Avistaments curiosos de trens

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
David.F.C.M.B.1000
N6
N6
Entrades: 293
Ubicació: barcelona

Re: Avistamients curiosos de trens

Entrada Autor: David.F.C.M.B.1000 » Dissabte 02/07/2016 0:44

curiosidad esta tarde alas 20:40, alvia 130 pasando por los talleres de sant andreu comptal.



Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Dissabte 02/07/2016 13:33

David.F.C.M.B.1000 ha escrit:curiosidad esta tarde alas 20:40, alvia 130 pasando por los talleres de sant andreu comptal.
Ya lo dije anteriormente, puede ser que sea la famosa rotación de material Can Tunis > EdF.



ferroviario_catalan
N8
N8
Entrades: 726
Ubicació: Horta L5

Entrada Autor: ferroviario_catalan » Diumenge 03/07/2016 22:40

Hay curiosidades que no son tan curiosidades... Lo de los 130 haciendo la famosa rotación Can Tunis-EDF no es nada curioso, porque sucede a diario y varias veces. Y el juego de acoplamientos de las 447... Más de lo mismo, siempre hay diversidades PRM-normal... PRM-PRM...
Centremos el hilo en curiosidades de verdad, por favor.


¡No hay que hacer un mundo de una canica!

Avatar de l’usuari
Don Ramón
N8
N8
Entrades: 1194
Ubicació: Sant Martí de Provençals

Entrada Autor: Don Ramón » Dilluns 04/07/2016 1:00

Por qué los trenes que van de Can Tunis a EdF pasan por SAC?


Don Ramón, el Marhuenda del FTC! Odiadme, me lo merezco.
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón

"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol

nestor
N4
N4
Entrades: 61
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: nestor » Dilluns 04/07/2016 11:44

Don Ramón ha escrit:Por qué los trenes que van de Can Tunis a EdF pasan por SAC?
Porque al construir la LAV a Barcelona se suprimió el acceso enancho ibérico a Can Tunis desde las vías de Sants, quedando como único acceso de este ancho el que procede del Llobregat. Es por este motivo que los trenes procedentes de EdF circulan por Clot, SAC, ramal de les Aigües, Mollet, bifurcación de Castellbisbal y ya bajan por el ramal de mercancías del Llobregat para alcanzar Can Tunis. De todas formas, dentro de Can Tunis hay un cambiador de ancho Talgo, pero en este caso no tiene mucha utilidad para los trenes que estan en ancho ibérico.


Hasta siempre serie 1000

Avatar de l’usuari
Don Ramón
N8
N8
Entrades: 1194
Ubicació: Sant Martí de Provençals

Entrada Autor: Don Ramón » Dilluns 04/07/2016 12:36

nestor ha escrit:
Don Ramón ha escrit:Por qué los trenes que van de Can Tunis a EdF pasan por SAC?
Porque al construir la LAV a Barcelona se suprimió el acceso enancho ibérico a Can Tunis desde las vías de Sants, quedando como único acceso de este ancho el que procede del Llobregat. Es por este motivo que los trenes procedentes de EdF circulan por Clot, SAC, ramal de les Aigües, Mollet, bifurcación de Castellbisbal y ya bajan por el ramal de mercancías del Llobregat para alcanzar Can Tunis. De todas formas, dentro de Can Tunis hay un cambiador de ancho Talgo, pero en este caso no tiene mucha utilidad para los trenes que estan en ancho ibérico.
Gracias por la aclaración! No sabía esto.


Don Ramón, el Marhuenda del FTC! Odiadme, me lo merezco.
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón

"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol

ferran6420
N6
N6
Entrades: 283

Entrada Autor: ferran6420 » Dimarts 05/07/2016 20:05

nestor ha escrit:
Don Ramón ha escrit:Por qué los trenes que van de Can Tunis a EdF pasan por SAC?
Porque al construir la LAV a Barcelona se suprimió el acceso enancho ibérico a Can Tunis desde las vías de Sants, quedando como único acceso de este ancho el que procede del Llobregat. Es por este motivo que los trenes procedentes de EdF circulan por Clot, SAC, ramal de les Aigües, Mollet, bifurcación de Castellbisbal y ya bajan por el ramal de mercancías del Llobregat para alcanzar Can Tunis. De todas formas, dentro de Can Tunis hay un cambiador de ancho Talgo, pero en este caso no tiene mucha utilidad para los trenes que estan en ancho ibérico.
No passen per Mollet, van per Cerdanyola del Vallès.

També aprofito per dir que dissabte a la RG1 hi havia una 447 no PMR acoplada a una PMR amb seients tous i diumenge un dels serveis especials des de Canet de la R1 el van fer una 447 PMR acoplada a una 447 PMR amb seients tous.



FactorCirculación
N4
N4
Entrades: 43

Entrada Autor: FactorCirculación » Dimecres 06/07/2016 22:53

ferran6420 ha escrit:
nestor ha escrit:
Don Ramón ha escrit:Por qué los trenes que van de Can Tunis a EdF pasan por SAC?
Porque al construir la LAV a Barcelona se suprimió el acceso enancho ibérico a Can Tunis desde las vías de Sants, quedando como único acceso de este ancho el que procede del Llobregat. Es por este motivo que los trenes procedentes de EdF circulan por Clot, SAC, ramal de les Aigües, Mollet, bifurcación de Castellbisbal y ya bajan por el ramal de mercancías del Llobregat para alcanzar Can Tunis. De todas formas, dentro de Can Tunis hay un cambiador de ancho Talgo, pero en este caso no tiene mucha utilidad para los trenes que estan en ancho ibérico.
No passen per Mollet, van per Cerdanyola del Vallès.

També aprofito per dir que dissabte a la RG1 hi havia una 447 no PMR acoplada a una PMR amb seients tous i diumenge un dels serveis especials des de Canet de la R1 el van fer una 447 PMR acoplada a una 447 PMR amb seients tous.
ferroviario_catalan ha escrit:Hay curiosidades que no son tan curiosidades... Lo de los 130 haciendo la famosa rotación Can Tunis-EDF no es nada curioso, porque sucede a diario y varias veces. Y el juego de acoplamientos de las 447... Más de lo mismo, siempre hay diversidades PRM-normal... PRM-PRM...
Centremos el hilo en curiosidades de verdad, por favor.



David.F.C.M.B.1000
N6
N6
Entrades: 293
Ubicació: barcelona

Entrada Autor: David.F.C.M.B.1000 » Dimarts 26/07/2016 23:10

Bcn. Est.francia, avistado civia en vía 14



Avatar de l’usuari
reusenc2
N6
N6
Entrades: 173
Ubicació: Reus
Contacta:

Entrada Autor: reusenc2 » Dimecres 27/07/2016 15:47

Aquest migdia havia un civia aparcat al mar de víes de l'estació de Tarragona



Abril74
N3
N3
Entrades: 39

Entrada Autor: Abril74 » Dilluns 08/08/2016 22:51

Avui el Tren que sortia de Maçanet-Massanes R1 a les 20;32h i L'Hospitalet 22;19h s'ha fet amb doble Civia, quan habitualment aquest horari juntament amb el que surt de R1 Maçanet-Massanes a les 21;43h i L'Hospitalet 23;29h en composició simple servit per 447, sigui pel motiu que sigui han partit a Maçanet-Massanes la 447 que venia de Portbou el seu pas Per Maçanet-Massanes RG1 a les 21;03h L'Hospitalet 22;49h, algú sap el motiu i si comença a ser habitual?, tot i que jo apuntaria per falta de 447 a L'Hospitalet han fet pujar doble 464 que surt d'Hospitalet a les R1 18;07h Maçanet-Massanes 19;57h, i degut a que els Civias no els parteixen han fet partir la 447 que venia de Portbou



David.F.C.M.B.1000
N6
N6
Entrades: 293
Ubicació: barcelona

Entrada Autor: David.F.C.M.B.1000 » Dissabte 01/10/2016 23:48

Esta mañana sobre las 10:00 aprox, en sant andreu arenal una ut 447 doble entraba ala estacion por el tunel procedente de torre baro, entro sin servicio a la via 4 una via muerta, el maquinista bajo y se cambio ala otra cabina y se estubo como unos 5 o 8 minutos parado alli el tren y luego volvio de nuevo a entrar al tunel direccion torre baro.



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Diumenge 02/10/2016 13:42

David.F.C.M.B.1000 ha escrit:Esta mañana sobre las 10:00 aprox, en sant andreu arenal una ut 447 doble entraba ala estacion por el tunel procedente de torre baro, entro sin servicio a la via 4 una via muerta, el maquinista bajo y se cambio ala otra cabina y se estubo como unos 5 o 8 minutos parado alli el tren y luego volvio de nuevo a entrar al tunel direccion torre baro.
El servicio R7 acaba en Sant Andreu Arenal... Pero una 447 doble allí es normal? :x



Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3941
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Diumenge 02/10/2016 13:52

Renfe445 ha escrit:
David.F.C.M.B.1000 ha escrit:Esta mañana sobre las 10:00 aprox, en sant andreu arenal una ut 447 doble entraba ala estacion por el tunel procedente de torre baro, entro sin servicio a la via 4 una via muerta, el maquinista bajo y se cambio ala otra cabina y se estubo como unos 5 o 8 minutos parado alli el tren y luego volvio de nuevo a entrar al tunel direccion torre baro.
El servicio R7 acaba en Sant Andreu Arenal... Pero una 447 doble allí es normal? :x
Podria ser material buit procedent de Montcada Bifurcació.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

David.F.C.M.B.1000
N6
N6
Entrades: 293
Ubicació: barcelona

Entrada Autor: David.F.C.M.B.1000 » Diumenge 02/10/2016 14:32

Renfe445 ha escrit:
David.F.C.M.B.1000 ha escrit:Esta mañana sobre las 10:00 aprox, en sant andreu arenal una ut 447 doble entraba ala estacion por el tunel procedente de torre baro, entro sin servicio a la via 4 una via muerta, el maquinista bajo y se cambio ala otra cabina y se estubo como unos 5 o 8 minutos parado alli el tren y luego volvio de nuevo a entrar al tunel direccion torre baro.
El servicio R7 acaba en Sant Andreu Arenal... Pero una 447 doble allí es normal? :x
La R7 para en la via 3 no en la via 4 como estubieron esas dos 447 alli, la via 4 no se usa.



Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Diumenge 02/10/2016 15:30

David.F.C.M.B.1000 ha escrit:
Renfe445 ha escrit:
David.F.C.M.B.1000 ha escrit:Esta mañana sobre las 10:00 aprox, en sant andreu arenal una ut 447 doble entraba ala estacion por el tunel procedente de torre baro, entro sin servicio a la via 4 una via muerta, el maquinista bajo y se cambio ala otra cabina y se estubo como unos 5 o 8 minutos parado alli el tren y luego volvio de nuevo a entrar al tunel direccion torre baro.
El servicio R7 acaba en Sant Andreu Arenal... Pero una 447 doble allí es normal? :x
La R7 para en la via 3 no en la via 4 como estubieron esas dos 447 alli, la via 4 no se usa.
Jo he vist varies vegades R7 finalitzant serveis a Via 4 :?


El metro de Barcelona amb motoristes!

Granolleri

Entrada Autor: Granolleri » Diumenge 02/10/2016 15:40

Alguns R7 acaben a la via 4, per bé que és cert que preferentment fan servir la via 3.



Avatar de l’usuari
m.h.t.
N9
N9
Entrades: 2204
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: m.h.t. » Diumenge 16/10/2016 20:50

Les obres del túnel de l'Estació de França ens estan deixant veure circulacions úniques. Una usuària de Flickr ha fet unes fotos casuals on podem veure un mercaderies d'Adif amb la 310.011, deixant travesses i material per a la renovació de vies:

Imatge
Imatge de Marta Tello a Flickr

Imatge
Imatge de Marta Tello a Flickr

PD: La 310.011 no estava a Madrid?? Sembla que ha canviat de dipòsit!! :roll:


Salvem l'Estació de França!

Avatar de l’usuari
vr
N6
N6
Entrades: 220

Entrada Autor: vr » Dijous 27/10/2016 19:09

Me acabo de cruzar en Magòria - La Campana con un R5 destino Manresa en doble composición de 213.
Es esto normal o es una prueba?



Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dijous 27/10/2016 19:13

vr ha escrit:Me acabo de cruzar en Magòria - La Campana con un R5 destino Manresa en doble composición de 213.
Es esto normal o es una prueba?
Relativament normal. N'he vist varis de serveis en doble, però crec que tendeixen a ser aleatoris per cobrir una demanda puntual.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”