Vaga a Renfe-Adif

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
ferran6420
N6
N6
Entrades: 283

Re: Vaga a Renfe-Adif

Entrada Autor: ferran6420 » Dijous 17/12/2015 22:00

bigcoaster ha escrit:Ara, amb 2 tph, quines unitats fan els serveis? Dobles de 450/451? Dobles de 465?
Jo vaig estar a Granollers ahir i vaig veure les típiques 465+463 de la R2 nord i una 451 en doble



Granolleri

Entrada Autor: Granolleri » Dijous 17/12/2015 22:14

metring ha escrit:Els horaris per demà, a http://rodalies.gencat.cat/web/.content ... dalies.pdf
En el cas de la R2 Nord posen els temps de viatge com si estigués funcionant bé, per tant els horaris no es compliran ni de casualitat.

A més a més, no funcionaran ni els autobusos complementaris a Barcelona ni tampoc el Granollers-UAB.

És a dir, per anar a la UAB l'opció segura des de Granollers serà e13+S2. Igual per a Sant Cugat, i a Rubí agafant després la S1.

Per anar a Castellbisbal o Martorell caldrà fer com si no existís la R8, és a dir via Barcelona.

És clar que molt pitjor ho tenen a Montmeló i Mollet, sobretot Montmeló que pràcticament només té el tren (a part de l'autobús Granollers-Montornès i el de circumval·lació dels polígons)

P.S: Ja de pas adjunto enllaç amb els horaris dels serveis mínims dels serveis regionals, Rodalia de Girona i Tarragona: http://rodalies.gencat.cat/web/.content ... ionals.pdf



Avatar de l’usuari
fgc113
N8
N8
Entrades: 1033
Ubicació: Borriana-les Alqueries (C6)

Entrada Autor: fgc113 » Divendres 18/12/2015 7:13

Anul·lada la vaga per a avui.


Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 18/12/2015 16:40

Que diguin el què vulguin, amb aquesta explicació és com si estiguessin igualment de vaga!



Avatar de l’usuari
bigcoaster
N8
N8
Entrades: 953

Entrada Autor: bigcoaster » Divendres 18/12/2015 22:07

És bona aquesta: es convoca vaga, es desconvoca poques hores abans de la suposada vaga i d'aquesta manera es fa vaga sense fer-ne!


This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.

Avatar de l’usuari
reusenc2
N6
N6
Entrades: 173
Ubicació: Reus
Contacta:

Entrada Autor: reusenc2 » Dissabte 19/12/2015 22:43

Quin munt de vagues desconvocades a última hora en els últims mesos... Com a mínim recordo 3 en menys en poc més de 3 mesos.

S'estan convertint en experts en fer vagues, però sense que li descomptin el sou, ja que oficialment estan desconvocades.

Crec que tots hauriem d'aprendre de tant astuta idea :ok



Avatar de l’usuari
albert28
N9
N9
Entrades: 2152

Entrada Autor: albert28 » Dijous 11/02/2016 14:17




Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Divendres 19/02/2016 17:39

http://www.elperiodico.com/es/noticias/ ... ia-4911009

CONFLICTO LABORAL
Convocada huelga en Renfe para el viernes día 26
El paro afectará las líneas de Rodalies, media distancia y el AVE

ANTONI FUENTES / BARCELONA

Viernes, 19 de febrero del 2016 - 15:15 CET

El reguero de huelgas en el transporte público sigue creciendo. Ahora se trata de Renfe, cuyos trabajadores están convocados a la huelga el próximo viernes día 26. En este caso, la convocatoria de paro no afectará al Mobile World Congress (MWC), que finaliza justo el día antes, el jueves día 25 y no coincidirá con las protestas del metro y el bus de Barcelona.

El paro convocado es de 23 horas de duración y afectará a unos 900 trabajadores de Renfe en las líneas de Rodalies, media distancia y AVE, según ha explicado Cristóbal Cobo, secretario general de CCOO en Renfe. "La intención era convocar la huelga antes, pero no hemos llegado a tiempo", ha asegurado Cobo.

Además de Renfe, la plantilla de Adif, que se encarga principalmente del mantenimiento y reparaciones en las líneas férreas, también está convocada a la huelga 22 y 25 de febrero y 4,11 y 18 de marzo. Los motivos de las convocatorias de paros son reclamar más inversiones en las empresas, frenar un proceso de privatización que "es más intenso en Catalunya" y exigir un plan de choque para frenar los ataques violentos al personal de los trenes.

http://www.elperiodico.com/es/noticias/ ... ia-4911009


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Granolleri

Entrada Autor: Granolleri » Dimecres 08/06/2016 12:58

Convocada vaga els propers dies 10, 12, 14 i 16 de juny.

Horaris serveis mínims



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 08/06/2016 13:55

Vaga encoberta?



Avatar de l’usuari
albert28
N9
N9
Entrades: 2152

Entrada Autor: albert28 » Dimecres 08/06/2016 23:00

Ja han penjat horaris, els de sempre, 66%hores punta i 33% hores vall en Rodalies.

Acabod e revisar els horaris i estan malament els del dia 12, els R4 posa 2 de Cornellà a St Vicenç de Castellet quan és Hospitalet → Manresa. Al PDF comencen a Cornellà i la web a Hospitalet...
http://rodalies.gencat.cat/web/.content ... dia-12.pdf



Avatar de l’usuari
genissimon
N10
N10
Entrades: 3140
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Entrada Autor: genissimon » Dijous 09/06/2016 8:44

Diari de Girona, 9 de juny de 2016 ha escrit: Una vaga encoberta a Renfe provoca retards a Girona i irrita els passatgers
La companyia i Adif atribueixen les demores a la "conflictivitat laboral" a pocs dies perquè comenci la vaga de maquinistes
[...]


Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.

Avatar de l’usuari
trensmat
N9
N9
Entrades: 1593
Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Entrada Autor: trensmat » Dijous 09/06/2016 9:37

Vaga encoberta.


http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImatgeImatge Imatge

Avatar de l’usuari
albert28
N9
N9
Entrades: 2152

Entrada Autor: albert28 » Dijous 09/06/2016 11:54

Línia R7, R2 nord, R1, R2, R8, R2 sud, R3, R4. Per conflictivitat laboral del personal de conducció es poden produir alteracions als serveis de Rodalies de Catalunya.

Pel que he llegit en tweets, el que sembla que "fan" és complir a "rajatabla" els temps de descans. Si quan duien minuts de retards i queden poques estacions per al destí del tren, doncs abans seguien i acumulaven minuts de més, ara en comptes de fer això, paren el tren allà on els acaba la seva X hores i ha de venir un nou maqui a substituir-lo.


Si és aixì, aleshores fins a dia d'avui estan treballant en condicions que no son les que han de ser, cadascun amb els seus descans passades X hores de feina? Suposu entre això i l'estat de la xarxa a nivell d'infraestructura que provoca retards, estem en una greu situació de la qual en desconeixiem, potser més del que ens pensavem



Avatar de l’usuari
trensmat
N9
N9
Entrades: 1593
Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Entrada Autor: trensmat » Dijous 09/06/2016 19:18

albert28 ha escrit:Línia R7, R2 nord, R1, R2, R8, R2 sud, R3, R4. Per conflictivitat laboral del personal de conducció es poden produir alteracions als serveis de Rodalies de Catalunya.

Pel que he llegit en tweets, el que sembla que "fan" és complir a "rajatabla" els temps de descans. Si quan duien minuts de retards i queden poques estacions per al destí del tren, doncs abans seguien i acumulaven minuts de més, ara en comptes de fer això, paren el tren allà on els acaba la seva X hores i ha de venir un nou maqui a substituir-lo.


Si és aixì, aleshores fins a dia d'avui estan treballant en condicions que no son les que han de ser, cadascun amb els seus descans passades X hores de feina? Suposu entre això i l'estat de la xarxa a nivell d'infraestructura que provoca retards, estem en una greu situació de la qual en desconeixiem, potser més del que ens pensavem
Jo penso que ADIF i Renfe estan portant al limits als usuaris com els seus treballadors, però fer una vaga encoberta es encendre mes al personal ja que els usuaris estan farts de tanta incompetencia per part de les empreses ferroviaries del ministeri de foment (Com son ADIF i Renfe).

Una solució seria que tots els governs autonòmics denunciessin als presidents de Renfe, ADIF i al ministeri de foment per malversació de fons publics (AVE), per abandonament de les línies convencionals, per incompliment de les obres ja projectades(Sagrera, Estació de Tarragona, Corredor del Mediterrani i altres projectes), per no convocar concursos per renovar el material rodant convencional i per altres motius.


http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImatgeImatge Imatge

Avatar de l’usuari
bigcoaster
N8
N8
Entrades: 953

Entrada Autor: bigcoaster » Dijous 09/06/2016 19:55

trensmat ha escrit:Una solució seria que tots els governs autonòmics denunciessin als presidents de Renfe, ADIF i al ministeri de foment per malversació de fons publics (AVE), per abandonament de les línies convencionals, per incompliment de les obres ja projectades(Sagrera, Estació de Tarragona, Corredor del Mediterrani i altres projectes), per no convocar concursos per renovar el material rodant convencional i per altres motius.
Això no és una solució. Tot seguirà igual. Tú creus que la justícia dirà: "teniu raó, l'estat us pren el pél i no inverteix el que promet, ara ho invertirà tot"? I és més, creus que l'estat ho farà? NO. Està tot podrit. Si es fa alguna cosa és perquè hi ha interessos darrere, no ho fan pel bé del ciutadà, d'això n'estic segur.


This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.

Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3941
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Dijous 09/06/2016 20:31

bigcoaster ha escrit:
trensmat ha escrit:Una solució seria que tots els governs autonòmics denunciessin als presidents de Renfe, ADIF i al ministeri de foment per malversació de fons publics (AVE), per abandonament de les línies convencionals, per incompliment de les obres ja projectades(Sagrera, Estació de Tarragona, Corredor del Mediterrani i altres projectes), per no convocar concursos per renovar el material rodant convencional i per altres motius.
Això no és una solució. Tot seguirà igual. Tú creus que la justícia dirà: "teniu raó, l'estat us pren el pél i no inverteix el que promet, ara ho invertirà tot"? I és més, creus que l'estat ho farà? NO. Està tot podrit. Si es fa alguna cosa és perquè hi ha interessos darrere, no ho fan pel bé del ciutadà, d'això n'estic segur.
Però si els jutges els posa el govern a dit. Col·loca amics seus a canvi de favors, a les altes esferes de la justícia estatal. Vegi's TC, TSJC o TS.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

Avatar de l’usuari
trensmat
N9
N9
Entrades: 1593
Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Entrada Autor: trensmat » Dijous 09/06/2016 20:37

bigcoaster ha escrit:
trensmat ha escrit:Una solució seria que tots els governs autonòmics denunciessin als presidents de Renfe, ADIF i al ministeri de foment per malversació de fons publics (AVE), per abandonament de les línies convencionals, per incompliment de les obres ja projectades(Sagrera, Estació de Tarragona, Corredor del Mediterrani i altres projectes), per no convocar concursos per renovar el material rodant convencional i per altres motius.
Això no és una solució. Tot seguirà igual. Tú creus que la justícia dirà: "teniu raó, l'estat us pren el pél i no inverteix el que promet, ara ho invertirà tot"? I és més, creus que l'estat ho farà? NO. Està tot podrit. Si es fa alguna cosa és perquè hi ha interessos darrere, no ho fan pel bé del ciutadà, d'això n'estic segur.
Això ja ho sé però no podem continuar així dic jo.


http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImatgeImatge Imatge

Avatar de l’usuari
trensmat
N9
N9
Entrades: 1593
Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Entrada Autor: trensmat » Dijous 09/06/2016 20:59

Ho dic això de perquè no es pot continuar així amb retards constants amb els trens (Lo que esta passant a Mont-roig del Camp no te perdó), incompliments de les obres ferroviàries (el cas Sagrera, Sant Andreu Comtal, Corredor del Mediterrani, Reforma de l'estació de Tarragona i altres projectes que estan abandonats per Foment), incompliment del Pla de Rodalies, abandonament d'infraestructures com de material rodant convencional i malversació de fons publics (AVE).

Això són motius més que suficients per portar tant Renfe, ADIF i el Ministeri de Foment davant de un jutge, però per desgràcia la justícia espanyola està més comprada que un bitllet T-10 de una zona.

Però hi ha una solució que seria portar a Renfe, ADIF i la ministra de Foment Ana Pastor davant al Tribunal Europeu D'Estrasburg que aquest tribunal no el poden comprar, avui han dictat sentència que el cànon digital és il·legal.


http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImatgeImatge Imatge

oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Dijous 09/06/2016 21:43

trensmat ha escrit:Ho dic això de perquè no es pot continuar així amb retards constants amb els trens (Lo que esta passant a Mont-roig del Camp no te perdó), incompliments de les obres ferroviàries (el cas Sagrera, Sant Andreu Comtal, Corredor del Mediterrani, Reforma de l'estació de Tarragona i altres projectes que estan abandonats per Foment), incompliment del Pla de Rodalies, abandonament d'infraestructures com de material rodant convencional i malversació de fons publics (AVE).

Això són motius més que suficients per portar tant Renfe, ADIF i el Ministeri de Foment davant de un jutge, però per desgràcia la justícia espanyola està més comprada que un bitllet T-10 de una zona.

Però hi ha una solució que seria portar a Renfe, ADIF i la ministra de Foment Ana Pastor davant al Tribunal Europeu D'Estrasburg que aquest tribunal no el poden comprar, avui han dictat sentència que el cànon digital és il·legal.
És més del mateix. Per desgràcia, em sembla que el que dicta el Tribunal Europeu d'Estrasburg s'ho passen per on volen, perquè a l'hora de la veritat, té 0 força.


Salutacions,

Oriol

Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”