Fil d'errors del Fòrum

Idees per a millorar el fòrum i suggeriments. Feu aquí les proves de funcionament que vulgueu.
Ideas para mejorar el foro y sugerencias. Haced aquí las pruebas de funcionamiento que queráis.
Respon
Avatar de l’usuari
fgc113
N8
N8
Entrades: 1033
Ubicació: Borriana-les Alqueries (C6)

Re: Fil d'errors del Fòrum

Entrada Autor: fgc113 » Dimecres 18/06/2014 14:46

metring ha escrit:
fgc113 ha escrit:Hola,

Quan entro al apartat Qui està connectat, a la columna Actualitzat per darrera vegada em surt l'hora retrasada, concretament una hora abans de la que és ara. No és un error greu, però...
Has actualitzat l'hora al teu perfil?


Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 18/06/2014 14:49

Doncs a mi en surt l'hora bé....



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4435
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Divendres 20/06/2014 17:16

Una imatge val més que 1000 paraules:
Imatge.

I abans, em sortia com a tema no llegit i ja havia fet la seva lectura.



Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Divendres 20/06/2014 17:21

Això a mi m'ha passat també algunes vegades de tant en tant.



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4435
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dissabte 05/07/2014 0:23

Imatge

Com es veu, la línia RG1 no està en negreta.



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dilluns 07/07/2014 11:59

Renfe445 ha escrit:Com es veu, la línia RG1 no està en negreta.
Gràcies per l'avís.
El problema amb les noves línies de rodalies en principi ja ha estat solucionat.



Avatar de l’usuari
faristol
N8
N8
Entrades: 769
Ubicació: Barcelona-Barri La Salut (Gràcia) i Masquefa.

Entrada Autor: faristol » Divendres 03/10/2014 0:55

A dia d'avui me-n'he adonat que moltes fotografies pujades al forum com a adjunts amb vista miniatura estan com corruptes, es veune pero malament semblant a quant en una tarja de camera es mig esborren perque la targeta esta feta malbe.
No crec que sigui el meu ordinador...encara que ningu ha dit res i les pagines que visito habitualement es veuen correctament.



Avatar de l’usuari
Javi M
N9
N9
Entrades: 1618
Ubicació: Sant Feliu

Entrada Autor: Javi M » Divendres 03/10/2014 6:52

faristol ha escrit:A dia d'avui me-n'he adonat que moltes fotografies pujades al forum com a adjunts amb vista miniatura estan com corruptes, es veune pero malament semblant a quant en una tarja de camera es mig esborren perque la targeta esta feta malbe.
No crec que sigui el meu ordinador...encara que ningu ha dit res i les pagines que visito habitualement es veuen correctament.
Jo també n'he detectat no poques, de corruptes.



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Divendres 03/10/2014 9:56

Javi M ha escrit:Jo també n'he detectat no poques, de corruptes.
La corrupció ha arribat al fòrum!!! :)

El problema ve de les còpies de seguretat que es feien antigament que s'estaven fent malament (per entesos, els arxius sense extensió es copiaven en format ASCII en comptes de fer-ho com a binaris, i PHPBB té la mania de guardar les imatges amb un nom sense extensió) i no ens vam adonar de l'error fins que vam haver de restaurar la còpia de seguretat.
La solució és que qui les va penjar les torni a pujar noves, eliminar-les o bé deixar-les com estan. No podem fer més.



Avatar de l’usuari
raulitinbcn
N8
N8
Entrades: 1172
Facebook: raul.lopezalvarez.37
Ubicació: Barcelina

Entrada Autor: raulitinbcn » Diumenge 05/10/2014 22:16

wefer ha escrit:
Javi M ha escrit:Jo també n'he detectat no poques, de corruptes.
La corrupció ha arribat al fòrum!!! :)

El problema ve de les còpies de seguretat que es feien antigament que s'estaven fent malament (per entesos, els arxius sense extensió es copiaven en format ASCII en comptes de fer-ho com a binaris, i PHPBB té la mania de guardar les imatges amb un nom sense extensió) i no ens vam adonar de l'error fins que vam haver de restaurar la còpia de seguretat.
La solució és que qui les va penjar les torni a pujar noves, eliminar-les o bé deixar-les com estan. No podem fer més.
Jo també n'he trobat, i a trenscat un munt també.


Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -

Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2373
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dimecres 13/01/2016 17:59

Hola! Quan s'estan llegint fòrums, a la dreta les imatges amb publicitat del marxandatge de l'FTC no es mostren, retornen un error 404.
Sense títol.png
Sense títol.png (7.32 KiB) Visualitzat 20638 cops
No sé si ho sabíeu; però us aviso per si de cas no en tinguéssiu constància.


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 13/01/2016 19:15

Moltes gràcies per l'avís, fa temps que ho vam veure però no hi vam pensar més, entre bitxos i tot... ;)



Avatar de l’usuari
fgc113
N8
N8
Entrades: 1033
Ubicació: Borriana-les Alqueries (C6)

Entrada Autor: fgc113 » Diumenge 22/05/2016 23:09

No puc escriure missatges al fil dels nous trens de la línia de la Pobla. A algú més li passa?


Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.

Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2373
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dijous 06/10/2016 21:38

Aquests dies estic tenint problemes per accedir al fòrum, de vegades m'apareix un Error 500 i he de recarregar la pàgina dos o tres cops per tal que aparegui la pàgina amb normalitat.


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4435
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dijous 06/10/2016 21:54

Adolescent barceloní ha escrit:Aquests dies estic tenint problemes per accedir al fòrum, de vegades m'apareix un Error 500 i he de recarregar la pàgina dos o tres cops per tal que aparegui la pàgina amb normalitat.
A mi no me ha saltado ningún error interno del servidor.



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4435
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dijous 12/01/2017 7:58

Hola! Quiero hacer una observación sobre el diseño de la página de inicio para dispositivos móviles. Está bastante bien por ser cómoda.

Pero pasa que mientras se carga, el lugar donde se muestran varias fotografías tapa las primeras entradas, y es bastante incómodo cuando se carga lentamente porque hasta que no se cargue del todo, los vínculos que llevan a las entradas en cuestión no corren hacia abajo. ¿Se podría corregir?

Muchas gracias!



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 18/08/2017 23:02

El FTC torna a funcionar després d'hores fora de servei i sense que haguem intervingut. El cas és que he observat que els missatges escrits més enllà de la matinada han desaparegut :nose

Edito: en wefer diu que és per la instal·lació d'una còpia de seguretat d'aquest mateix matí que ha desaparegut missatges.



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4435
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Divendres 18/08/2017 23:43

A mi em surten forces errors 500 segons quins moments.



Avatar de l’usuari
Carlos González
N9
N9
Entrades: 1876
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Entrada Autor: Carlos González » Dissabte 19/08/2017 12:22

A mi m'ha sortit errors quan he iniciat sessió també....


Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13

Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4

Avatar de l’usuari
robertotlh
N7
N7
Entrades: 324

Entrada Autor: robertotlh » Dijous 12/04/2018 0:08

No em deixa iniciar sessió al fòrum desde el mòvil. Poso usuari i contrasenya, avanço i la sessió no s'inicia. Es un Android amb navegador Chrome.



Respon

Torna a “Suggeriments i proves / Sugerencias y pruebas”