Licitat projecte unió FGC Vallès - Llobregat-Anoia

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
Avatar de l’usuari
Carlos González
N9
N9
Entrades: 1614
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Re: Licitat projecte unió FGC Vallès - Llobregat-Anoia

Entrada Autor: Carlos González » Dijous 14/07/2016 2:04

Ja, però Danilleida, aquí seria el fil per parlar sobre de la unió d'FGC, a més a més, i tant que es tindria que fer el túnel central de la L9 abans.


:music ¡VIVA EL ROCK PROGRESIVO! Álbum: Genesis- Duke

Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/edit?mid= ... 948353&z=8

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 3884
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©

Entrada Autor: Renfe445 » Dijous 14/07/2016 2:52

Primero la línea 9, que está en obras desde el mesosozoico!
Danilleida ha escrit:Primer potser que acabin la L9 primer no? si no recordo malament hi ha una tuneladora parada... :x


Wir bitten Sie, älteren oder behinderten Fahrgästen sowie Personen mit Kleinkindern die Sitzplätze zu überlassen.
Imatge Creador de la identitat corporativa del Raŀli d'Autobusos Clàssics BCN - Caldes.
deviantART flickr Twitter i Instagram: @frankrodiii

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5158
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dijous 14/07/2016 12:33

Qualsevol persona és potencial "usuari" quan un servei de transport arriba allà on li cal anar.

I recalco les cometes d' "usuari" perquè una de les coses que han aconseguit els "mags del PowerPoint" és que acabem parlant d' "usuaris", quan allò que sempre han existit són els viatgers o passatgers (com es vulgui), que utilitzen un transport perquè hi viatgen.
Carlos González ha escrit:A més, a mí m'aniria bé que fessin aquesta ampliació, ja que sóc usuari d'FGC.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

jordibros
N2
N2
Entrades: 17
Ubicació: La Marina de Sants

Entrada Autor: jordibros » Dijous 14/07/2016 13:55

I si es fa.......................fem'ho millor. Perqué no una estació entre Aragó i Valencia??? Aaquella zona no hi ha cap estació de metro propera



Avatar de l’usuari
Carlos González
N9
N9
Entrades: 1614
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Entrada Autor: Carlos González » Dijous 14/07/2016 14:39

Si no m'equivoco, crec que n'hi ha plantejat fer allà una parada, es deia "Roma" l'estació que pensava fer FGC.


:music ¡VIVA EL ROCK PROGRESIVO! Álbum: Genesis- Duke

Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/edit?mid= ... 948353&z=8

jordibros
N2
N2
Entrades: 17
Ubicació: La Marina de Sants

Entrada Autor: jordibros » Divendres 15/07/2016 0:31

Pero el projecte no en diu res



Avatar de l’usuari
Carlos González
N9
N9
Entrades: 1614
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Entrada Autor: Carlos González » Divendres 15/07/2016 1:01

Suposo que al final creuen que no serà necessari fer tal estació, i és per el traçat que han proposat, i suposo que l'estació Hospital Clínic s'apropa allà per l'av. de Roma, si no m'equivoco.

Abans es pensava fer el trajecte enllaçant-la a l'estació d'Entença i van pensar fer-ho allà per l'Hospital Clínic per portar més gent.


:music ¡VIVA EL ROCK PROGRESIVO! Álbum: Genesis- Duke

Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/edit?mid= ... 948353&z=8

Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1910
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Divendres 15/07/2016 20:04

Carlos González ha escrit:Suposo que al final creuen que no serà necessari fer tal estació, i és per el traçat que han proposat, i suposo que l'estació Hospital Clínic s'apropa allà per l'av. de Roma, si no m'equivoco.

Abans es pensava fer el trajecte enllaçant-la a l'estació d'Entença i van pensar fer-ho allà per l'Hospital Clínic per portar més gent.
Jo penso que s'han equivocat fent-lo passar per Hospital Clínic. El traçat d'FGC hauria de passar i tenir una parada a l'estació de Sants, formant un intercanviador potent amb Metro, Rodalies de Catalunya, trens de LD de Renfe i l'estació d'autobusos. Tindria molt més potencial i viatgers que per Hospital Clínic. No obstant, la parada de Francesc Macià la deixaria tal i com està per l'enllaç amb TRAM que podria aportar viatgers de cara a la futura unió dels dos tramvies.



Avatar de l’usuari
Don Ramón
N8
N8
Entrades: 1194
Ubicació: Sant Martí de Provençals

Entrada Autor: Don Ramón » Divendres 15/07/2016 20:11

Renfe451 ha escrit:Jo penso que s'han equivocat fent-lo passar per Hospital Clínic. El traçat d'FGC hauria de passar i tenir una parada a l'estació de Sants, formant un intercanviador potent amb Metro, Rodalies de Catalunya, trens de LD de Renfe i l'estació d'autobusos. Tindria molt més potencial i viatgers que per Hospital Clínic. No obstant, la parada de Francesc Macià la deixaria tal i com està per l'enllaç amb TRAM que podria aportar viatgers de cara a la futura unió dels dos tramvies.
Totalmente de acuerdo.


Don Ramón, el Marhuenda del FTC! Odiadme, me lo merezco.
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón

"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol

Avatar de l’usuari
Carlos González
N9
N9
Entrades: 1614
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Entrada Autor: Carlos González » Divendres 15/07/2016 20:56

Renfe451 ha escrit: Jo penso que s'han equivocat fent-lo passar per Hospital Clínic. El traçat d'FGC hauria de passar i tenir una parada a l'estació de Sants, formant un intercanviador potent amb Metro, Rodalies de Catalunya, trens de LD de Renfe i l'estació d'autobusos. Tindria molt més potencial i viatgers que per Hospital Clínic. No obstant, la parada de Francesc Macià la deixaria tal i com està per l'enllaç amb TRAM que podria aportar viatgers de cara a la futura unió dels dos tramvies.
No dic que no, però ja amb la L3 pots arribar-hi a Sants i enllaça la L3 a l'estació de Pl. Espanya, 2 parades només.


:music ¡VIVA EL ROCK PROGRESIVO! Álbum: Genesis- Duke

Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/edit?mid= ... 948353&z=8

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 3884
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©

Entrada Autor: Renfe445 » Divendres 15/07/2016 20:57

Renfe451 ha escrit:
Carlos González ha escrit:Suposo que al final creuen que no serà necessari fer tal estació, i és per el traçat que han proposat, i suposo que l'estació Hospital Clínic s'apropa allà per l'av. de Roma, si no m'equivoco.

Abans es pensava fer el trajecte enllaçant-la a l'estació d'Entença i van pensar fer-ho allà per l'Hospital Clínic per portar més gent.
Jo penso que s'han equivocat fent-lo passar per Hospital Clínic. El traçat d'FGC hauria de passar i tenir una parada a l'estació de Sants, formant un intercanviador potent amb Metro, Rodalies de Catalunya, trens de LD de Renfe i l'estació d'autobusos. Tindria molt més potencial i viatgers que per Hospital Clínic. No obstant, la parada de Francesc Macià la deixaria tal i com està per l'enllaç amb TRAM que podria aportar viatgers de cara a la futura unió dels dos tramvies.
...Escola del Treball... :D


Wir bitten Sie, älteren oder behinderten Fahrgästen sowie Personen mit Kleinkindern die Sitzplätze zu überlassen.
Imatge Creador de la identitat corporativa del Raŀli d'Autobusos Clàssics BCN - Caldes.
deviantART flickr Twitter i Instagram: @frankrodiii

local
N4
N4
Entrades: 77

Entrada Autor: local » Divendres 15/07/2016 21:13

Renfe445 ha escrit:
Renfe451 ha escrit:
Carlos González ha escrit:Suposo que al final creuen que no serà necessari fer tal estació, i és per el traçat que han proposat, i suposo que l'estació Hospital Clínic s'apropa allà per l'av. de Roma, si no m'equivoco.

Abans es pensava fer el trajecte enllaçant-la a l'estació d'Entença i van pensar fer-ho allà per l'Hospital Clínic per portar més gent.
Jo penso que s'han equivocat fent-lo passar per Hospital Clínic. El traçat d'FGC hauria de passar i tenir una parada a l'estació de Sants, formant un intercanviador potent amb Metro, Rodalies de Catalunya, trens de LD de Renfe i l'estació d'autobusos. Tindria molt més potencial i viatgers que per Hospital Clínic. No obstant, la parada de Francesc Macià la deixaria tal i com està per l'enllaç amb TRAM que podria aportar viatgers de cara a la futura unió dels dos tramvies.
...Escola del Treball... :D
Carlos González ha escrit:
Renfe451 ha escrit: Jo penso que s'han equivocat fent-lo passar per Hospital Clínic. El traçat d'FGC hauria de passar i tenir una parada a l'estació de Sants, formant un intercanviador potent amb Metro, Rodalies de Catalunya, trens de LD de Renfe i l'estació d'autobusos. Tindria molt més potencial i viatgers que per Hospital Clínic. No obstant, la parada de Francesc Macià la deixaria tal i com està per l'enllaç amb TRAM que podria aportar viatgers de cara a la futura unió dels dos tramvies.
No dic que no, però ja amb la L3 pots arribar-hi a Sants i enllaça la L3 a l'estació de Pl. Espanya, 2 parades només.
Exacte, tenint L3 per a què vols més? A més, crec que no s'hauria de saturar tant Sants Estació. Si es fa FGC Pl. Espanya - H. Clínic, es descongesionarà el trajecte pel que fa a passatgers que vénen de FGC i que per agafar la L5, han de passar per Sants a la força.



Avatar de l’usuari
ortegote
N8
N8
Entrades: 1167
Ubicació: a prop d' ADIF
Contacta:

Entrada Autor: ortegote » Diumenge 17/07/2016 12:09

El Conseller Vila en su momento hablo de una estacion en Sants pero veo que se ha descartado la idea.
Para la gente de la LL-A y para los del Valles creo que enlazar directamente con Sants es buena idea.

El problema de esta nueva infraestructura es que Gracia si no se hace en mismo ancho (no se va a hacer ya lo se) es que solo sea final de la L8, creo que deberia ser terminal de todos los servicios de FGC por que obligara a hacer transbordo a casi todo el mundo, que suponemos que sera a pie de anden pero mejor que todos terminen en Gracia.

Desde cuando conectar una gran estacion como Sants con todos los servicios es malo?
Tendriamos Tren / Metro / Autobuses / Taxis / FGC y supongo que hasta Bicing que hay de malo en todo eso? si queremos mas TP y menos coche privado a la larga eso se nota en que el tren que pasea aire va a lleno, si eso es un problema vamos mal con ese pensamiento.

Permitidme este off topic como ejemplo:

De Igualada a Barcelona el tren tarda 1:35 min y no va lleno si tardase 45min y fuera lleno usariais el argumento de que no se mejorase la linea por que entonces se llenarian los Trenes y que mejor que tarde 1:35min por que asi podemos ir sentados???

Saludos.



Avatar de l’usuari
Carlos González
N9
N9
Entrades: 1614
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Entrada Autor: Carlos González » Diumenge 17/07/2016 12:31

ortegote ha escrit: Desde cuando conectar una gran estacion como Sants con todos los servicios es malo?
Tendriamos Tren / Metro / Autobuses / Taxis / FGC y supongo que hasta Bicing que hay de malo en todo eso? si queremos mas TP y menos coche privado a la larga eso se nota en que el tren que pasea aire va a lleno, si eso es un problema vamos mal con ese pensamiento.
Malo no es, pero ya está la L3 que enlaza con Pl. Espanya, y llegas hasta Sants, y en Hospital Clínic llegarías hasta Sants también con la L5.


:music ¡VIVA EL ROCK PROGRESIVO! Álbum: Genesis- Duke

Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/edit?mid= ... 948353&z=8

Miquel
Administrador
Entrades: 4113
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Diumenge 17/07/2016 12:55

Carlos González ha escrit:
ortegote ha escrit: Desde cuando conectar una gran estacion como Sants con todos los servicios es malo?
Tendriamos Tren / Metro / Autobuses / Taxis / FGC y supongo que hasta Bicing que hay de malo en todo eso? si queremos mas TP y menos coche privado a la larga eso se nota en que el tren que pasea aire va a lleno, si eso es un problema vamos mal con ese pensamiento.
Malo no es, pero ya está la L3 que enlaza con Pl. Espanya, y llegas hasta Sants, y en Hospital Clínic llegarías hasta Sants también con la L5.
Per no dir, que els que venen de LL-A poden agafar la R2 a Gornal, o directament la R4 a Martorell per anar a Sants, pel que la utilitat de portar la LL-A a Sants es totalment nul·la i només serveix per duplicar serveis sense gaire sentit.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
Carlos González
N9
N9
Entrades: 1614
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Entrada Autor: Carlos González » Diumenge 17/07/2016 13:19

Miquel ha escrit: Per no dir, que els que venen de LL-A poden agafar la R2 a Gornal, o directament la R4 a Martorell per anar a Sants, pel que la utilitat de portar la LL-A a Sants es totalment nul·la i només serveix per duplicar serveis sense gaire sentit.
A veure, crec que no m'explico bé, lo que em vinc a referir és que ja pots arribar a Sants amb la L3 i enllaça ja a Pl. Espanya, a més ho dic perquè em sembla innecessari fer els mateixos traçats, Pl. Espanya-Sants, si fós només un traçat d'una línia d'acord, però dos no ho veig.


:music ¡VIVA EL ROCK PROGRESIVO! Álbum: Genesis- Duke

Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/edit?mid= ... 948353&z=8

oriolp13
N9
N9
Entrades: 2181
Ubicació: L7 - El Putxet

Entrada Autor: oriolp13 » Diumenge 17/07/2016 14:30

Carlos González ha escrit:
Miquel ha escrit: Per no dir, que els que venen de LL-A poden agafar la R2 a Gornal, o directament la R4 a Martorell per anar a Sants, pel que la utilitat de portar la LL-A a Sants es totalment nul·la i només serveix per duplicar serveis sense gaire sentit.
A veure, crec que no m'explico bé, lo que em vinc a referir és que ja pots arribar a Sants amb la L3 i enllaça ja a Pl. Espanya, a més ho dic perquè em sembla innecessari fer els mateixos traçats, Pl. Espanya-Sants, si fós només un traçat d'una línia d'acord, però dos no ho veig.
En Miquel està dient exactament el mateix que tu!!!!!! ;)


Salutacions,

Oriol

Avatar de l’usuari
Carlos González
N9
N9
Entrades: 1614
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Entrada Autor: Carlos González » Diumenge 17/07/2016 14:31

:) :D Perdó, he sigut jo el que no ho he entés :mort


:music ¡VIVA EL ROCK PROGRESIVO! Álbum: Genesis- Duke

Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/edit?mid= ... 948353&z=8

local
N4
N4
Entrades: 77

Entrada Autor: local » Diumenge 17/07/2016 22:00

ortegote ha escrit: Desde cuando conectar una gran estacion como Sants con todos los servicios es malo?
Tendriamos Tren / Metro / Autobuses / Taxis / FGC y supongo que hasta Bicing que hay de malo en todo eso? si queremos mas TP y menos coche privado a la larga eso se nota en que el tren que pasea aire va a lleno, si eso es un problema vamos mal con ese pensamiento.
Pues desde que la infraestructura de la estación de Sants está muy mal planificada y al borde del colapso en horas punta. Sólo hay que ver las aglomeraciones de gente en los andenes de Rodalies y Metro (especialmente L3 a Zona Univ. y L5 a Vall d'Hebron). Además, vuelvo a insistir, se estaría duplicando el tramo de Pl. Espanya - Sants Estació de forma inútil. L3 y L8 irían paralelas entre ellas. Otra cosa es hacer una especie de L1-Rodalies en el tramo de Pl. Catalunya-Arc de Triomf (creo que es comparable por el trazado), pero no sé si generaría el mismo volumen de pasajeros que esta última genera.



Avatar de l’usuari
ortegote
N8
N8
Entrades: 1167
Ubicació: a prop d' ADIF
Contacta:

Entrada Autor: ortegote » Dilluns 18/07/2016 20:49

Pues nada continuemos con transbordos y la gente de fuera de Barcelona que se busque la vida para entrar y moverse por la red.
Por suerte tenemos la Integracion tarifaria que antes pagabamos para ir a Sants FGC + Metro + Renfe, creo que hay gente que ya no se acuerda de esto.
Si no existiera la tarifacion integrada otros comentarios se leerian.
Saludos.



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”