Procés de Selecció, Formació i treballar al metro

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
xabuca
N4
N4
Entrades: 50

Re: Procés de Selecció, Formació i treballar al metro

Entrada Autor: xabuca » Dimarts 21/06/2016 23:20

L'enllaç anterior fa referència a la renovació de les habilitacions dels AAC d'estiu que estaven a la bossa d'estiu i ja estaven "habilitats". En teoria, l'habilitació caducava després de 6 mesos però la direcció de Metro s'ha tret de la màniga aquesta renovació de les habilitacions sense passatge ni formador que supervises l'habilitació durant l'horari nocturn. Normalment, es feia dos dies de conducció més un dia de formació d'incidències amb passatge i formador.
Per les noves incorporacions és necessari que un formador supervisi unes 50 h de conducció i tres dies de formació d'incidències però actualment no hi ha formadors per realitzar-la.



xabuca
N4
N4
Entrades: 50

Entrada Autor: xabuca » Dimarts 07/02/2017 21:01

Nova convocatoria d'agents d'atenció al client d'estiu 2017:

https://www.tmb.cat/ca/sobre-tmb/trebal ... te.content

Sort a tots i aquest any més perquè hi ha sorteig previ.



karmavidal
N1
N1
Entrades: 2

Entrada Autor: karmavidal » Dissabte 11/02/2017 19:32

Bona tarde. Estic convocada dilluns per fer psicotècnics.
Tinc vàries preguntes, ja que actualment estic treballant dubto de si val la pena faltar a la feina per fer cada prova i/o entrevista, ja que en cas d' aprovar hauria de deixar la meva feina actual (que és un contracte per obra i servei i per ett però és la feina amb la que compto ara per ara)
Si finalment aprobo i em fan la formació, aquesta està dintre del contracte i és remunerada?
Si sortíssin places fixes, d' aquí un temps, podría optar a una sense passar un altre cop per les proves?
Ufff! No sé que he de fer!



xabuca
N4
N4
Entrades: 50

Entrada Autor: xabuca » Dissabte 11/02/2017 22:19

La formació es remunerarà i són dues setmanes de formació a aula i després depenen de la línia de destí serà de 2 a 3 setmanes més de formació de trens.
Completat el primer estiu passes a formar part de la bossa d'estiu i podràs presentar-te a les diferents convocatòries que hi hagi. Si no hi ha cap canvi, cada estiu seguiràs realitzant aquesta substitució. Quan es produeix un vacant d'un treballador per prejubilació se substitueix per un membre de la bossa d'estiu amb un contracte de relleu, però actualment hi ha un temps d'espera de 8 estius.



karmavidal
N1
N1
Entrades: 2

Entrada Autor: karmavidal » Diumenge 12/02/2017 9:41

Moltes gràcies per la informació.
Definitivament per tres mesos no vull còrrer el risc de faltar per fer les probes i q em facin fora, que si aprovès encare tindria 3 mesos, però si a sobre no les passo...
I què s' ha de fer? Deixar cada any la feina que tinguis per treballar 3 mesos? Ostres, doncs jo no m' ho puc permetre i mira que és una feina que m' agradaría.
Bueno, molta sort a tothom!



Dandasana
N1
N1
Entrades: 6

Entrada Autor: Dandasana » Diumenge 12/02/2017 21:01

Hola a tothom, a mi m´han convocat a través d'un email per anar a les proves del dimarts al de matí. Algú sap quantes plaçes hi han ofertades? Pel que tinc entès algunes ja estaren asignades però mai se sap. A les entrevistes et posen en situacions reals i complicades. Algú podria donar exemples o explicar una miqueta el protocol d'actuació davant una baralla amb ferits, intent de suicidi........... Si superes totes les entrevistes, triguen molt en trucar-te per la revisió médica? Moltes grácies i sort als convocats.



Avatar de l’usuari
El Maño amañado
N7
N7
Entrades: 463
Ubicació: Sant Martí (Barcelona).

Entrada Autor: El Maño amañado » Diumenge 12/02/2017 22:04

Dandasana ha escrit:Hola a tothom, a mi m´han convocat a través d'un email per anar a les proves del dimarts al de matí. Algú sap quantes plaçes hi han ofertades? Pel que tinc entès algunes ja estaren asignades però mai se sap. A les entrevistes et posen en situacions reals i complicades. Algú podria donar exemples o explicar una miqueta el protocol d'actuació davant una baralla amb ferits, intent de suicidi........... Si superes totes les entrevistes, triguen molt en trucar-te per la revisió médica? Moltes grácies i sort als convocats.
Són 1.200 places les que oferten. L'any passat varen ser 1.000.



jordi159
N2
N2
Entrades: 13

Entrada Autor: jordi159 » Dilluns 13/02/2017 21:21

Bones,

Jo vaig ser uns dels primers en inscriure'm. M'ha tocat un número molt baix.

Em puc anar fent la idea de que s'hi han inscrit més de (2357 + 1200)= 3457 persones i per lo tant aquest any no serà?

Quina pena!!! :'(

Salutacions!



Avatar de l’usuari
El Maño amañado
N7
N7
Entrades: 463
Ubicació: Sant Martí (Barcelona).

Entrada Autor: El Maño amañado » Dilluns 13/02/2017 22:32

jordi159 ha escrit:Bones,

Jo vaig ser uns dels primers en inscriure'm. M'ha tocat un número molt baix.

Em puc anar fent la idea de que s'hi han inscrit més de (2357 + 1200)= 3457 persones i per lo tant aquest any no serà?

Quina pena!!! :'(

Salutacions!
Jo estic en el mateix cas que tu. Sóc el nº 501 i encara no he rebut un segon missatge conforme si continuo amb el procés de selecció o no. Tot i això, em falta una dada: el nº d'inscrits total. I d'aquests inscrits, quins són els seleccionats (ja que alguns, posiblement no entrin perquè no tenen els requisits).



Avatar de l’usuari
DavidVazGuijarro
N5
N5
Entrades: 88

Entrada Autor: DavidVazGuijarro » Dimecres 15/02/2017 1:12

Buenas noches! Necesito una pequeña "help".

Resulta que me inscribí en la oferta de AAC de este año 2017 y he sido elegido según un correo que me ha llegado, pero...

Yo tenía el número 4482, y salió elegido el 2.357, al que si le sumamos los 1.200, nos deja en 3.557.

El problema viene ahora: Me ha llegado un correo, original (ni es spam, ni suplantación de identidad) que me dice que estoy entre los 1.200 elegidos.

¿Podría ser por que alguien (bastante) gente que estuviese entre el 2.357 y el 3.557 NO tuviese estudios o edad requerida? La verdad es que estoy bastante rayado con esto. También podría ser que se hayan equivocado al mandar el correo, pero entonces... supongo que lo habrían corregido en otro correo, ¿no? Por que desde las 13:30, que fue la hora a la que llegó, hasta la hora de publicación de este mensaje... horas han pasado.

Os dejo un copy/paste del correo que he recibido, solo tapando una parte de mi nombre.
A.A. Sr./Sra. DAVID ... ...

En referència a l'oferta d'Agent d'Atenció al Client per a treballar durant l'estiu 2017, en la que ha registrat la seva candidatura, l’informem que la seva candidatura està entre les 1.200 persones inscrites següents en ordre ascendent a partir del número extret (inclòs), i alhora compleix amb els requeriments d'edat i formació acadèmica de l'oferta, segons les dades que ens ha facilitat.

És per aquest motiu que ens plau convocar-lo/la al psicotècnic, la primera de les proves del procés de selecció, pel proper divendres 17 de febrer a les 8:00 a les instal·lacions de GRUP CIEF situades al c/Francesc Tàrrega nº14. 2ª Planta. 08027 de Barcelona. Aquesta prova té una durada estimada de dues hores i mitja.
La documentació requerida que cal portar per realitzar la prova és:
DNI original i còpia
Curriculum Vitae
Títol Original i Fotocòpia de la Titulació oficial reglada (els recordem que la formació acadèmica mínima requerida en aquesta oferta és Cicle Formatiu Grau Mig, FPI o Batxillerat).
NO ÉS PERMETRÀ LA REALITZACIÓ DEL PSICOTÈCNIC A LES PERSONES CANDIDATES QUE NO DISPOSIN DE LA DOCUMENTACIÓ REQUERIDA

Preguem confirmi la seva assistència al correu seleccioTMB@grupcief.com indicant el seu nom i DNI.

Tal i com s’indicava en l’oferta publicada, totes les comunicacions per realitzar aquesta prova, seran exclusivament via correu electrònic.

Agraïm la seva participació en aquest procés.

Atentament

Departament de Selecció Grup CIEF
¡¡Muchas gracias!!



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimecres 15/02/2017 8:44

Si te han elegido, seguramente será lo que tú dices: una parte de las candidaturas con números intermedios no cumplía los requisitos.

No te preocupes tanto, hombre, que si se hubieran equivocado ya te lo dirían ellos ;)


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Dandasana
N1
N1
Entrades: 6

Entrada Autor: Dandasana » Dimecres 15/02/2017 11:19

Buenos días! Alguino de los q hicieron el psicotecnico han recibido alguna noticia?
Ya se que es un poco pronto pero por si acaso.
Saludos.



Avatar de l’usuari
DavidVazGuijarro
N5
N5
Entrades: 88

Entrada Autor: DavidVazGuijarro » Divendres 17/02/2017 11:12

Bueno, pues acabo de hacerlos. Estoy esperando en la cola, pero dudo acceder por qué aun no tengo sellados los estudios oficialmente en el SOC.



garci7
N1
N1
Entrades: 1

Entrada Autor: garci7 » Dimecres 01/03/2017 23:25

Alguien que haya echo la entrevista personal?
Que te suelen preguntar?
Gracias!



Avatar de l’usuari
local
N5
N5
Entrades: 85
Ubicació: ÀMB

Entrada Autor: local » Dijous 02/03/2017 11:39

garci7 ha escrit:Alguien que haya echo la entrevista personal?
Que te suelen preguntar?
Gracias!
Durante la semana pasada y esta están llamando para convocar las sesiones grupales.



jordi159
N2
N2
Entrades: 13

Entrada Autor: jordi159 » Dijous 02/03/2017 19:25

Bones!

Jo que vaig ser de les primeríssimes persones en inscriure's a l'oferta avui m'han convocat per fer els psicotècnics. Jo no vaig ser dels 1200 inscrits amb els requisits, però tanmateix m'han convocat. A veure si passo a la prova grupal!

Potser encara estaran uns dies fent psicotècnics...

Salutacions,



Avatar de l’usuari
El Maño amañado
N7
N7
Entrades: 463
Ubicació: Sant Martí (Barcelona).

Entrada Autor: El Maño amañado » Dijous 02/03/2017 19:53

jordi159 ha escrit:Bones!

Jo que vaig ser de les primeríssimes persones en inscriure's a l'oferta avui m'han convocat per fer els psicotècnics. Jo no vaig ser dels 1200 inscrits amb els requisits, però tanmateix m'han convocat. A veure si passo a la prova grupal!

Potser encara estaran uns dies fent psicotècnics...

Salutacions,
Vinga, va! Que això no pot ser! Si tu eres dels primers en apuntar-se, cosa que jo també ja que sóc el 501, com és possible que t'hagin agafat a tu i a mi no, si el nº del sorteig es el 2300 y pico?
I a més, jo complia amb tots els requisits...



jordi159
N2
N2
Entrades: 13

Entrada Autor: jordi159 » Dijous 02/03/2017 19:56

El Maño amañado ha escrit:
Vinga, va! Que això no pot ser! Si tu eres dels primers en apuntar-se, cosa que jo també ja que sóc el 501, com és possible que t'hagin agafat a tu i a mi no, si el nº del sorteig es el 2300 y pico?
I a més, jo complia amb tots els requisits...
Em van donar el nº 11.



Avatar de l’usuari
El Maño amañado
N7
N7
Entrades: 463
Ubicació: Sant Martí (Barcelona).

Entrada Autor: El Maño amañado » Dijous 02/03/2017 20:58

jordi159 ha escrit:Em van donar el nº 11.
Això vol dir que no he entrat per poc, ja que ha fet el recompte passant per l'1.
Bé... Doncs, una altra vegada serà.



Dandasana
N1
N1
Entrades: 6

Entrada Autor: Dandasana » Dimarts 07/03/2017 7:50

Bon dia! Jo tinc l'entrevista de personal aviat. Algú q l'hagi fet podria dir si impressiona molt? Quanta gent t'entrevista i si es molt llarga? Tinc un dubte algu sap quin serà el sou pel 75% de la jornada?
Moltes gràcies.



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”