A mí me parece bastante sorprendente que haya por youtube un video de la estación de Sagrera original.oriolp13 ha escrit:No té gaire secret, doncs sense reproduïr el vídeo ja es veu una part del nom: Sagrera, abans de ser reformada i abans del canvi de cartelleria per part de TMB.
Alguns videos interessants
Re: Alguns videos interessants
frankrodriguez.net
signatura
signatura
Mare meva, quina qualitat la pintura!!!
Per cert, sóc l'únic que moriria per poder tornar al passat (ni que fos un dia) i patejar-se tota la xarxa de metro? No som conscients el que ha canviat en 15-20 anys.
Per cert, sóc l'únic que moriria per poder tornar al passat (ni que fos un dia) i patejar-se tota la xarxa de metro? No som conscients el que ha canviat en 15-20 anys.
Salut!
#volemL9
#volemL9
Imita los carteles a la perfección, la tipografía Helvetica la clava al 100%.davroca5 ha escrit:Mare meva, quina qualitat la pintura!!!
Yo quiero, yo quiero, yo quiero!!!davroca5 ha escrit:Per cert, sóc l'únic que moriria per poder tornar al passat (ni que fos un dia) i patejar-se tota la xarxa de metro? No som conscients el que ha canviat en 15-20 anys.
frankrodriguez.net
signatura
signatura
No se si aquest vídeo ja havia sortit per aquí, però té imatges interessants. És de quan es van posar en servei els 3000 i els 4000. El mateix usuari en té algun més de vídeo històric.
https://www.youtube.com/watch?v=0gxMFGlOjQU
https://www.youtube.com/watch?v=0gxMFGlOjQU
Sí, ese es el "videotutorial" (hablando con términos interneteros) para poner en marcha (y para desconectar) los trenes 3000 y 4000. Producido en febrero del 91, segun lo que dicen los créditos del final.pol ha escrit:No se si aquest vídeo ja havia sortit per aquí, però té imatges interessants. És de quan es van posar en servei els 3000 i els 4000. El mateix usuari en té algun més de vídeo històric.
https://www.youtube.com/watch?v=0gxMFGlOjQU
Curioso el 3000 en Can Boixeres...
Supongo que antes de ponerse en servicio estaban todas pululando por ahí, al igual que cuando varios turnos de la línea 5 fueron servidos por los 3000 (por que estarían poniendo el aire acondicionado en los 1000, antes de hacerle ese lavado de cara del interior)?
También curiosos los 300 apartados.
frankrodriguez.net
signatura
signatura
Els 3000 en servei a L5 va ser quelcom anecdòtic, tant que no va anar gaire bé i no es va repetir més. Un dels problemes va ser la frenada regenerativa, els 3000 baixaven de tant en quant els "ploms" als frenar, ja que tornaven el corrent per la catenària.Renfe445 ha escrit:Sí, ese es el "videotutorial" (hablando con términos interneteros) para poner en marcha (y para desconectar) los trenes 3000 y 4000. Producido en febrero del 91, segun lo que dicen los créditos del final.pol ha escrit:No se si aquest vídeo ja havia sortit per aquí, però té imatges interessants. És de quan es van posar en servei els 3000 i els 4000. El mateix usuari en té algun més de vídeo històric.
https://www.youtube.com/watch?v=0gxMFGlOjQU
Curioso el 3000 en Can Boixeres...
Supongo que antes de ponerse en servicio estaban todas pululando por ahí, al igual que cuando varios turnos de la línea 5 fueron servidos por los 3000 (por que estarían poniendo el aire acondicionado en los 1000, antes de hacerle ese lavado de cara del interior)?
También curiosos los 300 apartados.
Tot i que no hi ha gaires imatges, des de que van arribar els 3000 (1986) a L3 fins que van construir-se les cotxeres de Sant Genis (passats els 90'), aquests van tenir les cotxeres a Can Boixeres per a fer les revisions grans, al dipòsit de Zona Universitària hi havia uns petits "tallers" amb un fosat (si no falla la memòria) on reparaven i revisaven el més habitual.
En tot cas, L5 mai va necessitar tirar de 3000's per fer servei, pensa que hi havia 25 mils, i un parell de 1100, o com a mínim en el seu dia al fòrum van dir que no havien trepitjat L4 mai. Sempre van tenir trens de sobres, i si faltava algun tren, només calia anar a L4 a pescar algun dels seus 25 1100, que allà en tenien de sobres cada dia.
El més morbós del vídeo, es que veiem la configuració inicial del dipòsit de Paral·lel L2, i per suposat, el túnel "secret" d'enllaç entre L3 i L5
El metro de Barcelona amb motoristes!
-
- N6
- Entrades: 293
- Ubicació: barcelona
Les estacions fantasma abandonades al Metro de Barcelona https://www.youtube.com/watch?v=JNfoV5sVZrI
El seu protagonista és aquest senyor tan simpàtic.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Aquest cap de setmana el programa '1món.cat' de La Xarxa ha entrat al Museu del Ferrocarril de Vilanova i La Geltrú, i han conversat amb la seva directora, la Pilar Garcia. També s'ha conegut la importància de la professió de maquinista amb tres maquinistes que expliquen les seves millors anècdotes. La vessant històrica l’ha apropat l’Albert Tubau, i també han parlat de l’associació per a la reconstrucció de material ferroviari de Lleida, i els Amics del Ferrocarril de Vilanova.
http://www.xiptv.cat/1moncat/capitol/ca ... -la-geltru
http://www.xiptv.cat/1moncat/capitol/ca ... -la-geltru
- Adolescent barceloní
- N9
- Entrades: 2375
- Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
- Contacta:
L'empresa d'autobusos alemanya ESWEVerkehr té un canal a YouTube i està realment molt bé. Ah! (a veure si ho sé dir bé:) Im die Videos, sie sprechen Deutsch.
https://www.youtube.com/user/ESWEVerkehr/videos
https://www.youtube.com/user/ESWEVerkehr/videos
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
Bona nit,
M'estranyaria que no hagués sortit algun vídeo d'aquests, amb la de ferroviaris que hi ha al fòrum... Però l'he buscat i no m'ha semblat veure'l
Permet descobrir una part de Barcelona ben oculta per a la immensa majoria:
https://www.youtube.com/watch?v=--E-86WBL_U
És un canal molt bo, només cal ficar-se al youtube i picar "en cabina", surten coses molt bones
Salut!
M'estranyaria que no hagués sortit algun vídeo d'aquests, amb la de ferroviaris que hi ha al fòrum... Però l'he buscat i no m'ha semblat veure'l
Permet descobrir una part de Barcelona ben oculta per a la immensa majoria:
https://www.youtube.com/watch?v=--E-86WBL_U
És un canal molt bo, només cal ficar-se al youtube i picar "en cabina", surten coses molt bones
Salut!
Cada vez que subes al tren, empieza una nueva aventura...
Renfe: siempre se puede viajar peor
Renfe: siempre se puede viajar peor
Millor: In den Videos wird Deutsch gesprochen.Adolescent barceloní ha escrit:Ah! (a veure si ho sé dir bé:) Im die Videos, sie sprechen Deutsch.
O, encara millor: Die Videos sind auf Deutsch.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- wefer
- Administrador
- Entrades: 6993
- Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contacta:
Ampliación del Metro de Barcelona 1972. Imatges de Sagrada Família, Diagonal, Torras i Bages trens sèrie 300, 400, 1000, etc:
1980 Obras públicas en Barcelona - Problemas de tráfico en Barcelona - Túneles del Tibidabo - Túneles de Vallvidrera - Cinturón del Litoral
Retirada dels tramvies de Barcelona 1970
1980 Obras públicas en Barcelona - Problemas de tráfico en Barcelona - Túneles del Tibidabo - Túneles de Vallvidrera - Cinturón del Litoral
Retirada dels tramvies de Barcelona 1970
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
Renfe445 l’ha editat per darrera vegada el dia: Dilluns 01/08/2016 13:01, en total s’ha editat 1 vegada.
frankrodriguez.net
signatura
signatura
Operador del CCM: Incidències en un tren de la sèrie 1000.
Motorista: Parlant amb l'operador des d'un tren de la sèrie 3000.
Motorista: Parlant amb l'operador des d'un tren de la sèrie 3000.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Bueno, en esos años habían algunos 3000 que iban por la 5, no?Miquel ha escrit:Operador del CCM: Incidències en un tren de la sèrie 1000.
Motorista: Parlant amb l'operador des d'un tren de la sèrie 3000.
Pues normal que se confundieran!
frankrodriguez.net
signatura
signatura
Doncs em sospito que el 3000 que surt és el que hi ha estacionat a la via 8 de Sant Genis, que es veu al vídeo. Ni de conya és a una estació i encara menys en servei com se suposava que estava.Renfe445 ha escrit:Bueno, en esos años habían algunos 3000 que iban por la 5, no?Miquel ha escrit:Operador del CCM: Incidències en un tren de la sèrie 1000.
Motorista: Parlant amb l'operador des d'un tren de la sèrie 3000.
Pues normal que se confundieran!
El metro de Barcelona amb motoristes!
Yo hasta dudo que el que está en el CTC y el motorista sean empleados de verdad.Miquel ha escrit: Doncs em sospito que el 3000 que surt és el que hi ha estacionat a la via 8 de Sant Genis, que es veu al vídeo. Ni de conya és a una estació i encara menys en servei com se suposava que estava.
frankrodriguez.net
signatura
signatura