Horaris | Canvis en horaris de trens regionals

RENFE regionals i línies FGC de fora de l'àrea de Barcelona.
RENFE regionales y líneas FGC de fuera del área de Barcelona.
Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Protestes pel servei de regionals a les Terres de l'Ebre

Entrada Autor: Renfe451 » Dilluns 05/09/2016 21:49

Sagrerenc ha escrit:
m.h.t. ha escrit:
Sagrerenc ha escrit:Bona noticia, ara només faltaria posar un R2 que sortis de St Vicenç després d'aquest regional. No potser que a partir de 22h19 ja no hi hagi més trens des de Vilanova cap a Barcelona.
Sí. Aquest mateix tren. :D Para a Vilanova a les 22:51h i és l'últim tren cap a BCN. ;)
Cert... Pero em refereixo sobretot les altres estacions de l'R2, i des de Vilanova els bitllets de Rodalies no son vàlids amb el Regional.
Us dono tota la raó i crec que és necessari que l'últim tren surti a les 23h des de St. Vicenç en direcció BCN... no pot ser que l'últim en direcció SVC arribi pels volts de les 00:30 i en canvi en direcció a BCN l'últim sigui tant d'hora... deixes tirada a la gent del tram SVC-Vilanova que s'han de buscar la vida o en molts casos dormir de forma improvisada a Cubelles, Cunit o Calafell.

De la mateixa manera que el servei de l'R2 en aquell tram comença d'hora des de fa un parell d'anys (sobre les 05h surt el primer tren), no costa gens introduir-hi un de nou a última hora del dia. Si es vol, es pot fer-ho.



Avatar de l’usuari
reusenc2
N6
N6
Entrades: 173
Ubicació: Reus
Contacta:

Entrada Autor: reusenc2 » Dimarts 06/09/2016 16:14

trenesrenfe123 ha escrit:
m.h.t. ha escrit:Les parades i horaris entre Salou i BCN-EdF són els mateixos.
S'elimina la parada de Sitges, que tampoc entenc quin sentit té haver-la mantingut fins ara.
El 90% dels passatgers d'aquest tren eren de PortAventura, així que imagino que haurà força turistes amb el seu allotjament a Sitges. En tot cas, diria que altres anys no feia parada i anava directe de Sant Vicenç a Barcelona.



trenesrenfe123
N6
N6
Entrades: 183

Entrada Autor: trenesrenfe123 » Dimarts 06/09/2016 22:35

reusenc2 ha escrit:
trenesrenfe123 ha escrit:
m.h.t. ha escrit:Les parades i horaris entre Salou i BCN-EdF són els mateixos.
S'elimina la parada de Sitges, que tampoc entenc quin sentit té haver-la mantingut fins ara.
El 90% dels passatgers d'aquest tren eren de PortAventura, així que imagino que haurà força turistes amb el seu allotjament a Sitges. En tot cas, diria que altres anys no feia parada i anava directe de Sant Vicenç a Barcelona.
Sí, podria ser per això. De fet era l'únic R16 que parava a Sitges. I el que més m'estranya és que tot i que segons Rodalies ja no para a Sitges, segons Adif sí que té parada a Sitges. Veurem avui què passa.



Avatar de l’usuari
m.h.t.
N9
N9
Entrades: 2204
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: m.h.t. » Dijous 08/09/2016 19:11

trenesrenfe123 ha escrit:S'elimina la parada de Sitges, que tampoc entenc quin sentit té haver-la mantingut fins ara.
trenesrenfe123 ha escrit:De fet era l'únic R16 que parava a Sitges. I el que més m'estranya és que tot i que segons Rodalies ja no para a Sitges, segons Adif sí que té parada a Sitges. Veurem avui què passa.
Es confirma que continúa fent parada a Sitges. :ok Adif ha actualitzat l'horari del tren a l'APP i segueix constant la parada de Sitges (22:58h). Una parada mai indicada als horaris de Renfe i que només coneixen els usuaris habituals d'aquest tren. :?


Salvem l'Estació de França!

trenesrenfe123
N6
N6
Entrades: 183

Entrada Autor: trenesrenfe123 » Dijous 08/09/2016 21:06

m.h.t. ha escrit:
trenesrenfe123 ha escrit:S'elimina la parada de Sitges, que tampoc entenc quin sentit té haver-la mantingut fins ara.
trenesrenfe123 ha escrit:De fet era l'únic R16 que parava a Sitges. I el que més m'estranya és que tot i que segons Rodalies ja no para a Sitges, segons Adif sí que té parada a Sitges. Veurem avui què passa.
Es confirma que continúa fent parada a Sitges. :ok Adif ha actualitzat l'horari del tren a l'APP i segueix constant la parada de Sitges (22:58h). Una parada mai indicada als horaris de Renfe i que només coneixen els usuaris habituals d'aquest tren. :?
:o :o Doncs quin error de Rodalies... Sí, Adif sempre ha fet constar la parada de Sitges però no Rodalies, i per això amb aquest nou servei vaig pensar que se suprimiria. S'hauria de rectificar.



Avatar de l’usuari
Sèrie EV-E801
N5
N5
Entrades: 99

Entrada Autor: Sèrie EV-E801 » Dilluns 07/11/2022 17:44

Des d'aquest diumenge passat hi ha una expedició addicional a la línia R13 diumenges i festius.
A partir d'aquest diumenge 6 de novembre de 2022 i tots els diumenges i festius es posa en marxa un nou tren que reforça l’oferta de la línia R13 des de Lleida Pirineus (18.40h) a Barcelona Estació França (21.29h)
https://rodalies.gencat.cat/ca/detalls/ ... Servei_R13
Bona notícia, la veritat, donat que l'últim R14/R13 del cap de setmana anava força carregat, i surt aviat en comparació amb l'R12.
Malgrat tot, quan la Generalitat va anunciar l'operació d'FGC de l'R12 i va dir que s'augmentarien les freqüències al corrredor R13/R14, m'esperava una mica més...
Salut


:riure

Avatar de l’usuari
albert28
N9
N9
Entrades: 2152

Entrada Autor: albert28 » Dilluns 07/11/2022 17:54

Sèrie EV-E801 ha escrit:
Dilluns 07/11/2022 17:44
Des d'aquest diumenge passat hi ha una expedició addicional a la línia R13 diumenges i festius.
A partir d'aquest diumenge 6 de novembre de 2022 i tots els diumenges i festius es posa en marxa un nou tren que reforça l’oferta de la línia R13 des de Lleida Pirineus (18.40h) a Barcelona Estació França (21.29h)
https://rodalies.gencat.cat/ca/detalls/ ... Servei_R13
Bona notícia, la veritat, donat que l'últim R14/R13 del cap de setmana anava força carregat, i surt aviat en comparació amb l'R12.
Malgrat tot, quan la Generalitat va anunciar l'operació d'FGC de l'R12 i va dir que s'augmentarien les freqüències al corrredor R13/R14, m'esperava una mica més...
Salut
Casualment, després d'un tweet que es va fer viral i un maquinista va explicar com anava aquesta expedició abans de la COVID. Esta algú llegint els fils per a aplicar canvis?



Avatar de l’usuari
Sèrie EV-E801
N5
N5
Entrades: 99

Entrada Autor: Sèrie EV-E801 » Dilluns 07/11/2022 20:53

La màgia de Tweeter
No en tinc, així que no sabia això del tweet....
Però en molts casos és més efectiu que posar reclamacions....


:riure

Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dimecres 09/11/2022 15:31

Sèrie EV-E801 ha escrit:
Dilluns 07/11/2022 20:53
La màgia de Tweeter
No en tinc, així que no sabia això del tweet....
Però en molts casos és més efectiu que posar reclamacions....
El punt de tot plegat és que tradicionalment el dies festius l'R13 de la tarda entre Lleida i Barcelona circulava doblat. En comptes d'anar amb doble composició, hi havia dos trens en simple que feien aquest servei. Jo l'he fet servir molts cops.

El primer dels dos sortia sense viatgers de Lleida, i a partir de Juneda, aquest tren era el que carregava tot el passatge fins a Barcelona. El segon tren, que sortia uns 3-4 minuts després era el que agafava tots els viatgers de Lleida, i feia les mateixes parades que l'altre per si algú havia de baixar, o el primer tren s'havia omplert els viatgers podien agafar el segon. (I de retruc, pels que arriben tard tenen una segona oportunitat).

Amb la pandèmia, Rodalies va eliminar aquest reforç i l'altre dia doncs sorpresa. Amb un sol tren quasi no es suficient per absorbir la demanda.

Amb la nova freqüència, veurem si serveix a repartir el passatge entre els dos serveis.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Respon

Torna a “Ferrocarril a Catalunya / Ferrocarril en Cataluña”