Temps d'espera excessius i parades al metro. Vaga encoberta?

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Temps d'espera excessius i parades al metro. Vaga encoberta?

Entrada Autor: metring » Dimarts 26/01/2016 12:57

Cada dia, cada dia, les línies 1 i 2 del metro, des de fa unes setmanes i depenent del tram horari, van mooolt lentes, els trens s'aturen fins a 2 minuts a les andanes i segons TMBInfo, no els consta cap incidència. Un recull de gent que s'està queixant a diari i rebent sempre la mateixa resposta:
I així, podria passar-me molta estona penjant tweets. Com pot ser que no els consti cap incidència dia rere dia? O és que la gent ens queixem perquè estem avorrits?



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 26/01/2016 13:09

A la L2 ja fa temps que ho constato. Abans feia el trajecte Passeig de Gràcia-Sant Martí en 12 minuts (a voltes idealment en 11), ara no baixa dels 15-16. I això a darrera hora del vespre, amb freqüències que volten els 6 minuts.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » Dimarts 26/01/2016 13:09

Vaga encoberta de motoristes, dit desde dins TMB (personal de línia).

Dilluns passat a les 15h s'havia perdut gairebé una volta (90') en el carrussel de la L3 i així dia rere dia.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 26/01/2016 13:10

Jo agafo per anar a la feina les dues línies, i de debò que un tram que feia en 20 minuts, ara el faig en 30. Què està passant aquí? Vaga encoberta?



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 26/01/2016 13:11

mikado ha escrit:Vaga encoberta de motoristes, dit desde dins TMB (personal de línia).

Dilluns passat a les 15h s'havia perdut gairebé una volta (90') en el carrussel de la L3 i així dia rere dia.
Aaara em lliga la cosa!!!!



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dimarts 26/01/2016 13:11

A part dels temps de parada eterns a cada estació, també he vist que la freqüència habitual a la L1 ara és de 3:30 fins i tot en hora punta :x No cal dir com van els trens...

Jo crec que efectivament ha de ser alguna mena de vaga encoberta. O això, o és que hi ha algun problema tècnic greu que no volen reconèixer.



Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » Dimarts 26/01/2016 13:14

wefer ha escrit:A part dels temps de parada eterns a cada estació, també he viost que la freqüència habitual a la L1 ara és de 3:30 fins i tot en hora punta :x No cal dir com van els trens...

Jo crec que efectivament ha de ser alguna mena de vaga encoberta. O això, o és que hi ha algun problema tècnic greu que no volen reconèixer.
Jo ara trigo de mitja entre 7 i 10 minuts més que abans en un trajecte que no superava mai els 20´



Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dimarts 26/01/2016 13:47

Jo dissabte vaig fixar-me que el temps d'espera a estació era alt, però no vaig veure la regulació al senyal, per tant ho vaig donar per un fet normal. Caldria veure si els motoristes es neguen a sortir tot i tenir Via Lliure i amb la regulació fora d'hora i indicant sortida. Això de retruc afecta als que van en hora, que al final s'enganxen al del davant i no hi ha manera tampoc :evil:


El metro de Barcelona amb motoristes!

oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Dimarts 26/01/2016 14:10

Miquel ha escrit:Jo dissabte vaig fixar-me que el temps d'espera a estació era alt, però no vaig veure la regulació al senyal, per tant ho vaig donar per un fet normal. Caldria veure si els motoristes es neguen a sortir tot i tenir Via Lliure i amb la regulació fora d'hora i indicant sortida. Això de retruc afecta als que van en hora, que al final s'enganxen al del davant i no hi ha manera tampoc :evil:
I el motiu d'aquesta possible "vaga encoberta" quin és?


Salutacions,

Oriol

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dimarts 26/01/2016 14:15

Yo siempre que he cogido la línea 1 (trayecto Santa Coloma - Sagrera), de lunes a viernes, iba todo correctamente, si bien un día me pilló lo de la falsa ocupación de un CV de Sagrera y otro día que el tren se paró en Sant Andreu más tiempo de lo normal. Pero la extensa mayoría de los días todo iba bien.

A lo mejor estas incidencias pasan después de las siete y media. :nose



Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dimarts 26/01/2016 14:22

oriolp13 ha escrit:
Miquel ha escrit:Jo dissabte vaig fixar-me que el temps d'espera a estació era alt, però no vaig veure la regulació al senyal, per tant ho vaig donar per un fet normal. Caldria veure si els motoristes es neguen a sortir tot i tenir Via Lliure i amb la regulació fora d'hora i indicant sortida. Això de retruc afecta als que van en hora, que al final s'enganxen al del davant i no hi ha manera tampoc :evil:
I el motiu d'aquesta possible "vaga encoberta" quin és?
Suposo que pel conveni, de fet, volen fer vaga pel MWC.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimarts 26/01/2016 14:35

De fet, per dimarts vinent hi ha convocada vaga. En serà l'aperitiu...

http://www.cgtmetro.org/


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

colomenc
N4
N4
Entrades: 56

Entrada Autor: colomenc » Dimarts 26/01/2016 14:36

Renfe445 ha escrit:Yo siempre que he cogido la línea 1 (trayecto Santa Coloma - Sagrera), de lunes a viernes, iba todo correctamente, si bien un día me pilló lo de la falsa ocupación de un CV de Sagrera y otro día que el tren se paró en Sant Andreu más tiempo de lo normal. Pero la extensa mayoría de los días todo iba bien.

A lo mejor estas incidencias pasan después de las siete y media. :nose

pues sí vecino... yo voy cada día de santa coloma a paral.lel haciendo transbordo en universitat (L1 -> L2). Aproximadamente entro en Sta Coloma a las 07:40 y es lamentable el tiempo de espera entre paradas desde hace un par de semanas.



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dimarts 26/01/2016 14:41

colomenc ha escrit:pues sí vecino... yo voy cada día de santa coloma a paral.lel haciendo transbordo en universitat (L1 -> L2). Aproximadamente entro en Sta Coloma a las 07:40 y es lamentable el tiempo de espera entre paradas desde hace un par de semanas.
Posiblemente a partir de esa hora es cuando empiezan estos problemas.



David.F.C.M.B.1000
N6
N6
Entrades: 293
Ubicació: barcelona

Entrada Autor: David.F.C.M.B.1000 » Dimarts 26/01/2016 15:41

ayer y hoy la linea 9 en fondo un tren vino 6 minutos tarde alas 07:40 y hoy igual pero 2 minutos mas tarde, luego dicen que en renfe siempre hay incidencias que van los trenes con retrasos, pero tmb tambien tiene tela, porque los que tenemos que ir a estudiar llegamos tarde...



Vox
N8
N8
Entrades: 1255
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Vox » Dimarts 26/01/2016 16:41

Dissabte vespre m'en vaig adonar a la L2. El tren s'estava força estona a cada estació entre Pompeu Fabra i Artigues o Verneda. Després ja anava normal.

Vox


I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.

Avatar de l’usuari
ortegote
N8
N8
Entrades: 1231
Ubicació: a prop d' ADIF
Contacta:

Entrada Autor: ortegote » Dimarts 26/01/2016 20:23

Sempre que he fet servir la L2 a sigut la mes lenta de totes les linies de metro amb parades força llargues en algunes estacions, lo que no se es si es norma o sempre m'ha tocat d'aquesta manera, ja sigui en cap de setmana o en laborable.



Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dimarts 26/01/2016 21:08

ortegote ha escrit:Sempre que he fet servir la L2 a sigut la mes lenta de totes les linies de metro amb parades força llargues en algunes estacions, lo que no se es si es norma o sempre m'ha tocat d'aquesta manera, ja sigui en cap de setmana o en laborable.
Antigament era més ràpida, però amb la disminució de velocitat entre Sant Antoni i Monumental per una banda, i entre Encants i La Pau per l'altre, el temps de trajecte s'ha augmentat. Això, en els temps en que no hi havia les collonades automàtiques no passava :twisted: , i allà on hi eren, eren més ràpids que ara.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dimarts 26/01/2016 22:35

Miquel ha escrit:Antigament era més ràpida, però amb la disminució de velocitat entre Sant Antoni i Monumental per una banda, i entre Encants i La Pau per l'altre, el temps de trajecte s'ha augmentat.
Suposo que les retallades en manteniment s'acaben fent notar amb el pas del temps, i ara en podem començar a patir les conseqüències.
Tot i això, el brutal augment del temps d'espera de les últimes setmanes sembla més degut a un fet puntual com aquesta vaga encoberta.



Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Dimarts 26/01/2016 22:50

Confirmo que aquests problemes s'estan repetint també a la línia 5. Aquest migdia a Horta el tren on jo anava ha estat parat 1 minut i mig aproximadament.

Ara entenc de que anava tot plegat... molt lamentable que a can TMB no diguin absolutament res! I sobre la vaga encoberta, no vull dir res, que si no em censuren... :emprenyat
Renfe451 l’ha editat per darrera vegada el dia: Dimarts 26/01/2016 22:52, en total s’ha editat 1 vegada.



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”