Trobada per les proves del nou tram de la L9 - 30 gener 2016

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
suburu
N4
N4
Entrades: 51

Re: Trobada per les proves del nou tram de la L9 - 30 gener

Entrada Autor: suburu » Divendres 29/01/2016 8:52

Jo estic convocat a Collblanc pero tinc 2 dubtes:

Jo estic convocat a les 10 pero el meu germa a les 10:15. Aixo vol dir que hi ha 2 grupos. No podrem estar juntos?

I despres al mail diu c Collblanc 60. Aixo es la boca de metro nova? Perqué al mail no parla de cap boca de metro de la línea 5
A veure si estem esperant a un lloc i es a un altre.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 29/01/2016 10:33

suburu ha escrit:Jo estic convocat a Collblanc pero tinc 2 dubtes:

Jo estic convocat a les 10 pero el meu germa a les 10:15. Aixo vol dir que hi ha 2 grupos. No podrem estar juntos?

I despres al mail diu c Collblanc 60. Aixo es la boca de metro nova? Perqué al mail no parla de cap boca de metro de la línea 5
A veure si estem esperant a un lloc i es a un altre.
El millor que pots fer és preguntar-ho als qui ho convoquen, no vagi a ser un altre error.



suburu
N4
N4
Entrades: 51

Entrada Autor: suburu » Divendres 29/01/2016 10:59

És que pel que he vist a alguns del fòrum també els han convocat a les 10:15.



ferroparc
N4
N4
Entrades: 66

Entrada Autor: ferroparc » Divendres 29/01/2016 15:51

suburu ha escrit:Jo estic convocat a Collblanc pero tinc 2 dubtes:

Jo estic convocat a les 10 pero el meu germa a les 10:15. Aixo vol dir que hi ha 2 grupos. No podrem estar juntos?

I despres al mail diu c Collblanc 60. Aixo es la boca de metro nova? Perqué al mail no parla de cap boca de metro de la línea 5
A veure si estem esperant a un lloc i es a un altre.
Avui hi he anat a fer una ullada, i pel que m'ha comentat l' AAC de l'estació, demà les proves es fan al nou accés, a la sortida 'Travessera de les Corts'. Les obres estan molt avançades, per no dir gairebé completes. Dels grups, suposo que si tothom hi va a les 10, podran canviar la distribució.


The next train to arrive at platform 2 is the 16:25 Great Western service to London Paddington, calling at Tiverton Parkway, Tauton, Westbury, Newbury, Reading and London Paddington. This train is formed of 8 coaches.

suburu
N4
N4
Entrades: 51

Entrada Autor: suburu » Divendres 29/01/2016 16:27

És on jo em pensava llavors. Fa temps que no hi passo i havia pensat en que seria allà.

El McDonalds on hem quedat està una mica més abaix oi?



Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Divendres 29/01/2016 16:30

Dels que finalment anem a Torrassa, quedem poc abans de les 10 al vestíbul de L1, oi? :D (Abril74, metring, Trenscat i no se si algú més)


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 29/01/2016 17:40

No sé si podré quedar abans amb vosaltres, veurem com arribem a temps amb el petit!



Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Divendres 29/01/2016 19:28

A mi m'han citat a les 10:15, no sé si podré estar al McDonald's a les 9:40 però ho intentaré (segurament arribi cap a les 10), sinó aniré directament a l'entrada de la L9.


Instagram: Ferrocarril | Aviació

pokeroms
N6
N6
Entrades: 239
Ubicació: <M> Ciutat Meridiana

Entrada Autor: pokeroms » Divendres 29/01/2016 20:06

Bueno nois ja he vist que alguns ens han citat a les 10:00 i altres a les 10:15.

De totes formes demà quedem sobre les 9:40h i ja un cop estiguem tots ja anirem al nou accés!! Quedem sobre les 9:40 per donar marge per si algú arriba una mica justet i així esperar-nos!

Salutacions! :D


Vagis on vagis,
Gaudeix del trajecte ;)

suburu
N4
N4
Entrades: 51

Entrada Autor: suburu » Dissabte 30/01/2016 10:04

He arribar a les 9:55 i hi ha molta cua. Em sembla k no ens podrem saludar



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dissabte 30/01/2016 11:08

Ara som a Fira, hem accedit al passadís que dóna a l'entrada de la Fira de Barcelona, que no estarà obert si no hi ha un esdeveniment, tenim fotos al Twitter.



Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2373
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dissabte 30/01/2016 17:45

Tot el que he vist m'ha agradat. També m'ha agradat el detall que TMB ha tingut donant-nos l'esmorzar i les invitacions i descomptes. Des d'aquí, felicito a l'empresa.

Una salutació a tots els foraires que hi havia per allà, especialment amb els que hi he parlat (Trenscat, metring... la resta recordo els noms però no els nicks).


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

ferroparc
N4
N4
Entrades: 66

Entrada Autor: ferroparc » Dissabte 30/01/2016 18:05

Les proves han estat genials, i cal felicitar a TMB per permetre pujar a aquest nou tram de la Línia 9 Sud. Gran idea la de aglutinar a tothom a Fira per simular el MWC.
M'han semblat molt curioses les validadores 'extra' de bus que hi havien a Fira, tot i que després no permetien sortir a l'Aeroport T1. També he aprofitat per provar la meva T-Jove a l'Aeroport per poder sortir, i ha funcionat perfectament.
Una salutació a tothom del fòrum que hi ha anat, i que he pogut conèixer! Esperem que poguem veure'ns de nou el dia 12 a la inauguració!


The next train to arrive at platform 2 is the 16:25 Great Western service to London Paddington, calling at Tiverton Parkway, Tauton, Westbury, Newbury, Reading and London Paddington. This train is formed of 8 coaches.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dissabte 30/01/2016 18:10

La jornada ha estat intensa! Per començar, a Torrassa ens hem trobat en Trenscat i en Miquel, a la cua de fora de l'estació i esperant a accedir a la L9 per la sortida d'emergència. Un cop allà, ens han posat al grup "E" , donat un passi i una bossa de tela de la L9 amb invitacions a llocs com al Telefèric de Montjuïc, l'Scopic i descompte pel bus turístic de Catalunya, apart de menjar: ampolleta d'aigua, suc petit, poma sencera i un entrepà, en el nostre cas de formatge, i amb perdó, però massa ple d'oli, molt pringós. Hem baixat a la via d'Aeroport T1, fent una parada a Fira, on hem accedit pel passadís que només s'obrirà en casos que hi hagin fires per arribar a Europa|Fira, mitjançant 4 o 5 tapis roulants tipus Diagonal. Alguna gent ha caigut a l'arribar al final d'un, però no ha passat res. Dins el recinte de la Fira hem coincidit amb l'Uriol i l'Adolescent Barceloní. Un allau de gent hem posat a prova les instal·lacions, incloses les MAE's, on es feia un simulacre de compra amb DNI fals de targeta de viatge per a la zona de l'Aeroport, i hem cancel·lat el bitllet que ens havien donat al principi. De les estacions que hem anat veient mentre passaven els trens, força espectaculars en la línia de les de l'altra L9, però Mercabarna...Amb el ciment a la vista, no crec que sigui gaire adient pels grafitis, la gent ho comentava.

De nou, cap a els trens, han fet parada a Cèntric, i finalment a l'Aeroport, coincidint amb el J. Carles Salmeron. Potser una mica petites les andanes de l'estació, però està bé. Els companys, el nen i jo hem agafat un tren que acabava allà, fins a cotxeres, i un cop a dins, ha tirat marxa enrere, i ens hem dut un petit ensurt, però res més.

Al tornar per accedir a Colbalc L5 ens hem trobat amb un passadís per accedir a ascensors per transbordar, i un cop allà, al final tenia una porta de fusta, vaja, que de moment no s'hi podia accedir a les andanes de la L5, el passadís hauria d'haver estat tancat, perquè molta gent ens hem confós. El que hem fet finalment era sortir al carrer i cap a L5.
Fitxers adjunts
foto10.JPG
Nosaltres hem estat!
foto10.JPG (37.92 KiB) Visualitzat 8130 cops
foto1.JPG
Gent esperant a accedir des de sortida d'emergència
foto1.JPG (42.21 KiB) Visualitzat 8150 cops
foto2.JPG
Cua de gent esperant passi i instruccions
foto2.JPG (37.25 KiB) Visualitzat 8150 cops
foto3.JPG
Accessos a Torrassa L9
foto3.JPG (39.68 KiB) Visualitzat 8150 cops
foto4.JPG
Torrassa L9
foto4.JPG (40.96 KiB) Visualitzat 8150 cops
foto5.JPG
Termòmetre de dins els trens. Curiosament, en canvi, els mapes de la xarxa no inclouen la L9 Sud...
foto5.JPG (35.28 KiB) Visualitzat 8150 cops
foto6.JPG
Tapís roulant per anar a Europa|Fira
foto6.JPG (32.37 KiB) Visualitzat 8150 cops
foto7.JPG
MAE amb les instruccions
foto7.JPG (32.97 KiB) Visualitzat 8150 cops
foto 8.JPG
Cèntric
foto 8.JPG (35.2 KiB) Visualitzat 8150 cops
foto9.JPG
Estació Aeroport T1
foto9.JPG (41.94 KiB) Visualitzat 8150 cops



Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2373
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dissabte 30/01/2016 18:13

Podríem organitzar una trobada pel dia de la inauguració, però millor gestionada: és a dir, tothom a un mateix lloc i mateixa hora. I, no sé, anar a prendre un refresc en acabat si us sembla.


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2373
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dissabte 30/01/2016 18:15

Ah, per cert! Alguns foraires han sortit a la tele (TV3), entre ells jo, que se'm veu al photocall amb uns companys a l'hora de fer-nos la foto.


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
ortegote
N8
N8
Entrades: 1231
Ubicació: a prop d' ADIF
Contacta:

Entrada Autor: ortegote » Dissabte 30/01/2016 18:21

Bones!!
He pogut saludar a un parell del forum però no ens hem dit noms, com que tenia entrada a les 10:15 a Collblanc he aprofitat per esmorzar.
Estavem al grup F de Collblanc a Fira i un cop allà caminat a la zona de la Fira, en el camí s'ha trencat un "Tapis Roulant" i s'ha parat en sec, però sense cap problema s'ha contiuant caminat.
Despres a Collblanc i ja a viatjar lliurement hem anat al Aeroport i la sorpresa ens han deixat sortir despres tornar a validar i a Collblanc i tornar a fer viatge cap a l'Aeroport per tornar a arribar a Collblanc a les 14h enregistrant el recorregut sencer.

M'agradat l'experiencia i s'agraeix el pic nic que ens a donat TMB.
Salutacions.



Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Dissabte 30/01/2016 18:45

Hola a tothom!

La veritat és que la jornada d'avui ha estat excel·lent, us he vist a molts de vosaltres i algun amb el qual he tingut el gust de conèixer. M'ho he passat bomba avui a l'L9 Sud, viatjant i visitant les noves estacions en aquestes proves que han sigut clarament una "pre-inauguració". La llàstima és que el dia 12 no podré ser-hi, però intentaré passar-m'hi per allà en algun dels dos dies següents de les portes obertes (13 o 14).

Sobre les estacions, per mi la millor sens dubte és la de Fira, dissenyada per un dels arquitectes més importants del món, Toyo Ito. No obstant, trobo que el passadís que uneix el recinte firal amb l'estació, és massa llarg, caminant a pas normal es triga més que l'enllaç de Passeig de Gràcia L3/Renfe-L2-L4. M'he quedat amb les ganes de veure Cèntric i Torrassa.

Per cert, que si es posa en marxa el dia 12, ja poden anar corrents a canviar tota la senyalització i actualitzar els termòmetres, tant a trens, com a estacions. Quan només queden quasi dos setmanes, encara no hi ha absolutament res.

En definitiva, un gran dia i agrair a TMB els bocates i els obsequis que ens han donat!



Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Dissabte 30/01/2016 19:21

Quan he arribat a Collblanc era una mica tard i ja no hi havia ningú al Mc Donald's, i al veure la cua he anat directament a fer cua (tampoc coneixia a ningú en persona dels que havien quedat allà). A l'hora d'entrar ben bé deuria anar d'una boca a l'altra. L'accés s'ha fet per la nova boca de la L9 que hi ha pràcticament al costat d'una de les actuals de la L5. No sé si n'hi havia més, però crec que a tots ens han posat al grup F. Tot i la quantitat de gent que s'ha arribat a acumular a Fira, allà m'he pogut trobar amb els companys del grup E que havien sortit des de Torrassa. Els grups A i B es deurien haver format a Cèntric, tot i que al llarg de tota la visita no he vist ningú del grup B i molt pocs de l'A (o al revés, ara no recordo).

En el cas del grup F, bàsicament teniem que fer el següent:
- Agafar el tren de les 10:45 sentit Aeroport (ha sortit a i 53 aprox.)
- Baixar a Fira i anar fins al vestíbul principal del recinte firal on ens hem reunit amb, com a mínim els del grup E.
- Tornar a l'estació i validar el bitllet que ens havien donat a l'inici i agafar un tren direcció Zona Universitària.
- Després, visita lliure fins a les 14:00, hora en que sortia l'últim tren de cada extrem.

Als termòmetres dels trens només s'indiquen les correspondències amb Rodalies (sense indicar línies) i amb la resta de línies de metro (TMB i L8 d'FGC, sense indicar les S). No s'indica correspondència amb TRAM a Zona Universitària. L'anunci de parada no funcionava gaire bé, molts cops no s'anunciaven per megafonia, i a les pantalles en alguna ocasió posava que paràvem a parades que no eren visitables com ara la de l'estació del Prat, i als termòmetres algun cop també he vist en verd l'estació de la T2. L'anunci de "pròxima estació" es fa en català, castellà i anglès, mentre que les correspondències només en català.


Instagram: Ferrocarril | Aviació

davroca5
N7
N7
Entrades: 573
Contacta:

Entrada Autor: davroca5 » Dissabte 30/01/2016 19:38

Us deixo algunes fotos que he fet jo (grup F, Collblanc):

Imatge
^^
Escales de Collblanc.

Imatge
^^
Hi havien moltes enganxines com aquesta que tapaven la icona de L10 Sud. Esperem que sigui una senyal.

Imatge
^^
L'andana superior de Collblanc. Sembla ser que l'andana superior será exclusivament pels serveis parcials que arribin fins aquí, mentre que els trens que continuïn fins Zona Universitària arribaran a la via inferior.

Imatge
^^
Així anava el nostre tren al pujar tots a Collblanc. Imagineu-vos que venim d'un partit del Barça :lol:

Imatge
^^
El nou disseny dels monitors.

Imatge
^^
L'andana superior de Torrassa.

Imatge
^^
El passadís que conecta l'estació de Fira amb el hall de la Fira Gran Via. Us enrecordeu del llac que hi havia a l'esquerra? Doncs l'han tapat abans que ningú l'utilitzés.

Imatge
^^
Andana de Cèntric.

Imatge
^^
Plànol de l'ATM actualitzat al vestíbul de la T1.

Imatge
^^
Stand de la L9 al vestíbul de Fira. Sense comentaris XDDDD

Més fotos: https://www.flickr.com/photos/49871100@ ... 082179224/

Recorregut entre Torrassa i Cèntric (perdoneu pels temblores, però era complicat mantenir l'equilibri :P):


^^ A part de veure les estacions de Can Tries | Gornal, Europa | Fira, Parc Logístic, Mercabarna, Les Moreres, La Ribera i El Prat Estació, també podeu veure l'enllaç amb la L2 :D


Salut!
#volemL9

Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”