: sag470 » Dilluns 14/12/2015 22:02

Anexo una versión de la NXB més ortogonal:

Quedaria:
D20: Ernest Lluch - Pg.Maritim
D30: Zona Universitària - Fòrum
D40: Barceloneta - Trinitat Vella
H2: Zona Universitària - Trinitat V.
H4: Zona Universitària - Torras i Bages
H6: Zona Universitària - Bon Pastor
H8: Camp Nou - La Sagrera (... Bon Pastor)
H10: Collblanc - La Pau
H12: Gornal - Besos Verneda
H14: Pg.Z.Franca - Forum
H16: Paral·lel - Sant Adrià
V1: Ildefons Cerdà - Sant Joan Déu
V3: Zona Franca - Pedralbes
V5: La Marina - Can Caralleu
V7: Pl.Espanya - Sarrià
V9: Poble-Sec - Sarrià
V11: Paral·lel - Bonanova
V13: Estació Marítima - Pl.Kennedy
V15: Port Vell - Vall d'Hebron
V17: Barceloneta - Pl.Kenedy
V19: Pg.Marítim - Alfons Comín
V21: Pg.Maritim - Montbau
V23: Nova Icària - Horta
V25: Poblenou - Cementiri d'Horta
V27: Mar Bella - Canyelles
V29: Diagonal Mar - Roquetes
V31: Fòrum - Trinitat Nova
V33: Fòrum - Trinitat Vella

Un altra dia, detallaré totes les línies convencionals que quedarien.

Espero que es vegi be la imatge.
Fitxers adjunts
NXB def.jpg
NXB def.jpg (32.97 KiB) Visualitzat 7232 cops
sag470 l’ha editat per darrera vegada el dia: Dimarts 15/12/2015 20:09, en total s’ha editat 1 vegada.



Respon

Torna a “Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público”