OMSI - Simulador de busos

Simuladors de transport i conducció, col·leccionisme, modelisme, sèries de bitllets, jocs, etc.
Simuladores de transporte y conducción, coleccionismo, modelismo, series de billetes, juegos, etc.
Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Re: OMSI - Simulador de busos

Entrada Autor: Renfe445 » Divendres 23/10/2015 17:03

David.F.C.M.B.1000 ha escrit:ami me aria muchisima ilusion hacer la B80 PERO CON su numero original 800 y poner los Mercedes-Benz O405N2 Caetano CityGold
Tenía también como objetivo en acabar la B27 y hacer la 800.

En el OMSI hay Mercedes-Benz O 405 N originales, que se pueden usar para la 800.



David.F.C.M.B.1000
N6
N6
Entrades: 293
Ubicació: barcelona

Entrada Autor: David.F.C.M.B.1000 » Divendres 23/10/2015 17:20

ya los Mercedes-Benz O405N2 Caetano CityGold ya los tengo los uso en la ruta berlin-spandau pero ya estoy cansado de esa ruta, me gustaria hacer la 800 el problema esque nose como se hace



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Divendres 23/10/2015 17:22

David.F.C.M.B.1000 ha escrit:ya los Mercedes-Benz O405N2 Caetano CityGold ya los tengo los uso en la ruta berlin-spandau pero ya estoy cansado de esa ruta, me gustaria hacer la 800 el problema esque nose como se hace
Que no hay Caetano! Son los DB O 405 N originales. :)



David.F.C.M.B.1000
N6
N6
Entrades: 293
Ubicació: barcelona

Entrada Autor: David.F.C.M.B.1000 » Divendres 23/10/2015 17:28

a vale perdon jejeje los confundo lo mismo me pasaba con los (272-281: IVECO-IRISBUS 491E.12.29CityClass NOGE CITTOUR) y
(282-291:IVECO-IRISBUS 491E.12.29CityClass CASTROSUA CS40)



Rodalíes
N6
N6
Entrades: 293
Ubicació: A Coruña

Entrada Autor: Rodalíes » Diumenge 24/01/2016 13:05



Lo más parecido que he podido preparar a la serie 2500 :)


"La locura nunca tuvo maestro" (1995)

Rodalíes
N6
N6
Entrades: 293
Ubicació: A Coruña

Entrada Autor: Rodalíes » Dissabte 30/01/2016 1:54

Estoy tratando de acelerar este pequeño proyecto de sonidos en OMSI referente a toda la familia O405 de Mercedes Benz (que incluye: O405N, O405GN, O405N2, O405GN2 y O407) para poder continuar poco a poco de nuevo con la linea 2 que he desarrollado.

Esta versión es muy conocida por estar configurada así en los 8700 (no sé si también los 8500 sonaban así... y el 2200) de TMB. 100% misma configuración que los 58xx de piso alto.


"La locura nunca tuvo maestro" (1995)

RamonBV
N1
N1
Entrades: 8

Entrada Autor: RamonBV » Dilluns 22/02/2016 20:35

Hola a tothom!

Jo vull fer el mapa sobre els autobusos de Lleida. El meu projecte és bastant ambiciós, jeje. Per començar faria el mapa del 2015, ja que el 2013 van reformar les línies. i a més hi ha l'ajuda del streetview de google per fer-lo. Si la cosa funcionés, ja que l'OMSI té aquest punt de retorn al passat, doncs voldria fer un mapa de 20 anys enrera, amb els autobusos antics, canvis de carrers...

L'inici m'està costant. Per fi puc fer alguna cosa amb el blender... I a sobre Lleida hi ha bastant desnivells, semàfors propers, i l'editor de l'OMSI és exigent en posar-ho tot correctament. Tampoc vull fer una rèplica exacta sinó fer que sigui jugable. Hi ha aspectes de la realitat que es poden millorar.

Si hi ha interés el projecte tirarà endavant. I amb col·laboradors millor que millor :P



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dilluns 22/02/2016 21:16

Suerte! :plas



Rodalíes
N6
N6
Entrades: 293
Ubicació: A Coruña

Entrada Autor: Rodalíes » Dimarts 08/03/2016 23:45

Pues me ha dado por intentar "clavar" el sonido de los NG312 de la serie 3800 de TMB....



"La locura nunca tuvo maestro" (1995)

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dimecres 09/03/2016 1:03

Han sacado el O 405. Desgraciadamente hay que pagar.



RamonBV
N1
N1
Entrades: 8

Entrada Autor: RamonBV » Diumenge 22/05/2016 19:35

Hola de nou. Us informo que jo continuo treballant els ratets que tinc amb el mapa de Lleida. Respecte el meu plantejament incial hi han hagut canvis notables.

Plantejament inicial:
- Ús d'splines genèriques
- Interseccions amb splines i ajuda d'objectes ampel, poques de genèriques
- Altura i posicionament per hipermapa de Catalunya

Plantejament actual:
- Splines personalitzades en carrers principals i altres d'interés
- Splines genèriques en carrers secundaris i terciaris, però generades per mi
- Interseccions personalitzades (usant blender)
- Altura i posicionament amb la combinació de DEM, imatges sobreposades de google i mapa topogràfic de Lleida
- Edificis d'interés inclosos, com la Seu Vella, ponts, monuments...

Com veieu serà més real. El que no canvia és el temps de quant estarà funcional, sent optimistes una primera versió de les línies 1 i 20 per la tardor. I una versió més acabada de totes les línies en any i mig.

Adjunto algunes imatges que poden semblar poc però són grans passos.

Imatge

Príncep de Viana amb Sant Ruf:
Imatge

Avinguda de Madrid i avinguda de Blondel:
Imatge

Amb la intersecció quasi acabada
Carrer Lluís Companys amb Manuel de Palacio:
Imatge



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Diumenge 22/05/2016 22:09

Es veu molt interessant. Per fer un mapa molt realista és molt bona idea el fet de crear splines i objectes personalitzats, i utilitzar el DEM.

Molta sort!

P.D. Espero tenir força de voluntat per continuar el mapa de la B27... :)



RamonBV
N1
N1
Entrades: 8

Entrada Autor: RamonBV » Diumenge 02/10/2016 12:29

Primer de tot avui porto dos repintats:

O405

Imatge Imatge
Conté dos repintats per les dues versions (estàndard i articulat). Un és el repintat a pèl, únicament amb els colors de Lleida i l'altre és amb l'anunci de la San Miguel que sempre portaven (el canviaven cada x temps)
LINK: https://yadi.sk/d/lyEjit8fw4CQ3

Citaro Facelift

Imatge
Conté un repintat bàsic per les versions 12m 3 portes, 18m 3 portes i 18m 4 portes (ficticia). La versió facelift no pot repintar les rodes.
LINK: https://yadi.sk/d/bAteKpBMw4DiG

Falta polir detalls i afegir variacions, com els anuncis.

Més endavant tinc pensat fer la resta de citaro facelift (que serien versions ficticies), el citaro antic, el Solaris urbino i el O405n2. I després ja es veurà



RamonBV
N1
N1
Entrades: 8

Entrada Autor: RamonBV » Diumenge 02/10/2016 12:38

L'altre aspecte a comentar és l'evolució del mapa. Volia aprofitar més el temps de les vacances i s'està retardant bastant. Tot i així hi hagut millores importants, com per exemple, les textures es mostren a mida real i les interseccions que he fet són més que acceptables.

Adjunto dues imatges de dues interseccions fetes amb inclinació. No sé perquè em fa coses rares, alguns punts "cauen".

Imatge Imatge

La veritat, el blender és molt diferent a qualsevol programa per a Windows, així es fa difícil treballar. Per seleccionar s'ha de fer amb el botó dret, quines ganes de liar-la! I el SDK de l'OMSI podría haver millorat més.



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Diumenge 02/10/2016 13:38

Ya veo, jajaja! Sí, cada programa es una historia completamente diferente! Mucha suerte con el proyecto!



Avatar de l’usuari
ivanlobatosanchez
N4
N4
Entrades: 51
Ubicació: Cornellà de Llobregat (Barcelona)

Entrada Autor: ivanlobatosanchez » Dilluns 03/10/2016 1:31

Sabéis si alguien va a hacer o hay ya de BAIXBUS?



RamonBV
N1
N1
Entrades: 8

Entrada Autor: RamonBV » Dissabte 21/01/2017 12:52

Definitivament passo tota la meva activitat del joc al subfòrum del amicsdelbus.com, per ser més adequat.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dissabte 21/01/2017 19:34

RamonBV ha escrit:Definitivament passo tota la meva activitat del joc al subfòrum del amicsdelbus.com, per ser més adequat.
D'això, et sembla inadequat el nostre fòrum, a on parlem de tot transport? No quedes massa bé dient això que diguem.



RamonBV
N1
N1
Entrades: 8

Entrada Autor: RamonBV » Dimarts 24/01/2017 20:24

No he dit res de l'altre món. Tot té un raonament:

Al principi vaig començar a publicar aquí. Més tard, vaig començar a fer-ho al fòrum amicsdelbus, que hi té tot un subfòrum dedicat. Malgrat que al principi no descartava publicar a ambdós llocs simultàniament, al final m'he decantat per una de les opcions. El meu anunci només era informatiu, simplement que si ha contingut nou de L'OMSI fet per mi que vull donar a conèixer no seria en aquest fil ni en cap lloc de transport.cat. No significa que abandoni el fòrum, si m'interessa diré la meva sigui en oci i divertiments o Autobusos i resta t. públic o etc. Tampoc s'ha d'entendre com que hagi menystingut el fòrum, com sembla que alguns s'han pres.

Demano disculpes a tothom a qui la meva forma d'expressar no ha estat del seu gust.

PUNT I FINAL



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dimarts 24/01/2017 20:52

RamonBV ha escrit:No he dit res de l'altre món. Tot té un raonament:

Al principi vaig començar a publicar aquí. Més tard, vaig començar a fer-ho al fòrum amicsdelbus, que hi té tot un subfòrum dedicat. Malgrat que al principi no descartava publicar a ambdós llocs simultàniament, al final m'he decantat per una de les opcions. El meu anunci només era informatiu, simplement que si ha contingut nou de L'OMSI fet per mi que vull donar a conèixer no seria en aquest fil ni en cap lloc de transport.cat. No significa que abandoni el fòrum, si m'interessa diré la meva sigui en oci i divertiments o Autobusos i resta t. públic o etc. Tampoc s'ha d'entendre com que hagi menystingut el fòrum, com sembla que alguns s'han pres.

Demano disculpes a tothom a qui la meva forma d'expressar no ha estat del seu gust.

PUNT I FINAL
Puedes crear un nuevo hilo que se dedique a tu proyecto dentro del subforo de Oci i divertiments.

No es que sea 100% dedicado a simuladores, pero es el más adecuado para estas cosas.

Además, considero este hilo para noticias sobre el propio simulador... Aunque pronto el proyecto LOTUS sucederá al OMSI.



Bloquejat

Torna a “Oci i divertiments / Ocio y divertimentos”