Fil de presentacions

Idees per a millorar el fòrum i suggeriments. Feu aquí les proves de funcionament que vulgueu.
Ideas para mejorar el foro y sugerencias. Haced aquí las pruebas de funcionamiento que queráis.
Respon
Avatar de l’usuari
local
N5
N5
Entrades: 85
Ubicació: ÀMB

Re: Fil de presentacions

Entrada Autor: local » Dissabte 04/04/2015 12:48

Bon dia,

El meu pseudònim és "local" i em vaig registrar aquesta mateixa setmana. Tot i que ja ho vaig fer anteriorment a principis d'any, el meu compte va desaparèixer i els administradors del fòrum no em van donar cap resposta quan els hi vaig avisar d'aquest fet.

Visc a la rodalia de Barcelona i actualment estudio a la universitat, concretament al Campus Diagonal de la UB. Tinc interès pel transport públic i el defenso tal i com usuari que en sóc.

Aniré comentant, si el temps m'ho permet, els temes que es parlin al fòrum i intentaré publicar alguna novetat o curiositat que me n'assabenti.

Moltes gràcies.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dissabte 04/04/2015 16:01

local ha escrit:El meu pseudònim és "local" i em vaig registrar aquesta mateixa setmana. Tot i que ja ho vaig fer anteriorment a principis d'any, el meu compte va desaparèixer i els administradors del fòrum no em van donar cap resposta quan els hi vaig avisar d'aquest fet.
Hola! En primer lloc, benvingut al Fòrum.

Pel que fa al primer compte, segurament no deuries publicar cap missatge en el termini d'un mes des de la teva alta, per la qual cosa el compte es va esborrar, d'acord amb les Normes del Fòrum. Per altra banda, quant al missatge que ens vas enviar, jo no en vaig rebre cap, tot i que en aquest cas, parlo només a títol individual; no sé si algun altre administrador en va rebre algun.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Carlos González
N9
N9
Entrades: 1876
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Entrada Autor: Carlos González » Dimecres 24/06/2015 23:52

Hola!!
:hola

Me'n presento

Jo em dic (obviament com està posat el meu usuari) Carlos González, el meu nom complet és Carlos González Sánchez, sóc de Sant Boi de Llobregat, tinc 16 anys
i me'n vaig fer membre d'aquest fòrum per presentar les meves propostes ferroviàries i d'autobus i donar la meva opinió del transport, amb l'únic objectiu (i segur que de tothom que està en aquest fòrum) de millorar el transport de Catalunya.

:ok


Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13

Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dijous 25/06/2015 0:52

Benvingut Carlos.
Efectivament una de les idees principals que mou aquest fòrum és la millora del transport a Catalunya. Això sí, des de perspectives diverses i de vegades fins i tot contraposades. Per això és interessant que cadascú exposi el seu punt de vista i els seus arguments.



Avatar de l’usuari
Carlos González
N9
N9
Entrades: 1876
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Entrada Autor: Carlos González » Dimarts 30/06/2015 0:59

wefer ha escrit:Benvingut Carlos.
Efectivament una de les idees principals que mou aquest fòrum és la millora del transport a Catalunya. Això sí, des de perspectives diverses i de vegades fins i tot contraposades. Per això és interessant que cadascú exposi el seu punt de vista i els seus arguments.
Per cert, jejejej :) :D , se me'n va oblidar dir com m'agradaria el transport. ;)

A mi m'agradaria que a Catalunya pogués tenir com he dit abans al tema de "Plànols de propostes ferroviàries per Barcelona", de que els trens pogués ser una empresa que no pas RENFE i FGC (que sigui només una, FGC), mentres que a Barcelona tenim, Metro, Tren (FGC), Tren (RENFE) TRAM i autobusos, les altres províncies que n'hi han a Catalunya (Lleida, Tarragona i Girona) només trens (i regionals) i busos, a Girona i Lleida entenc que tenir un altre transport és una mica innecessari, però Tarragona per la meva opinió, si que necessita el TRAM que havien proposat.

Penso que a cada província, tendria que tenir una xarxa de Rodalies com Barcelona, tenint un de Girona, un de Lleida, l'altre de Tarragona (sempre i quan sigui necessari).

Jo faria d'aquesta manera els transports de Catalunya (a cada provínica)

Barcelona: Metro, TRAM, Tren i bus
Tarragona: TRAM, Tren i bus
Lleida: Tren i bus
Girona: Tren i bus


Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13

Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4

Avatar de l’usuari
Dani544
N3
N3
Entrades: 32
Ubicació: Vila de Gràcia

Entrada Autor: Dani544 » Dissabte 25/07/2015 0:30

Bona nit,

Em dic Dani, tinc 25 anys i he decidir registrar-me al fòrum perquè sóc afeccionat al món dels transports des de petit. Coses que més m'interessen: la història dels transports de Barcelona, els bitllets i targetes antics, els models d'autobusos i metros que em van fer gaudir durant la infància (metro: 1000 i 1100; busos: Pegaso 6420/6424 i Mercedes O405).

Espero poder aportar el meu granet de sorra ;)



Catalunya
N1
N1
Entrades: 6

Entrada Autor: Catalunya » Divendres 25/03/2016 16:19

Hola a tothom!!

Em dic Esteve i ja feia un temps que us veia. Tenia ganes d'inscriure'm al forum per poder comentar tot el que em passes pel cap per ajudar(tot i que de moment no hagi dit res).
Si m'equivoco no sigueu molt durs amb mi, que soc nou en tot això :D .
De moment intentaré començar a agafar rodatge.

Salut!!



Avatar de l’usuari
Ut440
N1
N1
Entrades: 2
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Entrada Autor: Ut440 » Dilluns 18/04/2016 12:05

Fa uns mesos que hos llegeixo, però fins avui no m'he registrat. No m'havia calgut fer preguntes. Hem sorprèn la gran quantitat de temes que hi ha d'història de trens i metros, que és algo que m'apassiona. I en general tot el que porti rodes, del tipus que sigui.

Espero seguir passant bones estones entre vosaltres!!



Avatar de l’usuari
Peu Funicular
N1
N1
Entrades: 3
Ubicació: Palau-solità i Plegamans (Vallès Occidental)

Entrada Autor: Peu Funicular » Dimecres 09/11/2016 12:06

Bon dia,

En primer lloc unes ratlles per agrair als impulsors d'aquest fòrum la feina feta al llarg dels anys i fins ara. He llegit en moltes ocasions anteriors notícies i comentaris del Fòrum. Ara m'he registrat com a usuari. Sóc apassionat del transport ferroviari en general, antic usuari habitual dels "Ferrocarriles de Cataluña" (ara FGC, línies del Vallès) i actualment usurari pacient i resignat de la línia Barcelona-Vic Puigcerdà (ara Rodalies de Catalunya, R3).

Salutacions !



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 09/11/2016 13:06

Benvingut al FTC!!



Avatar de l’usuari
DavidVazGuijarro
N5
N5
Entrades: 88

Entrada Autor: DavidVazGuijarro » Dimecres 15/02/2017 1:05

Buenas noches,

Hace tiempo que os leía (sin iniciar sesión o estar registrado), pero creo que ya va siendo hora de presentarse.

Me llamo David, tengo 18 años y soy de Badalona. Desde hace unos años, estoy muy interesado en el mundo del ferrocarril (sobre todo, metro)

Un saludo!



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 16/02/2017 11:14

Benvingut també al FTC!



deprise82
N1
N1
Entrades: 5
Ubicació: <L1>Santa Coloma

Entrada Autor: deprise82 » Dijous 02/03/2017 12:00

¡Buenos días!

Hace ya bastante que os leo y os habéis convertido en una de mis webs de cabecera por lo que, bueno, ya toca registrarse y saludar de vez en cuando.

Sobre mi, decir que viví en el Carmelo hasta el día anterior a la inauguración del Metro de el Carmel, ironías de la vida, para pasar a vivir actualmente en Santa Coloma de Gramenet.

Saludos!



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 02/03/2017 20:45

Benvingut al club! Ens encanta que sigueu usuaris prolífics!



França451
N9
N9
Entrades: 2219
Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
Ubicació: Tota TUS excepte: 11,80,23
Contacta:

Entrada Autor: França451 » Dissabte 04/03/2017 13:34

deprise82 ha escrit:¡Buenos días!

Sobre mi, decir que viví en el Carmelo hasta el día anterior a la inauguración del Metro de el Carmel, ironías de la vida, para pasar a vivir actualmente en Santa Coloma de Gramenet.

Saludos!
¡Bienvenido!!! No te preocupes por lo de las ironías de la vida. Yo estuve viviendo en Espronceda hasta un mes antes de la puesta en servicio de la V27. Una línea que cuando se inauguró, con el aumento de frecuencia en la 71, ya no me servía para nada. Cuando estuve en Roquetes, durante mucho tiempo, venía de los Catalanes hasta Sarrià para coger 22 y 73: cuando se inauguró el H4, tampoco me servía para nada ya que no sólo no vivía allí, sino que me quedaba bastante alejada de mi nuevo destino. También fue un par de meses después de mi nuevo cambio de domicilio.
Sospecho que para cuando llegue la V23 y la V19, me van a dejar de ser útiles ambas líneas...
Un saludo


Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...

mohn902
N4
N4
Entrades: 66

Entrada Autor: mohn902 » Dimarts 04/04/2017 23:14

Bona nit!!

Després d'uns anyets llegint-vos per fi em decideixo a escriure alguna cosa. Sóc de Begues i prou aficionat als transports (ferrocarril i autobús per ser més concrets).
Intentaré aportar tot allò que vegi interessant i concretament vull ser una biblioteca oberta sobre la Mohn, com a usuari de la línia 902.

Merci



UmmTerrassa
N1
N1
Entrades: 4
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: UmmTerrassa » Dijous 12/10/2017 2:30

Hola, sóc nou al fòrum. De tant en tant havia llegit comentaris i em feia gràcia formar-hi part. Em dic Oriol, de Terrassa.
A Terrassa el tema trens i transport públic està molt experimentat, tenim una xarxa de trens, ferrocarrils i autobusos molt completa a Terrassa, i encara anirà més amb l'obertura de l'estació Terrassa Oest, al barri de Can Boada.
Ha crescut molt en habitants, sent la quarta del rànking català, i també ho ha fet en estacions de tren. Al princpi només hi havia Terrassa-Estació del Nord Renfe i Terrassa-Rambla; i ara ens trobem que s'ha anat expandint la xarxa de trens a Terrassa. Perfecte!
Estem en contacte per aquí.

Salutacions, Oriol. Terrassa.


U.M.M.TERRASSA

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 12/10/2017 9:44

Benvingut al FTC!

Però Terrassa, actualment, ja és la tercera ciutat, no la quarta ;)



UmmTerrassa
N1
N1
Entrades: 4
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: UmmTerrassa » Dijous 12/10/2017 13:03

metring ha escrit:Benvingut al FTC!

Però Terrassa, actualment, ja és la tercera ciutat, no la quarta ;)
A la espera que surtin les xifres oficials d'aquest any, si supera a Badalona.


U.M.M.TERRASSA

99vilaarnau
N4
N4
Entrades: 47
Contacta:

Entrada Autor: 99vilaarnau » Dilluns 18/12/2017 11:39

Bon dia a tothom!
Em dic Arnau Vila i tinc 18 anys. Fa temps que llegeixo el forum i també vull aportar el meu gra de sorra.
Salut!



Respon

Torna a “Suggeriments i proves / Sugerencias y pruebas”