Targeta ATM sense contacte

Tot el que no es pugui englobar als apartats anteriors.
Todo lo que no se pueda englobar en los apartados anteriores.
Respon
Avatar de l’usuari
uriol108
N8
N8
Entrades: 919
Facebook: http://www.facebook.com/oriol.borras
Ubicació: Tres Torres (Sarrià - Sant Gervasi, Barcelona)
Contacta:

Re: Targeta ATM sense contacte

Entrada Autor: uriol108 » Divendres 17/03/2017 8:36

Però a molts autocars i autobusos s'entra per una porta (la del davant, del costat del conductor) , i es surt per les de darrera, per tant, si volen preservar el flux de passatgers, vol dir, que hauran de posar validadores també a les portes de sortida a tots els autobusos i autocars que surtin de la zona 1



ferroparc
N4
N4
Entrades: 66

Entrada Autor: ferroparc » Divendres 17/03/2017 10:01

O fer que entrin els passatgers per totes les portes i ja està. Guanyes agilitat i temps de carrega i descarrega.


The next train to arrive at platform 2 is the 16:25 Great Western service to London Paddington, calling at Tiverton Parkway, Tauton, Westbury, Newbury, Reading and London Paddington. This train is formed of 8 coaches.

mpn90
N5
N5
Entrades: 110

Entrada Autor: mpn90 » Divendres 17/03/2017 10:05

uriol108 ha escrit:Però a molts autocars i autobusos s'entra per una porta (la del davant, del costat del conductor) , i es surt per les de darrera, per tant, si volen preservar el flux de passatgers, vol dir, que hauran de posar validadores també a les portes de sortida a tots els autobusos i autocars que surtin de la zona 1
Es posa un petit aparell per registrar la sortida i ja està. Si no marques la sortida el programa entén que no has sortit i seguirà comptant km /temps



oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Divendres 17/03/2017 18:00

uriol108 ha escrit:Però a molts autocars i autobusos s'entra per una porta (la del davant, del costat del conductor) , i es surt per les de darrera, per tant, si volen preservar el flux de passatgers, vol dir, que hauran de posar validadores també a les portes de sortida a tots els autobusos i autocars que surtin de la zona 1
Exacte, es posa una validadora a la sortida i ja soluciones aquest inconvenient.
L'únic "desavantatge" que veig a aquest sistema és que la gent s'haurà d'acostumar a validar al sortir, i que hi haurà més d'un despistat que no ho farà al principi i que li descomptarà més del necessari.


Salutacions,

Oriol

adriaesc
N7
N7
Entrades: 489
Ubicació: Llucmajor (L4)

Entrada Autor: adriaesc » Dissabte 18/03/2017 12:57

mpn90 ha escrit:
uriol108 ha escrit:Però a molts autocars i autobusos s'entra per una porta (la del davant, del costat del conductor) , i es surt per les de darrera, per tant, si volen preservar el flux de passatgers, vol dir, que hauran de posar validadores també a les portes de sortida a tots els autobusos i autocars que surtin de la zona 1
Es posa un petit aparell per registrar la sortida i ja està. Si no marques la sortida el programa entén que no has sortit i seguirà comptant km /temps
Aleshores la màquina validadora haurà de saber en tot moment on està l'autobús, i sempre pot haver algú que validi abans d'hora per pagar menys.



oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Dissabte 18/03/2017 15:39

adriaesc ha escrit:
mpn90 ha escrit:
uriol108 ha escrit:Però a molts autocars i autobusos s'entra per una porta (la del davant, del costat del conductor) , i es surt per les de darrera, per tant, si volen preservar el flux de passatgers, vol dir, que hauran de posar validadores també a les portes de sortida a tots els autobusos i autocars que surtin de la zona 1
Es posa un petit aparell per registrar la sortida i ja està. Si no marques la sortida el programa entén que no has sortit i seguirà comptant km /temps
Aleshores la màquina validadora haurà de saber en tot moment on està l'autobús, i sempre pot haver algú que validi abans d'hora per pagar menys.
Recordo que el que feien a Sidney era que la validació de sortida només s'activava quan l'autobús parava a alguna parada.
Saber on està en tot moment avui en dia és fàcil, doncs la majoria de les flotes de bus van ja controlades per GPS.
Evidentment, després la forma de controlar el frau aquest que dius és fent controls aleatoris...


Salutacions,

Oriol

davroca5
N7
N7
Entrades: 573
Contacta:

Entrada Autor: davroca5 » Dilluns 20/11/2017 16:51

Bon dia! Crec que a Can Boixeres instal·laran noves validadores. Des de fa uns dies que ja em vaig fixar que estaven posant noves rajoles just davant de les validadores antigues, però aquest matí he vist com han posat una mena de base de ciment davant d'aquestes. Se'm fa estrany pensar que després d'anys i anys amb torniquets es posin ara a instal·lar unes validadores "corrents", per això la meva sospita és que té a veure amb la T-Mobilitat. Potser fan una mena de prova molt pilot aprofitant que és l'estació que menys passatge de la L5? Veurem, veurem...

Imatge

Imatge[/QUOTE]


Salut!
#volemL9

victorromo99
N5
N5
Entrades: 112

Entrada Autor: victorromo99 » Dilluns 20/11/2017 18:21

Jo crec que no té res a veure amb la T-Mobilitat, ja que la prova pilot es farà a la L9Sud, jo crec que es tracta d'un canvi de validadores i prou, potser han detectat un frau molt elevat i s'han donat canya per canviar-les.



davroca5
N7
N7
Entrades: 573
Contacta:

Entrada Autor: davroca5 » Dilluns 20/11/2017 18:28

victorromo99 ha escrit:Jo crec que no té res a veure amb la T-Mobilitat, ja que la prova pilot es farà a la L9Sud, jo crec que es tracta d'un canvi de validadores i prou, potser han detectat un frau molt elevat i s'han donat canya per canviar-les.
A Can Boixeres hi ha hagut frau sempre (i el fet de tenir aquests torniquets no ajuda). És per això que em sembla estrany que ara de sobte es posin a canviar les màquines tenint en compte tot l'embolic de la T-Mobilitat en marxa. Per això la meva sospita.

Ep, que potser simplement és un canvi de validadores i prou, però vull pensar que volen aprofitar el canvi per instal·lar alguna mena de prova pilot interna.


Salut!
#volemL9

Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dilluns 20/11/2017 20:05

davroca5 ha escrit:
victorromo99 ha escrit:Jo crec que no té res a veure amb la T-Mobilitat, ja que la prova pilot es farà a la L9Sud, jo crec que es tracta d'un canvi de validadores i prou, potser han detectat un frau molt elevat i s'han donat canya per canviar-les.
A Can Boixeres hi ha hagut frau sempre (i el fet de tenir aquests torniquets no ajuda). És per això que em sembla estrany que ara de sobte es posin a canviar les màquines tenint en compte tot l'embolic de la T-Mobilitat en marxa. Per això la meva sospita.

Ep, que potser simplement és un canvi de validadores i prou, però vull pensar que volen aprofitar el canvi per instal·lar alguna mena de prova pilot interna.
Doncs jo no em feia gaires ilusions per cap novetat.

A Montbau fa cosa d'un mes o dos van fer alguna cosa davant els torniquets, posant i traient l'enrajolat del terra. I per sort, encara no ens han canviat el model pel nou.


El metro de Barcelona amb motoristes!


Avatar de l’usuari
uriol108
N8
N8
Entrades: 919
Facebook: http://www.facebook.com/oriol.borras
Ubicació: Tres Torres (Sarrià - Sant Gervasi, Barcelona)
Contacta:

Entrada Autor: uriol108 » Dimarts 19/12/2017 13:56

Hola, sabeu algú si ja han començat les proves de la T-mobilitat a la L9Sud ?

En teoria havien de començar aquest desembre ?

Han posat noves validadores contactless ?



davroca5
N7
N7
Entrades: 573
Contacta:

Entrada Autor: davroca5 » Dijous 19/04/2018 23:34



Salut!
#volemL9

geekest_cat
N4
N4
Entrades: 62
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: geekest_cat » Divendres 20/04/2018 11:40

A veure quan s'aconsegueix implementar. Cada any s'aplaça el termini, però fins que no vegi que comencen a canviar les validadores dels accessos, no m'ho acabaré de creure.



premixero
N8
N8
Entrades: 779

Entrada Autor: premixero » Divendres 20/04/2018 11:52

la verdad que el nuevo sistema es como pedro y el lobo mucho viene el lobo pero no viene nunca.
en cuanto al sistema que hagan servir espero que se copien del de Londres que por lo que he visto es el que más se acerca a los que se está publicitando, es flexible puede abarcar todas las zonas que se quiera, te cobra según uso y zona es recargable, ahora incluso se puede vincular a la tarjeta de crédito/debito con lo que te ahorras tener que llevar otra tarjeta....



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Divendres 20/04/2018 12:26

premixero ha escrit:la verdad que el nuevo sistema es como pedro y el lobo mucho viene el lobo pero no viene nunca.
en cuanto al sistema que hagan servir espero que se copien del de Londres que por lo que he visto es el que más se acerca a los que se está publicitando, es flexible puede abarcar todas las zonas que se quiera, te cobra según uso y zona es recargable, ahora incluso se puede vincular a la tarjeta de crédito/debito con lo que te ahorras tener que llevar otra tarjeta....
¿Pero la T-Mobilitat será como la Oyster del TfL?



premixero
N8
N8
Entrades: 779

Entrada Autor: premixero » Divendres 20/04/2018 13:02

por lo que dicen que quieren que haga la tarjeta seria la mas parecida



davroca5
N7
N7
Entrades: 573
Contacta:

Entrada Autor: davroca5 » Dissabte 28/04/2018 16:02

Imatge

Operaris d'Indra ahir instal·lant validadores contactless a l'estació de Barberà. Foto extreta de l'usuari DavidVazGuijarro de Skyscrapercity.


Salut!
#volemL9

Avatar de l’usuari
m.h.t.
N9
N9
Entrades: 2204
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: m.h.t. » Dilluns 11/06/2018 18:33

Instal·lada també una val·lidadora contact-less idèntica a l'estació de Montgat :ok Amb control d'entrada i de sortida.

De moment, només una de totes les que n'hi ha. Recordem que la T-Mobilitat s'ha de posar en marxa al novembre. ;)


Salvem l'Estació de França!

França451
N9
N9
Entrades: 2227
Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
Ubicació: Tota TUS excepte: 11,80,23
Contacta:

Entrada Autor: França451 » Dijous 14/06/2018 15:42

No me mola nada de nada que se vincule a la tarjeta de crédito/débito. Ambas cosas deben estar separadas. Nadie me asegura que yo mañana recargue una T-Trimestre de 1 zona (145,30 pavos) y por un error en el sistema posteriormente o por un hacker que se meta en el sistema, me convierta la recarga "en una t-10" y me ponga a hacer 15 viajes diarios en diez medios de transporte y a los tres días me llegue un recargo a cuenta de 300 euros, más lo que me he gastado en la T-Trim porque el resto de viajes me cuenten como billete sencillo.
A nadie le haría gracia, y sería para dar de leches a los responsables, porque eso sería incluso peor que una multa. Cada cosa es para lo que es, y la tarjeta de transporte es una tarjeta de transporte. Eso sí, que vayan haciendo el favor de cambiar la tinta en los tickets de compra de las máquinas autoventa (que al mes y medio se le ha borrado la tinta al ticket), porque si yo recargo una t-Trim sacaré mi justificante de compra y anotaré la primera validación y la fecha de finalización de validez de la recarga, que no me fío de que sean capaces de racanearte dos días, o diez. Con un sistema así, pueden hacer lo que quieran y tú no enterarte, y no será la primera vez que en alguna ciudad haya pasado, por error, hackeo en el sistema o mil cosas más. Si por el sistema que tenemos hay gente a la que una T50 (caso que se comentó en el foro en otro hilo) se le convirtió en una T10 con sólo un viaje disponible, no quiero ni pensar lo que serían capaces si vinculan la tarjetita a la tarjeta bancaria de nuestras cuentas.Podemos ir rezando el rosario cada vez que cobremos la nómina del curro.


Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...

Respon

Torna a “Transport en general / Transporte en general”