Estic d'acord, a mĂ©s, seria beneficiĂłs ja que faria les freqüències desde Manresa i Barcelona mĂ©s rĂ pidesgatvell ha escrit:Jo proposo que a la lĂnia R5, d'FGC, es posi doble via, i si en algun punt cal una tercera, per a que les mercaderies puguin anar des de les mines, o SEAT, fins al seu destĂ sense aturades degut al trĂ nsit ferroviari.
Ja que és la principal font d'ingressos, fem-la més rendible, oi?
Propostes de millores que creiem imprescindibles
- Carlos González
- N9

- Entrades: 1930
- Membre des de: 24 març 2015, 18:35
- UbicaciĂł: Sant Boi de Llobregat
Re: Propostes de millores que creiem imprescindibles
Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (2035): https://www.google.com/maps/d/edit?hl=c ... 58418&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (2035): https://www.google.com/maps/d/edit?hl=c ... 58418&z=13
Re: Propostes de millores que creiem imprescindibles
El problema de la LL-A no sĂłn els mercaderies. Els mercants d'FGC es poden comptar amb els dits d'una sola mĂ : n'hi han tres, si sumem els potassers de SĂşria i Sallent, i l'Autometro de la SEAT. Amb la freqüència que tenen no afecten mai al servei regular de passatgers. El problema es troba en les nombroses parades que fan els R5 i R6, sobretot a llocs innecessaris com Quatre Camins, Can Ros, Santa Coloma de CervellĂł, MolĂ Nou, entre d'altres. S'hauria de tornar al mateix sistema que es va fer servir abans de la gran modificaciĂł de la xarxa.Carlos González ha escrit:Estic d'acord, a mĂ©s, seria beneficiĂłs ja que faria les freqüències desde Manresa i Barcelona mĂ©s rĂ pidesgatvell ha escrit:Jo proposo que a la lĂnia R5, d'FGC, es posi doble via, i si en algun punt cal una tercera, per a que les mercaderies puguin anar des de les mines, o SEAT, fins al seu destĂ sense aturades degut al trĂ nsit ferroviari.
Ja que és la principal font d'ingressos, fem-la més rendible, oi?
- Carlos González
- N9

- Entrades: 1930
- Membre des de: 24 març 2015, 18:35
- UbicaciĂł: Sant Boi de Llobregat
Re: Propostes de millores que creiem imprescindibles
Per el ramal de Manresa seria bó que es pogues desdoblar, perquè com també abans, arribaba el tren desde Berguedà i clar (això seria demandat per el Berguedà pugui anar a Barcelona amb un sistema rà pid).Renfe451 ha escrit: El problema de la LL-A no són els mercaderies. Els mercants d'FGC es poden comptar amb els dits d'una sola mà : n'hi han tres, si sumem els potassers de Súria i Sallent, i l'Autometro de la SEAT. Amb la freqüència que tenen no afecten mai al servei regular de passatgers. El problema es troba en les nombroses parades que fan els R5 i R6, sobretot a llocs innecessaris com Quatre Camins, Can Ros, Santa Coloma de Cervelló, Molà Nou, entre d'altres. S'hauria de tornar al mateix sistema que es va fer servir abans de la gran modificació de la xarxa.
Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (2035): https://www.google.com/maps/d/edit?hl=c ... 58418&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (2035): https://www.google.com/maps/d/edit?hl=c ... 58418&z=13
Re: Propostes de millores que creiem imprescindibles
Però això seria començar la casa des de la teulada. Per molt que desdoblis el tram Abrera (o Olesa) - Manresa, si Martorell abaix segueix igual que ara. Posar més trens és un suicidi al temps de viatge.Carlos González ha escrit:Per el ramal de Manresa seria bó que es pogues desdoblar, perquè com també abans, arribaba el tren desde Berguedà i clar (això seria demandat per el Berguedà pugui anar a Barcelona amb un sistema rà pid).Renfe451 ha escrit: El problema de la LL-A no són els mercaderies. Els mercants d'FGC es poden comptar amb els dits d'una sola mà : n'hi han tres, si sumem els potassers de Súria i Sallent, i l'Autometro de la SEAT. Amb la freqüència que tenen no afecten mai al servei regular de passatgers. El problema es troba en les nombroses parades que fan els R5 i R6, sobretot a llocs innecessaris com Quatre Camins, Can Ros, Santa Coloma de Cervelló, Molà Nou, entre d'altres. S'hauria de tornar al mateix sistema que es va fer servir abans de la gran modificació de la xarxa.
La LL-A el que ha de fer es quadruplicar part del recorregut (Martorell - Espanya) i com a mĂnim gran part de les estacions fins a Plaça Espanya (incloses, les subterrĂ nies). D'aquesta manera es podria segregar els Rodalies dels Suburbans i Metro i reduiria enormement el temps de viatge. I fet això, ja sĂ, podem comprar nous trens i pensar en prolongacions i augments de freqüències sense que aquestes dinamitin el temps de viatge.
El metro de Barcelona amb motoristes!
- bigcoaster
- N8

- Entrades: 953
- Membre des de: 12 abr. 2015, 16:50
Re: Propostes de millores que creiem imprescindibles
Carlos González ha escrit:...pugui anar a Barcelona amb un sistema rà pid).
This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.
- Carlos González
- N9

- Entrades: 1930
- Membre des de: 24 març 2015, 18:35
- UbicaciĂł: Sant Boi de Llobregat
Re: Propostes de millores que creiem imprescindibles
Per què aquestes rialletes? ho dic perquè si es fes una ampliació per Berga, el ramal de Manresa es tindria que desdoblar.bigcoaster ha escrit:![]()
![]()
Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (2035): https://www.google.com/maps/d/edit?hl=c ... 58418&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (2035): https://www.google.com/maps/d/edit?hl=c ... 58418&z=13
Re: Propostes de millores que creiem imprescindibles
Si quereis que la R5 y R6 sea mas rapida lo que hay que hacer es quitarse de la cabeza que es un Metro.
Un Metro de 60km no existe y menos parando en casi todas las estaciones.
FGC debria ponerse seria y ya que no tienen mucha valentia para hacer adelantamientos o rebases en plena via (digamos tambien alguna estacion) pues eliminar trenes en el tramo Martorell Barcelona Plaça Espanya y asi devolver los antiguos semidirectos de las R5 y R6.
Son estas cosas raras de la tecnologia antes los R5 y R6 realizaban menos paradas con muchos tramos de via unica entre Martorell y Sant Boi pero es lo que comento sin tantas frecuencias.
Yo entiendo que la verdadera demanda de usuarios es entre Martorell y Barcelona y eso al final de todo es lo que mas pesa para que el tiempo de viaje sea imposible de bajar desde Manresa o Igualada, de nada sirve la doble via a Manresa o Igualada por que el problema es de Martorell a Barcelona como bien comentais.
4 vias es imposible o si mas bien nos deberiamos gastar un dineral para en un principio poner 2 vias mas en Sant Andreu de la Barca / Palleja o todo el tramo subterraneo de Sant Boi a Barcelona.
Hace años que veo que FGC tiene miedo a complicarse la vida y empezar a fallar como lo hace renfe, FGC tiene buena reputacion de puntualidad y si por causas de las circulaciones se perdiera y empezaramos a ver retrasos como en renfe FGC tendria un problema de prensa y por consecuencia la Generalitat.
Saludos.
Un Metro de 60km no existe y menos parando en casi todas las estaciones.
FGC debria ponerse seria y ya que no tienen mucha valentia para hacer adelantamientos o rebases en plena via (digamos tambien alguna estacion) pues eliminar trenes en el tramo Martorell Barcelona Plaça Espanya y asi devolver los antiguos semidirectos de las R5 y R6.
Son estas cosas raras de la tecnologia antes los R5 y R6 realizaban menos paradas con muchos tramos de via unica entre Martorell y Sant Boi pero es lo que comento sin tantas frecuencias.
Yo entiendo que la verdadera demanda de usuarios es entre Martorell y Barcelona y eso al final de todo es lo que mas pesa para que el tiempo de viaje sea imposible de bajar desde Manresa o Igualada, de nada sirve la doble via a Manresa o Igualada por que el problema es de Martorell a Barcelona como bien comentais.
4 vias es imposible o si mas bien nos deberiamos gastar un dineral para en un principio poner 2 vias mas en Sant Andreu de la Barca / Palleja o todo el tramo subterraneo de Sant Boi a Barcelona.
Hace años que veo que FGC tiene miedo a complicarse la vida y empezar a fallar como lo hace renfe, FGC tiene buena reputacion de puntualidad y si por causas de las circulaciones se perdiera y empezaramos a ver retrasos como en renfe FGC tendria un problema de prensa y por consecuencia la Generalitat.
Saludos.
-
gatvell
- N8

- Entrades: 1151
- Membre des de: 28 març 2012, 18:49
- Facebook: https://www.facebook.com/CalafontNatural
- Contacta:
Re: Propostes de millores que creiem imprescindibles
Vaig dir doblar o posar una tercera via per tal que els trens de mercaderies vagin mĂ©s rĂ pid a la seva destinaciĂł, la quĂmica de Martorell o el Port de Barcelona.
3 trens de mercaderies al dia? No pas. N'hi ha d'haver mĂ©s. Entre vuit i 10 n'hi han dos que marxes, de nit com a mĂnim un parell mĂ©s. I sense comptar els que tornen buits.
3 trens de mercaderies al dia? No pas. N'hi ha d'haver mĂ©s. Entre vuit i 10 n'hi han dos que marxes, de nit com a mĂnim un parell mĂ©s. I sense comptar els que tornen buits.
Fabrico artesanalment, productes ecològics de neteja de la llar i d'higiene corporal.
https://calafont.cat/botiga
https://calafont.cat/botiga
- Carlos González
- N9

- Entrades: 1930
- Membre des de: 24 març 2015, 18:35
- UbicaciĂł: Sant Boi de Llobregat
Re: Propostes de millores que creiem imprescindibles
Halaortegote ha escrit:Si quereis que la R5 y R6 sea mas rapida lo que hay que hacer es quitarse de la cabeza que es un Metro.
Un Metro de 60km no existe y menos parando en casi todas las estaciones.
FGC debria ponerse seria y ya que no tienen mucha valentia para hacer adelantamientos o rebases en plena via (digamos tambien alguna estacion) pues eliminar trenes en el tramo Martorell Barcelona Plaça Espanya y asi devolver los antiguos semidirectos de las R5 y R6.
Son estas cosas raras de la tecnologia antes los R5 y R6 realizaban menos paradas con muchos tramos de via unica entre Martorell y Sant Boi pero es lo que comento sin tantas frecuencias.
Yo entiendo que la verdadera demanda de usuarios es entre Martorell y Barcelona y eso al final de todo es lo que mas pesa para que el tiempo de viaje sea imposible de bajar desde Manresa o Igualada, de nada sirve la doble via a Manresa o Igualada por que el problema es de Martorell a Barcelona como bien comentais.
4 vias es imposible o si mas bien nos deberiamos gastar un dineral para en un principio poner 2 vias mas en Sant Andreu de la Barca / Palleja o todo el tramo subterraneo de Sant Boi a Barcelona.
Hace años que veo que FGC tiene miedo a complicarse la vida y empezar a fallar como lo hace renfe, FGC tiene buena reputacion de puntualidad y si por causas de las circulaciones se perdiera y empezaramos a ver retrasos como en renfe FGC tendria un problema de prensa y por consecuencia la Generalitat.
Saludos.
Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (2035): https://www.google.com/maps/d/edit?hl=c ... 58418&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (2035): https://www.google.com/maps/d/edit?hl=c ... 58418&z=13
- bigcoaster
- N8

- Entrades: 953
- Membre des de: 12 abr. 2015, 16:50
Re: Propostes de millores que creiem imprescindibles
Doncs perquè la LL-A ara per ara de rà pida no té res. L'ampliació em sembla bé, però sempre hi quan es solucioni el tema de la velocitat. No té cap sentit allargar la LL-A més amunt si seguim amb les mateixes parades que fins ara, ja que només servirà com a servei de rodalia de Manrea a Berga, no per anar a Barcelona degut a la seva poca velocitat comercial.Carlos González ha escrit:Per què aquestes rialletes? ho dic perquè si es fes una ampliació per Berga, el ramal de Manresa es tindria que desdoblar.bigcoaster ha escrit:Carlos González ha escrit: ...pugui anar a Barcelona amb un sistema rà pid).![]()
![]()
El que s'hauria de fer és instal·lar una o dues vies des de Martorell fins almenys Sant Boi, i si es pogués més, fer-ho també. Amb dues vies no hi hauria cap problema, dues vies rà pides (R5 i R6) i dues vies lentes (L8, S33, S4 i S8), i augmentar molt les freqüències dels R5 i R6 que tindrien molts més passatgers en el tram Martorell-Bcn. I si no ens podem permetre dues vies, doncs només una, i que funcioni com el NYC Subway, al matà la via express l'utilitzen els R5 i R6 entrants a Barcelona i a la tarda els sortints de Barcelona.
This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.
- robertotlh
- N7

- Entrades: 327
- Membre des de: 15 oct. 2015, 14:47
Re: Propostes de millores que creiem imprescindibles
Jo crec que hi hauria d'haver ample UIC(triple carril) entre Martorell i Igualada i Manresa, construir un enllaç a Martorell amb la LAV i que el desdoblament del LL-A fos la LAV. La R50 i R60 passarien a la LAV amb frequencia de 80 minuts (40 minuts en horari punta). El problema es que caldrien trens nous a com a mĂnim 200 km/h.
La R5 i R6 quedarien també amb frequencia també de 80 minuts (40 en horari punta).
Es milloraria molt el servei a Martorell, Olesa, Igualada i Manresa i a sobre el tram del LL-A fins a Martorell tindria solcs lliures per aumentar capacitat si fos necessari.
La R5 i R6 quedarien també amb frequencia també de 80 minuts (40 en horari punta).
Es milloraria molt el servei a Martorell, Olesa, Igualada i Manresa i a sobre el tram del LL-A fins a Martorell tindria solcs lliures per aumentar capacitat si fos necessari.
Visiteu el meu bloc http://blogscat.com/a/ferrocarrilsinexistents
Re: Propostes de millores que creiem imprescindibles
Comento las 4 vias por que es lo que comenta Miquel y pienso que tecnicamente o es imposible o cuesta un riñon.Carlos González ha escrit:Halaortegote ha escrit:Si quereis que la R5 y R6 sea mas rapida lo que hay que hacer es quitarse de la cabeza que es un Metro.
Un Metro de 60km no existe y menos parando en casi todas las estaciones.
FGC debria ponerse seria y ya que no tienen mucha valentia para hacer adelantamientos o rebases en plena via (digamos tambien alguna estacion) pues eliminar trenes en el tramo Martorell Barcelona Plaça Espanya y asi devolver los antiguos semidirectos de las R5 y R6.
Son estas cosas raras de la tecnologia antes los R5 y R6 realizaban menos paradas con muchos tramos de via unica entre Martorell y Sant Boi pero es lo que comento sin tantas frecuencias.
Yo entiendo que la verdadera demanda de usuarios es entre Martorell y Barcelona y eso al final de todo es lo que mas pesa para que el tiempo de viaje sea imposible de bajar desde Manresa o Igualada, de nada sirve la doble via a Manresa o Igualada por que el problema es de Martorell a Barcelona como bien comentais.
4 vias es imposible o si mas bien nos deberiamos gastar un dineral para en un principio poner 2 vias mas en Sant Andreu de la Barca / Palleja o todo el tramo subterraneo de Sant Boi a Barcelona.
Hace años que veo que FGC tiene miedo a complicarse la vida y empezar a fallar como lo hace renfe, FGC tiene buena reputacion de puntualidad y si por causas de las circulaciones se perdiera y empezaramos a ver retrasos como en renfe FGC tendria un problema de prensa y por consecuencia la Generalitat.
Saludos.. Tampoco es necesario 4 vĂas, ni tampoco pensaba eso, pero eso sĂ, estoy de acuerdo en que la R5 y R6 hagan solo paradas a las estaciones tales como Sant Boi, Sant Vicenç dels Horts y Sant Andreu, Martorell, etc. Además, si hubiera una nueva lĂnea suburbana entre Piera y Barcelona, harĂa parar la R6 sĂłlo en Masquefa, Piera, Vallbona d'Anoia, etc. Por poner un ejemplo.
Es bueno recordar que las antiguas paradas de los semidirectos eran:
Sant Andreu de la Barca / Sant Boi / Hospitalet y Ildefons Cerdà por cuestiones tecnicas de entrada a Plaça Espanya.
Saludos.
Re: Propostes de millores que creiem imprescindibles
No he dit pas a tota la lĂnia, si no allĂ on tècnicament sigui possible, per tal de fer avançaments, 3 o 4 si es pot seria ideal (mateix cas que al tram SarriĂ - Catalunya). El que si que haurien de tenir 4 vies sĂłn gran part de les estacions per tal d'avançar sense aturar-se. I probablement millor començar per això Ăşltim.ortegote ha escrit:Comento las 4 vias por que es lo que comenta Miquel y pienso que tecnicamente o es imposible o cuesta un riñon.
Es bueno recordar que las antiguas paradas de los semidirectos eran:
Sant Andreu de la Barca / Sant Boi / Hospitalet y Ildefons Cerdà por cuestiones tecnicas de entrada a Plaça Espanya.
Saludos.
El que Ă©s evident es que tal i com estĂ ara la LL-A, o es fastiguejen els de rodalies, o es fastiguejen els de Suburbans i Metro. Però els tres modes no es poden mantenir amb la infraestructura actual si volem que els 3 siguin els millors. La llĂ stima es que la lĂnia te molt de suc, i per aquest detall, no se li pot treure un profit.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Re: Propostes de millores que creiem imprescindibles
En ese caso si hay varios sitios donde se podrian colocar 4 vias o 3 para adelantamientos o rebases.Miquel ha escrit:No he dit pas a tota la lĂnia, si no allĂ on tècnicament sigui possible, per tal de fer avançaments, 3 o 4 si es pot seria ideal (mateix cas que al tram SarriĂ - Catalunya). El que si que haurien de tenir 4 vies sĂłn gran part de les estacions per tal d'avançar sense aturar-se. I probablement millor començar per això Ăşltim.ortegote ha escrit:Comento las 4 vias por que es lo que comenta Miquel y pienso que tecnicamente o es imposible o cuesta un riñon.
Es bueno recordar que las antiguas paradas de los semidirectos eran:
Sant Andreu de la Barca / Sant Boi / Hospitalet y Ildefons Cerdà por cuestiones tecnicas de entrada a Plaça Espanya.
Saludos.
El que Ă©s evident es que tal i com estĂ ara la LL-A, o es fastiguejen els de rodalies, o es fastiguejen els de Suburbans i Metro. Però els tres modes no es poden mantenir amb la infraestructura actual si volem que els 3 siguin els millors. La llĂ stima es que la lĂnia te molt de suc, i per aquest detall, no se li pot treure un profit.
El problema es que los Tecnicos no han sabido dar respuesta a las mejoras en infraestructura y electrificacion que se ha realizado en la linea, teniendo peores tiempos de viaje que antiguamente.
Creo que lo unico que ha ganado es en Frecuencias pero el resto de cosas han empeorado.
Saludos.
- Carlos González
- N9

- Entrades: 1930
- Membre des de: 24 març 2015, 18:35
- UbicaciĂł: Sant Boi de Llobregat
Re: Propostes de millores que creiem imprescindibles
Crec que ho hauràs entés malament, de rà pid em referia al transport de Berguedà , ara n'hi han autobusos que venen des de Barcelona, per això deia de rà pid si n'hi ha un traçat de tren, pensava només en fer al ramal de Igualada i Manresa una via més, tampoc 4 XDbigcoaster ha escrit: Doncs perquè la LL-A ara per ara de rà pida no té res. L'ampliació em sembla bé, però sempre hi quan es solucioni el tema de la velocitat. No té cap sentit allargar la LL-A més amunt si seguim amb les mateixes parades que fins ara, ja que només servirà com a servei de rodalia de Manrea a Berga, no per anar a Barcelona degut a la seva poca velocitat comercial.
El que s'hauria de fer és instal·lar una o dues vies des de Martorell fins almenys Sant Boi, i si es pogués més, fer-ho també. Amb dues vies no hi hauria cap problema, dues vies rà pides (R5 i R6) i dues vies lentes (L8, S33, S4 i S8), i augmentar molt les freqüències dels R5 i R6 que tindrien molts més passatgers en el tram Martorell-Bcn. I si no ens podem permetre dues vies, doncs només una, i que funcioni com el NYC Subway, al matà la via express l'utilitzen els R5 i R6 entrants a Barcelona i a la tarda els sortints de Barcelona.
Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (2035): https://www.google.com/maps/d/edit?hl=c ... 58418&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (2035): https://www.google.com/maps/d/edit?hl=c ... 58418&z=13
- bigcoaster
- N8

- Entrades: 953
- Membre des de: 12 abr. 2015, 16:50
Re: Propostes de millores que creiem imprescindibles
Molt bé, dupliquem els ramals a Igualada i Manresa. Perfecte. Ara hi posem més trens. AH NO, que no hi caben des de Martorell fins a Plaça Espanya!Carlos González ha escrit:Crec que ho hauràs entés malament, de rà pid em referia al transport de Berguedà , ara n'hi han autobusos que venen des de Barcelona, per això deia de rà pid si n'hi ha un traçat de tren, pensava només en fer al ramal de Igualada i Manresa una via més, tampoc 4 XD
De que serveix tenir dues lĂnies duplicades si desprĂ©s no poden tenir mĂ©s freqüència de la que ja tenen amb una sola via?
This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.
- Carlos González
- N9

- Entrades: 1930
- Membre des de: 24 març 2015, 18:35
- UbicaciĂł: Sant Boi de Llobregat
Re: Propostes de millores que creiem imprescindibles
No he entés la pregunta, què vols dir amb això?bigcoaster ha escrit: Molt bé, dupliquem els ramals a Igualada i Manresa. Perfecte. Ara hi posem més trens. AH NO, que no hi caben des de Martorell fins a Plaça Espanya!
De que serveix tenir dues lĂnies duplicades si desprĂ©s no poden tenir mĂ©s freqüència de la que ja tenen amb una sola via?
Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (2035): https://www.google.com/maps/d/edit?hl=c ... 58418&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (2035): https://www.google.com/maps/d/edit?hl=c ... 58418&z=13
- Renfe445
- N10

- Entrades: 4592
- Membre des de: 16 ago. 2012, 19:33
- Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
- Contacta:
Re: Propostes de millores que creiem imprescindibles
Creo que se refiere que aun poniendo más trenes en los ramales por haber desdoblado, igualmente el tramo entre Martorell y Barcelona petará.Carlos González ha escrit:No he entés la pregunta, què vols dir amb això?bigcoaster ha escrit: Molt bé, dupliquem els ramals a Igualada i Manresa. Perfecte. Ara hi posem més trens. AH NO, que no hi caben des de Martorell fins a Plaça Espanya!
De que serveix tenir dues lĂnies duplicades si desprĂ©s no poden tenir mĂ©s freqüència de la que ja tenen amb una sola via?
Crònica del Transport al Barcelonès Nord
frankrodriguez.net
Bitte seien Sie achtsam. Andere brauchen ihren Sitzplatz vielleicht notwendiger.
frankrodriguez.net
Bitte seien Sie achtsam. Andere brauchen ihren Sitzplatz vielleicht notwendiger.
Re: Propostes de millores que creiem imprescindibles
Bà sicament, o es posen 3 o 4 vies en trams i estacions entre Martorell i Espanaya o oblida't absolutament de qualsevol cosa (llevat de millorar el traçat) Martorell amunt.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Re: Propostes de millores que creiem imprescindibles
hem d utilitzar les LAV per reduir el temps de recorregut de la segona corona a bcn.
LAV sants-martorell->igualada/terrassa/manresa
LAV sagrera-montmelĂł-> granollers/vic
LAV sants-martorell->igualada/terrassa/manresa
LAV sagrera-montmelĂł-> granollers/vic
