Tarifa especial a l'aeroport del Prat

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Avatar de l’usuari
sequera
N8
N8
Entrades: 678
Ubicació: L'Hospitalet de Llobregat

Re: Tarifa especial a l'aeroport del Prat

Entrada Autor: sequera » Dilluns 15/02/2016 10:36

un turista comprarà la travelcard HOLA BCN

inclou Aeroport T1 i T2, tots els operadors (rodalies zona 1), i viatges il·limitats

i te un descompte del 10% comprada online

https://www.barcelonasmartmoving.com/es ... s/hola-bcn

la de 3 dies, surt a 18,45 euros descompte inclòs

jo si fos un turista, la compraría i directe al metro des de l'avió.

PD: és el preu d'una T-10 + A/T aeroport en metro, pero sense limitacions de viatges



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5698
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dilluns 15/02/2016 11:01

Renfe445 ha escrit:Y por qué tiene que ser una T10 y no una Tmes o trimestral?
¿Porque si una T-Mes cuesta 52,75 € y tres T10 cuestan 29,85 €, y tienes pongamos que unos 30 viajes mensuales en perspectiva, no quieras regalar 22,90 € porque sí? (o como mínimo más de 12, aunque fueras y volvieras del aeropuerto una vez y compensases los 9 € ahorrados entre los dos viajes, respecto de pagar el suplemento)


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Granolleri

Entrada Autor: Granolleri » Dilluns 15/02/2016 12:56

sequera ha escrit:un turista comprarà la travelcard HOLA BCN

inclou Aeroport T1 i T2, tots els operadors (rodalies zona 1), i viatges il·limitats

i te un descompte del 10% comprada online

https://www.barcelonasmartmoving.com/es ... s/hola-bcn

la de 3 dies, surt a 18,45 euros descompte inclòs

jo si fos un turista, la compraría i directe al metro des de l'avió.

PD: és el preu d'una T-10 + A/T aeroport en metro, pero sense limitacions de viatges
La Hola Bcn no és vàlida als autobusos de gestió privada de la EMT.

És a dir, no és vàlida al Nit Bus, per exemple. I si per exemple té l'hotel a Gavà ho haurà de fer amb tren amb el transbord al Prat ja que no és vàlida a l'autobús L99 que va directe des de la T1.



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4439
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dilluns 15/02/2016 14:43

Fran-Ikarus ha escrit:¿Porque si una T-Mes cuesta 52,75 € y tres T10 cuestan 29,85 €, y tienes pongamos que unos 30 viajes mensuales en perspectiva, no quieras regalar 22,90 € porque sí? (o como mínimo más de 12, aunque fueras y volvieras del aeropuerto una vez y compensases los 9 € ahorrados entre los dos viajes, respecto de pagar el suplemento)
En eso estoy de acuerdo.



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5698
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dilluns 15/02/2016 14:52

Pues no hay más que coger ese ejemplo y extrapolarlo al de cualquier ciudadano que utilice el transporte público, pero no lo suficiente como para que le compense un título de muchos (o ilimitados) viajes mensuales, y es degradado por TMB (o ATM, pero en el caso más reciente ha sido TMB) al supuesto status de "viajero ocasional".


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dilluns 15/02/2016 15:47

MZA_1600 ha escrit:
Guigui ha escrit:Al capdavall, no és més que una forma d'elevar a la potència l'estafa que ja es produeix ara a l'estació de Renfe de l'aeroport. Tot i estar integrada a la zona 1 de l'ATM, és impossible comprar-hi un títol integrat, sinó que t'hi encolomen un senzill de Rodalies de 4 zones sí o sí. Evidentment, si ja portes el teu títol ATM vàlid per a la zona 1, cap problema, però si no en tens cap, ja t'han calat!
Hola Gigui, no entenc aquest comentari. A l'estació de rodalies de l'aeroport no es poden comprar T-10? M'ho pots explicar això?
Potser hagi canviat, però no fa massa em van explicar el cas que no era possible.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

premixero
N8
N8
Entrades: 779

Entrada Autor: premixero » Dimarts 16/02/2016 6:17

[quotePues no hay más que coger ese ejemplo y extrapolarlo al de cualquier ciudadano que utilice el transporte público, pero no lo suficiente como para que le compense un título de muchos (o ilimitados) viajes mensuales, y es degradado por TMB (o ATM, pero en el caso más reciente ha sido TMB) al supuesto status de "viajero ocasional".][/quote]

pero es que en todos los sitios funciona igual, lo que hay que hacer es que la gente sea viajero habitual, y el aeropuerto no es un lugar habitual al que ir, excepto trabajadores, claro.



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5698
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimarts 16/02/2016 8:48

Y dale. Que quien hace 30 viajes al mes no es un viajero ocasional. Ni tiene que inventarse (ni pagar) viajes que no necesita para llegar a un supuesto estatus de viajero habitual que por lo visto se tiene claramente haciendo 42 o 43 viajes al mes (los que hacen que ya compense la T50-30) y no 30. Es más, a lo mejor con otra serie de viajes de 2 o más zonas al mes está gastando en transporte público más que el que se compra una T50/30 de 1 zona.

Basta ya con la falacia de que quien utiliza T10 es necesariamente un "viajero ocasional".


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Dimecres 17/02/2016 7:29

Guigui ha escrit:
MZA_1600 ha escrit:
Guigui ha escrit:Al capdavall, no és més que una forma d'elevar a la potència l'estafa que ja es produeix ara a l'estació de Renfe de l'aeroport. Tot i estar integrada a la zona 1 de l'ATM, és impossible comprar-hi un títol integrat, sinó que t'hi encolomen un senzill de Rodalies de 4 zones sí o sí. Evidentment, si ja portes el teu títol ATM vàlid per a la zona 1, cap problema, però si no en tens cap, ja t'han calat!
Hola Gigui, no entenc aquest comentari. A l'estació de rodalies de l'aeroport no es poden comprar T-10? M'ho pots explicar això?
Potser hagi canviat, però no fa massa em van explicar el cas que no era possible.
Doncs estaria bé saber qui fa aquestes acusacions. A l'estació de l'Aeroport hi ha 11 màquines autovenda de bitllets on a totes és possible comprar-hi la T-10 d'1 zona. I per suposat que a taquilla no tenim cap problema en vendre la T-10 d'1 zona tant els que hi estavem abans com els que hi estan ara... és més des de taquilla s'aconsella aquest bitllet a molts turistes...

Et demanaria que abans d'acusar a algú d'estafador ho fonamentis.



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5698
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimecres 17/02/2016 8:48

Hi ha tot aquest tema, amb missatges del 2011 (els del 2015 fan esment a l'"Hola BCN"). Podria ser que del 2011 ençà les coses haguessin canviat...:

http://transport.cat/viewtopic.php?f=2&t=11841


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

MZA_1600
N7
N7
Entrades: 500

Entrada Autor: MZA_1600 » Dimecres 17/02/2016 21:56

Em sonava que hi havia un fil parlant d'aquesta suposada estafa però no m'imagina que era el mateix Sr. Guigi qui l'havia obert. Un fil on es desmenteix aquest fet, i s'aclara que a l'estació de renfe es vénen T-10 com a qualsevol altre lloc. Gairebé 5 anys després, la mateixa persona aprofita deliberadament i coneixent l'existència del fil per acusar-nos d'estafadors gratuïtament utilitzant els mateixos arguments. Si vostè prefereix anar a l'aeroport amb un transport diferent al tren, perquè creu que nosaltres estafem a la gent, pagui els 4,50€ que costa el bitllet de metro i deixi'ns en pau.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 17/02/2016 22:54

No sabia que eres Renfe o Rodalies de Catalunya, enteses com a entitat en el seu conjunt. Quant a la resta, tampoc entenc perquè et sulfures d'aquesta manera. Per una banda, la meva memòria no arriba a tot el que s'ha escrit fins a cinc anys enrere; per l'altra, i llegint-lo en diagonal, tampoc hi veig una negació taxativa que aquesta situació hagi deixat de donar-s'hi.

Més enllà d'això, no sento absolutament cap obligació de donar explicacions, i menys en públic. Si de cas, continuem el debat personal per MP.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Javi M
N9
N9
Entrades: 1618
Ubicació: Sant Feliu

Entrada Autor: Javi M » Dijous 18/02/2016 0:14

L'altre dia vaig ser a l'estació de Renfe de la T2, i a l'entrada hi ha un vinil bastant gran (ocupant tota una paret de l'estació, i en Castellà, Català i Anglès) explicant que el viatge senzill costa 4,10€, mentre que el viatge amb T-10 costa 0,99€ (que pel que es veu no saben arrodonir, ja que 0,995€ és 1,00€). També específica l'hora de sortida del primer i del l'últim tren, la freqüència de pas, els temps de viatge fins a Sants, Passeig de Gràcia i Plaça Catalunya, i quin enllaç s'ha de fer per arribar a Sitges i algun altre poble costaner.



Avatar de l’usuari
iluro
N5
N5
Entrades: 119
Ubicació: El Clot, Barcelona

Entrada Autor: iluro » Diumenge 28/02/2016 19:22

Hola,

Dijous passat des de la T1 vaig provar una opcio que consideraba la mes rápida per anar de T1 a Clot Arago:

L9Sud de T1 fins al Prat-Estació i aqui fer transbordement a R2, per alló que hi ha mes circulacions que no pas a Aeroport Renfe.

Doncs be: Vaig pagar el bitllet de 4,50 €, i com que no está integrat a Renfe vaig haver de tornar a pagar amb la T10 . Apuesta politica tarifaria sembla tenir dos objectifs clars : 1-Fotre una bona clatellada als visitants que acaven d' arrivar. 2-Disuadir als barcelonins d'utilizar el metro per anar a l' aeroport.

L' enllaç El Prat (Adif) - El Prat-Estació (L9Sud) millorable....



Granolleri

Entrada Autor: Granolleri » Diumenge 28/02/2016 23:12

Per anar de la T1 a l'estació del Prat fent servir una T-10 es pot emprar l'autobús urbà del Prat, línia PR1. Directe sense parades intermèdies, cada mitja hora, de fet és més ràpid que la línia 9.



Avatar de l’usuari
bitxofo
N7
N7
Entrades: 381
Ubicació: BCN
Contacta:

Entrada Autor: bitxofo » Dimarts 01/03/2016 4:09

^^El bus PR1 només passa cada 30 min.
:nose
aim ha escrit:
sag470 ha escrit:Tinc el dubte de com estan les màquines de l'aeroport. No se si venen la T10, cosa bastant estúpida pel metro ja que no et deixa entrar (potser et deixa per després anar al bus i tenir un punt de venta a la T1).
Les de dins l'estació de la T1 només venien el bitllet especial. Hi havia una opció "d'altres títols" però per molt que feies clic, no et mostrava res. No vaig sortir a xafardejar les de fora...
^^A les màquines del metro a l'aeroport de BCN no es venen T10, ja que no serveixen per aquestes estacions.
Les T10 només es poden comprar a la Renfe a la T2 i al estanc a la T1. Enlloc més!
:(

Anècdota:
L'altre dia va arribar un noi que havia picat una T10 de 6 zones pq venia de Manresa o no sé on i després no podia sortir a Aeroport T2, va haver de pagar 4,50€ per sortir. Això em sembla abusiu!
:emprenyat


Visca el metro!!

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5698
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimarts 01/03/2016 8:40

bitxofo ha escrit:L'altre dia va arribar un noi que havia picat una T10 de 6 zones pq venia de Manresa o no sé on i després no podia sortir a Aeroport T2, va haver de pagar 4,50€ per sortir. Això em sembla abusiu!
:emprenyat
Igual d'abusiu (o de gens abusiu, segons opinions, òbviament) que haver de pagar els 4,50€ amb una T10 de qualsevol altra quantitat de zones.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Miquel
Administrador
Entrades: 4420
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dimarts 01/03/2016 8:45

Fran-Ikarus ha escrit:
bitxofo ha escrit:L'altre dia va arribar un noi que havia picat una T10 de 6 zones pq venia de Manresa o no sé on i després no podia sortir a Aeroport T2, va haver de pagar 4,50€ per sortir. Això em sembla abusiu!
:emprenyat
Igual d'abusiu (o de gens abusiu, segons opinions, òbviament) que haver de pagar els 4,50€ amb una T10 de qualsevol altra quantitat de zones.
Jo crec que haurien d'haver deixat el suplement de 2€ amb alguna cosa per no repagar un viatge que ja has realitzat. Hi ha diferència entre pagar un suplement i pagar un bitllet sencer...


El metro de Barcelona amb motoristes!

davida
N9
N9
Entrades: 1793
Contacta:

Entrada Autor: davida » Dimecres 11/05/2016 12:05

Jo normalmente compro T10, ja que faig 25-35 viatges al mes, la meva dona aproximadament 15-25. Per sort normalment o anem junts o un esta a casa i l'altre agafa el metro. Mai agafem una T50/30 perque no arribem als 40 viatges perque et surti a compte
Aquest mes tenim un viatge en avió. I el metro es la ruta mes comoda. Per no pagar el suplement hem comprat una T70/30 que es la unica que permet anar a 2 persones al aeroport sense suplements.
Vam esperar a un dia que teniem que fer 2 viatges junts d'anada i tornada, per fer el viatges inicials. Ara cada dia el que te que fer mes viatges aquell dia s'en porta la T70/30.
Dubto que arribem a gastar els 70 viatges, pero 40 viatges en una T70/30 amb el que et surt aproximadament igual que 4 T10 + 4 bitllets senzills al aeroport.
Calculo que farem 50-60 viatges en aquest mes. Amb 60 viatges en haurà costat com 6 T10 (que es el que vam gastar el mes passat) i no haurem pagat cap suplement per anar a l'aeroport. Amb 50 viatges ens haurem estalviat la meitat dels suplements.

PS: Quan torni del viatge puc vendre a qui l'interesi una T70/30 amb uns 10 viatges, per uns 10€ i valida per anar a l'aeroport. Per si algú li interesa :) . Jo no pago suplement ni el que me la compri tampoc.
davida l’ha editat per darrera vegada el dia: Dimecres 11/05/2016 12:12, en total s’ha editat 1 vegada.



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5698
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimecres 11/05/2016 12:09

Ostres! Enhorabona per l' "encaje de bolillos" :plas

A ulls de certes instàncies, durant un mes deixaràs de ser un usuari "ocasional", malgrat facis exactament els mateixos viatges en transport públic que si haguessis mantingut l'ús de T10.

O, dit d'una altra manera, seràs un "usuari habitual ocasional" ;)


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”