davroca5 ha escrit:Aquesta tarda, no sé com, he recordat un vídeo que va sortir a la televisió al 2006 sobre els nous trens de la sèrie 5000 del metro. Al vídeo sortia una dona llegint un llibre, mentre s'anava quedant dormida. Entre aquests moments en que tancava els ulls, s'anaven intercalant imatges, des de l'arribada dels trens a les cotxeres fins al disseny del tren fet per un enginyer a una taula, que seria el final del vídeo.
Algú recorda aquest vídeo, i, sobretot, on el puc trobar?
PD: quina bona memòria tinc per algunes coses...
uriol108 ha escrit:heu vist el nou anunci del seat leon ? surt el viaducte de la l10sud de la zona franca i la entrada de les cotxeres, curios que surti la infraestructura de un metro per anunciar un cotxe
uriol108 ha escrit:heu vist el nou anunci del seat leon ? surt el viaducte de la l10sud de la zona franca i la entrada de les cotxeres, curios que surti la infraestructura de un metro per anunciar un cotxe
Renfe445 ha escrit:uriol108 ha escrit:heu vist el nou anunci del seat leon ? surt el viaducte de la l10sud de la zona franca i la entrada de les cotxeres, curios que surti la infraestructura de un metro per anunciar un cotxe
También en otro anuncio de un coche salía Mercat Nou (o uno o varios, que puede ser, eh?)
Y lástima que no sea un coche eléctrico.
Adampitch ha escrit:Euromed que vaig gravar al pas per Hospitalet de l'Infant, velocitat trepidant.
https://www.youtube.com/watch?v=_nhQOjY ... e=youtu.be
davroca5 ha escrit:Aquesta tarda, no sé com, he recordat un vídeo que va sortir a la televisió al 2006 sobre els nous trens de la sèrie 5000 del metro. Al vídeo sortia una dona llegint un llibre, mentre s'anava quedant dormida. Entre aquests moments en que tancava els ulls, s'anaven intercalant imatges, des de l'arribada dels trens a les cotxeres fins al disseny del tren fet per un enginyer a una taula, que seria el final del vídeo.
Algú recorda aquest vídeo, i, sobretot, on el puc trobar?
PD: quina bona memòria tinc per algunes coses...
Torna a: Oci i divertiments / Ocio y divertimentos
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant