Retards, avaries i deficiències a FGC

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Retards, avaries i deficiències a FGC

Entrada Autor: Renfe451 » Divendres 02/12/2016 19:29

trenesrenfe123 ha escrit:Últimament sembla que FGC ha agafat el virus Rodalies, i la línia del Vallès no para amb incidències. Avui una incidència a les instal·lacions del Baixador de Vallvidrera ha provocat retards durant tot el matí, en alguns casos de fins a mitja hora.

I quan passa això, com que a FGC estan acostumats a gestionar una xarxa molt puntual i amb servei correcte, se'ls acumula la feina i no poden amb tot. Esperem que només siguin incidències puntuals.
Avui, de la mateixa manera que el passat divendres, m'ha tornat a afectar l'incidència, però aquesta vegada he pogut agafar el meu S1 habitual de les 8:46 que miraculosament ha arribat puntual a l'estació, però un cop més hem tornat anar com si fossim bestiar, amb una Provença novament bloquejada i col·lapsada que no donava abast un cop més. Els trens han tornat a anar amb retards que superaven els 20-30 min, i en algunes ocasions d'1 hora. La causa pel que sembla ser ha estat l'enclavament de Sarrià que ha caigut i això ha provocat tot el caos viscut novament avui. I ja portem dos divendres consecutius. I encara gràcies que he pogut agafar el meu tren a l'hora prevista perquè si hagués anat amb retard al meu lloc de feina m'haurien cridat l'atenció (ja va passar la setmana passada), per culpa d'FGC.

És una VERGONYA el que està passant aquests darrers dies a la línia del Vallès, i aquí cap responsable d'FGC (ni tan sols el sr. Ticó) dóna la cara per donar explicacions sobre les constants avaries i retards que estem patint. Com segueixin en aquest camí, m'hauré de passar definitivament al bus. :evil:

I a sobre diuen que FGC és una de les millors del món... més mentiders no poden ser!
Renfe451 l’ha editat per darrera vegada el dia: Dissabte 03/12/2016 0:24, en total s’ha editat 1 vegada.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 02/12/2016 19:50

Renfe451 ha escrit:
És una VERGONYA el que està passant aquests darrers dies a la línia del Vallès, i aquí cap responsable d'FGC (ni tan sols el sr. Ticó) dóna la cara per donar explicacions sobre les constants avaries i retards que estem patint. Com segueixin en aquest camí, m'hauré de passar definitivament al bus. La meva paciència s'està acabant, així que vagin en compte! :evil:
Mal assumpte això d'amenaçar...

A més, al metro darrerament hi han també moltes incidències tècniques, no és només aquí.



Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Dissabte 03/12/2016 0:23

metring ha escrit:
Renfe451 ha escrit:
És una VERGONYA el que està passant aquests darrers dies a la línia del Vallès, i aquí cap responsable d'FGC (ni tan sols el sr. Ticó) dóna la cara per donar explicacions sobre les constants avaries i retards que estem patint. Com segueixin en aquest camí, m'hauré de passar definitivament al bus. La meva paciència s'està acabant, així que vagin en compte! :evil:
Mal assumpte això d'amenaçar...

A més, al metro darrerament hi han també moltes incidències tècniques, no és només aquí.
La mala llet m'ha provocat que digués aquestes paraules que no volia dir-ho en cap moment, per tant demano disculpes. Només volia expressar el meu cabreig davant d'aquesta onada inexplicable d'incidències i el subconscient m'ha traït. No era la meva intenció, per tant, ho sento i retiro i edito tot el que he dit.

El problema és que això no ha passat una vegada i prou, portem 2 setmanes (i en divendres precisament) amb irregularitats constants, que si una avaria entre Pl. Cat i Provença, després a Les Planes, i ahir amb l'agulla de Sarrià... com a persona que utilitza FGC Vallès l'únic que demano és que hi hagi fiabilitat i puntualitat al servei, tampoc demano impossibles. I bona part de l'origen d'aquestes incidències dedueixo que han de venir de l'infraestructura ferroviària, i si aquestes es comencen a fer malbé, és l'inici de que pot provocar problemes al servei, només cal veure el que ha passat a Rodalies. En aquest cas però, parlem d'una infraestructura de la qual n'és titular la Generalitat, que és la que ha de portar les actuacions necessàries en matèria de modernització i posada al dia d'elements bàsics per a l'explotació ferroviària i aquí sí que no pot dir que "la culpa és de Madrid", perquè ELLS són els responsables. I si hi ha alguna cosa que està fallant, doncs que ho intentin arreglar-lo per sol·lucionar-ho.



oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Dissabte 03/12/2016 1:11

A més informatització i augment de tecnologia a les xarxes, o es fa un manteniment òptim i constant o cada vegada seran més habituals aquestes averies... :(


Salutacions,

Oriol

victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dissabte 03/12/2016 14:21

Ahir va ser un carril trencat.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 07/12/2016 19:13




Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3941
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Dijous 08/12/2016 1:14

Un vehicle ha caigut per un barranc baixant de Montserrat, resultant una persona finada. El vehicle pel que sembla ha quedat suspès sobre les malles de protecció del Cremallera, i ha calgut tallar la circulació perquè els Bombers i el GRAE, accedissin al lloc de l'accident, ja que a aquest rescat, han hagut d'acudir-hi amb el Cremallera, donada la dificultat de l'accés a la zona.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

Avatar de l’usuari
bigcoaster
N8
N8
Entrades: 953

Entrada Autor: bigcoaster » Dijous 08/12/2016 11:11

La línia del Vallès va al límit, normal que a la mínima que passi alguna cosa sigui un caos.

Hi ha molta feina a fer, començant per la renovació de carril i travesses, que encara hi ha molt llocs que són de fusta i estan descollades del carril (això es pot veure a Porvença, sense anar més lluny, al tros amb més circulacions i tenen travesses de fustes sueltes sota els carrils. Fixeu-vos-hi, quan passa un tren el carril s'esfonsa uns cm la via sentit Plaça Catalunya, a la part de l'andana més tocant a Plaça Catalunya.)

Hi ha molta feina a fer, per no parlar que si no fan cap obra de gran envergadura morirà d'èxit.


This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.

Granolleri

Entrada Autor: Granolleri » Dijous 08/12/2016 12:35

bigcoaster ha escrit:Hi ha molta feina a fer, començant per la renovació de carril i travesses, que encara hi ha molt llocs que són de fusta
La travessa de fusta, per si mateixa, no és més dolenta que una de formigó.



Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2373
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dijous 08/12/2016 12:39

Quines són les diferències tècniques entre una travessa de fusta i una de formigó?


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
bigcoaster
N8
N8
Entrades: 953

Entrada Autor: bigcoaster » Dijous 08/12/2016 22:17

Granolleri ha escrit:
bigcoaster ha escrit:Hi ha molta feina a fer, començant per la renovació de carril i travesses, que encara hi ha molt llocs que són de fusta
La travessa de fusta, per si mateixa, no és més dolenta que una de formigó.
Em sembla perfecte, el que jo deia és que el carril no està fixat a la travessa, i això passa més amb travesses de fusta que de ciment, perquè la fusta es va asclant amb el temps.

I tenir travesses de fusta en una zona amb tantes circulacions, doncs home, no sóc un expert, però si em donessis a triar em quedaria amb les de ciment sens dubte.


This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.

trenesrenfe123
N6
N6
Entrades: 183

Entrada Autor: trenesrenfe123 » Divendres 09/12/2016 10:20

bigcoaster ha escrit:si em donessis a triar em quedaria amb les de ciment sens dubte.
En tot cas amb la de formigó, que fer-les totes de ciment costaria una millonada ;)



Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Divendres 09/12/2016 20:14

bigcoaster ha escrit:La línia del Vallès va al límit, normal que a la mínima que passi alguna cosa sigui un caos.

Hi ha molta feina a fer, començant per la renovació de carril i travesses, que encara hi ha molt llocs que són de fusta i estan descollades del carril (això es pot veure a Porvença, sense anar més lluny, al tros amb més circulacions i tenen travesses de fustes sueltes sota els carrils. Fixeu-vos-hi, quan passa un tren el carril s'esfonsa uns cm la via sentit Plaça Catalunya, a la part de l'andana més tocant a Plaça Catalunya.)

Hi ha molta feina a fer, per no parlar que si no fan cap obra de gran envergadura morirà d'èxit.
Doncs com a mínim podrien renovar el carril i les travesses, perquè és totalment incomprensible que no es renovin quan demanen a crits ser canviades en un tram on en hores punta passa un tren cada 1 minut. La renovació ha de ser urgent, i quan es més aviat es fagi millor. Sempre poden fer-ho en caps de setmana o en períodes vacacionals per reduir al mínim l'afectació.



adriaesc
N7
N7
Entrades: 489
Ubicació: Llucmajor (L4)

Entrada Autor: adriaesc » Divendres 09/12/2016 21:51

Renfe451 ha escrit:
bigcoaster ha escrit:La línia del Vallès va al límit, normal que a la mínima que passi alguna cosa sigui un caos.

Hi ha molta feina a fer, començant per la renovació de carril i travesses, que encara hi ha molt llocs que són de fusta i estan descollades del carril (això es pot veure a Porvença, sense anar més lluny, al tros amb més circulacions i tenen travesses de fustes sueltes sota els carrils. Fixeu-vos-hi, quan passa un tren el carril s'esfonsa uns cm la via sentit Plaça Catalunya, a la part de l'andana més tocant a Plaça Catalunya.)

Hi ha molta feina a fer, per no parlar que si no fan cap obra de gran envergadura morirà d'èxit.
Doncs com a mínim podrien renovar el carril i les travesses, perquè és totalment incomprensible que no es renovin quan demanen a crits ser canviades en un tram on en hores punta passa un tren cada 1 minut. La renovació ha de ser urgent, i quan es més aviat es fagi millor. Sempre poden fer-ho en caps de setmana o en períodes vacacionals per reduir al mínim l'afectació.
Podrien haver aprofitat durant les obres a Sarrià, que si mal no recordo van tallar la línia alguns dies.



UT447Barcelona
N6
N6
Entrades: 188

Entrada Autor: UT447Barcelona » Dimecres 11/01/2017 9:55




Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Dimecres 11/01/2017 15:33

Malgrat que de nou m'ha tornat a agafar de ple l'incidència, aquest cop el meu S1 només ha vingut amb 2 min de retard. Per tant, no hi ha hagut gaire problema per la meva part, això sí, tots enllaunats com sardines...

La qualitat del servei a la B-V està baixant però de quina manera... el tercer dia amb els horaris habituals després de festes i ja hem tingut la primera avaria del 2017...



Hopobcn
N2
N2
Entrades: 16

Entrada Autor: Hopobcn » Divendres 03/02/2017 21:46

Avui ha passat una cosa ben estranya :o . Resulta que un S1, pels voltants de les 8:20 ha entrat (per error?) a la via 3 de Gràcia, la que va cap a Avinguda Tibidabo.
Fins hi tot m'han dit que l'han anunciat per megafonia en plan: 'S1 direcció Terrassa via 3 :x'
Ha deixat passar un L6, ha fet marxa enrere direcció Provença, ha tornat a entrar a Gràcia per la via correcta. :martell1



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Divendres 03/02/2017 22:36

Hopobcn ha escrit:Avui ha passat una cosa ben estranya :o . Resulta que un S1, pels voltants de les 8:20 ha entrat (per error?) a la via 3 de Gràcia, la que va cap a Avinguda Tibidabo.
Quería atreverse a entrar en el ramal de Avinguda Tibidabo. :D
Renfe445 l’ha editat per darrera vegada el dia: Divendres 03/02/2017 23:36, en total s’ha editat 1 vegada.



Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Divendres 03/02/2017 23:11

Ostres, llàstima no haver estat present xD I el tren ha reculat fins l'estació de Provença o fins alliberar el cantó de l'agulla? jajaja

Ara bé, és una llàstima que els maquinistes d'FGC hagin caigut en els despistos ara que circulen en ATO. Doncs (si no ho han tret fa poc), la senyal que protegeix el CV del cantó de Gràcia, i el CV del cantó anterior a aquest indiquen al maquinista a quin ramal accedirà amb antelació. (2 avisos!).

És incomprensible que el maquinista no ho hagi vist aquests senyals, aturat el tren, i avisat al CTC de que li havien fet un itinerari incorrecte abans de plantar-se per via 3 i generar retards totalment innecessaris.


El metro de Barcelona amb motoristes!

UT447Barcelona
N6
N6
Entrades: 188

Entrada Autor: UT447Barcelona » Dijous 09/03/2017 11:44




Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”