Sortida primaveral 2016 Tren Històric Gran Metro ("300")
- Fran-Ikarus
- N11
- Entrades: 5702
- Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contacta:
Sortida primaveral 2016 Tren Històric Gran Metro ("300")
Ha arribat la primavera, i amb ella el viatge anual del "300"!
L'any passat va ser la matinada del 15 al 16 d'abril, i la data es va saber sis dies i mig abans (9 d'abril al migdia)
Anem fent apostes sobre la data d'aquest any?
L'any passat va ser la matinada del 15 al 16 d'abril, i la data es va saber sis dies i mig abans (9 d'abril al migdia)
Anem fent apostes sobre la data d'aquest any?
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Estem a 17 d'abril i no s'ha dit res d'aquest viatge. Algú sap alguna cosa?
-
- N6
- Entrades: 293
- Ubicació: barcelona
este año al final lo sacaran o no ??? lo digo porque cada dia estoy mirando en la pag web de TMB y no dice nada
Recordeu qui mana ara, el més important són les persones, el Gran Metro no beneficia a les persones, ni la circulació del tren ni recuperar els accessos de Pg. de Gràcia.
- Fran-Ikarus
- N11
- Entrades: 5702
- Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contacta:
Ben aviat, ben aviat...
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
He preguntat a TMB per Twitter:
O sigui, que estem igual que abans!Jo: Hola, aquest any hi haurà circulació del Gran Metro?
TMB: Hola, Adrià. Tan bon punt disposem d'aquesta informació, la publicarem pels canals habituals. Salutacions!
Aquest any, el 300 circularà la nit del 4 al 5 de maig. Ho he entès bé, no el juny, sinó dins d'una setmana. El més sorprenent és que ningú diu res, ni els "experts" d'andana central. Segons la informació que tinc, tècnicament, el tren està molt justet.
jms
jms
- Fran-Ikarus
- N11
- Entrades: 5702
- Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contacta:
Podria ser que el viatge encara no estigui 100% assegurat...?
L'any passat es va anunciar (JoTMBé, etc.) 6 dies i mig abans de la data. Si ho fessin ara mateix, només "empatarien", pel que fa a antelació.
L'any passat es va anunciar (JoTMBé, etc.) 6 dies i mig abans de la data. Si ho fessin ara mateix, només "empatarien", pel que fa a antelació.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Confirmada la data i ja es poden comprar bitllets a Universitat.
- Fran-Ikarus
- N11
- Entrades: 5702
- Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contacta:
Ahir van vendre (ho sé perquè el meu el vaig comprar minuts abans de tancar el Punt TMB, i no hi va entrar ningú més) fins el 114, imagino que de manera consecutiva.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
- Fran-Ikarus
- N11
- Entrades: 5702
- Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contacta:
A TMB Notícies no ho han publicat fins fa una estona:
https://noticies.tmb.cat/cultura-i-oci/ ... o-del-1924
https://noticies.tmb.cat/cultura-i-oci/ ... o-del-1924
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
- Fran-Ikarus
- N11
- Entrades: 5702
- Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contacta:
Aquest matí han publicat, ben d'hora, que els bitllets s'havien esgotat (imagino que ho van fer ahir a la tarda)
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
-
- N6
- Entrades: 293
- Ubicació: barcelona
cuando se termine abran autobuses especiales direccion plaza cataluña como el año pasado ???
- foronda 141
- N8
- Entrades: 849
- Ubicació: Poblenou
Doncs no, aquesta nit no hem tingut busos especials, i tothom s'ha espavilat com ha pogut.
Dir que ha sigut com la d'altres edicions nomès amb un petit canvi: Una parada a Bac de Roda al viatge d'anada.
A la sortida repartian unas bosses amb displais de propaganda i una capseta que es "el joc de la memoria".
Comentar tambè que quan el tren ha arrivat a Sagrada Familia a carregar el passatge, dintre hi anavan una vintena de "privilegiats" que no se quin "enchufe" deuan tenir per fer aquest trajecte.
Penso que per properes ocasions tindrien que fer alguna cosa per fer el viatge mes atractiu, per exemple seria posible anar fins la cotxera del Triangle a poc a poc per l'entramat de tunels encara que no es pugui baixar ????
Dir que ha sigut com la d'altres edicions nomès amb un petit canvi: Una parada a Bac de Roda al viatge d'anada.
A la sortida repartian unas bosses amb displais de propaganda i una capseta que es "el joc de la memoria".
Comentar tambè que quan el tren ha arrivat a Sagrada Familia a carregar el passatge, dintre hi anavan una vintena de "privilegiats" que no se quin "enchufe" deuan tenir per fer aquest trajecte.
Penso que per properes ocasions tindrien que fer alguna cosa per fer el viatge mes atractiu, per exemple seria posible anar fins la cotxera del Triangle a poc a poc per l'entramat de tunels encara que no es pugui baixar ????
M' en alegro que hagi anat be, mes que res pels dubtes sobre el seu estat que he llegit algun cop.
Jo ja fa unes dues o tres edicions que no hi vaig, entre una cosa i l 'altre sempre s'em passa i tambe val a dir-ho el que explica foronda141 te part de culpa.
Pero crec que es molt dificil fer res de diferent, o "aventures-rutes" alternatives, potser no s'en fien o aixo es el mes senzil i no compromes en cas d'avaria o aturada, el fet es que resulta repetitiu i "sabe a poco"..pero com sempre diem millor aixo que res!!! que tal com estan les coses i han estat força temps , doncs ja ens podem donar per satisfets...i no es conformisme...es la realitat vers aquests temes al nostre pais.
A veure que mes va dient la gent que hi va anar...
PD. Sobre el dels "privilegiats" que ja venien amb el tren i tal...a mi no m'amuina gaire, perque si no anem a petar a allo ja vist i tan absurd i surrealista alhora com es els "afeccionats profesionals VS. munior de frikis"
Ves a saber, potser han trucat o han fet gestions per pujar a cotxeres, potser son coneguts de qui organitza...potser son els de manteniment i els seus cosins, son de seguretat i organitzacio......ves a saber, pero alló de ......perque ells si i jo no? es mal cami..
Jo ja fa unes dues o tres edicions que no hi vaig, entre una cosa i l 'altre sempre s'em passa i tambe val a dir-ho el que explica foronda141 te part de culpa.
Pero crec que es molt dificil fer res de diferent, o "aventures-rutes" alternatives, potser no s'en fien o aixo es el mes senzil i no compromes en cas d'avaria o aturada, el fet es que resulta repetitiu i "sabe a poco"..pero com sempre diem millor aixo que res!!! que tal com estan les coses i han estat força temps , doncs ja ens podem donar per satisfets...i no es conformisme...es la realitat vers aquests temes al nostre pais.
A veure que mes va dient la gent que hi va anar...
PD. Sobre el dels "privilegiats" que ja venien amb el tren i tal...a mi no m'amuina gaire, perque si no anem a petar a allo ja vist i tan absurd i surrealista alhora com es els "afeccionats profesionals VS. munior de frikis"
Ves a saber, potser han trucat o han fet gestions per pujar a cotxeres, potser son coneguts de qui organitza...potser son els de manteniment i els seus cosins, son de seguretat i organitzacio......ves a saber, pero alló de ......perque ells si i jo no? es mal cami..
- Fran-Ikarus
- N11
- Entrades: 5702
- Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contacta:
Ja comentaré més tard les meves impressions. De moment, la crònica oficial:
https://noticies.tmb.cat/cultura-oci/pa ... ransversal
https://noticies.tmb.cat/cultura-oci/pa ... ransversal
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
- Fran-Ikarus
- N11
- Entrades: 5702
- Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contacta:
El millor, com sempre, no cal dir-ho: que es continuï fent aquest viatge anual (a banda d'altres específics "contractats" que puguin sorgir, com el del desembre). El dia que hi hagi algun entrebanc una mica seriós amb el manteniment del tren tinc la impressió que l'"anualitat" pot quedar compromesa, perquè la impressió és que van una mica "a mínims"...
Alguna cosa positiva més: el ritme del tren va ser prou "alegre", comparat amb algun dels últims anys.
El públic també es veia, com en les últimes edicions, molt més "mixte" que en les primeres: menys "aficionats obvis", i més "ciutadans d'a peu" que hi van per curiositat, interès històric o el que sigui. El cas és que el tren s'obre a que el coneguin noves persones, i benvingut tot el que impliqui que coneguin un món tan sovint "tancadet". A banda que el tren és tan "seu" com "nostre", evidentment.
Això sí, l'aforament actual és excessiu perquè el viatge en sí es pugui gaudir una mica còmodament. Èrem 300? Dons 200 seria una xifra més raonable perquè els viatgers dempeus tinguin un espai una mica més digne. Ja sabem que aquests trens, com els actuals, devien anar atapeïts en hora punta, però no cal reflectir això amb tanta fidelitat, òbviament... Si es fessin dos viatges, separats per alguna setmana (com es va fer algun any), podrien ser 2x200, per exemple.
La banda de jazz o el grup de gospel de fa anys haurien anat també molt bé per donar una mica d'animació. Ara que precisament ve "gent del carrer"...
La parada a Bac de Roda, al final, a algú li va quedar clar a què va ser deguda?
I que no hi haguessin llençadores... A mi tant em feien, perquè van (anaven) en sentit oposat al que m'anava bé, però trobo que si tenien la seva utilitat caldria haver-les mantingut.
Ah, tampoc hi havia la publicitat d'època de fa anys... Tot plegat són coses que hom recorda que hi havia i ja no hi són, i ens queda el poder viatjar (anada i tornada) unes quantes estacions en el venerable tren, que no és poc, però treu les esperances que l'activitat pugui tornar a evolucionar, en el futur, per "anar a més".
Alguna cosa positiva més: el ritme del tren va ser prou "alegre", comparat amb algun dels últims anys.
El públic també es veia, com en les últimes edicions, molt més "mixte" que en les primeres: menys "aficionats obvis", i més "ciutadans d'a peu" que hi van per curiositat, interès històric o el que sigui. El cas és que el tren s'obre a que el coneguin noves persones, i benvingut tot el que impliqui que coneguin un món tan sovint "tancadet". A banda que el tren és tan "seu" com "nostre", evidentment.
Això sí, l'aforament actual és excessiu perquè el viatge en sí es pugui gaudir una mica còmodament. Èrem 300? Dons 200 seria una xifra més raonable perquè els viatgers dempeus tinguin un espai una mica més digne. Ja sabem que aquests trens, com els actuals, devien anar atapeïts en hora punta, però no cal reflectir això amb tanta fidelitat, òbviament... Si es fessin dos viatges, separats per alguna setmana (com es va fer algun any), podrien ser 2x200, per exemple.
La banda de jazz o el grup de gospel de fa anys haurien anat també molt bé per donar una mica d'animació. Ara que precisament ve "gent del carrer"...
La parada a Bac de Roda, al final, a algú li va quedar clar a què va ser deguda?
I que no hi haguessin llençadores... A mi tant em feien, perquè van (anaven) en sentit oposat al que m'anava bé, però trobo que si tenien la seva utilitat caldria haver-les mantingut.
Ah, tampoc hi havia la publicitat d'època de fa anys... Tot plegat són coses que hom recorda que hi havia i ja no hi són, i ens queda el poder viatjar (anada i tornada) unes quantes estacions en el venerable tren, que no és poc, però treu les esperances que l'activitat pugui tornar a evolucionar, en el futur, per "anar a més".
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
La parada a Bac de Roda era per variar una mica vaig escoltar del motorista. Personalment la gràcia a mi va ser més fer-me un altre viatge amb el 300 que no pas una altre cosa. Després crec que enguany s'han passat amb el nombre d'entrades, doncs amb prou feines hi cavem. A Bac de Roda em va ser impossible anar a l'altre punta del tren per l'andana.
Això sí, van dir que el tren estava "inestable" però bé que el motorista li va fotre canya camí a Sagrada Família. Com a mínim no va anar trepitjant ous com l'any anterior a Sant Antoni, amb el propòsit d'allargar el temps de viatge. Em va molestar una mica que acabés tant tard, de fet, va ser més de 30 minuts tard segons la programació que ens van donar al finalitzar. I sorpresa, no se qui ha estat el desgraciat (amb perdó) que ha decidit que enguany no hi hauria el servei especial de bus. Vaig tenir la sort que va ser sortir al carrer i trobar-me l'N9 a la parada.
Això sí, van dir que el tren estava "inestable" però bé que el motorista li va fotre canya camí a Sagrada Família. Com a mínim no va anar trepitjant ous com l'any anterior a Sant Antoni, amb el propòsit d'allargar el temps de viatge. Em va molestar una mica que acabés tant tard, de fet, va ser més de 30 minuts tard segons la programació que ens van donar al finalitzar. I sorpresa, no se qui ha estat el desgraciat (amb perdó) que ha decidit que enguany no hi hauria el servei especial de bus. Vaig tenir la sort que va ser sortir al carrer i trobar-me l'N9 a la parada.
El metro de Barcelona amb motoristes!