Seguiment de les 440, 447 i 470

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).

Re: Seguiment material de Rodalies Catalunya

EntradaAutor: trensmat » Dimarts 14/03/2017 13:34

Abril74 ha escrit:
trenesrenfe123 ha escrit:Aquest matí el R2 Vilanova - Barcelona Estació de França que ha passat pel Passeig de Gràcia sobre les 08.35h anava amb una doble de 447 PMR amb seients regionals per la R16... si fan aquesta gestió, després és normal que no tinguin material disponible pels trens que toca... :martell2



Cal dir que aquesttes 447 reformades amb PMR per a Regionals ja han anat mes d'una cop per la R1, i més d'un cop han fet descans de cap de setmana a Mataró R1, os iguim que a mi ja no en sorprén rés. Per mi RENFE no es que gestioni de manera correcte el Material Rodant que té, fins a Valencia han anat 447 amb seients de Roalies, etc..., en algún cas obligada per la Generalitat de Catalunya (Rodalies Catalunya) que no vol les 470 en el nostre Territori, tot i que en circulin alguna fins que no les treguin de la Circulació una vegada tingui el Materia adaptat amb el PMR

Amb lo fàcil que seria comprar trens nous per les línies de Regionals i no tunnegar trens adaptats per Rodalies.
http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImatgeImatge Imatge
Avatar de l’usuari
trensmat
N9
N9
 
Entrades: 1402
Membre des de: Dimecres 06/05/2009 16:10
Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

EntradaAutor: Vox » Dimarts 14/03/2017 14:10

Es al 2020 que tots els trens haurien d'estar adaptats a PMR, oi? Què passarà amb les 450, 451, 448 i 470? Les 46X i les 447 no donen per tot, s'haurien de comprar trens, no?
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
Vox
N9
N9
 
Entrades: 1373
Membre des de: Dimarts 03/05/2005 3:47
Ubicació: Badalona

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

EntradaAutor: David.F.C.M.B.1000 » Dimarts 14/03/2017 14:43

Vox ha escrit:Es al 2020 que tots els trens haurien d'estar adaptats a PMR, oi? Què passarà amb les 450, 451, 448 i 470? Les 46X i les 447 no donen per tot, s'haurien de comprar trens, no?


yo opino que, renfe podria aprovechar i reformar a PMR las ut 446 igual que hace con las 447, y traerlas a cataluña aunque sean todas para cubrir todos los servicios de cercanias junto con los civia y para regionales las 447, 449 , y si hay opcion de hacerles el PMR tambien las 448 y si para regionales que seguro que sobrarian 447 de regionales pues pàra cercanias.
David.F.C.M.B.1000 l’ha editat per darrera vegada el dia: Dimarts 14/03/2017 14:44, en total s’ha editat 1 vegada.
David.F.C.M.B.1000
N5
N5
 
Entrades: 128
Membre des de: Diumenge 11/10/2015 18:57
Ubicació: barcelona

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

EntradaAutor: Miquel » Dimarts 14/03/2017 14:43

Vox ha escrit:Es al 2020 que tots els trens haurien d'estar adaptats a PMR, oi? Què passarà amb les 450, 451, 448 i 470? Les 46X i les 447 no donen per tot, s'haurien de comprar trens, no?

Això del 2020 els hi corre tanta pressa com respectar qualsevol altre límit marcat per la unió europea. :roll:

D'aquí a 2 anys i 10 mesos tots aquests trens seguiran circulant sense més problemes, poder, a excepció de les 470 a casa nostra, i no serà pas motiu de l'adaptació, si no que el conseller de torn només vol trens comprats de fa quatre dies per a poder pintar-los de taronja.

A Fomento no li interessen les línies de ferrocarril normal, així que encara menys farà gastar una morterada en comprar trens nous. I esperem que això de respectar-ho s'ho prenguin a "broma"** com sempre han fet, ja que encara pot ser la gran excusa per tornar a passar les tisores (o directanent la falç) a moltes línies, amb el pretext de que "estos trenes no pueden prestar servicio y no tenemos más trenes. Ponemos un bus de manera provisional." I ja sabem que aquest provisional equival a per sempre.

** Amb això no vull dir ni molt menys que adaptar sigui una broma, si no que em vinc a referir que poden aprofitar una normativa beneficiosa per un col·lectiu en una escabatxina que afectaria a tots. Òbviament en un país normal els trens ja estarien reformats i se n'haguessin comprat de nous, però malauradament, el currículum que portem durant dècades en aquest país no fa pensar res de bo amb aquest tipus d'ultimatums.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Miquel
N10
N10
 
Entrades: 3420
Membre des de: Dilluns 14/05/2007 18:17
Ubicació: Barcelona

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

EntradaAutor: Renfe445 » Dimarts 14/03/2017 14:48

David.F.C.M.B.1000 ha escrit:
Vox ha escrit:Es al 2020 que tots els trens haurien d'estar adaptats a PMR, oi? Què passarà amb les 450, 451, 448 i 470? Les 46X i les 447 no donen per tot, s'haurien de comprar trens, no?


yo opino que, renfe podria aprovechar i reformar a PMR las ut 446 igual que hace con las 447, y traerlas a cataluña aunque sean todas para cubrir todos los servicios de cercanias junto con los civia y para regionales las 447, 449 , y si hay opcion de hacerles el PMR tambien las 448 y si para regionales que seguro que sobrarian 447 de regionales pues pàra cercanias.

Reformar a PMR e incluir un lavabo a las 446 sería lo correcto. Eso sí, creo que en el núcleo de Cercanías Barcelona estos trenes estarían bastante restringidos a pocos servicios.
Avatar de l’usuari
Renfe445
N9
N9
 
Entrades: 2548
Membre des de: Dijous 16/08/2012 18:33
Ubicació: En algún rincón de este vasto universo.

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

EntradaAutor: trensmat » Dimarts 14/03/2017 19:34

Si voleu trens adaptats PMR i amb desfriviladors teniu els nous Coradia Liner V160 de Alstom per substituir les 447 tunejades i alguna 470 que estigui espatllada.

http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImatgeImatge Imatge
Avatar de l’usuari
trensmat
N9
N9
 
Entrades: 1402
Membre des de: Dimecres 06/05/2009 16:10
Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

EntradaAutor: albe6 » Dimarts 14/03/2017 21:30

De fet, als nuclis amb 446 ja s'ha anunciat que les adapten posant-los-hi plataforma.
Ja només falten els bucs per a trobar-los-hi solució

Amb el tema accessibilitat, són capaços de fer veure a Brussel·les que amb el servei Atendo ja queda sol·lucionat el tema

A Regionals acabaran per posar plataforma a totes les 448 i jubilar les 470, la resta amb 447 PMR
Igual també aprofiten i redistribueixen 449.
No hi ha intenció de comprar material convencional fora del estrictament necessari (Civia AC CM / Electrico Guadarrama)

En els llocs amb materia dièsel, cauran els 592, 592.2 i 596. La resta de sèries (594 i 598) els hi posen plataforma
albe6
N8
N8
 
Entrades: 738
Membre des de: Divendres 17/02/2012 20:15
Ubicació: Almacelles (Lleida)

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

EntradaAutor: fgc113 » Dimarts 14/03/2017 23:16

albe6 ha escrit:De fet, als nuclis amb 446 ja s'ha anunciat que les adapten posant-los-hi plataforma.

Quan s'ha anunciat? Perquè que jo sàpiga l'únic que estan fent és renovar algunes 446 madrilenyes (canvi de tapisseria, il·luminació, papereres i supressió dels portaequipatges).
#RodaliesDignesC6
L10 a la Zona Franca, L2 a l'Aeroport i tram central de la L9.
No al tercer carril i sí a la LAV València - Castelló.
Regionals i rodalies dignes a Castelló!
Avatar de l’usuari
fgc113
N8
N8
 
Entrades: 708
Membre des de: Dilluns 09/06/2014 13:05
Ubicació: Castelló de la Plana, C6 (o el que en queda d'ella)

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

EntradaAutor: Granolleri » Dimarts 14/03/2017 23:41

Avui he anat al migdia amb una 447 de les destinades als serveis llargs de la R3 (seients tous, sense adaptar a PMR) de Clot a Sant Adrià. El tren anava a Arenys.
Granolleri
N8
N8
 
Entrades: 664
Membre des de: Divendres 19/12/2014 14:56
Ubicació: Granollers (Vallès Oriental)

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

EntradaAutor: albe6 » Dimecres 15/03/2017 0:33

fgc113 ha escrit:Quan s'ha anunciat? Perquè que jo sàpiga l'únic que estan fent és renovar algunes 446 madrilenyes (canvi de tapisseria, il·luminació, papereres i supressió dels portaequipatges).


Prova a les unitats de Bilbao aquest estiu i, si convenç, extensió a la resta del parc
Va sortir publicat al diari gratuït "El Nervión" el passat divendres 10.
Jo me'n vaig enterar via Forotrenes

Aquestes que tu dius son les que porten LZB i presten servei a la C5 de Madrid.
També n'han començat a rescatar i tornar a la vida algunes unitats que havien quedat apartades al "corredor de la mort" (Villaseca Mocejón / La Sagra)
albe6
N8
N8
 
Entrades: 738
Membre des de: Divendres 17/02/2012 20:15
Ubicació: Almacelles (Lleida)

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

EntradaAutor: Abril74 » Dijous 16/03/2017 22:55

Sigui el que sigui RENFE haurà de comprar més Trens per a Serveis de Rodalies, ja que en l'actualitat van massa justos de Material ja que se estan obrint o pendent d'obrir altres serveis de Rodalies a altres Provincies de la resta d'Espanya, ampliacions de serveis, etc..., com la mala gestió del Material Rodant actual
Abril74
N3
N3
 
Entrades: 33
Membre des de: Dijous 26/11/2015 21:07

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

EntradaAutor: David.F.C.M.B.1000 » Dimecres 22/03/2017 21:14

Hoy me he subido en la 447 312M reformada a PMR y con asientos de cercanias, y en el coche motor 312M me he fijado que en los asientos fijos con el respaldo tocando la ventana que tienen tres de un lado y tres del otro tienen el tapizado del respaldo naranja, y los demas son como siempre :nose , i me e fijado que los dibujos que tiene la tela naranja es el mismo que el de las 447 con asientos para la R3 pero en este caso son naranjas en vez de azul como son los de la R3
David.F.C.M.B.1000
N5
N5
 
Entrades: 128
Membre des de: Diumenge 11/10/2015 18:57
Ubicació: barcelona

Anterior

Torna a: Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant