Vaga a Renfe-Adif
Re: Vaga a Renfe-Adif
Mirant els horaris dels serveis mĂnims es pot resumir que on afectarĂ mĂ©s la vaga Ă©s a Barcelona i Lleida, a Girona no tant.
Pel que fa a rodalies, l'R1 no es veurĂ gaire afectada, ja que tindrĂ un bon nombre de trens, alguns segons en quina franja tindran freqüències de 30 min en comptes dels 10-15 habituals. A l'R2 tant a la part nord com a la sud, a bona part del dia tindrĂ un tren cada hora, igual que a l'R4. L'R3 surt una mica perjudicada, ja que entre les 9:40 fins a les 12:25 no tindrĂ cap tren, i a mĂ©s els semidirectes a PuigcerdĂ queden suprimits i efectuaran parada a totes les estacions. En sentit contrari passa el mateix, sense servei entre les 13:35 i les 17:05. La que estarĂ ben retallada de totes les lĂnies de rodalies serĂ l'R8 que nomĂ©s tindrĂ 7 serveis per sentit i no hi haurĂ trens de 7:25 a les 11:32, d'11:32 a les 14:32, ni tampoc de 14:32 a 17:32.
A regionals, retallen i deixen a la mĂnima expressiĂł totes les lĂnies que van cap a Lleida (R12, R13 i R14), sent la primera la mĂ©s perjudicada de totes, ja que hi ha força gent que utilitza el tram Lleida-Cervera i aquell dia ALSA haurĂ de reforçar molt els busos si vol cobrir la demanda alta que es pot generar. NomĂ©s han deixat 1 Lleida-Cervera i vv. i 2 L'H-Manresa-Lleida i vv. Per contra l'R11, aquell dia bona part dels MD's es transformaran en Regionals a seques per no deixar sense servei poblacions on nomĂ©s paren els R. Almenys tindran bons horaris.
L'R15 i R16 tot i estar una mica coixes, també tindran horaris acceptables.
Pel que fa a rodalies, l'R1 no es veurĂ gaire afectada, ja que tindrĂ un bon nombre de trens, alguns segons en quina franja tindran freqüències de 30 min en comptes dels 10-15 habituals. A l'R2 tant a la part nord com a la sud, a bona part del dia tindrĂ un tren cada hora, igual que a l'R4. L'R3 surt una mica perjudicada, ja que entre les 9:40 fins a les 12:25 no tindrĂ cap tren, i a mĂ©s els semidirectes a PuigcerdĂ queden suprimits i efectuaran parada a totes les estacions. En sentit contrari passa el mateix, sense servei entre les 13:35 i les 17:05. La que estarĂ ben retallada de totes les lĂnies de rodalies serĂ l'R8 que nomĂ©s tindrĂ 7 serveis per sentit i no hi haurĂ trens de 7:25 a les 11:32, d'11:32 a les 14:32, ni tampoc de 14:32 a 17:32.
A regionals, retallen i deixen a la mĂnima expressiĂł totes les lĂnies que van cap a Lleida (R12, R13 i R14), sent la primera la mĂ©s perjudicada de totes, ja que hi ha força gent que utilitza el tram Lleida-Cervera i aquell dia ALSA haurĂ de reforçar molt els busos si vol cobrir la demanda alta que es pot generar. NomĂ©s han deixat 1 Lleida-Cervera i vv. i 2 L'H-Manresa-Lleida i vv. Per contra l'R11, aquell dia bona part dels MD's es transformaran en Regionals a seques per no deixar sense servei poblacions on nomĂ©s paren els R. Almenys tindran bons horaris.
L'R15 i R16 tot i estar una mica coixes, també tindran horaris acceptables.
-
Granolleri
Re: Vaga a Renfe-Adif
No hi ha cap MD reconvertit a regional. Per les vagues el que es fa es suprimir tots els MD, excepte uns quants de baixada per el matĂ, i per la tarda de pujada, deixant nomĂ©s els regionals a seques que circulen tots, ja que normalment van amb una cadència d'un tren cada dues hores.Renfe451 ha escrit:Per contra l'R11, aquell dia bona part dels MD's es transformaran en Regionals a seques per no deixar sense servei poblacions on nomĂ©s paren els R. Almenys tindran bons horaris.
No he mirat totes les lĂnies, però ve a ser el mateix horari que solen fer per les vagues. A mi m'afectarĂ perquè com solen fer suprimeixen el tren que comença a Granollers a les 05:29 cap a Barcelona i haurĂ© d'agafar el primer, a les 04:55. Encara sort que no faig servir la R3, que com ser habitual el primer tren Ă©s a les set del matĂ...
- Fran-Ikarus
- N11

- Entrades: 5813
- Membre des de: 21 maig 2005, 01:19
- UbicaciĂł: La Gran Barcelona
- Contacta:
Vaga a Renfe i Adif la vigĂlia de Tots Sants
https://www.elperiodico.cat/ca/societat ... ts-7118547
Vaga a Renfe i Adif la vigĂlia de Tots Sants
L'empresa suprimeix gairebé 300 trens de llarga i mitjana distà ncia
Rodalies cobrirĂ el 66% del servei en les hores punta
Vaga a Renfe i Adif la vigĂlia de Tots Sants
L'empresa suprimeix gairebé 300 trens de llarga i mitjana distà ncia
Rodalies cobrirĂ el 66% del servei en les hores punta
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
-
tarragona68
- N4

- Entrades: 43
- Membre des de: 25 oct. 2018, 13:19
Re: Vaga a Renfe-Adif
On més afectacions sembla que hi tenim ara mateix és a Barcelona.
Deixo enllaç amb més info de les afectacions que hi ha
https://catalunyadiari.com/actualitat/v ... 31-octubre
Deixo enllaç amb més info de les afectacions que hi ha
https://catalunyadiari.com/actualitat/v ... 31-octubre
Re: Vaga a Renfe-Adif
Això Ă©s per culpa de la gene que fixa aquests serveis mĂnims, a la resta es fa 75% hores punta i 50% hores vall.tarragona68 ha escrit:On mĂ©s afectacions sembla que hi tenim ara mateix Ă©s a Barcelona.
Deixo enllaç amb més info de les afectacions que hi ha
https://catalunyadiari.com/actualitat/v ... 31-octubre
- UT440_132M
- N10

- Entrades: 4004
- Membre des de: 03 març 2008, 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- UbicaciĂł: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contacta:
Re: Vaga a Renfe-Adif
https://www.naciodigital.cat/osona/noti ... er/dilluns
MOBILITAT
AixĂ t'afectarĂ la vaga de Renfe d'aquest proper dilluns
Els trens de Rodalies circularan al 66% en les hores punta
per Osona.com, 13 de juliol de 2019 a les 09:45 |
Un comboi de rodalies a l'estació de Plaça Catalunya. | Adrià Costa
Els trens de Rodalies i Regionals circularan al 66% en les hores punta i al 33% en la resta d'hores durant la vaga del 15 de juliol. Les hores punta s'estableixen en la franja de sis a dos quarts de deu del matà i de cinc de la tarda a dos quarts de nou de la nit. La resta de la jornada és considerada hora vall.
Pel que fa a AVE-Llarga distĂ ncia, es decreta un servei del 72% dels trens afectats, que sĂłn aquells que es fan amb personal de Barcelona. Als Avant, els serveis essencials sĂłn del 65%.
Renfe ha informat que els viatgers amb bitllets adquirits amb antelació per als serveis afectats per la vaga poden sol·licitar el seu canvi o reemborsament sense cap cost addicional a estacions i agències de viatge.
MOBILITAT
AixĂ t'afectarĂ la vaga de Renfe d'aquest proper dilluns
Els trens de Rodalies circularan al 66% en les hores punta
per Osona.com, 13 de juliol de 2019 a les 09:45 |
Un comboi de rodalies a l'estació de Plaça Catalunya. | Adrià Costa
Els trens de Rodalies i Regionals circularan al 66% en les hores punta i al 33% en la resta d'hores durant la vaga del 15 de juliol. Les hores punta s'estableixen en la franja de sis a dos quarts de deu del matà i de cinc de la tarda a dos quarts de nou de la nit. La resta de la jornada és considerada hora vall.
Pel que fa a AVE-Llarga distĂ ncia, es decreta un servei del 72% dels trens afectats, que sĂłn aquells que es fan amb personal de Barcelona. Als Avant, els serveis essencials sĂłn del 65%.
Renfe ha informat que els viatgers amb bitllets adquirits amb antelació per als serveis afectats per la vaga poden sol·licitar el seu canvi o reemborsament sense cap cost addicional a estacions i agències de viatge.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'AboliciĂł del Cotxe Oficial", Soci nĂşm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'AboliciĂł del Cotxe Oficial", Soci nĂşm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
- UT440_132M
- N10

- Entrades: 4004
- Membre des de: 03 març 2008, 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- UbicaciĂł: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contacta:
Re: Vaga a Renfe-Adif
Per iniciar bé el pont de desembre, vaga aquest dijous 5 a Renfe.
http://rodalies.gencat.cat/ca/alteracio ... Vaga_05_12
Serveis essencials per a la jornada de vaga del dia 5 de desembre de 2019
Decretats pel Departament de Treball, Afers Socials i FamĂlies de la Generalitat de Catalunya.
Amb motiu de la vaga convocada pel sindicat CGT pel dia 5 de desembre, Rodalies de Catalunya prestarĂ el seu servei en un 40% durant aquestes franges horĂ ries segons els serveis mĂnims establerts pel Departament de Treball, Afers Socials i FamĂlies de la Generalitat de Catalunya:
- des de les 0.00 fins a les 4.00 hores
- des de les 11.00 fins a les 15.00 hores i
- des de les 20.00 fins a les 24.00 hores
Podeu consultar els horaris al cercador dels webs de Rodalies i Renfe, apps i telèfon d’informació 900 41 00 41.
http://rodalies.gencat.cat/ca/alteracio ... Vaga_05_12
Serveis essencials per a la jornada de vaga del dia 5 de desembre de 2019
Decretats pel Departament de Treball, Afers Socials i FamĂlies de la Generalitat de Catalunya.
Amb motiu de la vaga convocada pel sindicat CGT pel dia 5 de desembre, Rodalies de Catalunya prestarĂ el seu servei en un 40% durant aquestes franges horĂ ries segons els serveis mĂnims establerts pel Departament de Treball, Afers Socials i FamĂlies de la Generalitat de Catalunya:
- des de les 0.00 fins a les 4.00 hores
- des de les 11.00 fins a les 15.00 hores i
- des de les 20.00 fins a les 24.00 hores
Podeu consultar els horaris al cercador dels webs de Rodalies i Renfe, apps i telèfon d’informació 900 41 00 41.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'AboliciĂł del Cotxe Oficial", Soci nĂşm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'AboliciĂł del Cotxe Oficial", Soci nĂşm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
La vaga més curta
Una vaga que només afecta un tren al dia, només durant alguns dies concrets?
Algú té més informació sobre de què es tracta?
Algú té més informació sobre de què es tracta?
- UT440_132M
- N10

- Entrades: 4004
- Membre des de: 03 març 2008, 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- UbicaciĂł: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contacta:
Re: La vaga més curta
I a només una linia? A la R3 només? A la resta no?

Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'AboliciĂł del Cotxe Oficial", Soci nĂşm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'AboliciĂł del Cotxe Oficial", Soci nĂşm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
Re: Vaga a Renfe-Adif
Segons UGT:
Aquest tram de la R3 tĂ© algun tipus de comandament especĂfic diferent de la resta de lĂnies?
La UGT i el conjunt de sindicats del comitè d’empresa d’ADIF a Barcelona han convocat vaga per a tots els dimarts i els dijous dels mesos de setembre i octubre, de 0 a 4 hores, per denunciar les condicions deficients del lloc de comandament de circulació de trens.
La direcció d’ADIF ha incomplert l’acord pel qual es comprometia a dotar de personal suficient el lloc de comandament de circulació de trens a Barcelona perquè les persones que ocupessin aquest lloc poguessin desenvolupar les seves tasques professionals en les condicions de salut i seguretat en el treball necessà ries. La convocatòria de vaga arriba després de diverses reunions infructuoses i després que ADIF s’hagi negat a a assistir a una reunió de mediació convocada pel Departament de Treball.
http://www.ugt.cat/la-ugt-convoca-atura ... barcelona/
- Guigui
- Administrador
- Entrades: 23886
- Membre des de: 26 feb. 2006, 18:02
- UbicaciĂł: Penitents L3 (Barcelona)
Vaga de maquinistes
Acusacions creuades entre Renfe i maquinistes pel caos de la primera jornada de vaga
Renfe acusa alguns maquinistes d'incomplir els serveis mĂnims del 85% · Semaf diu que molts treballadors no han rebut la carta de serveis mĂnims
https://www.vilaweb.cat/noticies/retard ... quinistes/
Renfe acusa alguns maquinistes d'incomplir els serveis mĂnims del 85% · Semaf diu que molts treballadors no han rebut la carta de serveis mĂnims
https://www.vilaweb.cat/noticies/retard ... quinistes/
a: PreposiciĂł que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educaciĂł no hi ha democrĂ cia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educaciĂł no hi ha democrĂ cia.
Re: Vaga a Renfe-Adif
Sembla els nuclis de BCN i Madrid aturats perquè no hi ha relleus a Sants i ChamartĂn respectivament.
Hi ha moltes suposicions de quina és la causa real i un creuament d'acusacions que si treballadors o els gestors....
Diria que inicialment, en cas Rodalies, havien un 85% de serveis mĂnims tot el dia i posteriorment (a travĂ©s de l'Audiència Nacional) s'ha reduĂŻt al 75% en hores punta i 50% en hores vall. És correcte?
A Barcelona
A Madrid
Hi ha moltes suposicions de quina és la causa real i un creuament d'acusacions que si treballadors o els gestors....
Diria que inicialment, en cas Rodalies, havien un 85% de serveis mĂnims tot el dia i posteriorment (a travĂ©s de l'Audiència Nacional) s'ha reduĂŻt al 75% en hores punta i 50% en hores vall. És correcte?
A Barcelona
A Madrid
-
França451
- N9

- Entrades: 2425
- Membre des de: 17 jul. 2011, 20:23
- Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
- UbicaciĂł: Tota TUS excepte: 11,80,23
- Contacta:
Re: Vaga a Renfe-Adif
A ver si con esto se puede aclarar algo:
Un poquito de por favor. Se me ocurre, dadas las circunstancias, otra situaciĂłn ficticia: quĂ© pasarĂa si la formaciĂłn de maquinistas y personal ferroviario, por ejemplo, en lugar de ser mediante cursos carĂsimos, se enseñase en las escuelas como parte de la educaciĂłn y una buena parte de la poblaciĂłn supiese conducir un tren? ÂżQuĂ© pasarĂa si ante una situaciĂłn como la de ayer, un grupo de personas toman las cabinas de los trenes y los conducen ellos mismos para al menos garantizar un mĂnimo de movilidad de todo ese montĂłn de personas que están varias horas tiradas en las estaciones? PasarĂa que si los maquinistas organizan por su cuenta una reivindicaciĂłn, probablemente sus jefes les escuchen, pero la diferencia es que los daños colaterales a personas que no les han hecho absolutamente nada a esos trabajadores, no les han robado, ni han matado a su familia, ni les han agraviado, esos inocentes al menos minimizarĂan en lo posible sus molestias, y los jefes de Renfe y Adif reaccionarĂan puesto que los trenes se moverĂan por personas "no especializadas" en la profesiĂłn, por el sĂłlo hecho de evitar posibles accidentes. Vale que tambiĂ©n podrĂan cargar las culpas contra los maquinistas, pero para ello existen organizaciones sindicales con peso y poder para defender sus acciones.
Me quedo sin palabras. Si la intenciĂłn es hacer reaccionar a tus jefes, no se putea asĂ a otras personas. AquĂ tienen que rodar cabezas, no sĂ© si de arriba, de abajo o de ambas, porque jamás habĂa visto algo semejante. Eso de que "ahora con la pandemia se permite todo tipo de abuso", tiene que irse acabando. Somos personas humanas y siempre lo hemos sido, o tratado de serlo, no salvajes sin civilizar. Pero eso de que ahora como todo el mundo es salvaje pos yo tambiĂ©n, no. Es como si en el cole ahora todo el mundo se pusiera a hacer bulling a los demás, por poner un ejemplo, y el bulling estuviese permitido y fuese algo normal. Entonces, Âżpara quĂ© han servido los años de trabajo y lucha en las escuelas por enseñar y concienciar acerca del bulling si eso llegara a pasar?Hoy fui a la AutĂłnoma a picar la tarjeta para despuĂ©s ir al trabajo. HabĂa visto en casa antes de salir una serie de servicios que circulaban, y pude llegar a tiempo para coger el R7 a Barcelona de las 10:25. En el panel de salidas aparecĂan en ese momento:
R7 St. Andreu Arenal 10:25
R8 Granollers 10:50
R8 Martorell 10:47
R7 St. Andreu Arenal 10:55
R7 St. Andreu Arenal 11:55
R7 St. Andreu Arenal 12:25
R8 Granollers 12:50
Y no sĂ© si alguno más. HabĂa gente esperando desde hacĂa un buen rato en la estaciĂłn. Pasaban los minutos y a medida que la hora de salida pasaba, los trenes iban desapareciendo del panel como si hubieran pasado, pero la vĂa estaba desierta.
Poco antes de las 11, los indicadores de la estaciĂłn, hasta el momento todos mostrando la hora, marcaron para las vĂas 2-4 un R8 Martorell en 7 minutos. El resto de indicadores seguĂan sin mostrar trenes. Rápidamente preguntĂ© a la empleada de chaleco naranja si hacia las 11:20 bajaban R4 desde Castellbisbal a Barcelona. SegĂşn los servicios mĂnimos programados, habĂa un R4 a las 11:26 y otro a las 11:40. Con eso me bastaba, intuĂa que en esta lĂnea habrĂa más trenes, por lo que me fui a la vĂa 4 a esperar el R8. Deduje que dado que no apareciĂł ningĂşn R7 hasta que salimos, ya bien entradas las 11, no habĂa trenes en esta lĂnea, por lo que aprovechĂ© el R8.
Durante el trayecto observĂ© que al llegar a RubĂ aparcamos en una vĂa desviada, en un punto algo anormal, al principio del andĂ©n, y permanecimos allĂ unos 5 minutos. Daba la impresiĂłn de que dicho estacionamiento era para dejar paso a algĂşn mercancĂas, pero despuĂ©s de 5 minutos sin que pasase nada por la vĂa del otro lado del andĂ©n, remprendimos la marcha a eso de las 11:10. Entonces comprendĂ lo que pasaba, al no cruzarnos durante el trayecto con ningĂşn tren.
Si ese R8 hubiese salido a su hora de Granollers y hubiese hecho los tiempos de parada establecidos en el horario, habrĂa llegado a Martorell con tiempo suficiente para salir de nuevo a las 11:20. Pero al salir con retraso de Granollers, probablemente y ir parando más tiempo en las estaciones, retardĂł el recorrido para llegar a Martorell más tarde de esa hora y justificar su salida en la franja horaria siguiente, es decir, a las 12:20. Al haber un sĂłlo convoy en la lĂnea, me cuadraba con los horarios que vi de la R8.
La sorpresa me la encontrĂ© en Castellbisbal. HabĂa varias personas esperando en el andĂ©n desde hacĂa un buen rato y lo Ăşnico que pasaban por allĂ eran MercancĂas. Pasaron las 11:25, las 11:40, las 11:50 y poco antes de las 12, sĂłlo pasĂł por allĂ un R4 direcciĂłn Vilafranca. De nuevo los minutos fueron pasando. A las 12:24, llegĂł puntual el R8 destino Granollers. DecidĂ esperar al R4. LLegĂł la 1 del mediodĂa y fue cuando anunciaron un R4 destino Manresa sin paradas en Gonteres, Viladecavalls, etc. Para nuestra sorpresa, la de todos los que estábamos allĂ, se trataba del mismo Civia en simple que habĂamos visto subir a Vilafranca casi a las 12.
De camino a Barcelona pude comprobar que en las estaciones no nos cruzábamos con nada ni se anunciaba absolutamente nada. Entonces comprendĂ otra parte del asunto. Simplemente lo mismo que habĂan hecho con la R8 sucedĂa en el resto de lĂneas: habĂa sĂłlo un tren por lĂnea. Un comentario de alguien que dijo algo de una espera de tres horas me hizo confirmar mi hipĂłtesis.
Durante el trayecto sĂłlo vi a partir de Cornellá anunciado un R1 a Molins de Rei, pero no nos cruzamos con Ă©l hasta Sants. AquĂ vino la siguiente sorpresa. SĂłlo recuerdo que llegamos a Sants pasadas las 13:30 del mediodĂa. En las vĂas 7 a 10, sĂłlo estaba el R4 a Manresa y un tren en vĂa 8 que por lo que pude ver desde lejos, estaba anunciado a Terrassa. En algĂşn momento de la espera en Sants, el Terrassa se fue, y desde la ventana pude ver en vĂas 9 y 10 un Sant Vicenç de Calders y un Aeroport. Y luego programado para la vĂa 9 otro Aeroport a las 15:09. Creo que ya eran cerca de las 14:15.
En el R4 en Sants dos personas observaron que al llegar el maquinista dejĂł las pantallas con anuncios, saliĂł por la puerta lateral y desapareciĂł entre la multitud. Hacia las 14:00 debiĂł entrar alguien en cabina, o alguien del CTC informĂł a las 14:20, apagando primero las luces, diciendo que ese tren no prestaba servicio y que lo desalojáramos. Dicho sea de paso, en Sants, procedente de Vilafranca, un civia en simple, se podrá uno imaginar: sardinas enlatadas no, lo siguiente. Nadie en los andenes informaba de nada, nadie habĂa que supiera nada. Al parecer algunos paneles anunciaban trenes que, lo mismo que en Castellbisbal o la UAB, paulatinamente iban desapareciendo del panel. A lo lejos escuchĂ© gritar y vociferar, y una multitud de gente en el andĂ©n, tratando de entrar en tromba por las escaleras.
SalĂ de allĂ y regresĂ© a casa sin haber podido trabajar esa mañana, por otros medios. Me vino a la memoria un momento de un a conferencia a la que asistĂ dos dĂas antes, en la que el conferenciante en un momento dado dijo: "respecto a esto, la actuaciĂłn que se me ocurre es con la mano abierta, una para alante y otra para atrás." QuedarĂa por ver quiĂ©n o quiĂ©nes deberĂan merecerse eso.
Al llegar a casa a eso de las 4, me enterĂ© luego de las noticias, que entre otras cosas, algunas estaciones habĂan sido desalojadas y cerradas. Pensando en la frase que me vino a la memoria cuando salĂ de Sants no hay que ser muy listo para deducir por quĂ© probablemente se debieron cerrar algunas estaciones.
Una cosa es que se haga una huelga, pero lo de establecer unos servicios mĂnimos y que haya sĂłlo UN TREN por lĂnea... Ni siquiera un tren por hora y sentido, no. Un sĂłlo tren por lĂnea. Y que te dejen tirado en una estaciĂłn y sĂłlo te avisen despuĂ©s de una hora que ese tren se queda allĂ... Es que no puedo evitar pensar otra vez lo de la mano abierta. Porque eso, señores, no se llama huelga, eso se llama PUTEAR a los usuarios. En una huelga pueden haber piquetes, pueden haber trenes que no salgan, pueden suceder muchas cosas, pero lo de la desinformaciĂłn, dejar al viajero sin saber lo que pasa durante horas, dejar los trenes tirados, poner un tren por lĂnea en lĂneas hipermegalargas, parar más tiempo del necesario en las estaciones para aumentar la franja sin trenes y todo eso, es tener mala leche y eso es de ser muy malĂsimas personas. Para eso, que decretaran como el 11 de marzo de 2004 y cierren toda la red de Rodalies, es más fácil para el usuario decirle "hoy no circulan trenes" y ya se buscará la vida por otros medios. Si hay huelga, hay huelga, y si no van a circular trenes, se dice, CERO POR CIENTO DE SERVICIOS MĂŤNIMOS. Y punto pelota. Pero lo de decretar servicios mĂnimos del 85%, aunque luego lo rebajaran al 75 y al 50%, y que en la realidad los servicios mĂnimos sean del 5% y creo que aĂşn ese porcentaje es excesivo para lo que vi, y encima con recochineos, haciendo las cosas con mala intenciĂłn, eso NO, SEĂ‘ORES, ESO NO.
Un poquito de por favor. Se me ocurre, dadas las circunstancias, otra situaciĂłn ficticia: quĂ© pasarĂa si la formaciĂłn de maquinistas y personal ferroviario, por ejemplo, en lugar de ser mediante cursos carĂsimos, se enseñase en las escuelas como parte de la educaciĂłn y una buena parte de la poblaciĂłn supiese conducir un tren? ÂżQuĂ© pasarĂa si ante una situaciĂłn como la de ayer, un grupo de personas toman las cabinas de los trenes y los conducen ellos mismos para al menos garantizar un mĂnimo de movilidad de todo ese montĂłn de personas que están varias horas tiradas en las estaciones? PasarĂa que si los maquinistas organizan por su cuenta una reivindicaciĂłn, probablemente sus jefes les escuchen, pero la diferencia es que los daños colaterales a personas que no les han hecho absolutamente nada a esos trabajadores, no les han robado, ni han matado a su familia, ni les han agraviado, esos inocentes al menos minimizarĂan en lo posible sus molestias, y los jefes de Renfe y Adif reaccionarĂan puesto que los trenes se moverĂan por personas "no especializadas" en la profesiĂłn, por el sĂłlo hecho de evitar posibles accidentes. Vale que tambiĂ©n podrĂan cargar las culpas contra los maquinistas, pero para ello existen organizaciones sindicales con peso y poder para defender sus acciones.
Los tiempos de CalĂgula se van acabando... SegĂşn la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...
Re: Vaga a Renfe-Adif
Mucho texto y estás mezclando cosas absurdas. Total, paso.
Solo dirĂ© que por ejemplo Francia o Alemania no se han andado con tonterĂas y básicamente no habĂa servicios durante los dĂas de huelga.
Tornant al fil:
Solo dirĂ© que por ejemplo Francia o Alemania no se han andado con tonterĂas y básicamente no habĂa servicios durante los dĂas de huelga.
Tornant al fil:
Re: Vaga a Renfe-Adif
En poques paraules que els ciutadans de Catalunya i els seus gobernants no tenim dret a escollir la empresa que gestiona el servei de Rodalies.
El summum sacerdots de Semaf decideixen per tots. Si ens portem malament ens enviaran les 7 plagues d'Egipte.
El que tindria que preocupar el Semaf es que un hipotetic traspas de Rodalies de Catalunya no impliqui cap perdua de drets pels seus treballadors.
Fa 32 anys els treballadors de FEVE a Catalunya van ser traspasats a la FGC no va haver-hoi cap perdua de drets.
El summum sacerdots de Semaf decideixen per tots. Si ens portem malament ens enviaran les 7 plagues d'Egipte.
El que tindria que preocupar el Semaf es que un hipotetic traspas de Rodalies de Catalunya no impliqui cap perdua de drets pels seus treballadors.
Fa 32 anys els treballadors de FEVE a Catalunya van ser traspasats a la FGC no va haver-hoi cap perdua de drets.
- UT440_132M
- N10

- Entrades: 4004
- Membre des de: 03 març 2008, 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- UbicaciĂł: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contacta:
Re: Vaga a Renfe-Adif
El que no es diu, i he llegit per les xarxes, es que a més del traspàs a la Generalitat, aquest traspàs es passi a una empresa privada, que segons diuen, es el que vol Ricard Font i tota la seva colla de cà rrecs de TiS. Coneguent l'historial de Converg... dic de Junts per Catalunya (i també va per el partit que governa, ERC), no em semblaria gens estrany una privatització del servei.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'AboliciĂł del Cotxe Oficial", Soci nĂşm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'AboliciĂł del Cotxe Oficial", Soci nĂşm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
Re: Vaga a Renfe-Adif
Estaria bé cenyir-se a l'empirisme. Si la intenció de Ricard Font i del Departament és privatitzar Rodalies, per què durant els anys que va presidir FGC no va fer cap moviment en aquella direcció? I bé, de l'enfilall de Twitter millor ni parlar-ne.UT440_132M ha escrit: ↑01 oct. 2021, 17:47 El que no es diu, i he llegit per les xarxes, es que a més del traspàs a la Generalitat, aquest traspàs es passi a una empresa privada, que segons diuen, es el que vol Ricard Font i tota la seva colla de cà rrecs de TiS. Coneguent l'historial de Converg... dic de Junts per Catalunya (i també va per el partit que governa, ERC), no em semblaria gens estrany una privatització del servei.
Un servei pĂşblic essencial com Ă©s aquest ha de prestar uns serveis mĂnims, atès que hi ha molta gent que no tĂ© alternativa i s'ha de desplaçar per imperiosa necessitat. Oi que mai ens plantejarĂem que en una vaga de personal sanitari no es decretessin serveis mĂnims a urgències per a emergències? Doncs el mateix. I, independentment del debat sobre la necessitat dels serveis mĂnims, si n'hi ha s'han de respectar; no es poden deixar trens abandonats a les estacions.
Re: Vaga a Renfe-Adif
Exactament, pense el mateix. Sobre la resta de motius de la vaga no opinaré perquè no tinc informació, però trobe que quan al traspàs estan veient fantasmes on no n'hi ha. Fins i tot he vist maquinistes preocupats per si passen a treballar a FGC quan de l'únic que s'ha parlat és de traspassar els recursos econòmics a la Generalitat.adriaesc ha escrit: ↑01 oct. 2021, 21:12Estaria bé cenyir-se a l'empirisme. Si la intenció de Ricard Font i del Departament és privatitzar Rodalies, per què durant els anys que va presidir FGC no va fer cap moviment en aquella direcció? I bé, de l'enfilall de Twitter millor ni parlar-ne.UT440_132M ha escrit: ↑01 oct. 2021, 17:47 El que no es diu, i he llegit per les xarxes, es que a més del traspàs a la Generalitat, aquest traspàs es passi a una empresa privada, que segons diuen, es el que vol Ricard Font i tota la seva colla de cà rrecs de TiS. Coneguent l'historial de Converg... dic de Junts per Catalunya (i també va per el partit que governa, ERC), no em semblaria gens estrany una privatització del servei.
Metrovalència et recorda que viatjar sense tĂtol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.
Re: Vaga a Renfe-Adif
Home, sà i no. Es parla el traspà s, però els consellers del ram han dit més d'un cop que volen que FGC en sigui l'operador. Fins i tot fa uns mesos es ventaven que FGC n'estava ja preparada per assumir-ho.fgc113 ha escrit: ↑02 oct. 2021, 00:41 Exactament, pense el mateix. Sobre la resta de motius de la vaga no opinaré perquè no tinc informació, però trobe que quan al traspàs estan veient fantasmes on no n'hi ha. Fins i tot he vist maquinistes preocupats per si passen a treballar a FGC quan de l'únic que s'ha parlat és de traspassar els recursos econòmics a la Generalitat.
Que sigui real o una altre de les pataletes polĂtiques de TiS per veure qui la te mĂ©s grossa ja...
El metro de Barcelona amb motoristes!



