Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
Respon
Avatar de l’usuari
sag470
N9
N9
Entrades: 1896

Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN

Entrada Autor: sag470 » Diumenge 28/02/2016 13:44

Propostes de millores a les línies NXB actuals.
Fitxers adjunts
H6.jpg
H6 Z.Universitaria - Sta.Coloma
H6.jpg (135.98 KiB) Visualitzat 12274 cops
H8.jpg
H8 Ernest Lluch - Bon Pastor
H8.jpg (139.41 KiB) Visualitzat 12274 cops
H10.jpg
H10 Collblanc - La Pau
H10.jpg (125.76 KiB) Visualitzat 12274 cops
H14.jpg
H14 Pg.Zona Franca - Forum
H14.jpg (128.88 KiB) Visualitzat 12274 cops
H16.jpg
H16 Paral·lel - Sant Adrià
H16.jpg (100.62 KiB) Visualitzat 12274 cops



Avatar de l’usuari
sag470
N9
N9
Entrades: 1896

Entrada Autor: sag470 » Diumenge 28/02/2016 13:48

.
Fitxers adjunts
V3.jpg
V3 Zona Franca - Pedralbes
V3.jpg (114.86 KiB) Visualitzat 12274 cops
V15.jpg
V15 Port Vell - Pl.Kennedy
V15.jpg (152.05 KiB) Visualitzat 12274 cops
V17.jpg
V17 Barceloneta - Pl.Kennedy
V17.jpg (99.21 KiB) Visualitzat 12274 cops
V27.jpg
V27 Mar Bella - Canyelles
V27.jpg (110.97 KiB) Visualitzat 12274 cops



Avatar de l’usuari
sag470
N9
N9
Entrades: 1896

Entrada Autor: sag470 » Diumenge 28/02/2016 19:22

Proposta de distribució de flota, mantenint la distruibució de línies actuals:
Ponent: 2445-2484, 2700-2746 (linies V7-V11-13-21-27-46-65-70-79), 3031-3052, 6200-6217 (linies V3-165).
Zona: 1300-1384, 1400-1434, 1500-1519, 1700-1799, 1800-1831 (linies D20-H14-22-37-39-50-51-55-54-57-59-63-66-67-68-75-78-91-94-95-109-110-150-157), 6000-6034, 6300-6375 (linies H8-H10-H12-H16).
Triangle: 2400-2444, 5000-5004, 5100-5104, 5200-5211, 6700-6779 (linies V27-6-11-20-26-34-36-40-41-42-47-60-62-96), 3000-3030, 3100-3109, 3320-3327, 3580-3591, 3650-3664 (linies H6-V13-7-33).
Horta: 3400-3470 (linies H4-V15-V21), 5400-5421, 2610-2634, 2910-2919, 6900-6924, 7810-7831 (linies V17-19-24-32-45-76-92-155-196).

Flota NXB vinilada:
Ponent. V3 (3041-3042, 6200-6217), V7-V11 (2470-2481, 2700-2704, 2715-2722)
Zona: D20-H14 (1400-1434), H8-H10-H12-H16 (6000-6034, 6300-6369).
Triangle: H6-V13 (3008-3030, 3650-3664), V27 (5100-5104, 5200-5211)
Horta: H4-V15-V21 (3400-3470), V17 (2910-2919)
sag470 l’ha editat per darrera vegada el dia: Diumenge 10/04/2016 16:54, en total s’ha editat 1 vegada.



Avatar de l’usuari
Albert Llauger
N5
N5
Entrades: 129
Ubicació: Barcelona (Joanic L4)

Entrada Autor: Albert Llauger » Dimarts 22/03/2016 20:40

Hola,

Aquí van algunes propostes:

-20 Estació de Sants-Pl. Congrés passant pel nou Hospital de Sant Pau:
20 Pl.Congrés-Estació de Sants.jpg
20 Pl.Congrés-Estació de Sants.jpg (131.02 KiB) Visualitzat 12083 cops
20 Estació de Sants-Pl.Congrés.jpg
20 Estació de Sants-Pl.Congrés.jpg (110.21 KiB) Visualitzat 12083 cops
Degut a la dràstica retallada que ha patit la línia per culpa de la 4ª fase de la NXB, el nou final es situa a Viladomat/Av. de Roma, just davant de l'antic Edifici Estel de Telefònica, on he comprovat que gairebé ningú agafa el 20. Per això proposo allargar-lo fins davant de l'Estació de Sants, oferint una comunicació directa des dels barris del Camp d'en Grassot, sud de Vila de Gràcia, Baix Guinardó, Guinardó fins a la principal estació ferroviària de BCN. A part proposo desviar la línia cap al nou Hospital de Sant Pau pujant per Cartagena fins a Ronda Guinardó, seguint pel carrer Teodor Llorente i recuperant l'actual itinerari fins Pl.Congrés.

En sentit Sants Estació crearia carril contra-sentit pels carrers Olesa, Teodor Llorente i Ronda Guinardó, girant per Sant Quintí per dirigir-se cap a Sant Antoni Maria Claret i Sants.


-47 Canyelles-Estació Marítima:
47 Canyelles-Est. Marítima.jpg
47 Canyelles-Est. Marítima.jpg (82.44 KiB) Visualitzat 12083 cops
47 Est. Marítima-Canyelles.jpg
47 Est. Marítima-Canyelles.jpg (78.27 KiB) Visualitzat 12083 cops
Aquesta proposta ja m'havia passat pel cap quan es va anunciar que la 20 quedaria limitada i consisteix en allargar la línia 47 des de Pl.Catalunya fins a l'Estació Marítima, mantenint la comunicació directa des dels barris del Camp d'en Grassot, sud de Vila de Gràcia, Dreta de l'Eixample, Baix Guinardó, Guinardó fins la zona de Sant Antoni, Paral·lel/Poble Sec sud-est, i l'Estació Marítima (terminal de diverses línies marítimes que uneixen BCN amb Balears, Itàlia i nord d'Àfrica) i el World Trade Center, serviria per compensar la pèrdua de la 20. Amb aquesta modificació aprofitaria per limitar la congestionada línia 24 al tram Pl.Catalunya-Carmel, el terminal de Pl.Cat serviria l'actual de la 47.

També faria la modificació a la zona de l'Hospital de Sant Pau pujant per Cartagena i Ronda Guinardó (a la inversa carril contra sentit Ronda Guinardó compartit amb l'H6 i Sant Quintí). D'aquesta forma es crearia un enllaç directe entre els barris de Poble Sec, Sant Antoni, part exterior de Ciutat Vella, Dreta de l'Eixample, Camp d'en Grassot-sud de Gràcia, part nord de la Guineueta Canyelles amb el nou hospital, a més de servir de complement al metro en altres barris.



Avatar de l’usuari
sag470
N9
N9
Entrades: 1896

Entrada Autor: sag470 » Dijous 24/03/2016 21:01

La 20 nose, crec que és una linia a desapareixer, al ser similar a les H. Respecte la 47 és bona idea.

Davant la pròxima implantació total de la NXB, crec que s'hauria de deixar varies línies nord-sud.

70 Badal - Bonanova, actual
27 Montbau - Zona Franca com unió de les 27+109.
32 Est.Sants - Roquetes, modificant el recorregut al Clínic.
55 Sant Genis - P.Montjuic
19 Horta - Port Vell
47 Canyelles - Est.Maritima
50 Collblanc - Trinitat N., actual
42 Pl.Catalunya - Sta.Coloma,
Fitxers adjunts
19i.png
19 Port Vell - Horta
19i.png (145.65 KiB) Visualitzat 11971 cops
27.png
27 Zona Franca - Montbau
27.png (114.03 KiB) Visualitzat 11971 cops
32i.png
32 Est.Sants - Roquetes
32i.png (203.35 KiB) Visualitzat 11971 cops
42i.png
42 Pl.Catalunya - Sta.Coloma
42i.png (208.52 KiB) Visualitzat 11971 cops
55.png
55 St.Genis - P.Montjuïc
55.png (220.83 KiB) Visualitzat 11971 cops



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dijous 31/03/2016 11:23

No home no, no treguis el 32 de Josep Tarradellas, que ja actualment amb el 27 i el 32 a vegades es va curt !!!



Avatar de l’usuari
sag470
N9
N9
Entrades: 1896

Entrada Autor: sag470 » Dijous 31/03/2016 20:56

Amb la 27 proposada, anant amb articulats, no es solventaria? I una bona freqüència (cada 6-8 min) esclar.



Granolleri

Entrada Autor: Granolleri » Dijous 31/03/2016 22:55

Recordo malament o el recorregut que proposes del 19 és el que feia abans de la posada en servei de la línia V17?



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dijous 31/03/2016 23:28

sag470 ha escrit:Amb la 27 proposada, anant amb articulats, no es solventaria? I una bona freqüència (cada 6-8 min) esclar.
Ara van tots dos a 5 o 6 minuts i tant i aixi a certes hores van a petar. El tramvia es tindria que allargar desde Fc.Macià fins a Pl.Espanya o com a mínim estació de Sants, ni siquiera entorpiria el transit pq podria acabar al final de J.Tarradellas



Avatar de l’usuari
sag470
N9
N9
Entrades: 1896

Entrada Autor: sag470 » Dimarts 19/07/2016 21:59

Granolleri ha escrit:Recordo malament o el recorregut que proposes del 19 és el que feia abans de la posada en servei de la línia V17?
És molt semblant, excepte la baixada per Padilla, i sense anar per la Taixonera.



Avatar de l’usuari
sag470
N9
N9
Entrades: 1896

Entrada Autor: sag470 » Dimarts 02/08/2016 19:10

He posat varis post sobre la NXB, pero en poso una actualització:
- D20 Ernest Lluch - Pg.Marítim, per c.Sants, c.Creu Coberta, av.Paral·lel, pg.Colom, pg.J.Borbó i pg.M.Barceloneta. Articulats.
- D30 Z.Universitària - Fòrum, per av.Diagonal. Articulats.
- D40 Port Vell - Trinitat Vella, per pg.M.Argentera, pg.Picasso, pg.Pujades, av.Meridiana i final a pg.T.Bages. Estandars.
- H2 Sarrià - Trinitat Vella, per rda.Dalt, pg.V.Hebron, Via Favència i Via Barcino. Estandars.
- H4 Z.Universitària - Torras i Bages, per c.G.Tablas, av.Esplugues, c.B.Català, pg.Bonanova, pg.S.Gervasi, av.R.Argentina, pg.M.D.Coll, c.Llobregós, c.Castellà, c.A.Oms, pg.Valldaura i c.Palomar. Estandars.
- H6 Z.Universitària - La Maquinista, per av.Diagonal, rda.G.Mitre, trav.Dalt, rda.Guinardó, pg.F.Puig, c.Segre, pg.Havanna i c.C.Asunsió. Articulats.
- H8 Camp Nou - Bon Pastor, per trav.Corts, av.J.Tarradelles, av.Diagonal, c.Còrsega, c.S.A.M.Claret, c.Garcilaso, c.Santander i pg.E.Sanchis. Articulats.
- H10 Collblanc - La Pau / Sant Adrià, per av. Madrid, av.Roma, c.València, rbla.Guipúscoa. Alternativa a av.Madrid, per c.Sants i pg.S.Antoni. Articulats.
- H12 Gornal - Besos Verneda, per Gran Via. Articulats.
- H14 Pg.Zona Franca - Fòrum, per G.Via, av.Paral·lel, c. Manso, rda.S.Antoni, rda.S.Pere, c.Almogàvers i c.Llull. Articulats.
- H16 Paral·lel - Fòrum / Sant Adrià, per pg.Colom, pg.Circumval·lació, av.Icària, c.Amaya, pg.Calvell i pg.Taulat. Estandars.
- V1 Ildefons Cerdà - S. Joan Deu, per Riera Blanca, av.D.Marañon, c.G.Tablas i av.Esplugues. Estandars.
- V3 Zona Franca - Pedralbes, per pg.Z.Franca, rbla.Badal, av.Diagonal i av.Pedralbes. Articulats.
- V5 La Marina - Sarrià, per c.F.Catalans, c.Olzinelles, c.Galileu i av.J.V.Foix. Estandars.
- V7 pl.Espanya - Sarrià, per c.Tarragona, c.Numància, pg.S.J.Bosco i Via Augusta. Estandars.
- V9 Poble Sec - Bonanova, per c.Entença, c.D.Fleming, Via Augusta i c.Calatrava. Estandars.
- V11 Est.Maritima - Bonanova, per av.Paral·lel, rda.S.Pau, c.C.Urgell, c.Calvet, Via Augusta i c.Ganduxer. Estandars.
- V13 Drassanes - Bonanova, per av.Paral·lel, rda.S.Pau, rda.S.Antoni i c.Muntaner. Articulats
- V15 Barceloneta - Bellesguard, per pg.J.Borbó, pg.Colom, Rambles, c.Balmes, av.Tibidabo i c.A.Margarit. Articulats.
- V17 Barceloneta /pg.Maritim - av.Tibidabo, per pg.J.Borbó, Via Laietana, c.P.Claris, c.G.Gràcia i av.R.Argentina. Articulats.
- V19 Pg.Marítim - Sant Genis, per pg.J.Borbó, pg.Picasso, pg.S.Joan, c.Escorial, ctra.Carmel, pg.M.D.Coll, av.R.Argetina, pg.V.Hebron i av.Jordà. Estandars.
- V21 Pg.Marítim - Montbau, per c.Marina, rbla.Carmel i av.E.Catalunya. Articulats.
- V23 Nova Icària - Horta, per c.Badajoz, c.Independència, c.Cartagena, av.M.D.Montserrat, c.G.Roca i rbla.Carmel. Estandars.
- V25 Poblenou - Horta, per c.Bilbao, c.Navas, pg.Maragall, c.Tajo, av.E.Catalunya i ctra.Horta. Estandars.
- V27 Mar Bella - Canyelles, per c.B.Roda, c.FelipII, pg.F.Puig, pg.Valldaura i rda.G.Vella. Estandars.
- V29 Diagonal Mar - Roquetes, per c.J.Pla, c.Cantàbria, c.B.Palou, pg.F.Puig, c.A.Oms, pg.Valldaura, c.Almansa i c.M.Ciutat. ALternativa a c.A.Oms/pg.Valldaura per c.P.Molist i pg.Verdum. Estandars.
- V31 Fòrum - C.Meridiana, per rbla.Prim, c.Segre, pg.T.Bages, c.Llosa i av.Vallbona. Estandars.
- V33 Fòrum - Trinitat Vella, per av.S.R.Penyafort, c.Extremadura, c.Balmes, pg.E.Sanchis, c.Caracas, pg.S.Coloma, pg.T.Bages i Via Barcino. Estandars.

Alternativa a les V19/V21/V23, V19 fins Hosp.Militar (Estandars), V21 per c.J.Sangenis i av.Jordà fins Sant Genis (estandars) i la V23 fins Montbau (estandars).



Avatar de l’usuari
Eduardo
N6
N6
Entrades: 201
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Entrada Autor: Eduardo » Dimecres 03/08/2016 23:49

sag470 ha escrit:La 20 nose, crec que és una linia a desapareixer, al ser similar a les H. Respecte la 47 és bona idea.

No debe de ir tan mal la 20 creo; durante este mes de agosto le han programado una frecuencia de paso para los días laborables de entre 13 a 15 minutos durante la mayor parte del día y aunque en su nuevo final de Av. de Roma no tenga una gran afluencia de viajeros, conserva a día de hoy una considerable demanda, que de la izquierda del Eixample, (C. valencia-Mallorca) se dirigen hacia Pº St. Joan, Industria a través de la línea 20 y por extensión hasta el Congrés- Al tratarse de una línea corta posiblemente resulte mas eficiente que otras de su entorno, ya que he podido observar como el goteo de viajeros es constante en todo su trazado.


Davant la pròxima implantació total de la NXB, crec que s'hauria de deixar varies línies nord-sud.

70 Badal - Bonanova, actual
27 Montbau - Zona Franca com unió de les 27+109.
32 Est.Sants - Roquetes, modificant el recorregut al Clínic.
55 Sant Genis - P.Montjuic
19 Horta - Port Vell
47 Canyelles - Est.Maritima
50 Collblanc - Trinitat N., actual
42 Pl.Catalunya - Sta.Coloma,



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Divendres 05/08/2016 17:16

Se m'ha ocorregut una serie de modificacions a unes quantes línies sobretot la 60, que beneficiarien a força barris:

60: Sortir del metro Zona Universitaria, pujar fins ctra.Esplugues i d'allà sense canvis fins Vall d'Hebron, d'allà Lisboa, Tajo, Pg.Maragall (només anada), Petrarca (només anada), Pg.Fabra i Puig, Pg.Urrutia, Llucmajor, i d'allà com el 51 fins Ciutat Meridiana
51: Suprimit
62: Com que se solapa amb l'H12 i metro, suprimir el tram Pl.Tetuan-Pl.Catalunya i fer-lo anar a Pl.Palau seguint la ruta del 51
Si cal mentres no arriben els "V" es pot prolongar el 143 fins a Torras i Bages o Baró de Viver per cobrir el troç que deixaria el 60

Altres millores addicionals:
Fer anar el 60 fins a dalt de Ciutat Meridiana però sense entrar a Can Cuias i que ho deixi de fer el 83, mantenint-li el nº de cotxes per millorar freqüència a la resta i evitar tantes voltes per anar d'un costat a l'altre del barri
El 185 es podria modificar també, pel costat d'Horta retallar-lo a l'ambulatori o fusionar-lo amb el 86 o 87, pel costat St.Genís que hi pugi el 119 i/o algun altre, o recuperar el 112 Vall d'Hebron-St.Genis. O millor dit, les 2 coses, el 112 amb bona freqüencia fent la ruta antiga sense pujar al C/Viver, i el 119 que va cada 30 min. se li posa 1 cotxe mes i que pugi per av.Jordà fins al C/Viver i torni a baixar per Av.Jordà, o per Natzaret i Judea al reves que el 112



Avatar de l’usuari
sag470
N9
N9
Entrades: 1896

Entrada Autor: sag470 » Divendres 05/08/2016 17:47

Ecomobisostrans ha escrit:Se m'ha ocorregut una serie de modificacions a unes quantes línies sobretot la 60, que beneficiarien a força barris:

60: Sortir del metro Zona Universitaria, pujar fins ctra.Esplugues i d'allà sense canvis fins Vall d'Hebron, d'allà Lisboa, Tajo, Pg.Maragall (només anada), Petrarca (només anada), Pg.Fabra i Puig, Pg.Urrutia, Llucmajor, i d'allà com el 51 fins Ciutat Meridiana
51: Suprimit
62: Com que se solapa amb l'H12 i metro, suprimir el tram Pl.Tetuan-Pl.Catalunya i fer-lo anar a Pl.Palau seguint la ruta del 51
Si cal mentres no arriben els "V" es pot prolongar el 143 fins a Torras i Bages o Baró de Viver per cobrir el troç que deixaria el 60
Molt semblant aixó es volia fer amb les NXB. La 60 serà la H2 per Dante i Pi Molist, truncada a Trinitat, i la 62 covertida en una Diagonal. No se com quedarà al final.
Jo el tram de la 51 el farian amb la vertical que farà el corredor Prim-T.Bages.
No s'haurà d'esperar la nova fase de la NXB, doncs s'implantarà a la primavera. Uns canvis semblant es farà.



Avatar de l’usuari
oscsanchez6
N5
N5
Entrades: 158
Ubicació: Barcelona, Catalunya

Entrada Autor: oscsanchez6 » Divendres 05/08/2016 18:14

sag470 ha escrit:
Ecomobisostrans ha escrit:Se m'ha ocorregut una serie de modificacions a unes quantes línies sobretot la 60, que beneficiarien a força barris:

60: Sortir del metro Zona Universitaria, pujar fins ctra.Esplugues i d'allà sense canvis fins Vall d'Hebron, d'allà Lisboa, Tajo, Pg.Maragall (només anada), Petrarca (només anada), Pg.Fabra i Puig, Pg.Urrutia, Llucmajor, i d'allà com el 51 fins Ciutat Meridiana
51: Suprimit
62: Com que se solapa amb l'H12 i metro, suprimir el tram Pl.Tetuan-Pl.Catalunya i fer-lo anar a Pl.Palau seguint la ruta del 51
Si cal mentres no arriben els "V" es pot prolongar el 143 fins a Torras i Bages o Baró de Viver per cobrir el troç que deixaria el 60
Molt semblant aixó es volia fer amb les NXB. La 60 serà la H2 per Dante i Pi Molist, truncada a Trinitat, i la 62 covertida en una Diagonal. No se com quedarà al final.
Jo el tram de la 51 el farian amb la vertical que farà el corredor Prim-T.Bages.
No s'haurà d'esperar la nova fase de la NXB, doncs s'implantarà a la primavera. Uns canvis semblant es farà.
He sentit que la 51 desapareixerà i que la 50 podria absorbir part del seu recorregut... Per tant, una de dos:
- O la 50 queda amb unes freqüències vergonyoses
- O es mantenen les freqüències actuals de la 50 i millora el tram de Ciutat Meridiana de la 51


No conec Ciutat Meridiana, però amb la L11 i les línies aquelles no gestionades per TMB (la 83 i alguna més, crec)... No hi ha prou cobertura? És necessari tenir la 51, la 62 i la 76 tenint l'L11 i les altres línies de bus?



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Divendres 05/08/2016 22:50

Hombre, las frecuencias de la línea 11 del metro son gloria comparada con la 51... digo yo.



Avatar de l’usuari
sag470
N9
N9
Entrades: 1896

Entrada Autor: sag470 » Divendres 05/08/2016 23:47

La 51 es el refuerzo histórico de la 50. Ahora el principal aporte es el tramo P.Palau-S.Familia. Supongo que con la supresión de la 51, modificaran la 76. Eso de suprimir la 76, es dificil ya que es la comunicación con el hospital de referencia, y refuerzo de la H4 en el tramo de V.Hebron-Valldaura.



Arnau2736
N3
N3
Entrades: 26

Entrada Autor: Arnau2736 » Dimecres 17/08/2016 17:33

Una altra proposta bona sería que treguin els 34xx baixos de la H4 i possin els 63xx que almenys per a mi son mes nous,mes nets i millors que els 34xx baixos que a vegades estan molt bruts i sovint tenen averies a part de que son vells i ja tenen 14-15 anys. >:( :cop



Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dimecres 17/08/2016 18:23

Arnau2736 ha escrit:Una altra proposta bona sería que treguin els 34xx baixos de la H4 i possin els 63xx que almenys per a mi son mes nous,mes nets i millors que els 34xx baixos que a vegades estan molt bruts i sovint tenen averies a part de que son vells i ja tenen 14-15 anys. >:( :cop
Un autobus de 14-15 anys, o fins i tot 50 es impediment per realitzar el servei que ha de prestar?

La neteja te solució amb independència de l'edat, i les avaries com sempre va a càrrec del manteniment. De totes maneres, jo no he vist gaires 3400 petar per enlloc, i això que sóc de la zona d'influència d'aquests busos (10/V21, 73/H4, 17/V15, 71/V27, 45, etc). :x


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
oscsanchez6
N5
N5
Entrades: 158
Ubicació: Barcelona, Catalunya

Entrada Autor: oscsanchez6 » Dimecres 17/08/2016 19:50

Miquel ha escrit:
Arnau2736 ha escrit:Una altra proposta bona sería que treguin els 34xx baixos de la H4 i possin els 63xx que almenys per a mi son mes nous,mes nets i millors que els 34xx baixos que a vegades estan molt bruts i sovint tenen averies a part de que son vells i ja tenen 14-15 anys. >:( :cop
Un autobus de 14-15 anys, o fins i tot 50 es impediment per realitzar el servei que ha de prestar?

La neteja te solució amb independència de l'edat, i les avaries com sempre va a càrrec del manteniment. De totes maneres, jo no he vist gaires 3400 petar per enlloc, i això que sóc de la zona d'influència d'aquests busos (10/V21, 73/H4, 17/V15, 71/V27, 45, etc). :x
Els 63xx són pitjors. Tenen més avaries, tenen una acceleració molt baixa i amb aire condicionat activat, encara tiren menys. A l'estiu, a l'última volta, molts es queden sense gas i han de substituïr-los.

I si no vaig equivocat, ja hi ha 3 63xx calcinats que ja no poden tornar a circular... I encara no arriben als 15 anys...



Respon

Torna a “Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público”