Plataformes de parada massa curtes

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
Respon
Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Plataformes de parada massa curtes

Entrada Autor: Guigui » Dissabte 15/07/2017 15:07

Les plataformes de les parades són massa curtes per a encabir-hi les 4 portes dels nous Volvos articulats, de manera que l'última porta sempre s'obre a un contenidor, cotxe aparcat, etc.

Els departaments responsables deuen anar tan compartimentats que els és "impossible" detectar aquestes coses a temps.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Danilleida
N7
N7
Entrades: 578
Ubicació: 6 Mercat Bordeta - Arnau de vilanova... 7 costa Magraners - av.st. Pere / Seca.

Entrada Autor: Danilleida » Dissabte 15/07/2017 16:02

Guigui ha escrit:Les plataformes de les parades són massa curtes per a encabir-hi les 4 portes dels nous Volvos articulats, de manera que l'última porta sempre s'obre a un contenidor, cotxe aparcat, etc.

Els departaments responsables deuen anar tan compartimentats que els és "impossible" detectar aquestes coses a temps.
Aixo pasa a tot arreu... caldria mes previsio i adaptar les parades... a les parades amb les que paren mes de una linia tindrien de allargar-les per donar espai per dos articulats minim i fer dos punts de parada com es fa amb algunes zones de Barcelona...



iFercat
N7
N7
Entrades: 385

Entrada Autor: iFercat » Dilluns 17/07/2017 18:06

Home, totes no.... Tambe depen de lo qe ajustis la 1 porta a la plataforma



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dilluns 17/07/2017 19:53

Si et refereixes a les de Barcelona, sí, totes. Estic parlant de les que tenen plataforma de ciment. Em costa de creure que a TMB no se n'adonessin en mirar-se les especificacions tècniques o, a tot estirar, en fer les proves de conducció.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

iFercat
N7
N7
Entrades: 385

Entrada Autor: iFercat » Dijous 20/07/2017 20:28

Guigui ha escrit:Si et refereixes a les de Barcelona, sí, totes. Estic parlant de les que tenen plataforma de ciment. Em costa de creure que a TMB no se n'adonessin en mirar-se les especificacions tècniques o, a tot estirar, en fer les proves de conducció.
Ho comprovaré el proxim cop que porti el volvo, pero jo juraria que ajustan la porta davantera l'ultima porta quedava dins.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 21/07/2017 1:09

Des de fa dues setmanes, em toca patir aquesta coincidència, i t'asseguro que en totes les parades amb plataforma, la darrera porta t'obre l'accés a uns bellíssims contenidors o, en casos menys extrems, a un cotxe aparcat.

Ja fa uns dies que vaig fer arribar la queixa corresponent a TMB. Suposo que s'estan esprement les neurones per a trobar l'excusa adequada.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Divendres 21/07/2017 3:05

Guigui ha escrit:Des de fa dues setmanes, em toca patir aquesta coincidència, i t'asseguro que en totes les parades amb plataforma, la darrera porta t'obre l'accés a uns bellíssims contenidors o, en casos menys extrems, a un cotxe aparcat.

Ja fa uns dies que vaig fer arribar la queixa corresponent a TMB. Suposo que s'estan esprement les neurones per a trobar l'excusa adequada.
Segur que tindran una llista d'excuses en algun calaix per tal que els directius no s'espremin el cervell.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Diumenge 27/08/2017 0:24

Com era de preveure, fa més d'un mes que estic esperant una resposta de TMB. Més enllà de dignar-se a comunicar-me fa unes setmanes que "traslladaran el comentari al departament corresponent", no han donat senyals de vida. Dec haver sigut massa precís i incisiu perquè em puguin venir amb una sortida tòpica que s'ajusti a les quatre cosetes de màrqueting que els han ensenyat a dir...


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

iFercat
N7
N7
Entrades: 385

Entrada Autor: iFercat » Dimarts 29/08/2017 23:17

Guigui ha escrit:Si et refereixes a les de Barcelona, sí, totes. Estic parlant de les que tenen plataforma de ciment. Em costa de creure que a TMB no se n'adonessin en mirar-se les especificacions tècniques o, a tot estirar, en fer les proves de conducció.
Puc confirmar que no a totes les plataformes ocurreix aquest problema, tot i que si en la inmensa majoria.

X cert, que TMB ja sap d'aquest problema ja ho han comunicat varis conductors.



jlr
N6
N6
Entrades: 176
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: jlr » Dissabte 24/11/2018 2:14

Parece que tusgsal está adaptando las paradas de la M28 y la B24, futura M24



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dissabte 24/11/2018 13:33

jlr ha escrit:Parece que tusgsal está adaptando las paradas de la M28 y la B24, futura M24
En teoría las paradas que siguen estando desde los años 90 cuando los Monotrales frecuentaban la B28 ya deberían de estar adaptadas. :)



Respon

Torna a “Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público”