Nous títols de transport T-10

Tot el que no es pugui englobar als apartats anteriors.
Todo lo que no se pueda englobar en los apartados anteriores.
Respon
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Nous títols de transport T-10

Entrada Autor: metring » Dimecres 06/07/2011 18:49

http://premsa.gencat.cat/pres_fsvp/AppJ ... 6?id=46665

Ricard Font presenta el nou títol de transport T-10/60 al Berguedà i al Solsonès

El director general de Transports i Mobilitat, Ricard Font, presentarà demà dijous, 7 de juliol, el nou títol de transport T-10/60 que millorarà el preu dels serveis des del Berguedà i el Solsonès amb Barcelona.

L’acte tindrà lloc, a les 13.30 hores, Consell Comarcal del Berguedà (C. Barcelona, 49. Berga).

Posteriorment, a les 14.00h, s’atendrà els mitjans de comunicació.

07-07-2011 13.30 | Consell Comarcal del Berguedà (c. Barcelona, 49) | Berga (Berguedà) | Catalunya central
El director general de Transports i Mobilitat, Ricard Font, presentarà el nou títol de transport T-10/60, que millorarà el preu dels serveis des del Berguedà i el Solsonès amb Barcelona.



Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dimecres 06/07/2011 18:54

A quina ATM pertany aquest títol?


El metro de Barcelona amb motoristes!

Ferry1ac1
N8
N8
Entrades: 926
Ubicació: Barcelona-Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Ferry1ac1 » Dimecres 06/07/2011 23:37

Miquel ha escrit:A quina ATM pertany aquest títol?
No és de cap ATM. Suposo que deuen haver posat els títols en autobusos de la DGTM. Per altra banda la Renfe va reclamar fa uns anys que s'implantés aquest títol, així que podria ser una prova pilot per estendre'l.



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Divendres 08/07/2011 10:28

Del Regió 7, edició Berguedà:

Anar de Berga i Solsona a Barcelona serà més barat
El Govern abarateix el 50% el preu del bus entre Barcelona, el Berguedà i el Solsonès | Costarà 7 euros

Foto de família dels dirigents polítics en la presentació d'ahir

Presentació del nou bitllet multiviatge

D.C.BERGA El departament de Territori i Sostenibilitat rebaixarà el 50% el preu del viatge en bus entre Barcelona i el Berguedà i el Solsonès. Aquesta mesura s'aplicarà a partir de l'1 d'agost a través d'un nou abonament de transport multiviatge per a les línies interurbanes d'autobús que connecten Berga i Solsona amb Barcelona. Aquest títol de transport durà per nom T-10/60 i permetrà disposar de deu desplaçaments, que es podran gastar en seixanta dies de marge per tal de viatjar de Berga o Solsona a Barcelona. L'abonament costarà 70 euros.

Així ho va anunciar, ahir, a Berga, el director general de Transports i Mobilitat, Ricard Font, acompanyat dels alcaldes de Berga, Juli Gendrau; Solsona David Rodríguez; el president del Consell Comarcal del Berguedà, Sergi Roca, i el delegat de la Catalunya central, Jordi Moltó. El cost d'aquesta mesura és de 126.800 euros, que assumeix el Govern.

Els trajectes que es veuran beneficiats amb aquest nou abonament, tant d'anada com de tornada, són el de Bagà, Guardiola de Berguedà, Sant Jordi de Cercs, Berga, Gironella, Puig-reig i Solsona a Barcelona. Els nous abonaments es podran comprar als punts de venda habituals de la companyia Alsina Graells, que presta aquest servei. La recàrrega d'aquesta targeta es podrà fer al mateix autobús.

Aquest sistema permetrà als usuaris estalviar-se la meitat del cost per desplaçar-se en servei públic. Així, si ara un bitllet senzill per anar de Solsona a Barcelona costa 15,80 euros, amb la T-10/60 en costarà 7, el mateix que anar de Berga a la capital, que ara costa 14,60 euros. El preu del bitllet senzill de Guardiola a Barcelona actualment és de 13,35 euros i el de Bagà és el que surt més car, amb un cost de 16,85 euros.
Els diferents dirigents van valorar positivament aquesta mesura, perquè aquesta rebaixa permet potenciar l'ús del transport públic i, alhora, ajuda a fomentar el reequilibri territorial.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 31/01/2012 14:13

http://premsa.gencat.cat/pres_fsvp/AppJ ... 5&canal=46

TES amplia el termini de validesa de la T10 per viatjar entre Barcelona, el Berguedà i el Solsonès fins als 120 dies

A partir de demà, el títol de transport bonificat per viatjar entre Barcelona, el Berguedà i el Solsonès (fins ara T10/60) amplia el seu termini de validesa fins als 120 dies. Així mateix, el preu d’aquest títol, que ofereix una rebaixa de més del 50% en relació amb el preu del bitllet senzill, es manté congelat, de manera que seguirà tenint un cost de 70 euros.

El Departament de Territori i Sostenibilitat ha acordat l’ampliació del termini de validesa del títol de transport bonificat per viatjar entre Barcelona, el Berguedà, i el Solsonès (fins ara T10/60). Així, a partir de demà els títols de 10 viatges que fins ara tenien una validesa de 60 dies, passen a ser de 120 dies.

L’experiència obtinguda en la utilització del títol de transport, des de la seva implantació a l’agost del 2011, ha aconsellat l’ampliació del termini de validesa de forma que s’ajusti a les necessitats de desplaçament dels usuaris habituals de les comarques del Berguedà i el Solsonès.

Així mateix, l’ampliació del termini de validesa del títol respon a les observacions formulades pels consells comarcals del Berguedà i el Solsonès, així com dels Ajuntaments de Berga i Solsona i els col·lectius d’usuaris, especialment de gent gran, que havien posat de manifest la necessitat d’ampliar el termini de durada d’aquest títol de transport per tal que s’ajustés a les seves necessitats de desplaçament.

El títol de transport T10-120 és multipersonal i per tant pot ser utilitzat pels membres d’una mateixa família o per un grup d’usuaris per a fer els seus desplaçaments de forma conjunta. Aquest títol de transport utilitza la tecnologia de validació sense contacte, es pot recarregar a bord dels propis vehicles i pot ser adquirit en els punts de venda autoritzats.

Congelació del cost del bitllet

Malgrat els increments de costos dels serveis de transport i l’actual situació de recessió pressupostària, el Departament de Territori i Sostenibilitat ha congelat el preu d’aquest títol de transport que es manté en 70 euros, de forma que la despesa generada per la compensació a l’empresa operadora del servei seguirà essent coberta pel TES.

Així, el departament té la voluntat de donar una alternativa adequada als usuaris recurrents del transport públic entre el Berguedà, el Solsonès i Barcelona.

El títol, que es va posar a disposició de tots els usuaris del sistema de transport públic de Catalunya per tal de desplaçar-se entre el Berguedà, el Solsonès i Barcelona de manera econòmica, ha estat utilitzat, fins ara, per 564 usuaris, que han realitzat fins el 31 de desembre de 2011 un total de 8.461 viatges. D’aquests, 7.639 s’han realitzat entre el Berguedà i Barcelona, i 822 entre el Solsonès i Barcelona.

Usuaris del Berguedà: Administració d’Alsina Graells a Berga i a l’estació d’autobusos Nord de Barcelona
Usuaris del Solsonès: Consell Comarcal del Solsonès, Ajuntament de Solsona i a l’estació d’autobusos Nord de
Barcelona



Ferry1ac1
N8
N8
Entrades: 926
Ubicació: Barcelona-Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Ferry1ac1 » Dimarts 31/01/2012 18:44

metring ha escrit:http://premsa.gencat.cat/pres_fsvp/AppJ ... 5&canal=46

El títol de transport T10-120 és multipersonal i per tant pot ser utilitzat pels membres d’una mateixa família o per un grup d’usuaris per a fer els seus desplaçaments de forma conjunta. Aquest títol de transport utilitza la tecnologia de validació sense contacte, es pot recarregar a bord dels propis vehicles i pot ser adquirit en els punts de venda autoritzats.


Les targetes sense contacte s'apropen cada cop més a l'àrea de Barcelona! :plas



Avatar de l’usuari
Sky
N9
N9
Entrades: 1915
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: Sky » Dimarts 31/01/2012 19:10

També hi haurà T10/60 a la línia Lleida - la Pobla de Segur - Esterri d'Àneu: http://premsa.gencat.cat/pres_fsvp/AppJ ... 9&idioma=0



josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dimarts 31/01/2012 19:13

Ferry1ac1 ha escrit:
metring ha escrit:http://premsa.gencat.cat/pres_fsvp/AppJ ... 5&canal=46

El títol de transport T10-120 és multipersonal i per tant pot ser utilitzat pels membres d’una mateixa família o per un grup d’usuaris per a fer els seus desplaçaments de forma conjunta. Aquest títol de transport utilitza la tecnologia de validació sense contacte, es pot recarregar a bord dels propis vehicles i pot ser adquirit en els punts de venda autoritzats.


Les targetes sense contacte s'apropen cada cop més a l'àrea de Barcelona! :plas


No és la primera que es fa servir a l'Àrea de Barcelona i de fet ja n'hi ha alguna en funcionament, de tota manera de poc serveix que s'apropin a Barcelona si no s'apropen a l'ATM...


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Ferry1ac1
N8
N8
Entrades: 926
Ubicació: Barcelona-Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Ferry1ac1 » Dimecres 01/02/2012 13:42

Sky ha escrit:També hi haurà T10/60 a la línia Lleida - la Pobla de Segur - Esterri d'Àneu: http://premsa.gencat.cat/pres_fsvp/AppJ ... 9&idioma=0
Integrada a l'ATM Lleida o independent?



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 21/03/2012 19:55

I ara, per l'Alt Urgell:

http://www20.gencat.cat/portal/site/ter ... 0c1e0aRCRD

Dimecres, 21 de març de 2012

Un nou abonament T-10 permetrà connectar l'Alt Urgell amb Barcelona a la meitat de preu

El Departament de Territori i Sostenibilitat ha presentat avui el nou pla de millora del transport públic a la comarca


El document recull fins a 9 propostes per millorar les connexions internes i externes amb transport públic a l’Alt Urgell, augmentar freqüències de pas i coordinar horaris amb altres línies de bus i tren

El Departament de Territori i Sostenibilitat ha acordat la creació a partir de juny d’un nou abonament multiviatge T-10/120 per tal de promoure l’ús del transport públic en les comunicacions entre l’Alt Urgell i Barcelona, que suposarà un estalvi de prop del 50% respecte del preu del bitllet senzill actual. Aquesta és una de les noves propostes incloses en el pla de millora del transport públic a l’Alt Urgell, presentat avui pel director general de Transports i Mobilitat, Ricard Font.

El document, que s’ha completat ara, ha estat elaborat pel Govern amb la col·laboració del Consell Comarcal i tots els municipis de la comarca, i té per objectiu introduir un conjunt de mesures per ajustar l’oferta a les necessitats de mobilitat d’aquesta àrea, que inclou un total de 19 municipis amb 22.037 habitants.

Així, recull fins a nou propostes de millora fruït del procés de treball amb les administracions locals, la majoria de les quals s’implementaran en els propers mesos, que s’han dissenyat a partir de la diagnosi de la situació actual dels serveis de transport públic existents en aquesta àrea.

Entre els principals objectius, el pla que ara es presenta pretén establir els criteris i propostes per incrementar l’eficiència i eficàcia de les comunicacions en aquesta àrea, tenint en compte les particularitats i peticions del territori a través de les enquestes de mobilitat realitzades a tots els ajuntaments. Concretament, el document aposta per:


-Dotar tots els municipis de la comarca d’un servei de transport ajustat a les necessitats de mobilitat reals
-Garantir que tots els municipis disposin d’accés amb transport públic a l’hospital comarcal
-Incrementar les connexions entre diferents municipis amb la capital, la Seu d’Urgell, per facilitar la mobilitat fins als centres sanitaris, educatius i àrees comercials
-Ajustar els horaris a les necessitats dels viatgers i incrementar la freqüència de pas en diferents línies
-Millorar la cobertura dels serveis introduint noves parades
-Augmentar la coordinació horària entre els serveis de bus i el tren de la línia de Puigcerdà
-Aprofitar i optimitzar els serveis de transport escolar i regular

-
Nou propostes de millora

Per tal d’assolir aquests objectius generals, el document concreta la implementació progressiva de les actuacions següents:

Nou abonament T-10/120 per connectar amb Barcelona: com a pas previ al procés d’implantació de la integració tarifària a la comarca, a partir de juny es crea un nou abonament multiviatge per a les línies interurbanes que connecten la comarca amb Barcelona, que permetrà fer 10 desplaçaments en 120 dies, amb un estalvi aproximat del 50% respecte del preu del bitllet senzill actual en aquests serveis.


Conversió del servei d’autobús suburbà de la Seu a un servei de taxi: el passat mes de setembre de 2011 es va posar en marxa un servei d’autobús suburbà de la Seu que arriba fins a Pla de Sant Tirs i Alàs, fruit del procés de treball i participació del pla amb els ens locals. Actualment el servei presenta una ocupació mitjana d’1,3 viatgers per expedició, i és per això que es transformarà a partir del mes d’abril en un servei de transport de taxi que mantindrà l’horari actual. Això permetrà estalviar uns 40.000 euros anuals, que s’invertiran en implementar altres actuacions que permetin beneficiar un major nombre de persones.


Millora del servei La Seu – Organyà - Coll de Nargó - Oliana: l’estalvi econòmic que suposarà la introducció de la mesura anterior servirà per finançar, a partir del segon semestre d’enguany, la millora d’aquest corredor ampliant i repartint els horaris actuals per donar més servei durant les diferents franges horàries i finançar el servei entre Oliana i Coll de Nargó, previst en el conveni signat amb el Consell Comarcal de l’Alt Urgell, la qual cosa permetrà a aquest organisme disposar de més recursos per gestionar els serveis de transport a demanda.


Optimització dels serveis regulars, a demanda i escolars: per tal d’optimitzar els recursos disponibles i millorar la competitivitat dels serveis existents, es treballa conjuntament amb el Consell Comarcal de l’Alt Urgell per aprofitar places lliures de serveis escolars que coincideixin amb horari i itinerari a serveis a demanda i regulars. A més, es treballa per augmentar la coordinació horària entre les diferents línies d’autobús per a facilitar els transbordaments, i substituir serveis a demanda porta a porta per serveis d’aportació a línies regulars que millorin l’eficiència de la xarxa.


Millora de la coordinació bus-TAV: a partir de l’abril, s’introduirà una nova parada a l’estació del TAV de Lleida del servei de bus amb sortida de la Seu d’Urgell a les 6.00 h i arribada a Lleida a les 8.20 hores, per tal de facilitar la connexió amb el TAV amb destinació a Madrid de les 9.03 h. D’altra banda, amb l’objectiu d’incrementar la coordinació entre els serveis de bus i el TAV, al setembre de 2011 ja es van introduir modificacions en els horaris de la línia de bus que connecta Lleida amb la Seu d’Urgell a les 19:45h, per tal de minimitzar el temps d’espera per als viatgers que arriben a Lleida a les 19:38h amb el TAV i agafen el bus cap a la Seu d’Urgell.


Millora dels serveis fins a l’aeroport del Prat: es treballa per consensuar amb les diferents administracions i empreses afectades l’aprofitament de la línia de bus que actualment connecta Andorra amb l’aeroport del Prat passant per l’Alt Urgell sense efectuar parada a la comarca, per tal d’introduir-ne una que permeti millorar considerablement la comunicació de l’Alt Urgell amb l’aeroport amb més freqüències i velocitat comercial competitives.


Més freqüències en el servei entre la Seu d’Urgell – Bellver de Cerdanya – Puigcerdà – Llívia: a partir de juny s’establirà una nova configuració que permetrà incrementar l’oferta actual. Concretament, en el tram entre la Seu d’Urgell i Bellver de Cerdanya s’introduiran 2 noves expedicions els feiners, fins a oferir-ne un total de 12, 6 d’anada i 6 de tornada, i 10 els festius, 5 d’anada i 5 de tornada.

Actuacions del pla implementades

Finalment, el pla recull altres propostes que ja s’han anat introduint des de finals del 2011. Concretament són:

Més freqüències entre Oliana i Solsona per garantir la mobilitat fins als centres educatius: amb l’objectiu de facilitar els desplaçaments dels alumnes de l’IES Francesc Ribalta, des del febrer s’ha incrementat l’oferta del servei regular en el tram entre Oliana i Solsona amb 2 noves expedicions de dilluns a divendres, 1 d’anada i 1 de tornada.

Nova parada a Oliana a la línia de la Seu: per tal de millorar l’accessibilitat amb transport públic fins a la residència de gent gran existent al municipi d’Oliana, al desembre de 2011 es va implementar una nova parada a la línia que connecta amb la Seu d’Urgell, concretament al punt quilomètric 143,5 de la C-14.



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dimecres 16/10/2013 0:33

De la sala de premsa de la Generalitat:

Un nou abonament T-10 connectarà la Val d’Aran i els Pallars amb Barcelona a la meitat de preu

La targeta multiviatge permetrà fer 10 viatges en 120 dies a un preu màxim de 16,5 euros el trajecte

El nou títol de transport és multipersonal i utilitza la tecnologia de validació sense contacte


El Departament de Territori i Sostenibilitat posarà en marxa aquest dilluns un nou abonament multiviatge T-10/120 per tal de promoure l’ús del transport públic en les comunicacions entre la Val d’Aran, el Pallars Jussà i el Pallars Sobirà amb Barcelona. El nou títol de transport suposarà un estalvi d’un 50% del preu del bitllet senzill actual en els trajectes de les línies d’autobús interurbanes gestionades per Alsina Graells. L’actuació, que suposa un pas previ al desplegament del sistema tarifari integrat, neix amb l’objectiu de millorar la competitivitat del transport públic, i dotar els viatgers d’una xarxa eficient a preus atractius que contribueixi a estendre’n l’ús. Els preus del nou títol, que permet fer 10 viatges en 120 dies, seran:

Preu mitjà del bitllet actual Preu bitllet amb T 10-120
Val d'Aran - Barcelona 33,00 € 16,50 €
Pallars Jussà - Barcelona 27,85 € 13,50 €
Pallars Sobirà - Barcelona 33,80 € 16,50 €

Els abonaments tenen un preu total de 165 euros des de Vielha i el Pallars Sobirà i de 135 euros des del Pallars Jussà. I amb possibilitat de recàrrega de 5 viatges a un preu de 82,50 euros al Pallars Sobirà i Vielha, i de 67,50 al Pallars Jussà. El títol de transport T10/120 és multipersonal i per tant el poden utilitzar els membres d’una mateixa família o un grup d’usuaris per fer els seus desplaçaments de forma conjunta. Aquest títol de transport utilitza la tecnologia de validació sense contacte, es pot recarregar a bord dels propis vehicles i es pot adquirir a l’estació d’autobusos Barcelona Nord , i per als usuaris de la Val d’Aran, a l’estació d’autobusos de Vielha.

Balanç dels abonaments
El Departament de TES ja ha estès la targeta T-10/120 a quatre comarques. Actualment està funcionant al Berguedà, l’Alt Urgell, el Solsonès i la Cerdanya. I avui s’hi afegeixen la Val d’Aran, el Pallars Jussà i el Pallars Sobirà. Allà on ja està implantada està tenint molta acceptació. Per exemple, a la línia Berguedà-Barcelona ha tingut de gener a setembre de 2013 més de 24.000 viatges; a la del Berguedà-Manresa, 8.300 i a la línia des de l’Alt Urgell fins a Barcelona, 9.600. A més, durant aquest mateix període s’han venut unes 350 noves targetes T-10/120 a la línia Berguedà-Barcelona i 215 noves targetes a la línia Alt Urgell-Barcelona, fet que demostra l’increment continu d’usuaris d’aquest nou títol.
D’altra banda, hi ha hagut un increment d’un 250% dels viatges realitzats amb la T-10/120 entre els anys 2011 i 2012 en la línia Berguedà-Barcelona, i un increment del 135% dels viatges entre els anys 2012 i 2013 en la línia Alt Urgell-Barcelona.

14 d’octubre de 2013



Granolleri

Entrada Autor: Granolleri » Dissabte 26/11/2016 1:19

Arran de l'experiència que he explicat al fil "Incidències amb títols de transport" actualitzarem la llista on existeix la T-10/120, ja que des de l'últim missatge s'han implantat en més corredors:

Desaparegudes

La que existia per anar del Berguedà a Barcelona es va substituïr l'1 de gener del 2015 per el nou Pack Berguedà, que inclou 10 viatges en autobús de l'Alsina Graells fins a Barcelona, fins al canvi de tarifes, i inclou una T-10 de 1 zona inclosa en el preu del títol per continuar viatge a Barcelona. En la mateixa data el Pack Berguedà també va substituïr la que existia per anar del Berguedà a Manresa, a un preu d'una T-10 de 4 zones, i es va crear el Pack Ripollès (un per RENFE i un altre per TEISA).

T-10/120 per a trajectes que no vagin a Barcelona

Alsina Graells (i FGC)
Lleida-La Vall d'Aran
Lleida-Pallars Jussà i Pallars Sobirà
Solsonès-Bages

HIFE
Trajectes interiors Terres de l'Ebre
Comarques del Baix Ebre i Montsià-Tarragona

T-10/120 cap a Barcelona

Alsina Graells
La Vall d'Aran-Barcelona
Noguera-Barcelona
Pallars Sobirà i Jussà-Barcelona
Segrià-Barcelona
Alt Urgell-Barcelona
Cerdanya-Barcelona
Solsonès-Barcelona

HIFE
Baix Ebre i Montsià-Barcelona

TEISA
Garrotxa, Pla de l'Estany i la Selva-Barcelona

Barcelona Bus
Alt Empordà i Gironès-Barcelona

SARFA
Comarques de Girona-Barcelona

Crec que no m'en deixo cap...



Respon

Torna a “Transport en general / Transporte en general”