Renfe445 ha escrit:Y muchos, muchos coches circulan sólo con el conductor, ¡y sin cargar nada que obligue a abatir los asientos traseros!
La mayoría, porque la ocupación media de los vehículos privados en la AMB es de 1,2 personas, creo recordar.
Renfe445 ha escrit:Y muchos, muchos coches circulan sólo con el conductor, ¡y sin cargar nada que obligue a abatir los asientos traseros!
El Maño amañado ha escrit:Miquel ha escrit:Baró de MunChausson ha escrit:, se pretende devolver la ciudad a los ciudadanos humanos, no a los coches como es hasta ahora!
Dins els cotxes hi van ciutadans, i són tan humans com els qui van fora o els qui van en moto, en bici, en tram o caminant.
El problema no és el ciutadà que va dins el cotxe, si no l'espai exagerat que aquest ocupa, i per suposat, les molèsties ambientals que provoca.
Fran-Ikarus ha escrit:Dono la raó a n'Oriolix en que aquesta frase frega el ridícul, si bé no tinc del tot decidit si pel canó interior o per l'exterior.
De la 'Superilla' se ha hecho eco la prensa mundial que mira a proyectos europeos de este tipo como la senda a seguir para las ciudades del futuro.
Se'n podrà estar a favor o en contra, de la Superilla del Poblenou, però escriure això (i com que "projecte europeu"?, si de cas és un projecte barceloní) pintant la Superilla i la seva repercusió com allò que no és, i amb un suposat panorama del món girat expectant envers aquells quatre carrers, és per fer-s'ho mirar.
França451 ha escrit:Fran-Ikarus ha escrit:
Lo del cliché "muy europeo / poco europeo" también daría para una larga discusión, pero yo personalmente no alargaré el off-topicSimplemente denotar que en el texto no se refieren a una "ciudad muy europea", sino que están comparando una iniciativa local (y bastante unilateral) con "proyectos europeos" (!)
La iniciativa, creo haber leído que en su origen era algo más que local, pues estaba formada por nueve municipios. Eso es "algo más que local".
Torna a: Transport en general / Transporte en general
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants