Metro amb carregador USB

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
Avatar de l’usuari
Javi M
N9
N9
Entrades: 1618
Ubicació: Sant Feliu

Metro amb carregador USB

Entrada Autor: Javi M » Dimecres 01/03/2017 19:23

Doncs de la mateixa manera que al bus, sembla que ara ha arribat també el carregador USB a alguns 9000 que corren per la L2. Són molt semblants als que ja hi ha a algunes estacions de la L2.

No em sona que s'hagués comentat per aquí encara!

Imatge



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dijous 02/03/2017 10:37

Jo vaig viatjar-hi diumenge. Cert que m'havia oblidat de comentar-ho! :x

La veritat és que només vaig veure la fletxa indicadora "carregador USB cap allà" (a la vora del passadís d'intercomunicació amb el cotxe veí), però no m'hi vaig atansar a mirar el carregador en sí. Gràcies per la foto.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
El Maño amañado
N7
N7
Entrades: 463
Ubicació: Sant Martí (Barcelona).

Entrada Autor: El Maño amañado » Dijous 02/03/2017 12:07

Ara sí! Lo de posar-los a les andanes, per 2, 3, 4 minuts que estigui esperant el metro, no val la pena, ja que entre que ho treus el cable, el móvil, ho connectes, el metro ja li queda un minut o dos en els millors dels casos per a que t'arribi. Dins del tren sí, ja que s'aprofita el viatge i la seva durada fins a la destinació o a l'estació d'enllaç.

Lo que tinc un parell de preguntes... Quina és la calca del tren que ho porta ara mateix? I se sap si ho introduiran en altres combois?



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dijous 02/03/2017 13:46

El Maño amañado ha escrit:Ara sí! Lo de posar-los a les andanes, per 2, 3, 4 minuts que estigui esperant el metro, no val la pena, ja que entre que ho treus el cable, el móvil, ho connectes, el metro ja li queda un minut o dos en els millors dels casos per a que t'arribi. Dins del tren sí, ja que s'aprofita el viatge i la seva durada fins a la destinació o a l'estació d'enllaç.

Lo que tinc un parell de preguntes... Quina és la calca del tren que ho porta ara mateix? I se sap si ho introduiran en altres combois?
El coche 9001.



Avatar de l’usuari
Javi M
N9
N9
Entrades: 1618
Ubicació: Sant Feliu

Entrada Autor: Javi M » Dijous 02/03/2017 16:25

El Maño amañado ha escrit:Ara sí! Lo de posar-los a les andanes, per 2, 3, 4 minuts que estigui esperant el metro, no val la pena, ja que entre que ho treus el cable, el móvil, ho connectes, el metro ja li queda un minut o dos en els millors dels casos per a que t'arribi. Dins del tren sí, ja que s'aprofita el viatge i la seva durada fins a la destinació o a l'estació d'enllaç.
Et pot treure d'un apur si has de fer alguna cosa molt urgent amb el telèfon i t'has quedat sense bateria, quedant-te allà el temps que et calgui. Però sí, a mi també em sembla bastant una xipleria posar-los a les andanes, és molt més útil dins els trens.

D'altra banda, per a el que costa això... Ja podrien posar-ne a tot arreu.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 03/03/2017 18:00

http://ajuntament.barcelona.cat/premsa/ ... -al-metro/

Notes de premsa

Mercedes Vidal assisteix a la presentació de la segona fase de la prova pilot de carregadors ràpids al metro
03/03/2017

Dilluns 6 de març, a les 12:30 hores, (Estació de metro d’Universitat (L2), andana sentit Badalona Pompeu Fabra), la regidora de Mobilitat i presidenta de Transports Metropolitans de Barcelona (TMB), Mercedes Vidal, explicarà la segona fase de la prova pilot de carregadors ràpids de telèfons i altres dispositius mòbils a la xarxa de metro, junt amb el conseller delegat de YupCharge, Branco Calleja.

La cita amb els mitjans serà a l’andana de l’estació de metro d’Universitat de la línia 2, sentit Badalona Pompeu Fabra.



França451
N9
N9
Entrades: 2227
Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
Ubicació: Tota TUS excepte: 11,80,23
Contacta:

Entrada Autor: França451 » Dissabte 04/03/2017 13:36

metring ha escrit:http://ajuntament.barcelona.cat/premsa/ ... -al-metro/

Notes de premsa

Mercedes Vidal assisteix a la presentació de la segona fase de la prova pilot de carregadors ràpids al metro
03/03/2017

Dilluns 6 de març, a les 12:30 hores, (Estació de metro d’Universitat (L2), andana sentit Badalona Pompeu Fabra), la regidora de Mobilitat i presidenta de Transports Metropolitans de Barcelona (TMB), Mercedes Vidal, explicarà la segona fase de la prova pilot de carregadors ràpids de telèfons i altres dispositius mòbils a la xarxa de metro, junt amb el conseller delegat de YupCharge, Branco Calleja.

La cita amb els mitjans serà a l’andana de l’estació de metro d’Universitat de la línia 2, sentit Badalona Pompeu Fabra.
Como decís, está bien para hacerte un apaño momentáneo, ya que de las cinco líneas grandes de Metro, la han ido a instalar en la más corta de todas... :cop


Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 06/03/2017 13:37

França451 ha escrit: Como decís, está bien para hacerte un apaño momentáneo, ya que de las cinco líneas grandes de Metro, la han ido a instalar en la más corta de todas... :cop
Hombre, podría haber sido peor, ponerlo en la L11... :D



Avatar de l’usuari
ortegote
N8
N8
Entrades: 1231
Ubicació: a prop d' ADIF
Contacta:

Entrada Autor: ortegote » Dilluns 06/03/2017 22:07

metring ha escrit:
França451 ha escrit: Como decís, está bien para hacerte un apaño momentáneo, ya que de las cinco líneas grandes de Metro, la han ido a instalar en la más corta de todas... :cop
Hombre, podría haber sido peor, ponerlo en la L11... :D
O el Funicular de Montjuich xD



Avatar de l’usuari
Javi M
N9
N9
Entrades: 1618
Ubicació: Sant Feliu

Entrada Autor: Javi M » Dilluns 06/03/2017 23:43

TMB Notícies ha publicat un article al respecte.



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dimarts 07/03/2017 1:30

Interessant. No tinc cobertura d'internet a bona part de la xarxa però podré carregar el mòbil durant els 8 minuts que faig de trajecte.
No sé com havíem pogut viure sense això fins ara :?



Avatar de l’usuari
El Maño amañado
N7
N7
Entrades: 463
Ubicació: Sant Martí (Barcelona).

Entrada Autor: El Maño amañado » Dimarts 07/03/2017 1:37

A més, us dic una cosa... Per carregar el móvil per allà, ja em porto la bateria externa que tinc de 30 Ah, que amb aquesta puc carregar fins a 10 vegades al 100% la bateria del meu mòbil.



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dimarts 07/03/2017 7:13

Yo no tengo esa necesidad, ni siquiera tengo un "móvil"...



adriaesc
N7
N7
Entrades: 489
Ubicació: Llucmajor (L4)

Entrada Autor: adriaesc » Dimarts 07/03/2017 8:11

Potser haurien de fer com en els autobusos i començar a posar Wi-Fi abans que carregadors, que tothom sap que és més útil en els túnels on no hi ha cobertura.



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dimarts 07/03/2017 9:55

adriaesc ha escrit:Potser haurien de fer com en els autobusos i començar a posar Wi-Fi abans que carregadors, que tothom sap que és més útil en els túnels on no hi ha cobertura.
Ya que han puesto wifi y cargadores, ya podrían ir poniendo conexión ethernet. :D



adriaesc
N7
N7
Entrades: 489
Ubicació: Llucmajor (L4)

Entrada Autor: adriaesc » Dimarts 07/03/2017 17:44

Renfe445 ha escrit:
adriaesc ha escrit:Potser haurien de fer com en els autobusos i començar a posar Wi-Fi abans que carregadors, que tothom sap que és més útil en els túnels on no hi ha cobertura.
Ya que han puesto wifi y cargadores, ya podrían ir poniendo conexión ethernet. :D
Nunca es tarde :) :)



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dijous 09/03/2017 9:22

Renfe445 ha escrit:
El Maño amañado ha escrit:Ara sí! Lo de posar-los a les andanes, per 2, 3, 4 minuts que estigui esperant el metro, no val la pena, ja que entre que ho treus el cable, el móvil, ho connectes, el metro ja li queda un minut o dos en els millors dels casos per a que t'arribi. Dins del tren sí, ja que s'aprofita el viatge i la seva durada fins a la destinació o a l'estació d'enllaç.

Lo que tinc un parell de preguntes... Quina és la calca del tren que ho porta ara mateix? I se sap si ho introduiran en altres combois?
El coche 9001.
Ahir, ves per on, vaig fer l'anada en el 9005-9008, que també en porta, i la tornada en el 9001-9004.

Desconec si estan seguint l'ordre "natural" de la sèrie per a la implantació, però fa tota la pinta.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

França451
N9
N9
Entrades: 2227
Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
Ubicació: Tota TUS excepte: 11,80,23
Contacta:

Entrada Autor: França451 » Dijous 09/03/2017 10:57

Bueno... Si os fijáis, curiosamente hay cargadores en trenes y estaciones de la L2, y wifi en los andenes de 16 estaciones, repartidas principalmente entre la L1 y la L5. Miradlo con esta perspectiva: durante el trayecto en L2 cargamos el móvil, trasbordamos en Clot, Universitat o Sagrada Família a las líneas adyacentes y tenemos Barcelona Wifi para, con el móvil cargado, poder conectarnos mientras esperamos nuestro tren. :D :D :D ¡¡¡¡Está muy bien pensado!!!!!


Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...

adriaesc
N7
N7
Entrades: 489
Ubicació: Llucmajor (L4)

Entrada Autor: adriaesc » Dijous 09/03/2017 18:29

França451 ha escrit:Bueno... Si os fijáis, curiosamente hay cargadores en trenes y estaciones de la L2, y wifi en los andenes de 16 estaciones, repartidas principalmente entre la L1 y la L5. Miradlo con esta perspectiva: durante el trayecto en L2 cargamos el móvil, trasbordamos en Clot, Universitat o Sagrada Família a las líneas adyacentes y tenemos Barcelona Wifi para, con el móvil cargado, poder conectarnos mientras esperamos nuestro tren. :D :D :D ¡¡¡¡Está muy bien pensado!!!!!
Eso si coges la L2! :( :( :(



Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”