L3 del metro de Barcelona per a OpenBVE

Simuladors de transport i conducció, col·leccionisme, modelisme, sèries de bitllets, jocs, etc.
Simuladores de transporte y conducción, coleccionismo, modelismo, series de billetes, juegos, etc.
Respon
Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Re: L3 del metro de Barcelona per a OpenBVE

Entrada Autor: Renfe445 » Dilluns 31/10/2016 23:10

Estaba preguntando si el OpenBVE, los modelos que aparecen en la ruta son objetos escritos con código propio del programa en un fichero csv o b3d o similar, o están modelados con el blender (para poner un ejemplo de programa de modelado 3d) y después importado a la ruta como pasa con el OMSI?



Rodalíes
N6
N6
Entrades: 293
Ubicació: A Coruña

Entrada Autor: Rodalíes » Dimarts 01/11/2016 3:16

En mi caso, salvo un objeto, todos los demás los escribí a mano, ayudándome de la app "Objectviewer" para las correcciones necesarias. Preparar objetos curvados no es tarea fácil, pero una vez lograda la base es divertido realizar las modificaciones correspondientes. Y más aún ver el resultado.


"La locura nunca tuvo maestro" (1995)

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dimarts 01/11/2016 23:12

Supongo que de esta manera no bajarían los fps del simulador que haciéndolo en blender... Y el OpenBVE acepta ficheros DirectX (.x) o hay que convertirlos a b3d, cual OMSI con su o3d...?



Rodalíes
N6
N6
Entrades: 293
Ubicació: A Coruña

Entrada Autor: Rodalíes » Dimecres 02/11/2016 1:41

Los .x (de primeras, exclusivamente para objetos que requieren movimiento ó control, como la señalización) dependen de objetos .csv vinculados entre sí, así como los archivos de imagen que se "moverán" dentro del objeto animado.


"La locura nunca tuvo maestro" (1995)

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dimecres 02/11/2016 6:43

Rodalíes ha escrit:Los .x (de primeras, exclusivamente para objetos que requieren movimiento ó control, como la señalización) dependen de objetos .csv vinculados entre sí, así como los archivos de imagen que se "moverán" dentro del objeto animado.
No se pueden usar como objetos estáticos?



Rodalíes
N6
N6
Entrades: 293
Ubicació: A Coruña

Entrada Autor: Rodalíes » Dimecres 02/11/2016 18:43

También se pueden utilizar como estáticos.

Markitus, por cierto, el tren S2000 (en su última actualización) por lo visto no me carga correctamente en OpenBVE (1.4.27.1348). ¿He hecho algo mal?


"La locura nunca tuvo maestro" (1995)

BCN2008
N8
N8
Entrades: 738

Entrada Autor: BCN2008 » Dimecres 02/11/2016 19:51

El treball fet és senzillament admirable, i més si editeu els objectes sense programes d'edició 3D. Enhorabona!!

PD: Estic intentant instalar la ruta i em surt un error a l'openBVE (tinc la versió 1.5.0 i intento instalar amb el propi programa), "Unhandled Windows Forms Exception". Intento obrir el paquet .zip del pack_L3 i em dona error a l'obrir-lo, no sé si estic fent algo malament o l'arxiu pujat està corromput. :?



Markitus
N4
N4
Entrades: 48
Ubicació: Sant Andreu de Palomar

Entrada Autor: Markitus » Dimecres 02/11/2016 22:32

Rodalíes ha escrit:Markitus, por cierto, el tren S2000 (en su última actualización) por lo visto no me carga correctamente en OpenBVE (1.4.27.1348). ¿He hecho algo mal?
Es muy probable que sea por la versión de OpenBVE, el tren está pensado para la versión 1.5.0 en adelante y no sé cómo funciona en las anteriores. La última versión de OpenBVE la puedes encontrar en http://openbve-project.net/download/
BCN2008 ha escrit:El treball fet és senzillament admirable, i més si editeu els objectes sense programes d'edició 3D. Enhorabona!!

PD: Estic intentant instalar la ruta i em surt un error a l'openBVE (tinc la versió 1.5.0 i intento instalar amb el propi programa), "Unhandled Windows Forms Exception". Intento obrir el paquet .zip del pack_L3 i em dona error a l'obrir-lo, no sé si estic fent algo malament o l'arxiu pujat està corromput. :?
Moltes gràcies! El "Pack L3" està oficialment "descatalogat", abans era una manera còmode de descarregar-ho tot a la vegada però ara que hi ha els paquets OBP que s'instal·len sols no té gaire sentit. He eliminat els enllaços al Pack L3 però crec que s'ha quedat el fitxer al servidor, i com que està desactualitzat et dóna l'error (no serveix com a paquet de l'OpenBVE).

Us deixo els enllaços directes a la L3 i els trens. Aquests sí que són paquets que es poden instal·lar des del Gestor de Paquets:

Ruta L3: https://github.com/MarcRiera/FCMB-L3/re ... 3_v1.0.obp
Tren sèrie 2000: https://github.com/MarcRiera/FCMB-2000/ ... 0_v1.3.obp
Tren sèrie 3000: https://github.com/MarcRiera/FCMB-3000/ ... 0_v1.3.obp

Si segueix sense funcionar aviseu-me, si us plau. Gràcies!
Markitus l’ha editat per darrera vegada el dia: Dimarts 25/01/2022 9:56, en total s’ha editat 1 vegada.



Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dimecres 02/11/2016 22:57

A mi tampoc em funciona.

Si instal·lo els trens abans que la ruta surt l'error que han dit i se'm tanca el programa. Si poso primer la ruta i després els trens, sobre el 9% va tira un error. Això amb els 3 links que has posat ara!


El metro de Barcelona amb motoristes!

Markitus
N4
N4
Entrades: 48
Ubicació: Sant Andreu de Palomar

Entrada Autor: Markitus » Dimecres 02/11/2016 23:27

Acabo de descarregar els tres paquets, he provat d'instal·lar-los en una carpeta aïllada amb l'OpenBVE "verge" i no he tingut cap problema. Ara bé, quan baixava els paquets des de la pàgina web se m'ha tallat la descàrrega fins a sis cops, o sigui que m'ensumo que el servidor està fent de les seves i potser els fitxers no us arriben sencers. Estic muntant-me un servidor casolà a casa i tan aviat com pugui migraré la pàgina web perquè funcioni ben fina, però mentrestant no hi puc fer gaire cosa.

He pujat un ZIP amb els 3 OBP a Google Drive, si funciona quedarà confirmat que és el servidor. Descomprimiu primer el ZIP i després instal·leu els OBP, primer els trens i després la ruta. Aquí ho teniu:

Gràcies a tots per avisar dels problemes!
Markitus l’ha editat per darrera vegada el dia: Dimarts 25/01/2022 9:57, en total s’ha editat 1 vegada.



Rodalíes
N6
N6
Entrades: 293
Ubicació: A Coruña

Entrada Autor: Rodalíes » Dijous 03/11/2016 0:09

Markitus ha escrit:
Rodalíes ha escrit:Markitus, por cierto, el tren S2000 (en su última actualización) por lo visto no me carga correctamente en OpenBVE (1.4.27.1348). ¿He hecho algo mal?
Es muy probable que sea por la versión de OpenBVE, el tren está pensado para la versión 1.5.0 en adelante y no sé cómo funciona en las anteriores. La última versión de OpenBVE la puedes encontrar en http://openbve-project.net/download/
Pues sí, todo OK. En esta nueva versión el S2000 funciona bien no sólo en tu Linea 3, sino también en los casi 4,5 km de tramo de Linea 2 que tengo medio decorado... :D :D


"La locura nunca tuvo maestro" (1995)

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dijous 03/11/2016 11:17

Si alguien hiciera un 1100 pa que recorriera la 3...aunque no sea el tramo de Paral.lel hasta Zona Universitària... :D



BCN2008
N8
N8
Entrades: 738

Entrada Autor: BCN2008 » Dijous 03/11/2016 11:23

Markitus ha escrit:Acabo de descarregar els tres paquets, he provat d'instal·lar-los en una carpeta aïllada amb l'OpenBVE "verge" i no he tingut cap problema. Ara bé, quan baixava els paquets des de la pàgina web se m'ha tallat la descàrrega fins a sis cops, o sigui que m'ensumo que el servidor està fent de les seves i potser els fitxers no us arriben sencers. Estic muntant-me un servidor casolà a casa i tan aviat com pugui migraré la pàgina web perquè funcioni ben fina, però mentrestant no hi puc fer gaire cosa.

He pujat un ZIP amb els 3 OBP a Google Drive, si funciona quedarà confirmat que és el servidor. Descomprimiu primer el ZIP i després instal·leu els OBP, primer els trens i després la ruta. Aquí ho teniu: https://drive.google.com/file/d/0B3WMnA ... sp=sharing

Gràcies a tots per avisar dels problemes!
No hi ha manera... he esborrat i reinstalat l'OpenBVE, l'he executat com a administrador, he pogut instalar bé els trens, pero després intento la ruta i em surt l'error d'ahir. He provat a veure si calia actualitzar la versió però ja tinc la última.



Rodalíes
N6
N6
Entrades: 293
Ubicació: A Coruña

Entrada Autor: Rodalíes » Dijous 03/11/2016 12:28

BCN2008 ha escrit:
Markitus ha escrit:Acabo de descarregar els tres paquets, he provat d'instal·lar-los en una carpeta aïllada amb l'OpenBVE "verge" i no he tingut cap problema. Ara bé, quan baixava els paquets des de la pàgina web se m'ha tallat la descàrrega fins a sis cops, o sigui que m'ensumo que el servidor està fent de les seves i potser els fitxers no us arriben sencers. Estic muntant-me un servidor casolà a casa i tan aviat com pugui migraré la pàgina web perquè funcioni ben fina, però mentrestant no hi puc fer gaire cosa.

He pujat un ZIP amb els 3 OBP a Google Drive, si funciona quedarà confirmat que és el servidor. Descomprimiu primer el ZIP i després instal·leu els OBP, primer els trens i després la ruta. Aquí ho teniu: https://drive.google.com/file/d/0B3WMnA ... sp=sharing

Gràcies a tots per avisar dels problemes!
No hi ha manera... he esborrat i reinstalat l'OpenBVE, l'he executat com a administrador, he pogut instalar bé els trens, pero després intento la ruta i em surt l'error d'ahir. He provat a veure si calia actualitzar la versió però ja tinc la última.
Yo pude abrir los archivos .obp con Winrar (sin ningún problema) para descomprimir los archivos originales y instalarlos directamente dentro de las carpetas Userdata\LegacyContent que ofrece OpenBVE... A ver si así...


"La locura nunca tuvo maestro" (1995)

Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dijous 03/11/2016 13:54

BCN2008 ha escrit:
Markitus ha escrit:Acabo de descarregar els tres paquets, he provat d'instal·lar-los en una carpeta aïllada amb l'OpenBVE "verge" i no he tingut cap problema. Ara bé, quan baixava els paquets des de la pàgina web se m'ha tallat la descàrrega fins a sis cops, o sigui que m'ensumo que el servidor està fent de les seves i potser els fitxers no us arriben sencers. Estic muntant-me un servidor casolà a casa i tan aviat com pugui migraré la pàgina web perquè funcioni ben fina, però mentrestant no hi puc fer gaire cosa.

He pujat un ZIP amb els 3 OBP a Google Drive, si funciona quedarà confirmat que és el servidor. Descomprimiu primer el ZIP i després instal·leu els OBP, primer els trens i després la ruta. Aquí ho teniu: https://drive.google.com/file/d/0B3WMnA ... sp=sharing

Gràcies a tots per avisar dels problemes!
No hi ha manera... he esborrat i reinstalat l'OpenBVE, l'he executat com a administrador, he pogut instalar bé els trens, pero després intento la ruta i em surt l'error d'ahir. He provat a veure si calia actualitzar la versió però ja tinc la última.
A mi al final m'ha sortit posant primer la ruta i després el tren. Alhora, si surten missatges d'error a l'executar, millor no donar a Acceptar, ja que el programa segueix carregant, i si li dones es tanca.

En tot cas, l'enhorabona Markitus. Tremenda la feina! :master :master


El metro de Barcelona amb motoristes!

BCN2008
N8
N8
Entrades: 738

Entrada Autor: BCN2008 » Dijous 03/11/2016 14:06

Doncs just seguint l'ordre que dius, Miquel, m'ha sortit. :plas :plas

Moltes gràcies a tots!



Adrià4000
N1
N1
Entrades: 1

Entrada Autor: Adrià4000 » Dimecres 28/10/2020 21:40

Markitus ha escrit:
Divendres 29/01/2016 12:15
Us porto un munt de notícies, algunes molt molt interessants:

Primer de tot, resultat completament inesperat de publicar aquest projecte (gràcies metring per passar-me l'avís): des de TMB ens han llegit, els ha agradat i ens han contactat! Els he explicat una mica com s'ha fet tot i com funciona, i properament publicaran un article a TMB Notícies sobre el tema. Quina il·lusió!

Com que he vist que hi ha interès pel tema i potser queda una mica amagat aquí al fòrum, he decidit crear una petita web sobre el Metro de Barcelona per a OpenBVE. Ara mateix acabo de tallar la cinta, hehe. Encara queda molta feina per fer, però ja hi podeu trobar la demo de la L3. Publicaré les novetats tant aquí com a la web, però a la web he creat una subscripció RSS per si voleu saber-ho tot en tot moment. Aviat també us podreu baixar des d'allà la L2 d'en Rodalíes, i uns trens que he estat preparant...

Us seguiré informant aquí i a https://bvebarcelona.cat ;)

Sèrie 4000 (el tren és més ample encara que a la foto no ho sembli tant)
Imatge

Sèrie 2000 (falta refer el tema seients)
Imatge
[/quote

Hola Markitus com has fet que el 3000 sigui 4000?



Respon

Torna a “Oci i divertiments / Ocio y divertimentos”