Present i futur de la línia Figueres - Portbou

RENFE regionals i línies FGC de fora de l'àrea de Barcelona.
RENFE regionales y líneas FGC de fuera del área de Barcelona.
Respon
Avatar de l’usuari
Sagrerenc
N9
N9
Entrades: 1479
Ubicació: T2 / RER C / Métro ligne 12

Re: Present i futur de la línia Figueres - Portbou

Entrada Autor: Sagrerenc » Dimarts 24/01/2017 15:25

Granolleri ha escrit:Tant ha baixat que ni tan sols la Policia Nacional es molesta a fer els controls rutinaris de documentació per als que arribem en un tren francès.
Fa molts anys que no passo per Portbou/Cerbère, però si que ho he fet més sovint per la LAV. La meva pregunta és per quin motiu s'han de fer controls de documentació a Portbou/Cerbère si no es fan als AVE/TGV que travessen el túnel del Pertús? Jo com a molt he vist policies inspeccionant el tren durant la parada a Perpinyà però no demanen la documentació excepte casos particulars.



437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dimarts 24/01/2017 18:02

Sagrerenc ha escrit:
Granolleri ha escrit:Tant ha baixat que ni tan sols la Policia Nacional es molesta a fer els controls rutinaris de documentació per als que arribem en un tren francès.
Fa molts anys que no passo per Portbou/Cerbère, però si que ho he fet més sovint per la LAV. La meva pregunta és per quin motiu s'han de fer controls de documentació a Portbou/Cerbère si no es fan als AVE/TGV que travessen el túnel del Pertús? Jo com a molt he vist policies inspeccionant el tren durant la parada a Perpinyà però no demanen la documentació excepte casos particulars.
VigiPirate i equivalents costat espanyol?

A mi m'han demanat els papers a Portbou/Cerbère un munt de cops (per part de policies de tots dos països), a Latour de Carol (a Puigcerdà que jo recordi, mai), i a Urdos (a Canfranc mai). Al TGV/AVE... em sembla que no.

En canvi, en tot el tram entre Sant Sebastià i Baiona, mai m'ha demanat res ningú...



Avatar de l’usuari
ortegote
N8
N8
Entrades: 1231
Ubicació: a prop d' ADIF
Contacta:

Entrada Autor: ortegote » Dilluns 30/01/2017 20:37

437.001 ha escrit:
Sagrerenc ha escrit:
Granolleri ha escrit:Tant ha baixat que ni tan sols la Policia Nacional es molesta a fer els controls rutinaris de documentació per als que arribem en un tren francès.
Fa molts anys que no passo per Portbou/Cerbère, però si que ho he fet més sovint per la LAV. La meva pregunta és per quin motiu s'han de fer controls de documentació a Portbou/Cerbère si no es fan als AVE/TGV que travessen el túnel del Pertús? Jo com a molt he vist policies inspeccionant el tren durant la parada a Perpinyà però no demanen la documentació excepte casos particulars.
VigiPirate i equivalents costat espanyol?

A mi m'han demanat els papers a Portbou/Cerbère un munt de cops (per part de policies de tots dos països), a Latour de Carol (a Puigcerdà que jo recordi, mai), i a Urdos (a Canfranc mai). Al TGV/AVE... em sembla que no.

En canvi, en tot el tram entre Sant Sebastià i Baiona, mai m'ha demanat res ningú...
A mi a l'entrar a Cerbere i al Sortir sempre m'han demanat la documentacio els gendarmes, a port bou i a la tor de querol mai.
Salutacions.



437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dimarts 31/01/2017 2:01

ortegote ha escrit:A mi a l'entrar a Cerbere i al Sortir sempre m'han demanat la documentacio els gendarmes, a port bou i a la tor de querol mai.
Salutacions.
A mí a totes dues, però bastants més cops a Portbou que a Cerbère...
Ah, i també en ple tren entre Cerbère i Perpinyà, o entre Figueres-Vilafant i Perpinyà.



Avatar de l’usuari
genissimon
N10
N10
Entrades: 3140
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Entrada Autor: genissimon » Dijous 23/02/2017 12:05

El Punt Avui, 22 de febrer de 2017 ha escrit: Renfe i SNCF planten els seus usuaris a Cervera i Portbou
Els usuaris del tren convencional de la costa es tornaran a mobilitzar dissabte als dos pobles fronterers per denunciar l'absència de coordinació entre els trens de cada banda de la frontera
[...]


Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.

Abril74
N3
N3
Entrades: 39

Entrada Autor: Abril74 » Dijous 23/02/2017 22:49

Jo Pregunto
Qui es el que no té interès a que funcioni aquests enllaços?, RENFE envia 7 serveis a Cerbere del qualun es inutil i la SNCF 5 a Portbou y mal coordinats, a Portbou arriben uns 15 trens entre Regionals, MD i Rodalies (RG1), dels quals 7 arriben a Cerbere la Marenda.

Conclusió;
Sigui qui sigui no tenen interes en fomentar l'us Transport Public a nivell Internacional encara que siguin amb enllaços minimament coordinats, una cosa que passa amb L'Alta Velocitat a Marsella, Toulose de Lleguadoc que estan pensats perquè vinguin els Francesos però no els Espanyols per anar i tornar el mateix dia



Avatar de l’usuari
albert28
N9
N9
Entrades: 2152

Entrada Autor: albert28 » Divendres 11/12/2020 12:10

Segons s'ha pogut saber a través del Pla Rodalies 2020-2030 un dels projectes és la implantació de l'ample estàndard al tram Figueres - Portbou.



Respon

Torna a “Ferrocarril a Catalunya / Ferrocarril en Cataluña”