Senyors autobuseros: els viatgers no som ni sords ni idiotes

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
Respon
Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Senyors autobuseros: els viatgers no som ni sords ni idiotes

Entrada Autor: wefer » Diumenge 17/04/2016 1:56

Anècdota de fa un parell de dies:
Línia H6 (articulat), 8 del vespre d'un laborable. Vaig assegut dues fileres darrera del conductor i l'autobús va força buit ja que estem a poques parades del final. De cop, una veu espectral crida per la ràdio del conductor alguna cosa com "asjldh sdk as H6" i el conductor respon:

Conductor - "Sí, adelante"
Ràdio - "¿Cómo vas de pasaje?"
C - "20 o 25"
R - En la próxima parada haces bajar a todo el mundo y que se suban al siguiente. Él se encargará de hacer el última tramo y tú te vas.
C - Entendido


Abans d'arribar a la següent parada, el conductor para davant d'un semàfor en verd per fer temps a que arribi el següent torn. Quan arriba avancem fins uns metres més enllà de la parada, para l'autobús, surt del lloc de conducció i des del mig del passadís crida a tothom: "Señores, autobús averiado. Por favor, suban al que viene detrás"
En aquell moment, les 2 o 3 persones que estàvem a la part de davant vam fer un somriure/ganyota entre incrèduls i al·lucinats i ens vam mirar suposo que pensant "de què van aquests?". Jo vaig estar a punt de dir-li un parell de coses al conductor (educadament)... però finalment vaig obeir ja que la culpa de tot plegat suposo que la té el centre de control que li col·loca el "marrón" al conductor.

Moraleja per si hi ha algun conductor de bus a la sala: si us plau, tingueu en compte que els viatgers que porteu, en general, no som idiotes. I encara que ho siguem, com a mínim no estem sords i sapigueu que el que us diuen per la ràdio se sent fins la meitat de l'autobús. Si teniu en compte tot això, com a mínim no fareu el ridícul.



Avatar de l’usuari
Sky
N9
N9
Entrades: 1915
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: Sky » Diumenge 17/04/2016 10:40

Suposo que és una forma eficaç de fer que la gent baixi del bus sense fer preguntes, tret que algun passatger vulgui saber els detalls tècnics de l'avaria. :P



Avatar de l’usuari
oscar440
N8
N8
Entrades: 742
Ubicació: Vilapicina i la Torre Llobeta (Nou Barris, Barcelona)

Entrada Autor: oscar440 » Diumenge 17/04/2016 13:29

Al llegir el títol em pensava que es referia als conductors que fan la seva feina amb una ràdio que es porten de casa seva amb la música a "tot gas" :P



Avatar de l’usuari
Don Ramón
N8
N8
Entrades: 1194
Ubicació: Sant Martí de Provençals

Entrada Autor: Don Ramón » Diumenge 17/04/2016 13:42

No es cosa de conductors de bus... tothom en aquest pais es pensa que tots son tontos menys ell.


Don Ramón, el Marhuenda del FTC! Odiadme, me lo merezco.
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón

"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4441
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Diumenge 17/04/2016 15:53

oscar440 ha escrit:Al llegir el títol em pensava que es referia als conductors que fan la seva feina amb una ràdio que es porten de casa seva amb la música a "tot gas" :P
Yo pensaba lo mismo. xD



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Diumenge 17/04/2016 16:06

A mi em van fer exactament el mateix fa temps, a l'H10. El més divertit va ser veure com el bus "avariat" sortia després "rodes ajudeu-me" per l'Av. Madrid.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Diumenge 17/04/2016 19:59

Sky ha escrit: tret que algun passatger vulgui saber els detalls tècnics de l'avaria. :P
Quina bona idea m'acabes de donar :riure



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Diumenge 17/04/2016 20:13

Fran-Ikarus ha escrit:A mi em van fer exactament el mateix fa temps, a l'H10. El més divertit va ser veure com el bus "avariat" sortia després "rodes ajudeu-me" per l'Av. Madrid.
Una cosa semblant em va passar a mi, ho explicava fa unes setmanes a http://transport.cat/viewtopic.php?f=2&t=14119&start=40
metring ha escrit: Us explicaré una cosa que vaig veure dilluns: No diré l'hora ni la línia, però anava en un bus que, un cop arribat un punt, va fer baixar al passatge tot i no acabar la línia, per agafar un bus que havia al darrere de la mateix. El cas és que unes parades abans, li deia a a tothom que entrava "No piquéis (el bitllet), que si el jefe se entera que entra más gente me echa bronca". Algú ho entén? :nose



Respon

Torna a “Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público”