La línia Lleida - Almacelles és competència de Territori, mentre les demés linies de Lax són de Fomento. Sembla ser que ha sigut una absorció de Lax per part de Gamón. No extranyaria que estigués lligat a la desaparició de la concesió de Fomento de Gamón. Se sap que ha sigut del cotxe de Gamón lligada a la VAC? Segueixen?albe6 ha escrit:Des del 23 d'aquest més ja s'han començat a veure autocars de Miguel Gamon SL cobrint serveis de la 129 Lleida - Almacelles - (Tamarite / Zaidin).
Si finalment Gamón agafa la línia via compra de l'operadora acutal (Empresa Lax SL) o per canvi de concessió, li anirien bé uns quants busos més de 15m i 68/72 places.
La línia d'Alcarràs i més enllà te bastantes freqüències que s'operen amb dos busos, i si agafen la d'Almacelles; on també tenim expedicions que necessiten de dos busos; potser se'ls desquadra el material.
Jo aposto per nous 15m, amb les linies exprés.
Respecte la flota, no aniria malament, té una flota de interurbans bastant escasa. Anaria bé algun Volvo Irizar i3 per la 101, algun i3, i4, Intouro o Crossway més, i per les futures exprés Mercedes Tourismo RH o Volvo Irizar i6.