Modelisme autobusero.

Simuladors de transport i conducció, col·leccionisme, modelisme, sèries de bitllets, jocs, etc.
Simuladores de transporte y conducción, coleccionismo, modelismo, series de billetes, juegos, etc.
Respon
Avatar de l’usuari
foronda 141
N8
N8
Entrades: 848
Ubicació: Poblenou

Modelisme autobusero.

Entrada Autor: foronda 141 » Dilluns 06/06/2016 1:36

Avui hi comprat a Masadas un autobus articulat de TMB Mercedes Benz-Citaro en escala 1/87 fabricat per Reitze, num. calca 3005 i la línia 65 al preu de 28,00 Eur.

Semble que poc a poc van sortin models, doncs fa poc va sortir un altre Mercedes Benz-Citaro standar numerat com 2476, si be aquest no correspon el número de calca amb el model real, ja que es tracte de un model de Cítaro mes modern, igual als que corren per la línia 88 de Monbus.

També hi ha una col.lecció d'autobusos francesos en escala 1/43 que ha reproduit fidelment el Chausson 59 de Urbas, restaurat per TMB. La col.lecció constará de 60 autobusos, si be de catalá o espanyol, segons cataleg serà l'unic que hi haurá.



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dilluns 06/06/2016 8:46

La colecció 1/43 francesa també inclou un Setra-Seida S14 de La Pamplonesa.

El 3005 de Rietze està prou bé (algú feia broma amb confeccionar-ne, a partir d'un i a base d'encenedor, el recentment "xamuscat" 3000). En canvi, l'aparició del "2476 entre cometes" no la vaig entendre, ja que, amb tants models possibles, debutar amb un que no existeix a la companyia representada (ni tampoc, òbviament, el vehicle concret) és força qüestionable...

Per cert, això és d'un missatge del 2010:
Marcel Estadella ha escrit:He pogut parlar amb el nou importador de Rietze. Hi ha projectes i voluntat de fer autobusos de l'area metropolitana en HO, pero el tema encara está verd (finals del 2011?).
Una mica més sí que han trigat, però la qüestió és que "ja són aquí".


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dilluns 06/06/2016 9:48

Mireu-vos aquesta pàgina:
http://oteroscalemodels.com/?product_cat=escala87

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

En aquesta pàgina podeu trobar aquests models una mica més barats (27 o 28 €): http://www.trenexpress.es/tienda/index.php?cPath=35_268

Per cert, veient els preus de Masadas no deixarà mai de sorprendre'm que en un "mercadillo" les coses siguin gairebé igual de cares que a les botigues :x



Avatar de l’usuari
foronda 141
N8
N8
Entrades: 848
Ubicació: Poblenou

Entrada Autor: foronda 141 » Dilluns 06/06/2016 11:04

Per cert, veient els preus de Masadas no deixarà mai de sorprendre'm que en un "mercadillo" les coses siguin gairebé igual de cares que a les botigues :x
Home, tractan-se d'un cotxe nou i a mes articulat no em sembla molt car.



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dilluns 06/06/2016 15:04

L'arribada d'Otero ("spin-off" de Modeltrans) a l'1:87 va ser una benedicció per l'inició de la producció de models "nacionals", cosa pràcticament impossible de trobar fins llavors, a banda dels pocos autobusos i autocars inclosos en la sèrie 1:43 de la pròpia Modeltrans, tan magnífica com "prohibitiva".

A més, cada model base l'aprofiten bé a base de variants (companyies i subsèries) i decoracions diferents. I és molt difícil no "picar", quan tens ja 1 o 2 Pegaso 6038 per exemple, i comprar-te'n més!


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
raulitinbcn
N8
N8
Entrades: 1172
Facebook: raul.lopezalvarez.37
Ubicació: Barcelina

Entrada Autor: raulitinbcn » Divendres 10/06/2016 17:03

Jo em conformo amb els de Toyeko, força més ecònomic i millor per fer-te tu mateix les teves pròpies creacions. Hi han Pegaso (i més que autobuos, camions i vehicles militars) força bonics. Jo em vaig fer un Chausson d'Urbas de 2 portes. A veure si puc penjar una foto properament. De les d'Otero per ara no en tinc cap, però n'estic buscant alguna.


Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -

Respon

Torna a “Oci i divertiments / Ocio y divertimentos”