Trobada per les proves del nou tram de la L9 - 30 gener 2016

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Avatar de l’usuari
fgc113
N8
N8
Entrades: 1033
Ubicació: Borriana-les Alqueries (C6)

Re: Trobada per les proves del nou tram de la L9 - 30 gener

Entrada Autor: fgc113 » Dissabte 30/01/2016 21:41

He arribat amb la L1 a Torrassa a les 10 en punt. Hem baixat molts per a dirigir-nos a les proves. Al principi hi havia un poc de confusió, perquè no sabíem per on s'accedia a la nova estació. He eixit al carrer i he esperat a l'eixida d'emergència. M'ha tocat al grup E, he baixat i, després d'identificar-d'identificar-me, m'han donat les instruccions i la bossa amb el xicotet esmorzar i el bitllet per al telefèric de Montjuïc i l'entrada a Scopic (aprofete per a donar les gràcies a TMB). He arribat a l'andana a les 10:20 i ja hi havia un tren bastant ple que no sortiria fins a les 10:45.

Sense cap problema, hem arribat a Fira. Ací, mentre estàvem baixant del tren, ha tancat portes i algunes persones quasi es queden atrapades en les portes d'andana. Als 5 segons ha obert portes i la gent ha baixat. Ja al vestíbul, ens deien que anàrem ràpid i no ens paràrem a veure l'exposició. Hem eixit pel passadís d'accés a la Fira, en el qual no queda res del llac que hi havia. Ens hem reunit tots els grups i hem tornat a l'estació. Havies de triar la direcció a on anaves: Aeroport T1 o Collblanc. Els de Aeroport T1 havíem de fer una simulació de compra, però a la majoria ens van dir que passàrem que hi havia molta gent.

Vaig agafar un altre metro fins a Aeroport T1 i una vegada allà puge al vestíbul ple de gent intentant sortir per les validadores que no deixaven de pitar, però jo vaig poder eixir normalment. I a partir d'ara podem anar lliurement per les estacions obertes. Jo faig Aeroport T1 - Cèntric - Torrassa - Fira - Collblanc - Aeroport T1 - Collblanc.

Una jornada magnífica! Només unes coses negativws: l'entrepà de fomatge molt sec, el problema de les portes de Fira que ja he comentat i que es podrien haver obert més estacions, per exemple amb Zona Universitària, El Prat | Estació i Mercabarna. També agraïsc als TOLA que hagen estat tan amables i hagen resolt els dubtes.


Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.

Avatar de l’usuari
bigcoaster
N8
N8
Entrades: 953

Entrada Autor: bigcoaster » Dissabte 30/01/2016 22:28

Moltes gràcies a tots els que esteu informant i penjant les fotos. No sabeu com s'agraeix, poder veure fotos i fins i tot un video en cabina! Moltíssimes gràcies!. :amor


This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dissabte 30/01/2016 22:47

fgc113 ha escrit:He arribat amb la L1 a Torrassa a les 10 en punt. Hem baixat molts per a dirigir-nos a les proves. Al principi hi havia un poc de confusió, perquè no sabíem per on s'accedia a la nova estació. He eixit al carrer i he esperat a l'eixida d'emergència. M'ha tocat al grup E, he baixat i, després d'identificar-d'identificar-me, m'han donat les instruccions i la bossa amb el xicotet esmorzar i el bitllet per al telefèric de Montjuïc i l'entrada a Scopic (aprofete per a donar les gràcies a TMB). He arribat a l'andana a les 10:20 i ja hi havia un tren bastant ple que no sortiria fins a les 10:45.

Sense cap problema, hem arribat a Fira. Ací, mentre estàvem baixant del tren, ha tancat portes i algunes persones quasi es queden atrapades en les portes d'andana. Als 5 segons ha obert portes i la gent ha baixat. Ja al vestíbul, ens deien que anàrem ràpid i no ens paràrem a veure l'exposició. Hem eixit pel passadís d'accés a la Fira, en el qual no queda res del llac que hi havia. Ens hem reunit tots els grups i hem tornat a l'estació. Havies de triar la direcció a on anaves: Aeroport T1 o Collblanc. Els de Aeroport T1 havíem de fer una simulació de compra, però a la majoria ens van dir que passàrem que hi havia molta gent.

Vaig agafar un altre metro fins a Aeroport T1 i una vegada allà puge al vestíbul ple de gent intentant sortir per les validadores que no deixaven de pitar, però jo vaig poder eixir normalment. I a partir d'ara podem anar lliurement per les estacions obertes. Jo faig Aeroport T1 - Cèntric - Torrassa - Fira - Collblanc - Aeroport T1 - Collblanc.

Una jornada magnífica! Només unes coses negativws: l'entrepà de fomatge molt sec, el problema de les portes de Fira que ja he comentat i que es podrien haver obert més estacions, per exemple amb Zona Universitària, El Prat | Estació i Mercabarna. També agraïsc als TOLA que hagen estat tan amables i hagen resolt els dubtes.
Tres coses: cert lo de que el tren que sortíem es va tancar massa ràpid, de poc no ens portem un ensurt.

Lo del llac al passadís de Fira, no tenia ni idea què m'havia d'haver!

I lo de l'entrepa, el teu era sec?? Doncs potser el del nen portava l'oli seu i el del teu! :x



Avatar de l’usuari
fgc113
N8
N8
Entrades: 1033
Ubicació: Borriana-les Alqueries (C6)

Entrada Autor: fgc113 » Dissabte 30/01/2016 23:22

metring ha escrit: Tres coses: cert lo de que el tren que sortíem es va tancar massa ràpid, de poc no ens portem un ensurt.

Lo del llac al passadís de Fira, no tenia ni idea què m'havia d'haver!

I lo de l'entrepa, el teu era sec?? Doncs potser el del nen portava l'oli seu i el del teu! :x
Sí, fins i tot vaig veure fotos, crec que també estan a aquest fòrum. Algú va dir que duraria quatre dies quan s'inaugurara. Doncs no n'ha durat ni un.

I sobre els entrepans, als primers els degueren haver posat molt de oli i ja no en quedava per als últims :)


Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.

Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Diumenge 31/01/2016 10:18

Per cert, podríem aprofitar l'entrada gratuïta a l'Scòpic que ens han regalat per fer una altra trobada?. Caduca el 29 de febrer.

Aprofito per posar tres imatges dels avisos sobre la no validesa de certs títols per a les estacions de l'Aeroport. La primera és de l'estació Fira i les altres dues del propi Aeroport:

Imatge

Imatge

Imatge


Instagram: Ferrocarril | Aviació

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Diumenge 31/01/2016 10:33

Bona pensada lo de quedar a l'Scopic! Proposta de dia? Dissabte 27 què tal? O el 13, després de visitar la L9 Sud?



Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2373
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Diumenge 31/01/2016 10:39

metring ha escrit:Bona pensada lo de quedar a l'Scopic! Proposta de dia? Dissabte 27 què tal? O el 13, després de visitar la L9 Sud?
El dia 13 em va perfecte. Si ho féssim el 13, quedaríem a l'Scòpic directament, o en algun punt de la L9 per anar tots junts cap allà? PD: potser crear fil nou, no?


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Diumenge 31/01/2016 12:44




Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Diumenge 31/01/2016 15:05

Efectes d'ahir a la família: el Gerard no para de recitar les estacions de metro, i acaba amb "Pròxima estació: aeroport, enllaç amb avions" :'( :'( :'(



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Diumenge 31/01/2016 15:23

metring ha escrit:Efectes d'ahir a la família: el Gerard no para de recitar les estacions de metro, i acaba amb "Pròxima estació: aeroport, enllaç amb avions" :'( :'( :'(
Gracias por recordarme parte de mi infancia. :D :D :amor



Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Diumenge 31/01/2016 15:41

Renfe445 ha escrit:
metring ha escrit:Efectes d'ahir a la família: el Gerard no para de recitar les estacions de metro, i acaba amb "Pròxima estació: aeroport, enllaç amb avions" :'( :'( :'(
Gracias por recordarme parte de mi infancia. :D :D :amor
I part de la meva també! :)



Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Diumenge 31/01/2016 16:27

Veig que no serà només aficionat als trens, també als avions ;)


Instagram: Ferrocarril | Aviació

Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2373
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Diumenge 31/01/2016 16:35

Ara és quan us diu "agafo un MAN Cityversus GNC, després un 9000 del metro i acabo en un Airbus A380".

Bé, almenys de gran sabrà orientar-se i moure's per la ciutat, cosa que gent adulta encara no sap fer. PD: ja se sap totes les estacions de la L9sud de memòria? Que ràpid no?


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

suburu
N4
N4
Entrades: 51

Entrada Autor: suburu » Dilluns 01/02/2016 18:21

Hola a tots.

Bé al final no us vaig poder veure ni saludar perquè vam arribar a les 9:55 i teníem hora per les 10:00 així que em vaig posar a la cua directament.

Va ser un dia molt maco i molt especial. M'ho vaig passar molt bé però al arribar a la estació de l'aeroport, amb la emoció d'haver estat a la cabina i veure el trajecte en primera línia veient el túnel i el recorregut i tal em vaig deixar la borsa amb els obsequis a dins del tren :'( :'( :'( i quan me'n vaig adonar ja era massa tard :martell2 :martell2 . Amb la mala sort de que l'entrepà no l'havia ni tastat, només el suc. Adéu entrades gratuites i record. I a més vaig posar dins una braga del coll que m'havien regalat per reis :'( :'(

Ho vaig comentar als responsables però no es va poder fer res. A més al tornar a Collblanc ja no havien més obsequis :martell2

En fi això em passa per despistat.



Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2373
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dimarts 02/02/2016 19:23

http://magazin.amicsdelbus.com/ca/20160 ... nia-9-sud/

Reportatge sobre les proves, amb fotografies i megafonies.


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Ayerbe-Zuera
N6
N6
Entrades: 299

Entrada Autor: Ayerbe-Zuera » Dimarts 02/02/2016 20:17

aim ha escrit:Per cert, podríem aprofitar l'entrada gratuïta a l'Scòpic que ens han regalat per fer una altra trobada?. Caduca el 29 de febrer.

Aprofito per posar tres imatges dels avisos sobre la no validesa de certs títols per a les estacions de l'Aeroport. La primera és de l'estació Fira i les altres dues del propi Aeroport:

Imatge

Imatge

Imatge
La versión inglesa de las indicaciones es un poco macarrónica, me parece a mí. Y "traveled", ¿no va con dos eles = travelled?



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dimarts 02/02/2016 22:08

Ahí debería de poner "Non-valid tickets" o "These tickets aren't allowed" o lo que sea.

Después, depende en qué parte del mundo estés, traveled se escribe con una o con dos eles.



Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2373
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dimarts 02/02/2016 22:12

Surely, these translations have been made by Google.

Bé, mentre s'entengui, no cal filar tan prim, crec.


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
uriol108
N8
N8
Entrades: 919
Facebook: http://www.facebook.com/oriol.borras
Ubicació: Tres Torres (Sarrià - Sant Gervasi, Barcelona)
Contacta:

Entrada Autor: uriol108 » Dimarts 02/02/2016 22:14

Ho acabo de consultar pel google al Forum de WordReference, i he trobat que 'traveled' és correcte en l'anglés parlat a nord-america, i en canvi en l'anglés britànic s'escriu 'travelled'.



Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2373
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dimarts 02/02/2016 22:19

Respecte a això de l'anglès, una pregunta off-topic:

A Catalunya, quan transcrivim un text a l'anglès (exemple: línia 9), ho hem de fer a l'anglès britànic o a l'anglès nord-americà? Quin seria l'estàndard?

Merci i perdó per l'off-topic.


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”