Train Director

Simuladors de transport i conducció, col·leccionisme, modelisme, sèries de bitllets, jocs, etc.
Simuladores de transporte y conducción, coleccionismo, modelismo, series de billetes, juegos, etc.
Respon
Bauvilla
N5
N5
Entrades: 91
Ubicació: Calafell
Contacta:

Train Director

Entrada Autor: Bauvilla » Diumenge 04/09/2016 7:46

Benvolguts.

Estic preparant la línia en el seu tram urbá i fins a Les Planes per al simulador de Train Director.

La feina ja comença a tenir cara i ulls però tinc una sèrie de dubtes.

Els trens de Avda Tibidabo i Reina Elisenda porten números? (L6 i L7)
La resta de trens suposo que sí.

On els podría trobar en cas donat ?

Algú té la distància de les interestacions? i el quadre de velocitats màximes?
Fitxers adjunts
SARRIA2.jpg
SARRIA2.jpg (83.14 KiB) Visualitzat 9574 cops


Per una ràpida implantació generalitzada de l'ample de via UIC 1435 a tota la Península Ibèrica.

Avatar de l’usuari
fgc113
N8
N8
Entrades: 1033
Ubicació: Borriana-les Alqueries (C6)

Entrada Autor: fgc113 » Diumenge 04/09/2016 9:39

:o Jo estic preparant el mateix escenari, però amb la nova configuració de Sarrià! Quina casualitat! Això sí, és el meu primer escenari i no sé què sortirà.
fgc113 l’ha editat per darrera vegada el dia: Diumenge 05/02/2017 14:16, en total s’ha editat 1 vegada.


Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.

Sokjo
N5
N5
Entrades: 145
Ubicació: Sabadell

Entrada Autor: Sokjo » Diumenge 04/09/2016 12:58

Fa anys vaig intentar recrear la línia S2, no té tant realisme però funciona.
Dir que en ser una prova i només ser per a ús propi, vaig fer servir elements de les rutes de 'metro3001' (semàfors, lletres...). També vaig introduir algun horari de tren per provar.
Algunes distancies les vaig treure del web de trenscat.cat i d'altres a 'ojo cubero'. Les distancies tenen algun error perquè cap tren arriba a l'hora

Imatge
Imatge



Bauvilla
N5
N5
Entrades: 91
Ubicació: Calafell
Contacta:

Entrada Autor: Bauvilla » Dijous 17/11/2016 1:34

Bona nit.

En relación amb Train Director estic fent 3 circuits.

El que havía anunciat a Trenscat. FGC L6 L7

- ADIF Montcada Bifurcació - Latour
- SNCF Ligne du Haut Bugey

Ja que et tinc aquí vull demanar-te permís per fer servri els Scripts de Trens i Senyals dels teus circuits.

I on puc treure els números de trens de Rodalíes ?

Amb quin programa es poden crear les icones de les senyals?

Gràcies per anticipat

metro3001 ha escrit:Bon dia a tots.
Veient els vídeos del treball realitzat fins ara, només puc dir que és molt bona feina...
El poder tenir una ruta del metro de Barcelona en bve, ja es un pas molt important...
I si no vaig errat, suposo que amb aquesta versió, es podrà implementar al bve per a telèfons mòbils, el hmmsim, lo qual serà fantàstic...
Lo dit, molt bona feina i el meu suport al teu treball.
Per cert, no sé si és molt demanar, però estaria molt bé, si ens poguessis "ilustrar "amb algun tipus de tutorial, sobre la construcció de rutes pel bve, ja que alguns com jo, encara ens atreviriem a fer algun pinito....
T ho dic, perquè jo, ja fa temps, vaig fer un tutorial de com jugar al simulador de CTC, train director.
Us passo l enllaç :
http://www.backerstreet.com/traindir/en/trdireng.php
Heu de clicar a la bandera espanyola i automàticament es descarrega el pdf.
Moltes gracies


Per una ràpida implantació generalitzada de l'ample de via UIC 1435 a tota la Península Ibèrica.

Avatar de l’usuari
fgc113
N8
N8
Entrades: 1033
Ubicació: Borriana-les Alqueries (C6)

Entrada Autor: fgc113 » Dissabte 19/11/2016 19:16

Bauvilla ha escrit: I on puc treure els números de trens de Rodalíes ?
L'única manera que se m'ocorre és anar buscant a l'app d'Adif els números de tren a partir del 25000, que són els que pertanyen als trens de Rodalies de Barcelona. :martell1

Ara bé, jo tinc una altra pregunta. Com es fa per poder assignar un tren que ha acabat el recorregut a una estació terminal a un altre que surti d'allí? S'ha de posar alguna cosa "especial" al document de text quan faig els horaris?


Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.

Sokjo
N5
N5
Entrades: 145
Ubicació: Sabadell

Entrada Autor: Sokjo » Dissabte 19/11/2016 19:50

fgc113 ha escrit: Ara bé, jo tinc una altra pregunta. Com es fa per poder assignar un tren que ha acabat el recorregut a una estació terminal a un altre que surti d'allí? S'ha de posar alguna cosa "especial" al document de text quan faig els horaris?
S'ha d'incloure una línia final que posi Stock: i al següent tren ha de posar Wait: un exemple pot ser:
Train: S20001 S2 a Sabadell
Type:
Length:
Speed: 90
Enter: 04:30, BCN3
04:45, 04:50, Barcelona-Pl.Catalunya@3
04:51, 04:52, Provença
[...]
05:26, 05:27, Sant Quirze
05:29, 05:30, Sabadell Estació
05:32, -, Sabadell Rambla
Stock: S20003 S2 a Barcelona
When: 12345
.

Train: S20003 S2 a Barcelona
Type: 1 447-w.xpm 447-e.xpm
Length: 80 447cola-w.xpm 447cola-e.xpm
Speed: 90
Wait: S20001 S2 a Sabadell
Enter: 05:37, Sabadell Rambla
05:38, 05:38, Sabadell Estació
05:40, 05:40, Sant Quirze
[...]
06:18, 06:18, Provença
06:21, -, Barcelona-Pl.Catalunya@4
When: 12345
.
On has de posar la consigna "Stock" per definir el número de servei al qual assignaràs al final de recorregut i "Wait" en el servei que haurà de sortir. Espero que l'exemple et sigui aclaridor.



Avatar de l’usuari
fgc113
N8
N8
Entrades: 1033
Ubicació: Borriana-les Alqueries (C6)

Entrada Autor: fgc113 » Dissabte 19/11/2016 19:55

Moltes gràcies per respondre tan ràpid, Ara ja ho tinc clar. :ok


Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.

Avatar de l’usuari
metro3001
N5
N5
Entrades: 130

Entrada Autor: metro3001 » Diumenge 20/11/2016 6:00

Bon dia a tots...
Pel que fa als permissos per poder fer servir els meus senyals, no hi ha cap problema.
Pel que respecta a la resta, numeros de tren, icones, etc, fa tant de temps que no m´enrecordo... :(
Per les icones dels trens, vaig fer servir un programa gratuit. Es el mateix programa per fer els senyals...
Tot aixo ho feia amb un portatil al cotxe, en hores mortes...peró el portatil es va morir i nunca mas se supo... :D
Francament, es una feina molo entretinguda...
Per cert.... el meu ultim projecte, era precissament, les dues xarxes de fgc...
Ja tenia fetes totes les linies i algun horari...pero fa tant de temps....
Que tingueu sort...
Siu estic per aqui i faig memoria, ja us donare un copet de ma...



Avatar de l’usuari
fgc113
N8
N8
Entrades: 1033
Ubicació: Borriana-les Alqueries (C6)

Entrada Autor: fgc113 » Dimecres 23/11/2016 20:09

Us puc dir que estic fent l'escenari de l'estació del Nord de València per al Train Director. De moment acabe de començar amb els horaris (l'"esquema de vies" ja l'he fet, clar). No sé quant de temps em portarà, perquè ho faig a les poques estones lliures que tinc, però crec que al gener estaraà més o menys acabat. L'altre escenari que estava fent (els FGC des de Plaça Catalunya fins a Les Planes) he decidit no fer-lo per diversos motius. Això sí, el de València sí que pense acabr-lo.


Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.

Avatar de l’usuari
fgc113
N8
N8
Entrades: 1033
Ubicació: Borriana-les Alqueries (C6)

Entrada Autor: fgc113 » Diumenge 05/02/2017 14:21

Hi ha un escenari de Rodalia València disponible, el de la línia València-Nord - Utiel. Això sí, no us penseu que l'he fet jo, l'ha fet Manuel Lladosa.

I tinc una altra pregunta, a vore si em podeu ajudar. Quan faig l'horari, com puc fer per a posar una nota al tren. Ho dic perquè en l'escenari de València-Nord que estic fent hi ha alguns trens que arriben en doble i s'han de desacoplar.


Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.

Sokjo
N5
N5
Entrades: 145
Ubicació: Sabadell

Entrada Autor: Sokjo » Diumenge 05/02/2017 16:37

fgc113 ha escrit:Hi ha un escenari de Rodalia València disponible, el de la línia València-Nord - Utiel. Això sí, no us penseu que l'he fet jo, l'ha fet Manuel Lladosa.

I tinc una altra pregunta, a vore si em podeu ajudar. Quan faig l'horari, com puc fer per a posar una nota al tren. Ho dic perquè en l'escenari de València-Nord que estic fent hi ha alguns trens que arriben en doble i s'han de desacoplar.
Veient els arxius dels horaris de la ruta que menciones, sembla ser que és posant Notes: sota del when. Ex:
When: 1234
Notes: Asignar CER3-0001 entre semana. Asignar CER3-0005b fin de semana.



Respon

Torna a “Oci i divertiments / Ocio y divertimentos”