Hem actualitzat el fòrum a la última versió disponible, de 2024.
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Autobusos de Lleida
-
- N7
- Entrades: 460
- Ubicació: 2 Ronda- Hospitals / 3 Exterior - Hospitals / 20 Ronda
Re: Autobusos de Lleida
Segons diu la noticia arribaría fins l'At.Segre així que jo crec q desde Av.Garrigues girarà cap a Cami de Picos, d'alli cap a l'església Sagrada Familia i col-legi Tonucci per sortir per darrera d'aquell parc a la rotonda de Av.Garrigues i tirar cap al lateral de Av. Barcelona per baixar per la rambla del Riu Ebre cotsta At.Segre i ja enfilar de nou a Dra.Castells.
Segons la campanya de Nadal presentada avui, es preveu que si fa falta es posaran els articulats a la 1 i a la 20
http://www.paeria.es/cat/ajuntament/not ... /index.asp
http://www.paeria.es/cat/ajuntament/not ... /index.asp
-
- N7
- Entrades: 460
- Ubicació: 2 Ronda- Hospitals / 3 Exterior - Hospitals / 20 Ronda
Algun any recordo que s'havia fet a la antiga 2 Ronda de ficar articulats algún diumenge d'obertura de botigues al Desembre. A vere si aquest any ho fan com diuen.
Llavors el 4167 podria ser la Sprinter i a partir del 4168 els Volvo?
Semblen els Camps Elisis, entre el Pavelló de Vidre i el restaurant (altres vegades ho feien al final de la Rambla Ferran)
Del de gas-oil convencional no hi ha idea encara de què és?
Semblen els Camps Elisis, entre el Pavelló de Vidre i el restaurant (altres vegades ho feien al final de la Rambla Ferran)
Del de gas-oil convencional no hi ha idea encara de què és?
La nota de premsa de l'ajuntament:
L’Ajuntament de Lleida estrena 10 nous autobusos, dels quals 8 són híbrids
S’incorporaran des d’avui fins a finals del mes de desembre. Els nous vehicles són tots accessibles amb pis baix, fet que facilita que hi puguin accedir persones amb problemes de mobilitat.
La inversió ha estat de 3.605.437 euros.
La flota d’Autobusos de Lleida incorpora aquest mes de desembre 10 nous vehicles, dels quals 8 són híbrids. L’alcalde de Lleida, Àngel Ros, juntament amb el tinent d’alcalde Fèlix Larrosa i el president de Moventia, Miquel Martí, han presentat aquest matí sis d’aquestes noves unitats.
El paer en cap ha explicat que els vehicles híbrids, a més de la reducció de la contaminació també presenten un 30% d’estalvi amb combustible.
L’alcalde ha destacat en aquest sentit que “el transport públic és un servei públic ben acceptat i que arriba a totes les capes dels ciutadans. Amb aquesta renovació de flota, a més, fem una aposta pel medi ambient, per la sostenibilitat i per anar en punta tecnològica buscant cada vegada més un estalvi i un respecte pel medi ambient”.
L’alcalde ha recordat també que el transport públic en aquests dos darrers anys porta un increment d’usuaris important, un 11% en el primer any de renovació i un 2% en el segon per tant, “fet que suposa més d’un 13% d’increment de viatgers, que és una xifra important”.
Els nous autobusos híbrids són tots accessibles amb pis baix fet que facilita que hi puguin pujar amb més facilitat les persones amb problemes de mobilitat (gent gran, nens petits...). El 100% de la flota ja era accessible però s’incorporen millores.
Els nous autobusos són:
-5 autobusos híbrids VOLVO
-1 autobús MERCEDES-BENZ
- 3 autobusos híbrids VECTIA
-1 autobús SOLARIS
La inversió en aquestes noves unitats és de 3.605.437 euros. Els dos vehicles de caire convencional incorporen tecnologia no contaminant. El president de Moventia, Carles Martí, ha destacat per la seva banda que Lleida és capdavantera en l’aposta clara per la mobilitat i pel transport públic.
Cal destacar d’altra banda que s’han fet 3 plataformes de bus en els últims mesos, a Av Madrid-Cos Gayon, a Ricard Viñes-Sanitat i a Baró de Maials-Vic.
Pel que fa a prestacions que incorpora la flota d’autobusos, l’alcalde ha destacat la bona acceptació de la wifi gratuïta, que utilitzen diàriament entre 1000 i 1500 persones, així com la utilització de la tarja T-Temps, la tarja de transport gratuïta adreçada a les persones majors de 65 anys.
Actualment disposen d’aquesta tarja 17.000 persones d’un col·lectiu, els ciutadans i ciutadanes majors de 65 anys, que suma 25.000 persones a tota la ciutat.
A la presentació dels nous autobusos hi ha assistit el secretari general de CCOO a Lleida, Jaume Sellés, el Director General de Moventis, Juan Giménez, el regidor Josep M. Baiget i representants de la plantilla dels treballadors.
http://www.paeria.cat/cat/ajuntament/no ... icia=26961
http://www.ua1.cat/noticies/els-usuaris ... na-mitjana
L’Ajuntament de Lleida estrena 10 nous autobusos, dels quals 8 són híbrids
S’incorporaran des d’avui fins a finals del mes de desembre. Els nous vehicles són tots accessibles amb pis baix, fet que facilita que hi puguin accedir persones amb problemes de mobilitat.
La inversió ha estat de 3.605.437 euros.
La flota d’Autobusos de Lleida incorpora aquest mes de desembre 10 nous vehicles, dels quals 8 són híbrids. L’alcalde de Lleida, Àngel Ros, juntament amb el tinent d’alcalde Fèlix Larrosa i el president de Moventia, Miquel Martí, han presentat aquest matí sis d’aquestes noves unitats.
El paer en cap ha explicat que els vehicles híbrids, a més de la reducció de la contaminació també presenten un 30% d’estalvi amb combustible.
L’alcalde ha destacat en aquest sentit que “el transport públic és un servei públic ben acceptat i que arriba a totes les capes dels ciutadans. Amb aquesta renovació de flota, a més, fem una aposta pel medi ambient, per la sostenibilitat i per anar en punta tecnològica buscant cada vegada més un estalvi i un respecte pel medi ambient”.
L’alcalde ha recordat també que el transport públic en aquests dos darrers anys porta un increment d’usuaris important, un 11% en el primer any de renovació i un 2% en el segon per tant, “fet que suposa més d’un 13% d’increment de viatgers, que és una xifra important”.
Els nous autobusos híbrids són tots accessibles amb pis baix fet que facilita que hi puguin pujar amb més facilitat les persones amb problemes de mobilitat (gent gran, nens petits...). El 100% de la flota ja era accessible però s’incorporen millores.
Els nous autobusos són:
-5 autobusos híbrids VOLVO
-1 autobús MERCEDES-BENZ
- 3 autobusos híbrids VECTIA
-1 autobús SOLARIS
La inversió en aquestes noves unitats és de 3.605.437 euros. Els dos vehicles de caire convencional incorporen tecnologia no contaminant. El president de Moventia, Carles Martí, ha destacat per la seva banda que Lleida és capdavantera en l’aposta clara per la mobilitat i pel transport públic.
Cal destacar d’altra banda que s’han fet 3 plataformes de bus en els últims mesos, a Av Madrid-Cos Gayon, a Ricard Viñes-Sanitat i a Baró de Maials-Vic.
Pel que fa a prestacions que incorpora la flota d’autobusos, l’alcalde ha destacat la bona acceptació de la wifi gratuïta, que utilitzen diàriament entre 1000 i 1500 persones, així com la utilització de la tarja T-Temps, la tarja de transport gratuïta adreçada a les persones majors de 65 anys.
Actualment disposen d’aquesta tarja 17.000 persones d’un col·lectiu, els ciutadans i ciutadanes majors de 65 anys, que suma 25.000 persones a tota la ciutat.
A la presentació dels nous autobusos hi ha assistit el secretari general de CCOO a Lleida, Jaume Sellés, el Director General de Moventis, Juan Giménez, el regidor Josep M. Baiget i representants de la plantilla dels treballadors.
http://www.paeria.cat/cat/ajuntament/no ... icia=26961
http://www.ua1.cat/noticies/els-usuaris ... na-mitjana
Vaja, tenen rampa a les portes davanteres. Que curiós!
Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.
Parece que es la típica rampa de muchos autobuses que hay en Alemania, es una plataforma con bisagras que se gira y ya hace de rampa.fgc113 ha escrit:Vaja, tenen rampa a les portes davanteres. Que curiós!
frankrodriguez.net
Außer Betrieb
Außer Betrieb
-
- N6
- Entrades: 283
S'assemblen molt "sospitosament" al que corre per Sant Cugat (tema seients i lo de les rampes)
-
- N7
- Entrades: 460
- Ubicació: 2 Ronda- Hospitals / 3 Exterior - Hospitals / 20 Ronda
Avui al menos 2 Volvo el 4169 i 4172 feien ruta en proves amb el BKB "Lleida en verd" El 4169 feia com si fos Interior i nava darrera d'un Interior i el 4172 feia com si fos un Ronda i nava darrera el 20. Imagino que deu ser per veure com responen en circulació i/o fer formació també.
- Danilleida
- N7
- Entrades: 578
- Ubicació: 6 Mercat Bordeta - Arnau de vilanova... 7 costa Magraners - av.st. Pere / Seca.
Avui avistats 3 volvos... 4169 a la 1, 4170 a la 2, 4172 a la 20.. dels altres tres ni rastre... el 4122 avui esta a la 7 i el 4133 a la 11...
La Paeria aposta per congelar les tarifes de l’autobús per al 2017
L’alcalde de Lleida, Àngel Ros, va apostar ahir perquè les tarifes del transport públic a Lleida es mantinguin inalterades l’any que ve, en la línia de la congelació general de totes les taxes i preus públics municipals. La decisió sobre l’actualització del preu de les targetes T-10, T-10/30, T-50/30 i T-Mes es prendrà avui en la reunió del consell d’administració de l’Autoritat Territorial de la Mobilitat (ATM), que inclou representants tant de l’administració local com de la Generalitat, que també estarien a favor d’aquesta mesura.
Encara que falta la decisió final, la proposta que hi ha sobre la taula és la de congelació i tot indica que no hi haurà increments. Les tarifes integrades de l’ATM afecten no només l’autobús urbà de Lleida, sinó també els interurbans i la línia de Ferrocarrils de la Generalitat entre Lleida i Àger. En total, inclou una àrea de 149 municipis del Segrià, les Garrigues, la Noguera, el Pla d’Urgell, l’Urgell i la Segarra, distribuïts en dos zones tarifàries.
La Paeria decideix pel seu compte el preu del bitllet senzill del bus urbà i de les targetes bonificades, com la que ofereix el servei gratuïtament a tots els jubilats, bonificació que es mantindrà.
Aquesta setmana ja s’ha fet la reunió de l’ATM de Barcelona en la qual es va acordar la congelació de les tarifes vigents a l’àrea metropolitana per al 2017, així com ampliar la gratuïtat fins als 16 anys.
L’any passat, la Paeria va decidir no apujar la tarifa, desatenent la petició dels professionals que reclamaven un augment per pal·liar els seus increments de costos.
http://www.lleida.com/noticia/la-paeria ... us-al-2017
L’alcalde de Lleida, Àngel Ros, va apostar ahir perquè les tarifes del transport públic a Lleida es mantinguin inalterades l’any que ve, en la línia de la congelació general de totes les taxes i preus públics municipals. La decisió sobre l’actualització del preu de les targetes T-10, T-10/30, T-50/30 i T-Mes es prendrà avui en la reunió del consell d’administració de l’Autoritat Territorial de la Mobilitat (ATM), que inclou representants tant de l’administració local com de la Generalitat, que també estarien a favor d’aquesta mesura.
Encara que falta la decisió final, la proposta que hi ha sobre la taula és la de congelació i tot indica que no hi haurà increments. Les tarifes integrades de l’ATM afecten no només l’autobús urbà de Lleida, sinó també els interurbans i la línia de Ferrocarrils de la Generalitat entre Lleida i Àger. En total, inclou una àrea de 149 municipis del Segrià, les Garrigues, la Noguera, el Pla d’Urgell, l’Urgell i la Segarra, distribuïts en dos zones tarifàries.
La Paeria decideix pel seu compte el preu del bitllet senzill del bus urbà i de les targetes bonificades, com la que ofereix el servei gratuïtament a tots els jubilats, bonificació que es mantindrà.
Aquesta setmana ja s’ha fet la reunió de l’ATM de Barcelona en la qual es va acordar la congelació de les tarifes vigents a l’àrea metropolitana per al 2017, així com ampliar la gratuïtat fins als 16 anys.
L’any passat, la Paeria va decidir no apujar la tarifa, desatenent la petició dels professionals que reclamaven un augment per pal·liar els seus increments de costos.
http://www.lleida.com/noticia/la-paeria ... us-al-2017
-
- N7
- Entrades: 460
- Ubicació: 2 Ronda- Hospitals / 3 Exterior - Hospitals / 20 Ronda
Avistat ahir des dels finestrals de cotxeres 2 Vectia sense numerar. No se si el tercer Vectia que falta haurà arribat i si el nou Solaris estarà per aquí ja.. però algo es algo.
Es presentaran nous busos el dia 17:
Cues per renovar les targetes del bus
Els tràmits per renovar les targetes d’autobusos estan col·lapsant aquesta setmana l’oficina de l’empresa concessionària, Moventis, a l’avinguda Blondel. Ahir, almenys a la tarda, es van formar llargues cues d’usuaris que esperaven el seu torn i que ocupaven tota la vorera. El gerent de la concessionària, Carlos Soldevilla, va explicar que l’elevada afluència es deu a l’acumulació d’usuaris que volen renovar les targetes T-Estudiant i T-Temps. La primera està destinada a joves d’entre 16 i 25 anys empadronats a Lleida i que estudiïn cursos oficials. La targeta costa dos euros i té una vigència d’un any natural. La segona permet als jubilats viatjar gratis al bus de manera il·limitada. Va entrar en servei el gener del 2015 i actualment la utilitzen 17.000 persones d’un total de 25.000 que tenen més de 65 anys. Totes dos tenen un cost d’emissió de dos euros. El gerent de l’empresa va apuntar que és possible renovar les targetes des del passat dia 1, però els usuaris no han començat a fer aquest tràmit fins a aquesta setmana.
D’altra banda, el proper dia 17 està prevista la presentació de tres nous vehicles híbrids i un de convencional, que s’incorporaran a la flota d’autobusos urbans. S’afegiran a uns altres cinc híbrids que ja es van estrenar a començaments del mes de desembre passat. Aquesta tecnologia combina el motor de combustió amb l’elèctric –la bateria del qual es carrega durant la frenada i el ralentí– i redueix en un trenta per cent el consum de combustible i les emissions de CO2. Substituiran els més antics i han suposat una inversió de 3,6 milions.
http://www.lleida.com/noticia/cues-reno ... es-del-bus
Cues per renovar les targetes del bus
Els tràmits per renovar les targetes d’autobusos estan col·lapsant aquesta setmana l’oficina de l’empresa concessionària, Moventis, a l’avinguda Blondel. Ahir, almenys a la tarda, es van formar llargues cues d’usuaris que esperaven el seu torn i que ocupaven tota la vorera. El gerent de la concessionària, Carlos Soldevilla, va explicar que l’elevada afluència es deu a l’acumulació d’usuaris que volen renovar les targetes T-Estudiant i T-Temps. La primera està destinada a joves d’entre 16 i 25 anys empadronats a Lleida i que estudiïn cursos oficials. La targeta costa dos euros i té una vigència d’un any natural. La segona permet als jubilats viatjar gratis al bus de manera il·limitada. Va entrar en servei el gener del 2015 i actualment la utilitzen 17.000 persones d’un total de 25.000 que tenen més de 65 anys. Totes dos tenen un cost d’emissió de dos euros. El gerent de l’empresa va apuntar que és possible renovar les targetes des del passat dia 1, però els usuaris no han començat a fer aquest tràmit fins a aquesta setmana.
D’altra banda, el proper dia 17 està prevista la presentació de tres nous vehicles híbrids i un de convencional, que s’incorporaran a la flota d’autobusos urbans. S’afegiran a uns altres cinc híbrids que ja es van estrenar a començaments del mes de desembre passat. Aquesta tecnologia combina el motor de combustió amb l’elèctric –la bateria del qual es carrega durant la frenada i el ralentí– i redueix en un trenta per cent el consum de combustible i les emissions de CO2. Substituiran els més antics i han suposat una inversió de 3,6 milions.
http://www.lleida.com/noticia/cues-reno ... es-del-bus
Queixes d’alumnes per falta de busos a la Caparrella
Alumnes de centres educatius ubicats a la Caparrella denuncien que la falta de freqüències de l’autobús urbà els obliga a esperar fins a una hora. Alguns esperen el bus a l’entrada del complex per estalviar-se les espentes i la cua que es forma a la parada principal, on alguns dies hi ha fins a mig centenar d’estudiants esperant per pujar a l’autobús. Alumnes de l’Escola d’Hostaleria i Turisme acaben les classes a un quart de cinc i el següent bus que poden agafar passa a les cinc i cinc.
"Hem d’esperar prop d’una hora", va remarcar un alumne a Lleida Televisió, mentre que un altre va afegir que "van dir que posarien un bus a dos quarts de cinc perquè no haguéssim d’esperar tant i es fes molt tard, però no ho han fet". I la situació s’agreuja per als estudiants que són de pobles.
"Hi ha gent que arriba a casa a les nou perquè ha d’esperar aquí tres quarts d’hora o una hora i després agafar un altre autobús fins al poble. Crec que hi hauria d’haver més busos", va assenyalar una alumna.
El director de l’Escola d’Hostaleria, Gregori Canalías, va afirmar que des de l’associació de mares i pares tenien la intenció de "fer gestions" sobre aquest tema i va apuntar que al centre començarien les classes abans al matí, si hi hagués més busos procedents dels pobles.
Així mateix, estudiants de l’institut Caparrella han de sortir deu minuts abans de classe en algunes hores per poder arribar a temps al bus.
Des d’Autobusos de Lleida indiquen que no tenen constància de queixes, però admeten que cada any es troben en la mateixa situació i diuen que gairebé cada curs es canvien els horaris dels estudis.
Per tal de poder estudiar aquest cas, aconsellen presentar una queixa formal a l’àrea de Mobilitat de la Paeria o a Autobusos.
http://www.lleida.com/noticia/queixes-d ... caparrella
Alumnes de centres educatius ubicats a la Caparrella denuncien que la falta de freqüències de l’autobús urbà els obliga a esperar fins a una hora. Alguns esperen el bus a l’entrada del complex per estalviar-se les espentes i la cua que es forma a la parada principal, on alguns dies hi ha fins a mig centenar d’estudiants esperant per pujar a l’autobús. Alumnes de l’Escola d’Hostaleria i Turisme acaben les classes a un quart de cinc i el següent bus que poden agafar passa a les cinc i cinc.
"Hem d’esperar prop d’una hora", va remarcar un alumne a Lleida Televisió, mentre que un altre va afegir que "van dir que posarien un bus a dos quarts de cinc perquè no haguéssim d’esperar tant i es fes molt tard, però no ho han fet". I la situació s’agreuja per als estudiants que són de pobles.
"Hi ha gent que arriba a casa a les nou perquè ha d’esperar aquí tres quarts d’hora o una hora i després agafar un altre autobús fins al poble. Crec que hi hauria d’haver més busos", va assenyalar una alumna.
El director de l’Escola d’Hostaleria, Gregori Canalías, va afirmar que des de l’associació de mares i pares tenien la intenció de "fer gestions" sobre aquest tema i va apuntar que al centre començarien les classes abans al matí, si hi hagués més busos procedents dels pobles.
Així mateix, estudiants de l’institut Caparrella han de sortir deu minuts abans de classe en algunes hores per poder arribar a temps al bus.
Des d’Autobusos de Lleida indiquen que no tenen constància de queixes, però admeten que cada any es troben en la mateixa situació i diuen que gairebé cada curs es canvien els horaris dels estudis.
Per tal de poder estudiar aquest cas, aconsellen presentar una queixa formal a l’àrea de Mobilitat de la Paeria o a Autobusos.
http://www.lleida.com/noticia/queixes-d ... caparrella
-
- N7
- Entrades: 460
- Ubicació: 2 Ronda- Hospitals / 3 Exterior - Hospitals / 20 Ronda
Crec que haurien de ficar un vehicle més en aquesta linia, ja que realitza un trajecte molt llarg.
D'altra banda segueixen sense presentar els nous busos, els 3 Vectia i el Solaris. A vere si la semana que ve entren en servei ja...
D'altra banda segueixen sense presentar els nous busos, els 3 Vectia i el Solaris. A vere si la semana que ve entren en servei ja...
Avui hi ha almenys un Vectia a la 2
El 10 aniria millor desdoblat.(10 i CC independents)
Per un costat Llivia - Lleida (sense la absurda interrupció del matí)
I el CC (o amb número si es vol) amb horaris adients per tothom del complex (institut, hoteleria, inefc, ceei, etc) i prestat amb articulat
El 10 aniria millor desdoblat.(10 i CC independents)
Per un costat Llivia - Lleida (sense la absurda interrupció del matí)
I el CC (o amb número si es vol) amb horaris adients per tothom del complex (institut, hoteleria, inefc, ceei, etc) i prestat amb articulat
Comencen a circular avui 4 nous autobusos, dels quals 3 són híbrids
En total, la Paeria, que ha invertit 3,6 M€, ha adquirit 10 nous autobusos, dels quals 8 són híbrids.
Tots ells accessibles amb pis baix per facilitar que hi puguin accedir persones amb problemes de mobilitat
La flota d’Autobusos de Lleida ha incorporat avui 4 nous autobusos, dels quals 3 són híbrids, que completen la flota de 10 nous vehicles (8 dels quals són híbrids). Els nous autobusos híbrids són tots accessibles amb pis baix fet que permet que hi puguin pujar amb més facilitat les persones amb problemes de mobilitat (gent gran, nens petits...). El 100% de la flota ja era accessible però, ara, s’han incorporat millores, ja que en 9 dels 10 vehicles hi ha doble rampa d'accés (elèctrica i manual) per a l'accés de les persones amb mobilitat reduïda
Amb aquesta adquisició, l’Ajuntament de Lleida, a través de l’empresa concessionària del transport urbà de la ciutat, continua amb el procés de renovació i modernització de la seva flota per garantir la prestació de serveis de transport amb vehicles més sostenibles i eficients. Així, Lleida aposta per la mobilitat sostenible incorporant vehicles híbrids que afavoreixen l'accessibilitat i són respectuosos amb el medi ambient oferint, a més, alts estàndards de confortabilitat i seguretat per als seus usuaris. La inversió en aquestes noves unitats és de 3.605.437 euros. Els dos vehicles de caire convencional incorporen tecnologia Euro 6 no contaminant
Els nous autobusos són:
-5 autobusos híbrids VOLVO (incorporats al mes de desembre)
-1 autobús MERCEDES-BENZ (incorporats al mes de desembre)
- 3 autobusos híbrids VECTIA (incorporats al mes de gener)
-1 autobús SOLARIS (incorporats al mes de gener)
Els tres models híbrids Veris.12 de Vectia, que són els que s’han incorporat ara al mes de gener, tenen 12 metres de longitud, 2'55 d'ample i 3'40 d'alçada. L'autobús disposa de doble rampa d'accés (elèctrica i manual) per a l'accés de les persones amb mobilitat reduïda i habilita 23 seients, dos espais per a cadires de rodes i compta amb una capacitat per a més de 50 persones de peu.
http://www.paeria.cat/cat/ajuntament/no ... icia=27267
En total, la Paeria, que ha invertit 3,6 M€, ha adquirit 10 nous autobusos, dels quals 8 són híbrids.
Tots ells accessibles amb pis baix per facilitar que hi puguin accedir persones amb problemes de mobilitat
La flota d’Autobusos de Lleida ha incorporat avui 4 nous autobusos, dels quals 3 són híbrids, que completen la flota de 10 nous vehicles (8 dels quals són híbrids). Els nous autobusos híbrids són tots accessibles amb pis baix fet que permet que hi puguin pujar amb més facilitat les persones amb problemes de mobilitat (gent gran, nens petits...). El 100% de la flota ja era accessible però, ara, s’han incorporat millores, ja que en 9 dels 10 vehicles hi ha doble rampa d'accés (elèctrica i manual) per a l'accés de les persones amb mobilitat reduïda
Amb aquesta adquisició, l’Ajuntament de Lleida, a través de l’empresa concessionària del transport urbà de la ciutat, continua amb el procés de renovació i modernització de la seva flota per garantir la prestació de serveis de transport amb vehicles més sostenibles i eficients. Així, Lleida aposta per la mobilitat sostenible incorporant vehicles híbrids que afavoreixen l'accessibilitat i són respectuosos amb el medi ambient oferint, a més, alts estàndards de confortabilitat i seguretat per als seus usuaris. La inversió en aquestes noves unitats és de 3.605.437 euros. Els dos vehicles de caire convencional incorporen tecnologia Euro 6 no contaminant
Els nous autobusos són:
-5 autobusos híbrids VOLVO (incorporats al mes de desembre)
-1 autobús MERCEDES-BENZ (incorporats al mes de desembre)
- 3 autobusos híbrids VECTIA (incorporats al mes de gener)
-1 autobús SOLARIS (incorporats al mes de gener)
Els tres models híbrids Veris.12 de Vectia, que són els que s’han incorporat ara al mes de gener, tenen 12 metres de longitud, 2'55 d'ample i 3'40 d'alçada. L'autobús disposa de doble rampa d'accés (elèctrica i manual) per a l'accés de les persones amb mobilitat reduïda i habilita 23 seients, dos espais per a cadires de rodes i compta amb una capacitat per a més de 50 persones de peu.
http://www.paeria.cat/cat/ajuntament/no ... icia=27267
- bigcoaster
- N8
- Entrades: 953
Ja he vist el nou solaris fent la 5, cap a les 6 de la tarda.
This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.
L7, la pitjor línia d’autobusos de la història
Sóc un usuari de la Línia 7 dels autobusos de Lleida i puc dir, amb certesa, que és la pitjor línia de la història. Comprèn els barris de Bordeta, Secà De Sant Pere I Magraners. Com l’autobús és articulat hi ha llocs on no pot passar, i està destinat als més petits. Són barris amb una gran massa d’usuaris i en hores punta, aquesta gran afluència implica que, fins i tot, el transport de porcí, sigui un luxe al seu costat.
La teoria és que passen cada 13 minuts, no obstant i molt sovint ho fan cada vint o trenta, com avui que usuaris com jo, hem hagut d’esperar el pròxim (tres quarts d’hora), ja que no hi entrava més gent i només deixaven baixar, no pujar. Alguns s’han queixat. El xofer ha deixat pujar la meitat dels usuaris, jo he preferit esperar perquè era indescriptible com anava. Potser hauria pogut fer-ho i gravar un vídeo en directe a Instagram, animo a tot aquell que es trobi en aquesta situació ho faci.
Ens hauríem de plantejar perquè la gent encara continua agafant el cotxe per anar a llocs on no caldria, si hi hagués una bona infraestructura.
No podem estar sense fer-hi res en aquestes situacions! No podem queixar-nos només a les parades i després com si no passes res! D’acord que contra el tràfic no es pot lluitar. D’acord que els conductors no en tenen la culpa. Jo no tinc la solució. Si més no, aquesta línia, per la seva magnitud, s’hauria de tractar com la L-1, que molt sovint va sense quasi usuaris i, tot i així, hi ha autobús cada 5 o 7 minuts.
Fa uns dies vaig llegir un article que diu que el Govern destina unes subvencions per al transport públic perquè assumeixin les seves pèrdues:
L’única pèrdua que hi ha en aquesta línia és la dignitat de les persones que l’utilitzem.
Lleidatans per Lleida
http://www.holalleida.com/l7-la-pitjor- ... -historia/
Sóc un usuari de la Línia 7 dels autobusos de Lleida i puc dir, amb certesa, que és la pitjor línia de la història. Comprèn els barris de Bordeta, Secà De Sant Pere I Magraners. Com l’autobús és articulat hi ha llocs on no pot passar, i està destinat als més petits. Són barris amb una gran massa d’usuaris i en hores punta, aquesta gran afluència implica que, fins i tot, el transport de porcí, sigui un luxe al seu costat.
La teoria és que passen cada 13 minuts, no obstant i molt sovint ho fan cada vint o trenta, com avui que usuaris com jo, hem hagut d’esperar el pròxim (tres quarts d’hora), ja que no hi entrava més gent i només deixaven baixar, no pujar. Alguns s’han queixat. El xofer ha deixat pujar la meitat dels usuaris, jo he preferit esperar perquè era indescriptible com anava. Potser hauria pogut fer-ho i gravar un vídeo en directe a Instagram, animo a tot aquell que es trobi en aquesta situació ho faci.
Ens hauríem de plantejar perquè la gent encara continua agafant el cotxe per anar a llocs on no caldria, si hi hagués una bona infraestructura.
No podem estar sense fer-hi res en aquestes situacions! No podem queixar-nos només a les parades i després com si no passes res! D’acord que contra el tràfic no es pot lluitar. D’acord que els conductors no en tenen la culpa. Jo no tinc la solució. Si més no, aquesta línia, per la seva magnitud, s’hauria de tractar com la L-1, que molt sovint va sense quasi usuaris i, tot i així, hi ha autobús cada 5 o 7 minuts.
Fa uns dies vaig llegir un article que diu que el Govern destina unes subvencions per al transport públic perquè assumeixin les seves pèrdues:
L’única pèrdua que hi ha en aquesta línia és la dignitat de les persones que l’utilitzem.
Lleidatans per Lleida
http://www.holalleida.com/l7-la-pitjor- ... -historia/