Propers talls del metro

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
deprise82
N1
N1
Entrades: 5
Ubicació: <L1>Santa Coloma

Re: Propers talls del metro

Entrada Autor: deprise82 » Dimarts 25/07/2017 14:26

Tiene mucho sentido esto de poner dos servicios de bus especial en este caso. Si bien bajo tierra el metro une de forma rápida Torras i Bages con el resto de estaciones, en superficie esto ya no están ágil.
Si se mira el mapa se ve que Trinitat Vella no está en el mismo "eje" Torras-Baro-SantaColoma-Fondo. Con lo que un único bus especial tendría que dar un rodeo por Trinitat Vella. A mi parecer han acertado con esta propuesta.



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4440
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dimarts 25/07/2017 16:54

metring ha escrit:Heu vist que pel tall de la L1, que començarà dilluns, hi han dos serveis especials substitutoris de bus? Un només de Torras i Bages a Trinitat Vella i l'altre, de T i B a Fondo sense passar per TV, anant cap a Baró de Viver.
Sí. Creo que será para ahorrar tiempo. Si el autobús tuviera que parar en todas tendría que dar más vuelta en Trinitat Vella.



França451
N9
N9
Entrades: 2238
Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
Ubicació: Tota TUS excepte: 11,80,23
Contacta:

Entrada Autor: França451 » Dimarts 25/07/2017 19:54

Lógicamente. Cuando el metro hace eses absurdas (el error, a mi juicio no fue llevarlo a Trinidad, sino desviarlo luego haciendo otra vuelta absurda a Baró de Viver) y uno de los puntos está en el fin del infierno, un bus no puede entrar en Trini, parar lo más cerca posible del metro, que no está precisamente cerca de las arterias principales del barrio, y volver a salir para coger Baró del Viver. La única èga que tiene el sustitutorio es que la gente que vaya de la Trini a Baró de Viver, tiene que hacerlo a patita.

Hubiera sido mejor lo del B19 con articulados y reforzado, ya que cubre el tramo de L3 y el de L1 entre Torras y Fondo.


Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 22/08/2017 21:21

Tenim una foto d'autor desconegut (es pot fer des de l'andana) on apareix un nou model de topall que vamos, ni el de EdF...
Fitxers adjunts
IMG_20170822_211935.jpg
IMG_20170822_211935.jpg (51.07 KiB) Visualitzat 4586 cops



Miquel
Administrador
Entrades: 4420
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dimecres 23/08/2017 18:54

metring ha escrit:Tenim una foto d'autor desconegut (es pot fer des de l'andana) on apareix un nou model de topall que vamos, ni el de EdF...
El FMB no sol usar toperes a plena línia. Bàsicament posen un senyal triangular de triple disc vermell que vindria a ser un equivalent de senyal de parada absoluta.

Aquests ja són posats (ahir al matí no hi eren), un és uns metres després de Vall d'Hebron, i l'altre entre Vall d'Hebron i Montbau en la via direcció Zona Universitària.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 23/08/2017 19:01

Miquel ha escrit:
metring ha escrit:Tenim una foto d'autor desconegut (es pot fer des de l'andana) on apareix un nou model de topall que vamos, ni el de EdF...
El FMB no sol usar toperes a plena línia. Bàsicament posen un senyal triangular de triple disc vermell que vindria a ser un equivalent de senyal de parada absoluta.

Aquests ja són posats (ahir al matí no hi eren), un és uns metres després de Vall d'Hebron, i l'altre entre Vall d'Hebron i Montbau en la via direcció Zona Universitària.
Això ja se sap, no es tracta de si posen o no topall, era ironia, el tema és què feia una tanca d'obra allà, els mateixos treballadors flipaven.



Miquel
Administrador
Entrades: 4420
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dimecres 23/08/2017 21:14

metring ha escrit:
Miquel ha escrit:
metring ha escrit:Tenim una foto d'autor desconegut (es pot fer des de l'andana) on apareix un nou model de topall que vamos, ni el de EdF...
El FMB no sol usar toperes a plena línia. Bàsicament posen un senyal triangular de triple disc vermell que vindria a ser un equivalent de senyal de parada absoluta.

Aquests ja són posats (ahir al matí no hi eren), un és uns metres després de Vall d'Hebron, i l'altre entre Vall d'Hebron i Montbau en la via direcció Zona Universitària.
Això ja se sap, no es tracta de si posen o no topall, era ironia, el tema és què feia una tanca d'obra allà, els mateixos treballadors flipaven.
Doncs la tanca delimita la zona d'obres amb la zona de circulació de trens. Pensa que les obres són a poc més de 100 metres del final de l'andana. No se, no ho veig pas gaire estrany què hi hagi una tanca per a tal finalitat.
Òbviament, la tanca no fa de topera. :x


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 24/08/2017 22:55

No comments.



Miquel
Administrador
Entrades: 4420
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dijous 24/08/2017 23:14

Francament l'empresa s'està lluint amb la informació...
M'he trobat que alguns motoristes no avisen per megafonia del final de línia. D'altres si diuen algo, s'enrotllen tant que parlen massa i no diuen res. Amb prou feines hi ha personal a Lesseps per avisar als guiris i a tot despistat que el tren finalitza el seu recorregut, de tant en tant entra algú de seguretat però poca cosa.

No hagués estat gens malament cobrir els termòmetres dels trens amb un adhesiu provisional a la part afectada explicant com moure's pel tram afectat i senyalitzant el tram afectat. En fi... TMB.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 05/09/2017 15:23

Ahir al matí, em vaig fixar que un dels termòmetres a l'estació de Lesseps (concretament, l'últim de l'andana sentit Trinitat Nova) encara duia els adhesius que tapaven el tram tallat. Realment costa tant fer les coses mínimament bé i prestar atenció a retirar tota la senyalització provisional?


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 19/06/2018 16:30

CCOO INFORMA
Possible tall L2 a l’Agost 19/06/2018

La representació de l’Empresa ens comunica que pot haver un tall a línia 2 entre Paral·lel i Universitat des del 30 de juliol fins el 2 de... https://t.co/trxci81n5U



Miquel
Administrador
Entrades: 4420
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dimarts 19/06/2018 17:50

metring ha escrit:CCOO INFORMA
Possible tall L2 a l’Agost 19/06/2018

La representació de l’Empresa ens comunica que pot haver un tall a línia 2 entre Paral·lel i Universitat des del 30 de juliol fins el 2 de... https://t.co/trxci81n5U
Vaja, i sense servei de bus alternatiu. Més a l'agost amb les freqüències de m* que hi ha. Per no parlar que a la nit i primera hora del matí no hi ha alternativa.

Com sempre, TMB fotent la pota fins al fons allà on s'hi pot "empantanar" fins adalt. Sembla que practiquin per fer-ho pitjor...

En fi, jo volia un tall a L3 també, però vaja, veig que l'agulla de Lesseps encara no s'ha de tocar. Una llàstima per la meva vena friki :x


El metro de Barcelona amb motoristes!

França451
N9
N9
Entrades: 2238
Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
Ubicació: Tota TUS excepte: 11,80,23
Contacta:

Entrada Autor: França451 » Dimarts 19/06/2018 17:55

Miquel ha escrit:
metring ha escrit:CCOO INFORMA
Possible tall L2 a l’Agost 19/06/2018

La representació de l’Empresa ens comunica que pot haver un tall a línia 2 entre Paral·lel i Universitat des del 30 de juliol fins el 2 de... https://t.co/trxci81n5U
Vaja, i sense servei de bus alternatiu. Més a l'agost amb les freqüències de m* que hi ha. Per no parlar que a la nit i primera hora del matí no hi ha alternativa.

Com sempre, TMB fotent la pota fins al fons allà on s'hi pot "empantanar" fins adalt. Sembla que practiquin per fer-ho pitjor...

En fi, jo volia un tall a L3 també, però vaja, veig que l'agulla de Lesseps encara no s'ha de tocar. Una llàstima per la meva vena friki :x
Eso es para promocionar:
de día la nueva D50 de TMB.
Y de noche los refuerzos del N6

Ya era hora de que cortaran la L2 en verano... ya se nos hacía raro que no lo hicieran.
¿Qué os jugáis a que como alternativa te mandan al D50?

Pero si el año pasado se cortó la L3 entre Lesseps y Valle Hebrón. ¿Qué pasó con esa aguja? ¿La arreglaron mal?


Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...

Miquel
Administrador
Entrades: 4420
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dimarts 19/06/2018 18:13

França451 ha escrit:
Miquel ha escrit:
metring ha escrit:CCOO INFORMA
Possible tall L2 a l’Agost 19/06/2018

La representació de l’Empresa ens comunica que pot haver un tall a línia 2 entre Paral·lel i Universitat des del 30 de juliol fins el 2 de... https://t.co/trxci81n5U
Vaja, i sense servei de bus alternatiu. Més a l'agost amb les freqüències de m* que hi ha. Per no parlar que a la nit i primera hora del matí no hi ha alternativa.

Com sempre, TMB fotent la pota fins al fons allà on s'hi pot "empantanar" fins adalt. Sembla que practiquin per fer-ho pitjor...

En fi, jo volia un tall a L3 també, però vaja, veig que l'agulla de Lesseps encara no s'ha de tocar. Una llàstima per la meva vena friki :x
Eso es para promocionar:
de día la nueva D50 de TMB.
Y de noche los refuerzos del N6

Ya era hora de que cortaran la L2 en verano... ya se nos hacía raro que no lo hicieran.
¿Qué os jugáis a que como alternativa te mandan al D50?

Pero si el año pasado se cortó la L3 entre Lesseps y Valle Hebrón. ¿Qué pasó con esa aguja? ¿La arreglaron mal?
El darrer D50 surt de Ciutat Meridiana a les 22:30. El primer N6 passa per Universitat aprox a les 23:30. El darrer N6 (cap a Paral·lel) és a les 05:50, i el primer D50 en diumenges no inicia fins les 6 del matí, i fins que hi arribi te 30-40 minuts.

A la inversa en Diumenges, el darrer N6 passa sobre les 6 del matí i el primer D50 no inicia fins les 7 del matí.

La cosa no es que l'empresa vulgui promocionar una línia ordinària, si no que ha de prestar un servei alternatiu lògic i en el mateix horari (i en principi freqüència) del tram aturat. Ja està vist que darrerament els hi costa molt fer aquest tipus de servei, fins i tot en interrupcions de metro per incidència on envien a tothom al bus ordinari sense cap tipus de reforç.
Així no es fan les coses. :?

Sobre Lesseps, res jajajajja Coses meves, que hi hagi talls ferroviaris sempre te la seva gràcia al veure maniobres en estacions poc habituals, etc. Això sóc jo que tinc ganes de festa metrera :)


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4440
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dimarts 19/06/2018 21:16

Miquel ha escrit:Sobre Lesseps, res jajajajja Coses meves, que hi hagi talls ferroviaris sempre te la seva gràcia al veure maniobres en estacions poc habituals, etc. Això sóc jo que tinc ganes de festa metrera :)
¿Y por qué no cortan en Montbau? Podrían reprogramar los 3000 para que digan "Montbau, final de línia" :D



Miquel
Administrador
Entrades: 4420
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dimarts 19/06/2018 21:31

Renfe445 ha escrit:
Miquel ha escrit:Sobre Lesseps, res jajajajja Coses meves, que hi hagi talls ferroviaris sempre te la seva gràcia al veure maniobres en estacions poc habituals, etc. Això sóc jo que tinc ganes de festa metrera :)
¿Y por qué no cortan en Montbau? Podrían reprogramar los 3000 para que digan "Montbau, final de línia" :D
Jo firmava ara mateix jajajajja Per fer final a Montbau han de tocar alguna cosa entre camí de Mundet i Canyelles. La bretelle de Canyelles no se si s'ha tocat mai. Oficialment, i si no recordo malament, aquest tram ha estat tallat per obres per quan la connexió entre Canyelles i Trinitat, ara farà 10 anys.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 27/06/2018 10:08

Fa pocs minuts, hem agafat els meus nens i jo un H6 a la parada final, i el gran ha vist, quan el bus canviava el lletrero de destinació que per un instant posava "Susbstitució L2".



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 27/06/2018 12:47

Doncs al final, el tall serà a la L5, de Can Vidalet a Sants! Ja ho diuen a les estacions per megafonia i els panells.



SrYeri
N5
N5
Entrades: 97

Entrada Autor: SrYeri » Dimecres 27/06/2018 14:36

metring ha escrit:Doncs al final, el tall serà a la L5, de Can Vidalet a Sants! Ja ho diuen a les estacions per megafonia i els panells.
https://noticies.tmb.cat/sala-de-premsa ... mana-obres

Atenció a l’error garrafal: a la notícia diu que entre Collblanc i Pl Sants es pot fer servir la D50!!!!!!!
Fitxers adjunts
60DFA034-B91A-42BC-A4D0-9C855D1B1349.jpeg
60DFA034-B91A-42BC-A4D0-9C855D1B1349.jpeg (98.06 KiB) Visualitzat 5259 cops
AC42ADC6-9D42-48BE-B1DB-6EC1A7A1F036.jpeg
AC42ADC6-9D42-48BE-B1DB-6EC1A7A1F036.jpeg (37.38 KiB) Visualitzat 5263 cops
SrYeri l’ha editat per darrera vegada el dia: Dimecres 27/06/2018 14:41, en total s’ha editat 1 vegada.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 27/06/2018 14:38

Però només serà el cap de setmana, ara restem a l'espera de si es fa el tall de la L2, amb la pista del bus H6 que he explicat abans.



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”