Baixbus

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
Respon
França451
N9
N9
Entrades: 2227
Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
Ubicació: Tota TUS excepte: 11,80,23
Contacta:

Re: Baixbus

Entrada Autor: França451 » Dimecres 12/04/2017 22:11

adriaesc ha escrit:Doncs teòricament només hi ha tres casos singulars, dos d'ells al Baix Llobregat: (enllaç)
  • La relació Sant Feliu de Llobregat – Molins de Rei (en tots els modes): els desplaçaments entre Sant Feliu de Llobregat (zona 1) i Molins de Rei (zona 2B), i viceversa, es poden realitzar amb targetes multiviatges (T-10, T-50/30, T-70/30 i T-FM/FN 70/90) d’una sola zona tarifària sense fer transbordaments.
  • La relació Sant Boi de Llobregat - Santa Coloma de Cervelló (en tots els modes): els desplaçaments entre Sant Boi de Llobregat (zona 1) i Santa Coloma de Cervelló (zona 2B), i viceversa, per a tots els títols integrats són d’una sola zona tarifària i es poden fer transbordaments.
  • L’estació de les Planes de FGC: els desplaçaments entre l’estació de les Planes (zona 1) de FGC i la resta d’estacions de Sant Cugat (zona 2C), i viceversa, per a tots els títols integrats són d’una sola zona tarifària i es poden fer transbordaments al transport urbà.
Per comptar zones, el cercador de l'ATM és molt útil, i n'hi ha una versió de comptador de zones i una altra de títols.
Cito de nuevo el mensaje de Adrià para explicar por qué lo que dice Eduardo de la L76 es así. La propia normativa así lo indica y las tarjetas de viajes ilimitados validadas como primera validación en uno de estos dos municipios permiten recorrer la línea entera con tarjeta de 1 zona por este motivo y porque la Colonia Güell tiene una parte perteneciente a Sant Boi y otra a Santa Coloma. De todos modos una tarjeta validada como primera validación en Barcelona, tengo mis dudas de que la máquina te la acepte en Cesalpina de regreso. De ida debe aceptarla según los códigos ATM puesto que Sant Boi pertenece a zona 1 ATM, pero teóricamente, en Cesalpina sólo debe aceptar cuando sea una tarjeta de viajes ilimitados, aquellas cuya primera validación haya estado o en los municipios de zona 2C o en Sant Boi, que es el código 26. Otra cosa es que Baixbus le haga la pirula a la ATM y Cesalpina acepte una T Trimestre validada en Barcelona.
Un saludo.


Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...

Avatar de l’usuari
albert28
N9
N9
Entrades: 2152

Entrada Autor: albert28 » Dimarts 11/07/2017 14:40

A partir d'avui, nova parada a la L79 a Cornellà a l'alçada de les aigues.
Imatge



Avatar de l’usuari
sag470
N9
N9
Entrades: 1896

Entrada Autor: sag470 » Diumenge 03/09/2017 21:16

A partir del 8/9, nova L30 urbana de Sant Just.

Plànol: http://informacio.santjust.net/media/do ... 017_of.pdf

Per aixó, modifiquen la L10 per deixar d'anar a Mas Lluí, que ho fa la L30.

No se amb qué ho faran, suposo que amb un dels Magnus més antics, dels de les LH1-LH2. Podrien aprofitar per comprar un Magnus nou, o un Indcar Cytios, amb lo just de flota que va Rosanbus.

Em sorpren que no ho faci Soler i Sauret, que és el titular de l'urbà de Sant Just.



Avatar de l’usuari
Javi M
N9
N9
Entrades: 1618
Ubicació: Sant Feliu

Entrada Autor: Javi M » Dimecres 06/09/2017 20:49

Efectivament inicialment es preveia que fos de SiS. Però no perquè sigui urbana de Sant Just (que no ho és, sinó que és 100% AMB), sinó perquè el pla inicial era perllongar la línia en una segona fase fins a Zona Universitària d'una banda, i fins a Rodalies de Sant Feliu per l'altra (coincidint amb el traçat del perllongament revindicat de la L3, d'aquí el nom "L30").

El tema és que SiS ja opera quasi la meitat del trajecte previst per a la L30 (Pl. Parador - Z. U.). I, a més, per desgràcia, continuen tenint la comcessió en exclussiva de la relació entre Sant Feliu i Barcelona. Aquests dos fets em fan pensar que ha passat a un segon pla el perllongament de la L30 fins a Z. U., si bé em consta que encara es preveu ña connexió amb Rodalies a curt termini.



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dilluns 11/09/2017 21:39

Últimament agafo sovint la LH2 de Riera Blanca a Collblanc en diferents moments entre 16 a les 19h i sempre va a petar i amb els ditxosos midis, Baixbus també es va apuntar a la moda de fotre midis a línies que tota la vida havien anat perfectament amb standards i ara en paguem les conseqüències. I a més, es una miseria 15 minuts els feiners i 30 els festius a les línies principals d'Hospitalet que fan tots els recorreguts que no fa el metro i amb unes pendents del copón >:(



trainman
N9
N9
Entrades: 2365
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Entrada Autor: trainman » Dijous 09/11/2017 11:16

Contrato de 27 nuevos autobuses para Mohn:

http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE ... HTML&src=0

Son 13 estándar eléctricos y 14 articulados híbridos diésel-eléctricos

Contrato de 8 nuevos autobuses para Oliveras:

http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE ... HTML&src=0

Son 1 midi corto, 2 midi y 5 estándar, todos ellos híbridos diésel-eléctricos

Contrato de 17 nuevos autobuses para Rosanbus:

http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE ... HTML&src=0

Son 11 estándar y 6 articulados, todos ellos híbridos diésel-eléctricos.



Avatar de l’usuari
Javi M
N9
N9
Entrades: 1618
Ubicació: Sant Feliu

Entrada Autor: Javi M » Dijous 09/11/2017 11:54

Sembla que aviat ja ens podrem anar acomiadant dels busos dièsel. Per fi es consolida la tracció híbrida!

Pel que fa als elèctrics que comprarà Mohn (13, ni més ni menys!), quines línies poden ser candidates a emprar-los?

També és una sorpresa els 6 articulats de RosanBus. Tots a la L14? Potser algun per la L12 i/o L10?



Granolleri

Entrada Autor: Granolleri » Dijous 09/11/2017 14:26

Javi M ha escrit:Sembla que aviat ja ens podrem anar acomiadant dels busos dièsel.
Ho dubto, perquè com sempre acabaran revenuts a empreses d'autobusos de fora de l'Àrea Metropolitana... i els de comarques ens "menjarem" els autobusos que no voleu vosaltres.



Avatar de l’usuari
Javi M
N9
N9
Entrades: 1618
Ubicació: Sant Feliu

Entrada Autor: Javi M » Dijous 09/11/2017 14:44

Els vehicles híbrids són avantatjosos enfront dels dièsel en trajectes urbans, no interurbans. És lògic que no n'hi hagi en línies interurbanes.
I, per cert, el fet de viatjar en bus dièsel no és cap greuge comparatiu des del punt de vista de l'usuari. Aten fonamentalment als costos d'explotació (i a la qualitat de l'aire de l'entorn, que no és cap problema fora de la conurbació).

Crec que t'equivoques molt imputant totes les "desgràcies transportils" a l'AMB. És l'argument fàcil: la culpa és sempre dels altres.



Granolleri

Entrada Autor: Granolleri » Dijous 09/11/2017 15:04

Javi M ha escrit:És lògic que no n'hi hagi en línies interurbanes.
Doncs existeixen. I n'hi ha un en servei a la línia Barcelona-Caldes de Montbui.
a la qualitat de l'aire de l'entorn, que no és cap problema fora de la conurbació
Cosa completament falsa, doncs la ciutat amb l'aire més contaminat de tota Espanya és Sabadell. Sí, fora de l'AMB. Li recordo que no apareix a les estadístiques perquè es va decidir treure l'estació mesuradora d'aire, situada davant del Mercat de la Creu Alta, així que el problema no ha desaparegut.
Crec que t'equivoques molt imputant totes les "desgràcies transportils" a l'AMB. És l'argument fàcil: la culpa és sempre dels altres.
El dia que l'AMB sigui la que, amb els seus pressupostos, pagui i executi les ampliacions de metro, així com el seu manteniment, i no com ara que el fa la Generalitat tot i no ser de la seva competència al ser un transport intern, en parlem.



Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Dijous 09/11/2017 21:18

Granolleri ha escrit:El dia que l'AMB sigui la que, amb els seus pressupostos, pagui i executi les ampliacions de metro, així com el seu manteniment, i no com ara que el fa la Generalitat tot i no ser de la seva competència al ser un transport intern, en parlem.
Saps qui ha hagut de pagar una part dels diners per la posada en marxa de l'L10 Sud a Zona Franca no? L'Ajuntament de Barcelona ni més ni menys.

I recordo que la Generalitat a priori, malgrat que sigui explotada per TMB, en principi és propietària de l'infraestructura del metro des de l'any 1978, quan va ser traspassada a l'Estat.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 09/11/2017 21:21

Torneu al tema del fil, si us plau!


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

DAGAMETRO
N1
N1
Entrades: 5

Entrada Autor: DAGAMETRO » Divendres 10/11/2017 10:54

Una pregunta, tots els busos de Baixbus tenen pantalles informatives amb el termòmetre de la linia i megafonía?
Vaig pujar l'altre dia en un bus des de l'aeroport fins El Prat i em vaig quedar sorprès, tenint en compte que Tugsal al Barcelonès Nord no ha fet ni un euro d'inversió en informació a l'usuàri dins els seus busos.



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Divendres 10/11/2017 13:04

DAGAMETRO ha escrit:Una pregunta, tots els busos de Baixbus tenen pantalles informatives amb el termòmetre de la linia i megafonía?
Vaig pujar l'altre dia en un bus des de l'aeroport fins El Prat i em vaig quedar sorprès, tenint en compte que Tugsal al Barcelonès Nord no ha fet ni un euro d'inversió en informació a l'usuàri dins els seus busos.
La TUSGSAL lo intentó hacer con el GoTV (que llevan actualmente los Aerobus), por el 2010 o así. Incluso creo, creo, que llegué a leer en este foro que hasta llegaban a hacer pruebas de megafonía en la B23.

Yo me acuerdo ir en la B27 y en ocasiones aleatorias salían las paradas de la B31 o algo así. :x

Y si rizamos más el rizo los MAN Castrosua City Versus midi (creo que del 593 al 602) llevan un soporte para las pantallas en el medio (donde empieza la batería de asientos detrás de la segunda puerta).



Avatar de l’usuari
albert28
N9
N9
Entrades: 2152

Entrada Autor: albert28 » Divendres 10/11/2017 19:02

DAGAMETRO ha escrit:Una pregunta, tots els busos de Baixbus tenen pantalles informatives amb el termòmetre de la linia i megafonía?
Vaig pujar l'altre dia en un bus des de l'aeroport fins El Prat i em vaig quedar sorprès, tenint en compte que Tugsal al Barcelonès Nord no ha fet ni un euro d'inversió en informació a l'usuàri dins els seus busos.
Només els Mohn i no se si tots. Al menys quasi tots els nitbus crec que si.



victorromo99
N5
N5
Entrades: 112

Entrada Autor: victorromo99 » Divendres 10/11/2017 19:09

Les pantalles només funcionen al Nitbus, a les línies diürnes les pantalles sempre estan en blanc.



Avatar de l’usuari
Javi M
N9
N9
Entrades: 1618
Ubicació: Sant Feliu

Entrada Autor: Javi M » Dissabte 11/11/2017 16:12

albert28 ha escrit:
DAGAMETRO ha escrit:Una pregunta, tots els busos de Baixbus tenen pantalles informatives amb el termòmetre de la linia i megafonía?
Vaig pujar l'altre dia en un bus des de l'aeroport fins El Prat i em vaig quedar sorprès, tenint en compte que Tugsal al Barcelonès Nord no ha fet ni un euro d'inversió en informació a l'usuàri dins els seus busos.
Només els Mohn i no se si tots. Al menys quasi tots els nitbus crec que si.
RosanBus també en porta a la major part dels autobusos, distribuits crec que entre totes les línies.



Avatar de l’usuari
albert28
N9
N9
Entrades: 2152

Entrada Autor: albert28 » Dissabte 11/11/2017 20:01

trainman ha escrit: Contrato de 8 nuevos autobuses para Oliveras:

http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE ... HTML&src=0

Son 1 midi corto, 2 midi y 5 estándar, todos ellos híbridos diésel-eléctricos
Que raro que en Oliveras no cojan algun articulado que iria de fabula a la L79. No se otras linias que vayan a Pl. Espanya como van de cargadas.



Avatar de l’usuari
sag470
N9
N9
Entrades: 1896

Entrada Autor: sag470 » Dissabte 11/11/2017 22:47

A ver que serán, pero tardaremos en verlos. La fecha de entrega es en noviembre'2018 y alguno en enero'2019. Hay algun modelo que será dificil de saber. No me extrañaria que quedase desierto.

Mohn:
- 13 eléctricos 12m: Irizar i2e (espero que no), Heuliez GX-ELEC
- 14 híbridos 18m: Heuliez GX-437HYB, o el IvecoBus Urbanway 18 hybrid.

Oliveras:
- 1 midi corto híbrido: Vectia Teris.10
- 1 midi hibrido: Vectia Teris.10
- 6 híbridos 12m: Heuliez GX-337HYB, Vectia Veris.12, o IvecoBus Urbanway 12 hybrid.

Rosanbus:
- 11 híbridos 12m: Man Lion's City hybrid
- 6 híbridos 18m: ni los tradicionales Man ni Castrosua (Vectia) tienen en su catálogo, qué será Heuliez GX-437HYB? No me extrañaria que antes de ponerse en marcha pasasen a Oliveras como pasó con el Tempus 2226.
sag470 l’ha editat per darrera vegada el dia: Dissabte 30/12/2017 17:03, en total s’ha editat 2 vegades.



SrYeri
N5
N5
Entrades: 97

Entrada Autor: SrYeri » Diumenge 12/11/2017 15:19

sag470 ha escrit:A ver que serán, pero tardaremos en verlos. La fecha de entrega es en noviembre'2018 y alguno en enero'2019. Hay algun modelo que será dificil de saber. No me extrañaria que quedase desierto.

Mohn:
- 13 eléctricos 12m: Irizar i2e (espero que no), Heuliez GX-ELEC
- 14 híbridos 18m: Heuliez GX-437HYB, o el IvecoBus Urbanway 18 hybrid.

Oliveras:
- 1 midi corto híbrido: Vectia Teris.10
- 1 midi hibrido: Vectia Teris.10
- 6 híbridos 12m: Heuliez GX-337HYB, Vectia Veris.12

Rosanbus:
- 11 híbridos 12m: Man Lion's City hybrid
- 6 híbridos 18m: ni los tradicionales Man ni Castrosua (Vectia) tienen en su catálogo, qué será Heuliez GX-437HYB?
Yo espero que haya algún Volvo 7900 hybrid, tanto en versión articulada como estándar.



Respon

Torna a “Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público”