Entre un 10% i un 30% de frau al metro.

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon

Quines mesures considereu eficaces per a combatre el frau al metro?

Augmentar els controls
34
37%
Apujar l'import de les multes
11
12%
Implantar les barreres altes amb tancament a tot arreu
11
12%
Validació obligatòria a totes les sortides
16
18%
Aplicar un sistema de barreres obertes, amb més controls aleatoris
11
12%
No hi ha cap mesura que pugui servir
3
3%
Altres (expliqueu)
5
5%
 
Vots totals: 91
Avatar de l’usuari
Mr. Baricentro
N6
N6
Entrades: 311
Ubicació: España
Contacta:

Re: Entre un 10% i un 30% de frau al metro.

Entrada Autor: Mr. Baricentro » Dimecres 23/09/2015 20:50

Pero qué leches, pero si el salto de torno es deporte nacional!!!!!

Imatge

A ver si ponen mano dura y vuelven los GOP en RENFE almenos, y algo parecido en metro y el resto, pues sino, no se va a acabar nunca con esta lacra.



Avatar de l’usuari
bigcoaster
N8
N8
Entrades: 953

Entrada Autor: bigcoaster » Dimecres 23/09/2015 21:44

Al metro de Londres les barreres no arriben al metre i mig d'alt, i evidentment algú se les salta, però és una qüestió de cultura, i la cultura s'aprèn tan a casa com a l'escola, i ara per ara cap de les dos ho fan prou bé.

Potser una mesura efectiva seria treure totes les barreres tarifàries i deixar només les validadores. Qui no validés, multa a l'instant per part d'un agent de seguretat. Sé que això significa un "segurata" per cada entrada i sortida, però t'estalvies les portes i molt morosos (13,5 milions!!)


This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.

Sokjo
N5
N5
Entrades: 145
Ubicació: Sabadell

Entrada Autor: Sokjo » Dissabte 07/11/2015 19:48

Avui al diari Ara publiquen un article "Colar-se al metro: 47.000 cops al dia" on fa menció als percentatges de frau al metro de Barcelona.

http://www.ara.cat/suplements/arabcn/Co ... 53777.html

És un article Prèmium i no el podreu veure sencer però surt una imatge bastant interessant amb el percentatge per estació.



Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dissabte 07/11/2015 20:42

Sokjo ha escrit:Avui al diari Ara publiquen un article "Colar-se al metro: 47.000 cops al dia" on fa menció als percentatges de frau al metro de Barcelona.

http://www.ara.cat/suplements/arabcn/Co ... 53777.html

És un article Prèmium i no el podreu veure sencer però surt una imatge bastant interessant amb el percentatge per estació.
Vist l'alt percentatge de viatges de franc els dissabtes per la nit (ohh, sorpresa, quina novetat!), poder seria interessant tornar únicament al NitBus, amb una reforma decent de les seves línies. :emprenyat


El metro de Barcelona amb motoristes!

davroca5
N7
N7
Entrades: 573
Contacta:

Entrada Autor: davroca5 » Diumenge 08/11/2015 0:11

Miquel ha escrit:
Sokjo ha escrit:Avui al diari Ara publiquen un article "Colar-se al metro: 47.000 cops al dia" on fa menció als percentatges de frau al metro de Barcelona.

http://www.ara.cat/suplements/arabcn/Co ... 53777.html

És un article Prèmium i no el podreu veure sencer però surt una imatge bastant interessant amb el percentatge per estació.
Vist l'alt percentatge de viatges de franc els dissabtes per la nit (ohh, sorpresa, quina novetat!), poder seria interessant tornar únicament al NitBus, amb una reforma decent de les seves línies. :emprenyat
Ni parlar-ne. El metro és un servei públic, i els dissabtes fa un servei magnífic. Jo en sóc un dels beneficiaris.


Salut!
#volemL9

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 24/11/2015 23:29

Segons m'ha dit un interventor que feia el control a l'enllaç entre la L3 i la L5 a Diagonal, és la pròpia direcció de TMB que no vol que es controli als trens sinó als ja previsibles intercanviadors. Ells sabran perquè...


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
foronda 141
N8
N8
Entrades: 848
Ubicació: Poblenou

Entrada Autor: foronda 141 » Dijous 03/11/2016 22:25




Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Divendres 20/01/2017 0:11

foronda 141 ha escrit:I qui vigila al vigilant ????
http://www.elperiodico.cat/ca/noticias/ ... es-5606601
Apa, al carrer:

http://www.elperiodico.com/es/noticias/ ... as-5752485

Despedidos seis revisores del metro que se quedaban con las multas
Los empleados estaban apartados del servicio desde el pasado noviembre


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Divendres 20/01/2017 12:14

Jo he votat Altres. La meva opció es que es pugui fer una vida digna sense haver-se de colar. Sigui apujant els sous, sigui baixant els preus dels transports... la manera es igual (que de fet s'hauria de fer combinació de moltes), mentres un hagi de fer mans i mànigues per arribar a final de mes (incloient no només l'estricta supervivència sino també una certa realització com a persona), colar-se al transport no és robar sino recuperar una petitíssima part del que les classes dominants ens roben



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Divendres 20/01/2017 14:53

Ecomobisostrans ha escrit:colar-se al transport no és robar sino recuperar una petitíssima part del que les classes dominants ens roben
No és robar. És cometre frau conscient.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Divendres 20/01/2017 18:11

Fran-Ikarus ha escrit:
Ecomobisostrans ha escrit:colar-se al transport no és robar sino recuperar una petitíssima part del que les classes dominants ens roben
No és robar. És cometre frau conscient.
Estic plenament d'acord. Encara que no ens agradi certes actituds dels de dalt, el primer que hem de fer és no defraudar nosaltres també a part d'ells. No creieu?



Granolleri

Entrada Autor: Granolleri » Divendres 20/01/2017 21:27

A part que tots sabem que les pèrdues mai les assumeix la classe dirigent, sinó els usuaris amb pujades del preu del títol de transport, els ciutadans amb impostos més alts i els treballadors de les empreses en forma de retallades salarials o drets.



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”